erayunal07
04-10-2021, 00:39
Herkese iyi forumlar
Dag bayır gezmek için kullandığım 1991 nissan patrol k260 aracımın sezon yaklaşmasından dolayı hazırlamaya başladım
aracım orjinalden nissan benzinli rb26 rb28 motorların dizel versiyonu olan düz 6 silindir rd28t kodlu motor orjinalden 116 bg eski tip pompalı yazılıma müsait olmayan kimisinin yarım dizel diye adlandırdığı mazotun silindir kapağında patladığı oem hali hantal bir motor türkiyede az olmasından dolayı uğraşanı ve referans alabileceğim kimseyi görmedim
arac tek kapı olmasına rağmen ağır bir araç ve üzerinde 35 lastik mevcut
üzerindeki orjinal turbo küçük bir garrett tb2527 Su soğutmalı ve orjinalden intercoll olmayan bir motor
kendi turbosun emme pali 1 tık büyütüldü hibrit yapıldı kaç mm oldu bilmiyorum ama şu an 1.0-1.1 barda araç eskiye göre daha seri olsada turbo halen yetersiz geliyor özellikle rampalarda
araca intercoll bağlanacak ve daha büyük bir turboya geçiş yapılacak ancak alt devirleri çok öldürmeden çünkü arazide turbo doldurması bekleme gibi bir şansımız malesef yok aracıma uygun turbo tavsiyelerinizi bekliyorum
2.0 bar gibi aşırı bir basınç basmıcaz kafamda bilyalı olması ve aracımda da orjinal turbosunun su soğutma girişi olduğu için bulunması zorda olsa gt2260 vklr var (uygun olurmu büyük mü olur küçük mü bilmiyorum)
öneri olarak 1 2 kişi gt1749 yada gt2056 önerdi ancak burdaki tecrübeli arkadaşlarında fikirlerini tavsiyelerini bekliyorum şimdiden herkese tavsiyesi için teşekkürler
Dag bayır gezmek için kullandığım 1991 nissan patrol k260 aracımın sezon yaklaşmasından dolayı hazırlamaya başladım
aracım orjinalden nissan benzinli rb26 rb28 motorların dizel versiyonu olan düz 6 silindir rd28t kodlu motor orjinalden 116 bg eski tip pompalı yazılıma müsait olmayan kimisinin yarım dizel diye adlandırdığı mazotun silindir kapağında patladığı oem hali hantal bir motor türkiyede az olmasından dolayı uğraşanı ve referans alabileceğim kimseyi görmedim
arac tek kapı olmasına rağmen ağır bir araç ve üzerinde 35 lastik mevcut
üzerindeki orjinal turbo küçük bir garrett tb2527 Su soğutmalı ve orjinalden intercoll olmayan bir motor
kendi turbosun emme pali 1 tık büyütüldü hibrit yapıldı kaç mm oldu bilmiyorum ama şu an 1.0-1.1 barda araç eskiye göre daha seri olsada turbo halen yetersiz geliyor özellikle rampalarda
araca intercoll bağlanacak ve daha büyük bir turboya geçiş yapılacak ancak alt devirleri çok öldürmeden çünkü arazide turbo doldurması bekleme gibi bir şansımız malesef yok aracıma uygun turbo tavsiyelerinizi bekliyorum
2.0 bar gibi aşırı bir basınç basmıcaz kafamda bilyalı olması ve aracımda da orjinal turbosunun su soğutma girişi olduğu için bulunması zorda olsa gt2260 vklr var (uygun olurmu büyük mü olur küçük mü bilmiyorum)
öneri olarak 1 2 kişi gt1749 yada gt2056 önerdi ancak burdaki tecrübeli arkadaşlarında fikirlerini tavsiyelerini bekliyorum şimdiden herkese tavsiyesi için teşekkürler