Orijinalini görmek için tıklayınız : 1.6THP DS3 Düşük Yakıt Basıncı
Merhabalar, başlıkta bahsettiğim gibi thp motor bir ds3ümüz var.
Yaşanan sorun: (Arızaları sildikten sonra) Seyir halindeyken gaza yüklendiğimizde tam basınç geldi yürüyoruz sahnesinde limp moda geçip 3000devirde kalıyoruz.
Mevcut Arıza Kodları: P0087 Düşük Yakıt Basıncı ve P2137 Gaz pedalı çalışma yerleri tutarsızlığı
Ön pompa değiştirdik fakat sorun hiç farketmedi. Fikirlerinizi bekliyorum... Motor yazılımı tamamen orijinal.
Rockford
14-04-2021, 06:43
Yüksek basinc pompası olacak motorun içinde onu kontrol edermisin benzer sorun yasamistik mcs de ondan kaynakliydi.
Ön yakıt pompası değişti ama herhangi bir fark olmadı
ben çözerim istanbuldayım
ben çözerim istanbuldayım
Size nasıl ulaşabilirim
Size nasıl ulaşabilirim
mesaj attım bakınız
Ön yakıt pompası değişti ama herhangi bir fark olmadı
Sorun neydenmiş ?
Ben de merak ettim.
Eğer çözülmediyse yakıt filtrenizi orj ile değiştirin.
Yüksek basınç pompa girişinde basınç düşükse de bu hatayı verir.
Edit: filtre fikrinden yola çıkarak düşük basınç sistemine bakılması gerektiğini söylememe gerek yok sanırım :)
Tekrardan merhabalar, üstüne henüz uğraşamadım. Buraya dönüş yapacağım teşekkürler.
Bu mini n18 lerde de yaşanan problem değilmiydi, Yüksek Basınç Pompası olabilir.
Evet DS3'e sarı olan ER130 başıma geldi yazılım yaptırdıktan sonra 3 kere motor yapıldı nasıl bir yazılımsa artık arabanın avradına gidip geldi,
YÜKSEK BASINÇ POMPASI ve emmenin arkasındaki ELEKTRO VANA denilen yani basıç dengeliyici değişmesi gerekir
enesakkurt
21-06-2021, 09:29
Evet DS3'e sarı olan ER130 başıma geldi yazılım yaptırdıktan sonra 3 kere motor yapıldı nasıl bir yazılımsa artık arabanın avradına gidip geldi,
YÜKSEK BASINÇ POMPASI ve emmenin arkasındaki ELEKTRO VANA denilen yani basıç dengeliyici değişmesi gerekir
maşallah sizden önce motor yapıldı mı araca merak ettim?
Yok ben aracı 2800 km gibi bir km de aldım. O dönem dergilerde falan görebileceğiniz 34HB6852 plakalı Sarı-Siyah DS3 dü kendileri. Bayraktar Otomotivin kendi aracıydı. Sonra 34ER130 oldu
Servis geçmişinde ve bayraktarda tanıdıklarımızdan öğrendiğimiz kadarı ile test ederlerken Volan ve debriyaj seti değişimine mal olmuş. ki zaten damperli volan olduğu için kaçarı yok değişmesi gerekiyor eğilip bükülme falan hikayesine.
Öncesinde motor işlemi yoktu herşey yazılımdan sonra Engine Manangment Faulty ile başladı ve sonra yazılım orijinale dönülemedi döndüm dediği halde bende salak gibi öyle sürmeye devam ettim göz ardı ettim ve unutuldu kaldı.
3.piston segman kanalı kırıldı yapıldı ardından kısa bir zamanda yine aynı yer kırıldı. sonrasında Sandık motor değişti, sonra birdaha 3. gitti eeh dedik sattık halbuki bi beyin alsaydık, ki bu işlemler Garantiden yapıldı.
Bize ECU verselerdi derdimiz hızlıca çözülürdü ki adamlar direkt sandık motor verdi :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.