PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Vw golf 7 vs E90 Bmw



ayarlipense
08-02-2022, 20:44
Selamlar öncelikle
2012 vw golf 7 tdi dsg sahibiyim araç çok keyif vermediği için aracımı 2012 bmw e90 320 d184 ile takas düşünüyorum
Sizce fikirler nedir çok üzer mi kronik vs takılmak gereken noktalar nelerdir
Kendi aracım 110 binde alacağım araçlar genelde 210 250 km aralığında

GÖKTÜRK
08-02-2022, 20:51
184lük yazılımlı 320d ile antalya ankara arası yolculuk yaptım gidiş geliş şeklinde , çok muazzamdı ses soluk gidiş açısından , tek beğenmediğim kısmı e90ların direksiyonu çok sert onun dışında dolu dolu araç

livaneli
08-02-2022, 20:58
Değişim maliyeti yüksek zincir sorunu, narin direksiyon kutusu ve rektefiyesi sağlıklı yapılamayan bir motoru var.

Cem.B
08-02-2022, 21:55
184 luk LCI versiyonlarda direksiyon servetronic yanj yumusak sorun yasamazsiniz,184 luklerde zincir sorunuda yok

Zincir tabiki degismesi gerekir ses yaptiginda ama oyle ani kopmalar motor kitleme sorunu olmaz

Bende 2020 10k km deki poloyu verip 2012 3.20d ye gectim gunluk aracta

TLH
09-02-2022, 08:23
184lüklerin yakıtı nasıl ortalama

kalipson
09-02-2022, 11:58
184 luk LCI versiyonlarda direksiyon servetronic yanj yumusak sorun yasamazsiniz,184 luklerde zincir sorunuda yok

Zincir tabiki degismesi gerekir ses yaptiginda ama oyle ani kopmalar motor kitleme sorunu olmaz

Bende 2020 10k km deki poloyu verip 2012 3.20d ye gectim gunluk aracta

Hayırlı olsun. Memnun musunuz peki?

i-vtec07
09-02-2022, 14:13
İkisinide kullandım, sahip oldum, temiz düşük km bir 320d golf ten daha fazla mutlu eder. Ben antalyada 7 litrelerde geziyodum 2011 184 hp 320d ile.

Cem.B
09-02-2022, 16:57
Tabiki cok memnunum,uzun yol yapmak istiyor insan surekli

ayarlipense
09-02-2022, 17:29
Teşekkürler arkadaşlar yorumlar için

mcanx
10-02-2022, 13:37
184 lük m sport sahibiydim geçen yıl 9-10 ay kadar ama bu sınıf araçlara göre köpek gibi gidiyor, biraz sert bir araba yakıtı da güzel ama köpek gibi gidiyor, bazı noktalarda malzeme kalitesi düşük gelebiliyor insana ama çok didikleyen biri değilsen memnun eder fazlasıyla, frenler klasik bmw bi süre sonra titreme yapabiliyor ısınınca he birde köpek gibi gidiyo demiş miydim? :D

ERK_RS
10-02-2022, 13:45
Ben de iki buçuk yıldır M sport 184 Lük 320d kullanıyorum.
Golf ile falan kıyaslamak hiç doğru olmaz.
Düzgün araç bulursanız mutlaka alın.

Şanzımandan dolayı yakıt tüketiminiz golf'e göre yaklaşık 1 litre kadar artacaktır sadece.

BARR
11-02-2022, 14:46
320d nin hele hele 184'lüğün Golf veya bir C segmenti araç ile mukayesi bile söz konusu olmaz bence :)

Ancak TR şartlarında ve bu dövüz kurlarıyla bilmediğim 250.000+km aracı da şahsen almam.

burak_2885
11-02-2022, 18:04
Ben de çok bakıyorum bu LCI E90lara ama düzgün bir şey 450-500 bin arası. 10-12 yaşında arabaya verilir mi çok dert açar mı başa bilmiyorum

Onurkk06
11-02-2022, 20:25
Bende merak ediyorum 177 likler anlatıldığı kadar sıkıntılı mı yoksa bakımsızlıktan mı dökülüyor 177 lik de tercih edilir mi sizce

Doğu
09-03-2022, 13:55
Bende merak ediyorum 177 likler anlatıldığı kadar sıkıntılı mı yoksa bakımsızlıktan mı dökülüyor 177 lik de tercih edilir mi sizce

Bence, 184lük daha iyisi olduğu için 177 beğenilmiyor. E60 ların çoğu 177 lik ve herkeste daha iyisi olmadığı için 2.0 dizel alıp kullanıyor.

Deniz.
09-03-2022, 15:38
E90 gruplarında konuşulan standart konudur zincir konusu.
177lik alınmaz zincir koparıyor 184lük iyidir vs vs hepsi kulaktan dolma bilgilerle bugüne kadar türemiş aslı astarı olmayan bilgiler.
Zincir desen nalburdan pranga zinciri alıp gelecek kadar cahil insanların uydurduğu,
aslında zincirin bir ömrünün olduğu,
ses yapmasını beklemeden belli periyorlar halinde değişmesi gerektiği (her iki motor içinde geçerli),
200.000km üzeri motorlarda yağ pompası ve ana yataklarla beraber değişim yapılmasının motor genel ömrü açısından gerekli olduğu,
esnafın bu durumu fırsatçılık bilip değişim yapılmaz bunlarda yaaaaa diyip motor kucakta gelen müşterileri avuçlarını okşayarak beklediği,
177lik motorların aslında 184lük motor kadar sağlam olduğu ama satın alma yaparken sözle zinciri değişmiş diyen satıcılardan araba alınmaması gerekitiği bir kasadır E90.
Yaklaşık 3 senedir 2010 model e90 kullanıyorum 3 sene boyunca keyfi masraflar hariç bir sorun yaşamadım. Alırken 2012 model ama kaç defa el değiştirdiği belli olmayan bir araba yerine 2010 model ve ilk sahibine ulaşabildiğim ve toplamda 1 defa el değiştirmiş bir araba almayı tercih ettim. Sonradan içini lci kasanın ekranlı konsoluna çevirdim ve CIC sistemini entegre ettim.
Genel olarak alırken bakılması gereken kriterlerden bahsedeyim;
zf6hp19 şanzımanda tork konvertörü arabanın kullanımına bağlı olarak olarak sorun çıkarabiliyor şanzıman komple revizyon maliyeti yeni yağ ve filtre dahil yaklaşık 15-17k arası
zincir değişimi yatak ve yağ pompası dahil 11k civarı
yağ soğutucusunun oradan klasik yağ kaçırma problemi ama genel olarak yağ kaçağı olmayan bmw olmaz
direksiyon pompası en diplerde ötme yapar (177lik motora özgüdür) ama çözümü çok basit
egr iptalini önermesemde emme manifoldunda aşırı kurum birikimi yüzünden performans düşüklüğüne sebep olabiliyor.
turbosu max 200.000km gider ve revizyon ister. Yağ kaçakları semptomudur, revizyon yapılırken hybrit turboya geçilebilir ama alt devirlerde cansızlık oluşabiliyor yazılımına göre.

özetle seceresi belli araba almayı yüksek model olanına tercih edin başınız ağrımasın.

kalipson
09-03-2022, 16:26
E90 gruplarında konuşulan standart konudur zincir konusu.
177lik alınmaz zincir koparıyor 184lük iyidir vs vs hepsi kulaktan dolma bilgilerle bugüne kadar türemiş aslı astarı olmayan bilgiler.
Zincir desen nalburdan pranga zinciri alıp gelecek kadar cahil insanların uydurduğu,
aslında zincirin bir ömrünün olduğu,
ses yapmasını beklemeden belli periyorlar halinde değişmesi gerektiği (her iki motor içinde geçerli),
200.000km üzeri motorlarda yağ pompası ve ana yataklarla beraber değişim yapılmasının motor genel ömrü açısından gerekli olduğu,
esnafın bu durumu fırsatçılık bilip değişim yapılmaz bunlarda yaaaaa diyip motor kucakta gelen müşterileri avuçlarını okşayarak beklediği,
177lik motorların aslında 184lük motor kadar sağlam olduğu ama satın alma yaparken sözle zinciri değişmiş diyen satıcılardan araba alınmaması gerekitiği bir kasadır E90.
Yaklaşık 3 senedir 2010 model e90 kullanıyorum 3 sene boyunca keyfi masraflar hariç bir sorun yaşamadım. Alırken 2012 model ama kaç defa el değiştirdiği belli olmayan bir araba yerine 2010 model ve ilk sahibine ulaşabildiğim ve toplamda 1 defa el değiştirmiş bir araba almayı tercih ettim. Sonradan içini lci kasanın ekranlı konsoluna çevirdim ve CIC sistemini entegre ettim.
Genel olarak alırken bakılması gereken kriterlerden bahsedeyim;
zdf6hp19 şanzımanda tork konvertörü arabanın kullanımına bağlı olarak olarak sorun çıkarabiliyor şanzıman komple revizyon maliyeti yeni yağ ve filtre dahil yaklaşık 15-17k arası
zincir değişimi yatak ve yağ pompası dahil 11k civarı
yağ soğutucusunun oradan klasik yağ kaçırma problemi ama genel olarak yağ kaçağı olmayan bmw olmaz
direksiyon pompası en diplerde ötme yapar (177lik motora özgüdür) ama çözümü çok basit
egr iptalini önermesemde emme manifoldunda aşırı kurum birikimi yüzünden performans düşüklüğüne sebep olabiliyor.
turbosu max 200.000km gider ve revizyon ister. Yağ kaçakları semptomudur, revizyon yapılırken hybrit turboya geçilebilir ama alt devirlerde cansızlık oluşabiliyor yazılımına göre.

özetle seceresi belli araba almayı yüksek model olanına tercih edin başınız ağrımasın.

Güzel bilgiler. Üşemeden yazmışsınız. Teşekkürler