Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : A3 tdi stage 1 den stage 2 ye



izmirlicem
13-03-2022, 21:01
İyi forumlar. A3 1.6 tdi 116 hp ddya kodlu olan 55000 km dir stage 1 olarak kullandığım arabamı dpf-egr iptali yaparak stage 2 ye geçmeyi planlıyorum. Bizim turbolarda stage 1 de basınç açılıyor stage 2 de karışmıyorlar sanırım. Stock hali ile 1.5 cont 1.7 peak yürüyormuş duyduğum kadarıyla. Şuan 140 hp 310 tork. Sadece Dpf ve egr iptali ile acaba kaç hp daha alırız? Bir kaç yerde gördüğüm aynı motor koduna sahip araçların 155 hp olduğu stage 2 ile. Stage 2 de basınç açmıyorlarsa ve dpf-egr iptali ile 10-15 hp alınabiliyorsa turbodan dolayı extra yazılım parası verip kazıklanmayalım.

Hyrenayt
13-03-2022, 21:17
Aracın üstündeki DPF ve katalizör sistemi 2.0 184’lük üniteyle aynı iptal etmenize gerek yok size getirisinden çok götürüsü olur. 40 bin kilometre iptal edip downpipe ile kullandım ona istinaden söylüyorum. Onun yerine bolt-on GTD1449 takıp DPF-EGR aktif kullanmanızı tavsiye ederim.

izmirlicem
13-03-2022, 21:54
Sen kağan değilmisin kardeşim? :) 1449 pahalı şuan zor malesef. Biraz seste istiyorum, çok az daha güç fena olmaz ama basınç biraz daha açılabilirse dumanda artar öyle bir sıkıntıda var sanırım.

cnzdmr
14-03-2022, 07:48
duman attıktan sonra isterse 500hp olsun, o araç alt lige iniyor kusura bakmayın.
Çevreyi ve doğayı da düşünüp DPF yi iptal etmeyin.

BARR
14-03-2022, 09:54
Valla üzerindeki DPF ve sistem 2.1-2.2 bar 1449 da bile problem yaratmıyorken, stok turbo ile zaten maks 1.7 bar basabileceğin sistemde Dp nin sana bir faydası olacağını düşünmüyorum. Ben de 55.000km Stage1 bindim. 25.000km 1.55 sonrasında 1.7 bara yakın bir yazılımla. Şu an 2.0 bar 1449 hala DPF üzerinde ve doldu etti muhabbeti yok :)

izmirlicem
14-03-2022, 15:03
%36 dolu partikülüm 29 küsür gram kül miktarı var. Kur düşerse 1449 bakacağım zaten.

izmirlicem
14-03-2022, 15:04
Valla üzerindeki DPF ve sistem 2.1-2.2 bar 1449 da bile problem yaratmıyorken, stok turbo ile zaten maks 1.7 bar basabileceğin sistemde Dp nin sana bir faydası olacağını düşünmüyorum. Ben de 55.000km Stage1 bindim. 25.000km 1.55 sonrasında 1.7 bara yakın bir yazılımla. Şu an 2.0 bar 1449 hala DPF üzerinde ve doldu etti muhabbeti yok :)

Cv films teki sizin aracınız mı?

BARR
14-03-2022, 15:15
Cv films teki sizin aracınız mı?

Evet.

http://www.techturkey.com/forum/otomobilleriniz/236543-15_a3_tdi_line_sedan_scubablue.html

Gokhan43
14-03-2022, 17:32
Aracınızın basınç, enjeksiyon değerlerini log alıp görebiliyor musunuz ? Ne kadar basınç ne kadar yakıt var acaba özellikle 3000-4500 rpm arası ?

izmirlicem
14-03-2022, 19:12
Hayır. Elm 327 ile boost değerine bakmıştım 1.6 gösteriyor, peak mı cont mu bilmiyorum 4000 e doğru ve sonrası azalıyor.

Gokhan43
14-03-2022, 21:24
Vagcom bulup dediğim değerleri görebilseniz ne kadar gideri var veya daha ne yapılabilir fikri verilebilir ama log olmadan zor :)

levent
15-03-2022, 02:16
Hayır. Elm 327 ile boost değerine bakmıştım 1.6 gösteriyor, peak mı cont mu bilmiyorum 4000 e doğru ve sonrası azalıyor.

universal cihazlar ile (elm) 255kpa üstünü okuyamazsınız o yüzden de 1.6 görüyor olmanız muhtemel

gökhan ın dediği gibi vagcom ile basınç, rail, ana enjeksiyon izlenerek potansiyel varsa dp değerlendirilebilir

miNNic
18-03-2022, 13:30
Sen kağan değilmisin kardeşim? :) 1449 pahalı şuan zor malesef. Biraz seste istiyorum, çok az daha güç fena olmaz ama basınç biraz daha açılabilirse dumanda artar öyle bir sıkıntıda var sanırım.


Araştıranlar için İzmir İkiler oto garrett distributoru 675 € + Kdv Mayıs teslim şeklinde fiyat veriyorlar. KK 10 taksit seçeneği sunuyorlar.

izmirlicem
20-03-2022, 14:16
Teşekkürler.