PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bmw 535d yardım



Patronn
27-03-2021, 04:31
Herkese merhabalar bmw 535d e60 kasa arayışı içerisindeyim bu kasanın yakıt vergi kronik arıza konfor yol tutuş gibi şeyleri aranızda kullananlarınız varsa öğrenebilirmiyim. Ve bu bulduğum araca nasıl buldunuz




https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-kofuncu_2006-bmw-535d-286hp-ilk-el-kazasiz-bayii-915874551/detay

Leonardo
27-03-2021, 10:32
Merhaba öncelikle , araca sahip olmadım ancak duyduğum kadarıyla emmedeki flaplar zamanla kopup motora giriyormuş en başlıca kronik sorunu budur

ghibli06
27-03-2021, 13:56
Merhaba öncelikle , araca sahip olmadım ancak duyduğum kadarıyla emmedeki flaplar zamanla kopup motora giriyormuş en başlıca kronik sorunu budur

yok o 3.0d lerdeydi çözüldü, 3.5d lerde egsoz manifoldu çatlayabiliyor, bir de ısınmadan kaynaklı bobinler arızalanabiliyor, çok kronik bir derdi yok, kasa düzgünse alınır güzel binilir...

Patronn
28-03-2021, 00:54
Bu bulduğum araç nasıl

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-kofuncu_2006-bmw-535d-286hp-ilk-el-kazasiz-bayii-915874551/detay

Omak
29-03-2021, 01:24
Söför ile yolcu koltugu arasindaki fark beni bayağı bi ürküttü.

16EC813
29-03-2021, 08:12
Söför ile yolcu koltugu arasindaki fark beni bayağı bi ürküttü.

fark renkin farklı yansıması gibime geldi bana ,tabi sende renk olarak düşündüysen

16EC813
29-03-2021, 08:13
editt renk : ışık olcak :D

Patronn
29-03-2021, 18:14
Işık yansıması olabilir veya krem renk olduğu için kirlenmiş olabilir sürücü koltuğunun kirlenip derinin parlaması normal

ghibli06
29-03-2021, 19:20
açıkçası ilanlardan yorum yapmayı sağlıklı bulmuyorum tanıdığım bir araç değilse... özellikle BMW yi expertiz cihazlarında değil de adam gibi bir BMW servisinde diagnose etmek lazım, 4 tane O2 sensörü var bozuk olsalar sadece o 3-4 bin tl tutuyor, çlaışmayan fonksiyonları, enjektörlerin durumu, turboları özellikle küçük olan iyi kontrol edilmeli...

Chn53
29-03-2021, 19:46
şanzıman tork konvektörü diğer adı ile türbini bozulur genelde tamiri yapılır ortalama 40-50k km gider sonra tekrar bozulur :D güncel maliyeti nekadar tam bilmiyorum ama ortalama 2500-3000 TL arasındandır muhtemelen

Omak
30-03-2021, 12:56
Herkese merhabalar bmw 535d e60 kasa arayışı içerisindeyim bu kasanın yakıt vergi kronik arıza konfor yol tutuş gibi şeyleri aranızda kullananlarınız varsa öğrenebilirmiyim. Ve bu bulduğum araca nasıl buldunuz

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-kofuncu_2006-bmw-535d-286hp-ilk-el-kazasiz-bayii-915874551/detay

Pek bir kroniği bulunmaz aslında, arada bir şaft takozu(lastik) boşluk yapar değişim ister tork dan dolayı eskiyor garibim.
Cihanın dediği gibi tork konvertörü de tamir isteyebilir ama benim gözlemlediğim genelde arkaya geniş lastik takanlarda yada yazılım yapılanlarda oluyor düşük viteslerde yüklenince lastik saramadığı için tüm yük oraya biniyor. ben orjinal lastik ebadında olduğum için şimdiye kadar bir sıkıntı yaşatmadı.
Turbolarına iyi bakılmalı zira masraflı olabilir veya yapıldıysa düzgün çalışması da önemli. Biturbo olduğu için küçük ve büyük turbo compound olarak çalışıyor zaten 30d den ayıran en büyük özelliği, alt ve üst devirler dolu.
Krank kasnağı (vibration damper diye de geçer) iyi baktır belirli zamanda değişim ister.
egzoz larının içinin kapkara olmamasına dikkat et (şahsi tavsiyem, ne zaman egzozunun içi kapkara olup da bmw alan arkadaşım olsa başları arır, daha sonra bana sitem ederler nazara getirecekler ya bir gün hayırlısı :))

Orjinal m paketin m süspansiyonları ile gayet iyi yol tutuyor, Osmangazi köprüsünden Bursa ya kadar olan otobanda virajlarda 200 ün altına inmeden gidebilmiştim.
Aldığında Pcv valfini, termostatı ve intercooler borularının Oring lerini değiştirirsen iyi olur.



editt renk : ışık olcak :D

Abi yok ışık farkı değil diğer fotoğraflardan da fark bariz belli oluyor, kullanımdan olan parlama olsa hadi oturma ile sırt kısmı öyle olması lazım ama koltuk komple öyle.

Deniz.
30-03-2021, 15:26
Pek bir kroniği bulunmaz aslında, arada bir şaft takozu(lastik) boşluk yapar değişim ister tork dan dolayı eskiyor garibim.
Cihanın dediği gibi tork konvertörü de tamir isteyebilir ama benim gözlemlediğim genelde arkaya geniş lastik takanlarda yada yazılım yapılanlarda oluyor düşük viteslerde yüklenince lastik saramadığı için tüm yük oraya biniyor. ben orjinal lastik ebadında olduğum için şimdiye kadar bir sıkıntı yaşatmadı.
Turbolarına iyi bakılmalı zira masraflı olabilir veya yapıldıysa düzgün çalışması da önemli. Biturbo olduğu için küçük ve büyük turbo compound olarak çalışıyor zaten 30d den ayıran en büyük özelliği, alt ve üst devirler dolu.
Krank kasnağı (vibration damper diye de geçer) iyi baktır belirli zamanda değişim ister.
egzoz larının içinin kapkara olmamasına dikkat et (şahsi tavsiyem, ne zaman egzozunun içi kapkara olup da bmw alan arkadaşım olsa başları arır, daha sonra bana sitem ederler nazara getirecekler ya bir gün hayırlısı :))

Orjinal m paketin m süspansiyonları ile gayet iyi yol tutuyor, Osmangazi köprüsünden Bursa ya kadar olan otobanda virajlarda 200 ün altına inmeden gidebilmiştim.
Aldığında Pcv valfini, termostatı ve intercooler borularının Oring lerini değiştirirsen iyi olur.




Abi yok ışık farkı değil diğer fotoğraflardan da fark bariz belli oluyor, kullanımdan olan parlama olsa hadi oturma ile sırt kısmı öyle olması lazım ama koltuk komple öyle.

aga maşallah bütün parçaları sıralamışsın :D

ghibli06
30-03-2021, 19:48
aga maşallah bütün parçaları sıralamışsın :D

hocam sonuçta en az 200bin km lik bir araç olacak... BMW nin hangi parçanın kaç km de değiştireceği tablolara bakarsanız, ortalama 150bin kmde aaracın bütün aşır bakımlarının bitmiş olması gerekiyor, kaç kişi bunu yaptırıyor ki? krank kasnağının ömrü 100bin km, titreşimi azaltmak için kauçuk destekli bir tasarım kullandıkları için, eski aluminyum kasnaklar gibi sonsuz ömürlü değil, turboları söylemeye gerek yok 100binden sonra ötmeler başlar 150binden sonra üfleme azalır, otomatik şanzımanlar ise elbette ki manueller gibi sonsuz ömürlü değildir, revizyon gerekir... bunların hiç biri kronik sorun değildir, haaa 4 silindirli N serilerindeki gibi zincir gergileri zamanla kırılıyordur, işte o kronik sorundur...

Deniz.
31-03-2021, 06:13
hocam sonuçta en az 200bin km lik bir araç olacak... BMW nin hangi parçanın kaç km de değiştireceği tablolara bakarsanız, ortalama 150bin kmde aaracın bütün aşır bakımlarının bitmiş olması gerekiyor, kaç kişi bunu yaptırıyor ki? krank kasnağının ömrü 100bin km, titreşimi azaltmak için kauçuk destekli bir tasarım kullandıkları için, eski aluminyum kasnaklar gibi sonsuz ömürlü değil, turboları söylemeye gerek yok 100binden sonra ötmeler başlar 150binden sonra üfleme azalır, otomatik şanzımanlar ise elbette ki manueller gibi sonsuz ömürlü değildir, revizyon gerekir... bunların hiç biri kronik sorun değildir, haaa 4 silindirli N serilerindeki gibi zincir gergileri zamanla kırılıyordur, işte o kronik sorundur...

Ben hepsinin farkındayım Maserati bey sadece ortamı biraz yumuşatmak adına yazdım öyle yanlış anlaşılmasın.

tequila818
31-03-2021, 08:08
Her şey bir yana ülkede hala bu tarz arabaların yürütme maliyetini karşılayabilecek zevk sahibi insanların olması beni sevindiriyor. Yüksek hacimli bu tarz otomobiller tercihe göre dizel ya da benzinli gerçekten kullanırken insanın yüzünü güldürüyor. Ne olurdu fiyatlar böyle olmasaydı hepimizin kapısında 2. araba olarak 330 lar 540 lar dursaydı...

Rockford
31-03-2021, 09:49
Guzel araba hakkıyla yurutme maliyeti yuksek. Cogu arac bakimsiz. Çoğunun sanziman yagi bile hic degismemis bugune kadar. Sahipleride net cevap veremiyor zaten. Yaptikmi desen yaptikta ne fatura ne kayit belge bisey yok. Benim gibi aldigimda kafam rahat etsin gecmiste neler degistirildi bilmiyorum milat olarak baslayayim dersen 20 50bin arasi para harcayarak basliyosun.
Ben 30d kullaniyorum guzel motor guzel arac tavsiye ederim. Dokum blok hibrit turbo ve enjektorle 400lere yaklasiyor diyolar henüz o tip bi ise girismedim ama dayanikli bir motor. 35d ayni mi emin degilim.

ghibli06
31-03-2021, 13:17
Ben hepsinin farkındayım Maserati bey sadece ortamı biraz yumuşatmak adına yazdım öyle yanlış anlaşılmasın.

yok hocam ben ironinin farkındayım, sadece 2. el alanların BMW şöyle masraflı vs demesine isyanım...

ghibli06
31-03-2021, 13:18
Guzel araba hakkıyla yurutme maliyeti yuksek. Cogu arac bakimsiz. Çoğunun sanziman yagi bile hic degismemis bugune kadar. Sahipleride net cevap veremiyor zaten. Yaptikmi desen yaptikta ne fatura ne kayit belge bisey yok. Benim gibi aldigimda kafam rahat etsin gecmiste neler degistirildi bilmiyorum milat olarak baslayayim dersen 20 50bin arasi para harcayarak basliyosun.
Ben 30d kullaniyorum guzel motor guzel arac tavsiye ederim. Dokum blok hibrit turbo ve enjektorle 400lere yaklasiyor diyolar henüz o tip bi ise girismedim ama dayanikli bir motor. 35d ayni mi emin degilim.

anahtarlığını bile vermiyorlar :D

Omak
31-03-2021, 15:13
aga maşallah bütün parçaları sıralamışsın :D

ahahahha bir kısmı zamanı gelen parçalar, diğerleride önden değişsin ki sonra neden böyle oldu diye demesin arkadaş kafası rahat olsun. (pcv valfiini aslında her arabada değiştirmek lazım) sonra miilet diyorki bmw almış sanayiden çıkamıyor :D


Guzel araba hakkıyla yurutme maliyeti yuksek. Cogu arac bakimsiz. Çoğunun sanziman yagi bile hic degismemis bugune kadar. Sahipleride net cevap veremiyor zaten. Yaptikmi desen yaptikta ne fatura ne kayit belge bisey yok. Benim gibi aldigimda kafam rahat etsin gecmiste neler degistirildi bilmiyorum milat olarak baslayayim dersen 20 50bin arasi para harcayarak basliyosun.
Ben 30d kullaniyorum guzel motor guzel arac tavsiye ederim. Dokum blok hibrit turbo ve enjektorle 400lere yaklasiyor diyolar henüz o tip bi ise girismedim ama dayanikli bir motor. 35d ayni mi emin degilim.

272 lik 35d ler demir döküm blok, lci 286 lık 35d ler alümünyum döküm blok, motorlar aynı alt yapıda fakat turbo enjektör beyin haricinde internal olarakta farklılıklar var 35d de

Omak
31-03-2021, 15:25
yok hocam ben ironinin farkındayım, sadece 2. el alanların BMW şöyle masraflı vs demesine isyanım...

abi aslında mercedes te çok farklı değil tamam bir tık daha sağlam ve kaliteli ama(yenilerde o bir tık fark da yok artık) öyle dağlar kadar fark yok.

binen profil detayından dolayı oluşuyor bu farkın çoğu(herkez demiyorum ama geneli böyle), diğer profil tarafında parçalar sürekli değişiyor gözünün yaşına bakılmıyor. sonra millet sanıyor merso ölümsüz bmw çöp.

Dragger
31-03-2021, 17:23
Valla ne alacaksanız alın adam gibi bir bmw servisine gösterin öncesinde. Ben otorapora götürdüm, bin pişman oldum o kadar da tanıdık bmw servisi olmasına rağmen.

2016 12. ay 47 binde yetkili servis bakımlı almama rağmen, 1 ay sonrasında devirdaim gitti. Şanzımanda yağ kaçağı oldu vs derken 6000 TL çıktı cebimden.

ghibli06
31-03-2021, 18:01
Valla ne alacaksanız alın adam gibi bir bmw servisine gösterin öncesinde. Ben otorapora götürdüm, bin pişman oldum o kadar da tanıdık bmw servisi olmasına rağmen.

2016 12. ay 47 binde yetkili servis bakımlı almama rağmen, 1 ay sonrasında devirdaim gitti. Şanzımanda yağ kaçağı oldu vs derken 6000 TL çıktı cebimden.

aynen abi, BMW arabası BMW servisinde expertiz edilir ben onu derim hep...

Rockford
01-04-2021, 22:57
Valla ne alacaksanız alın adam gibi bir bmw servisine gösterin öncesinde. Ben otorapora götürdüm, bin pişman oldum o kadar da tanıdık bmw servisi olmasına rağmen.

2016 12. ay 47 binde yetkili servis bakımlı almama rağmen, 1 ay sonrasında devirdaim gitti. Şanzımanda yağ kaçağı oldu vs derken 6000 TL çıktı cebimden.

Ben de maslak otoraporda ekspertiz yapıp aldim ama bana kacan senden de fazla oldu abi �� ben de hic tavsiye etmek. hayat deneyimi dedigimiz yenen kazıkların toplami derler. Bmw dünyasına harcayarak daldik. Neyseki son parasina kadad araba alan bir adam degilim.
Ama ekspertizi dediginiz gibi servisinde ekspertiz etmek daha dogru gözüküyor

bosporuss06
02-04-2021, 08:36
yok hocam ben ironinin farkındayım, sadece 2. el alanların BMW şöyle masraflı vs demesine isyanım...

sadece onu demekle kalsalar iyi abi.Yok benimle masrafa varmısın,yok 1.sahibi bmw'ye biner diğerlerine bmw biner vs.vs.Bmw alıp yardır yardır binip birde ardından masraflı araba diyorlar ya,o da başka bir mevzu.Bu bmw'nin ülkedeki kullanıcı profili ve dışardan bmw'ye bakış üniversitede tez konusu olabilir..

Boost Up
02-04-2021, 08:39
sadece onu demekle kalsalar iyi abi.Yok benimle masrafa varmısın,yok 1.sahibi bmw'ye biner diğerlerine bmw biner vs.vs.Bmw alıp yardır yardır binip birde ardından masraflı araba diyorlar ya,o da başka bir mevzu.Bu bmw'nin ülkedeki kullanıcı profili ve dışardan bmw'ye bakış üniversitede tez konusu olabilir..

https://starecat.com/content/wp-content/uploads/bmw-drive-like-an-asshole-congratulations-on-your-purchase-now-you-have-to-watch-our-mandatory-instructional-video.jpg

16EC813
02-04-2021, 08:41
sadece onu demekle kalsalar iyi abi.Yok benimle masrafa varmısın,yok 1.sahibi bmw'ye biner diğerlerine bmw biner vs.vs.Bmw alıp yardır yardır binip birde ardından masraflı araba diyorlar ya,o da başka bir mevzu.Bu bmw'nin ülkedeki kullanıcı profili ve dışardan bmw'ye bakış üniversitede tez konusu olabilir..

aynı kanayan yara hondada da var onun için honda yı terkettim :D

bosporuss06
02-04-2021, 09:14
aynı kanayan yara hondada da var onun için honda yı terkettim :D

Bende honda kullandım,(13-14 yıl önce,integra vardı).O zamanlar şimdiki kadar apaçi mod değil,tersine modifiyeden anlayan adamların tekelinde idi.Bmw 2000li yıllar sonrası ayyuka ulaştı.Öncesinde de belli başlı bir profil vardı ama,e36lar vs.elden ayaktan düşünce çok acaip tarz insanların elinde maskara olup,markayıda etiketlediler.Bmw tarz olarak sakin bir insanı bile farklı bir boyuta sokacak bir marka olduğu için,adı da çıktığından dolayı böyle böyle devam ediyor.

ghibli06
02-04-2021, 11:44
sadece onu demekle kalsalar iyi abi.Yok benimle masrafa varmısın,yok 1.sahibi bmw'ye biner diğerlerine bmw biner vs.vs.Bmw alıp yardır yardır binip birde ardından masraflı araba diyorlar ya,o da başka bir mevzu.Bu bmw'nin ülkedeki kullanıcı profili ve dışardan bmw'ye bakış üniversitede tez konusu olabilir..

aslen nasıl BMW ci olduğumu bilirsin, ama eksilerini de artılarını da söyler fanatiklik yapmam... şu an BMW ye atılan bütün ithamlar tamamen kullanıcıların gerekli bakımları gerekli yerlerde yaptırmamalarından kaynaklanıyor ya da orj. parça kullanmadıkları, ucuz yağlar koydukları için... deseler ki e39-e53 lerdeki şanzıman vuruntu yapıyor? kronik hastalıktır, 3.0d lerde emme kelebeği kroniktir, 4 silindir N motorlarda gergi paletleri kroniktir, 3.0 ve üzeri motorlarda egsoz manifoldu çatlaması kroniktir.... ama gidip de yok turbosu ötüyormuş yok devirdaim arızalanmış, enjektör verileri kötüymüş, lambda sensörü arıza veriyormuş falan, bunlar ömürlü parçaların miyadını doldurduğunu gösterir sadece... araba gelmiş 350-400 bin km ye, eşşek gibi binilmiş, 3 kere geçirmesi gereken ağır bakımı geçirmemiş, eee, BMW sorunlu araba yeavvvv alınmaz çok masraflı!!!

Patronn
03-04-2021, 05:33
O paraya sıfır araç almak yerine 2.el premium almak daha mantıklı fakat ülkedeki akaryakıt fiyatları parça fiyatları maalesef çok yüksek

bosporuss06
03-04-2021, 08:03
aslen nasıl BMW ci olduğumu bilirsin, ama eksilerini de artılarını da söyler fanatiklik yapmam... şu an BMW ye atılan bütün ithamlar tamamen kullanıcıların gerekli bakımları gerekli yerlerde yaptırmamalarından kaynaklanıyor ya da orj. parça kullanmadıkları, ucuz yağlar koydukları için... deseler ki e39-e53 lerdeki şanzıman vuruntu yapıyor? kronik hastalıktır, 3.0d lerde emme kelebeği kroniktir, 4 silindir N motorlarda gergi paletleri kroniktir, 3.0 ve üzeri motorlarda egsoz manifoldu çatlaması kroniktir.... ama gidip de yok turbosu ötüyormuş yok devirdaim arızalanmış, enjektör verileri kötüymüş, lambda sensörü arıza veriyormuş falan, bunlar ömürlü parçaların miyadını doldurduğunu gösterir sadece... araba gelmiş 350-400 bin km ye, eşşek gibi binilmiş, 3 kere geçirmesi gereken ağır bakımı geçirmemiş, eee, BMW sorunlu araba yeavvvv alınmaz çok masraflı!!!

Aslında çokda diğer markalardan farkı yok insan gibi kullanılıp,düzgün bakılınca.Fakat bu düzeyde insanlara bunu kabul ettirmek zor.Asıl problem bmw koltuğuna oturmamış adamların,enteresan şekilde bmw'ye sallama özgüveni.Adamlar yıllardır premium sınıfta zirvedeler,bu arkadaşlara göre sanırsın sorun makinası.