Orijinalini görmek için tıklayınız : Top Mount İntercooler vs Front Mount İntercooler ?
Selamlar herkese,
outlander 2.0 turbo aracım var ve top mount biçimde duruyor intercooler'ı faydası sanıyorum daha az lag ile daha hızlı response.
Fakat çoğu turbo aracın ön konumda Front Mount konumlanmış intercooler'ları bulunuyor.
1-) Front mount'a geçmem dahamı iyi dahamı kötü kararsızım, trafikte soğutma açısından önde olması daha iyi deniyor.
2-) Ayrıca blow off valve ve dump valve arasında da kararsızım dump mı kullanmalıyım bov mu bilemedim ilk turbolu aracım olduğu için.
3-) TD04 turbo bulunuyor sanırım bu araçlarda 300 hp'ye kadar beni destekler mi yoksa td05 veya evo9 turbosuna geçmem dahamı iyi olur ?
Daha önce turbo tecrübesi bulunan arkadaşların yorumlarını ve tecrübelerini almak isterim bu konuda.
Teşekkürler
Kesinlikle önde olması motorun üstünde olmasından daha verimli,
Burada borulama işlemi ve borunların çapı gaz tepkisi için çok önemli özellikle orjinal ve orjinal ölçülere yakın küçük turbolarda..
Eğer turboda çok büyük bir geçiş olmayacaksa motor içinde değişiklik olmayacaksa ben olsam orjinal bırakırdım. İAT düşürmek için methanol kit takardım. Daha ekonomik bir çözüm olurdu.
Ben olsam öne alıp TD05 takardım.
Kesinlikle önde olması motorun üstünde olmasından daha verimli,
Burada borulama işlemi ve borunların çapı gaz tepkisi için çok önemli özellikle orjinal ve orjinal ölçülere yakın küçük turbolarda..
Eğer turboda çok büyük bir geçiş olmayacaksa motor içinde değişiklik olmayacaksa ben olsam orjinal bırakırdım. İAT düşürmek için methanol kit takardım. Daha ekonomik bir çözüm olurdu.
Motor içi stock bırakmayı düşünüyorum, eksoz +dp-bov+ yazılım cooler falan turboyuda td05 belki düşünebilirim ama headers gerekiyor onda da :)
Benim merakım öne alınca dahamı iyi soğur, birde krom cooler boruları olunca muayeneden geçmiyormuş sanırım siyaha boyasam olurmu acaba
Motor içi stock bırakmayı düşünüyorum, eksoz +dp-bov+ yazılım cooler falan turboyuda td05 belki düşünebilirim ama headers gerekiyor onda da :)
Benim merakım öne alınca dahamı iyi soğur, birde krom cooler boruları olunca muayeneden geçmiyormuş sanırım siyaha boyasam olurmu acaba
Krom cooler boru olunca neden geçmesin ki muayneden ? Mantık nedir ? Ha plastik ha krom sonuçta iş görüyor mu o önemli değil mi ?
Krom cooler boru olunca neden geçmesin ki muayneden ? Mantık nedir ? Ha plastik ha krom sonuçta iş görüyor mu o önemli değil mi ?
Bilmiyorum valla 207'si olan bir arkadaşım söyledi banada, başka arkadaşlarda tasdikledi hatta, sebebini bilemiyorum
Şu an tuv garıp bı durumda Kırmızı emnıyet kemerını dahı gecırmıyorlar
Şu an tuv garıp bı durumda Kırmızı emnıyet kemerını dahı gecırmıyorlar
Hazır konuya dahil olmuşken senin tercihin hangisi olur abi turbo ve IC için ? :)
Hazır konuya dahil olmuşken senin tercihin hangisi olur abi turbo ve IC için ? :)
ben Olsam one alırdım
boruları da mat sıyah yapardım mıss gıbı olurdu :)
motor ustundekı coolera gore belkı lag olabılır bıraz ama ıat degerlerını cıddı anlamda dusurur
ben Olsam one alırdım
boruları da mat sıyah yapardım mıss gıbı olurdu :)
motor ustundekı coolera gore belkı lag olabılır bıraz ama ıat degerlerını cıddı anlamda dusurur
Bu araçların orjinalinde de lag var malesef sebebini bilmiyorum ama,
Cevap için teşekkürler herkese yakın zamanda otomobiller bölümünde açarım artık konumu :)
canimrecepcim
19-02-2022, 21:16
Bu araçların orjinalinde de lag var malesef sebebini bilmiyorum ama,
Cevap için teşekkürler herkese yakın zamanda otomobiller bölümünde açarım artık konumu :)
td04 için gerek yok bence, ama daha büyük turbo için biraz lag olurdu ama iat düşerdi.bir de fmic yaparanız bence ters scoop da yapın veya atmo kaput.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.