Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyundai i20 N



Sayfa : 1 [2]

eminkilic61
11-09-2023, 11:06
tam bir zamane 106'sı

ileri ki yıllarda da kullanıcı kitlesi çok bozulacak gibi N'nin :D :D

8.000rpm
11-09-2023, 12:03
ileri ki yıllarda da kullanıcı kitlesi çok bozulacak gibi N'nin :D :D

işte o yüzden dedim
aynı kaderi yaşayacak :D

16EC813
11-09-2023, 13:05
ileri ki yıllarda da kullanıcı kitlesi çok bozulacak gibi N'nin :D :D

çok yakında patlak i20n leri görürüz sarışın sitede çıtır hasarlı diye :D

kalipson
11-09-2023, 13:24
yurtdışından takip ettiğim bir yazılım şirketine göre eli kulağında 204hp > 220 hp, 275 nm tork > 325 nm olarak öngörülüyor..

Çok da bi gıdıklama göremedim ben ama? :/

eminkilic61
11-09-2023, 13:59
Çok da bi gıdıklama göremedim ben ama? :/

bence çokta güce ihtiyacı yok, olmasa daha iyi hatta. belli bir güçten sonra kafadan kaymaya kilitte kurtarmayacak, 150km/h'den sonraki hızlanma biraz iyileşse bence kafi

weST.27
11-09-2023, 14:49
100-200 süresine netten baktım 22.5 sn diyor, 16 civarlarında olsa keyifli olur.

cnzdmr
11-09-2023, 15:24
22.5 100-200 fazlaymış biraz standartta.

yazılımla (Filtre egzoz cooler) holy trinity ile 240-250 civarı keyifli olur o zaman, kilit bu güçlerle başa çıkar sanırım.

260 sonrası fazla olabilir belki...

weST.27
13-09-2023, 08:03
22.5 100-200 fazlaymış biraz standartta.

yazılımla (Filtre egzoz cooler) holy trinity ile 240-250 civarı keyifli olur o zaman, kilit bu güçlerle başa çıkar sanırım.

260 sonrası fazla olabilir belki...

Aslında normal süre. Stock cupra, polo gti vs 24-26 sn civarı. Fakat stg 1 yazılımla pat yaklşk. 7 sn düşüyor.

derviscapaci
14-09-2023, 00:19
Aslında normal süre. Stock cupra, polo gti vs 24-26 sn civarı. Fakat stg 1 yazılımla pat yaklşk. 7 sn düşüyor.

Stock cupra,polo gti grubu 20 saniye civarı diye biliyorum. Yanlışım varsa bilgi sahibi lütfen düzeltsin.

neuras
15-12-2023, 21:05
Makyajlısı gelmeyecek sanırım. Bilgisi olan var mı?

lowLevel
16-12-2023, 00:42
Makyajlısı gelmeyecek sanırım. Bilgisi olan var mı?

Şimdilik bildiklerimiz 2024 Mart ayında satıştan kalkacağı ve makyajlasının gelmeyeceği yönünde. Tabi hiç belli olmaz, bir zaman sonra bir anda makyajlısını çıkarırlarsa şaşırmam.

deep
16-12-2023, 07:35
Uzun süre kullanmak için bende i20n almak istiyorum. Yardımcı olabilecek var mıdır ?

mehmet6r
16-12-2023, 08:38
Makyajlısı gelmeyecek sanırım. Bilgisi olan var mı?

muhtemelen euro 7 motor normlarından dolayı gelmeyecek , hem gücü düşüyor hem maliyeti artıyor. saçma sapan işler.

neuras
16-12-2023, 13:17
Şöyle bir haber buldum. Demek ki ilerleyen süreçte iptal edildi.
Albert Biermann Confirms That A Facelifted Hyundai i20 N Is On The Way | Carscoops (https://www.carscoops.com/2023/01/albert-biermann-confirms-that-a-facelifted-hyundai-i20-n-is-on-the-way/)

eminkilic61
18-12-2023, 14:45
Uzun süre kullanmak için bende i20n almak istiyorum. Yardımcı olabilecek var mıdır ?

şu an bayiilerde ufak miktarlara arabalar rahatça bulunuyor diyorlar. piyasa patlayınca önceki siparişler elde kalacak gibi...

Yarbay
18-12-2023, 15:47
Aslında normal süre. Stock cupra, polo gti vs 24-26 sn civarı. Fakat stg 1 yazılımla pat yaklşk. 7 sn düşüyor.


dev gibi kasaya sahip CVT şanzımanlı daha düşük güce sahip aile aracı 100-200 18sn civarı koşuyor bence o ebat,ağırlık,güç ve şanzımana cidden kötü tabi gerçekten 22.5sn ise İ20N.

Honda Civic 2022 1.5 182hp 100-200 Hız Denemesi - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=QQAv7bvNki0)
New Honda Civic 1.5 T Vs Old Honda Civic 1.5 T Speed comparison | 2022 Civic 1.5 T 0-100 / 100-200 - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=IZNvxagX2qw)

weST.27
18-12-2023, 15:54
dev gibi kasaya sahip CVT şanzımanlı daha düşük güce sahip aile aracı 100-200 18sn civarı koşuyor bence o ebat,ağırlık,güç ve şanzımana cidden kötü tabi gerçekten 22.5sn ise İ20N.

Honda Civic 2022 1.5 182hp 100-200 Hız Denemesi - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=QQAv7bvNki0)
New Honda Civic 1.5 T Vs Old Honda Civic 1.5 T Speed comparison | 2022 Civic 1.5 T 0-100 / 100-200 - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=IZNvxagX2qw)

Kadran değilde gps üzerinden görmek lazım

Honda Civic 1.5 VTEC Turbo specs, 0-60, quarter mile, lap times - FastestLaps.com (https://fastestlaps.com/models/honda-civic-1-5-vtec-turbo)

25.7 diyor mesela örnek, polo gti'a 26 diyor vs vs

eminkilic61
18-12-2023, 16:48
dev gibi kasaya sahip CVT şanzımanlı daha düşük güce sahip aile aracı 100-200 18sn civarı koşuyor bence o ebat,ağırlık,güç ve şanzımana cidden kötü tabi gerçekten 22.5sn ise İ20N.

Honda Civic 2022 1.5 182hp 100-200 Hız Denemesi - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=QQAv7bvNki0)
New Honda Civic 1.5 T Vs Old Honda Civic 1.5 T Speed comparison | 2022 Civic 1.5 T 0-100 / 100-200 - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=IZNvxagX2qw)

typeR hariç en geçebilen civic yok :D bazen video süreleri değil de gerçek deneyimler önde oluyor :D

Yarbay
18-12-2023, 20:32
Kadran değilde gps üzerinden görmek lazım

Honda Civic 1.5 VTEC Turbo specs, 0-60, quarter mile, lap times - FastestLaps.com (https://fastestlaps.com/models/honda-civic-1-5-vtec-turbo)

25.7 diyor mesela örnek, polo gti'a 26 diyor vs vs

Hocam iki arac ayni degil ha ne kadar fark olur bilmiyorum ama turbo uniteleri dahil farkli.

Ama cok daha onemlisi gonderdiginiz yayinevi acik bir ifade ile EST demis emin olmamakla beraber bu herhalde Estimated yani tahminen demek yani adamlar gercek hayatda hic test bile etmemisler.

7.3sn 0-100 koşan arac 400mt dragi 17.1snde koşarmi hic adam arada teyp ile oynamadiysa bu degerin dusuk 15snler olmasi gerekirdi yani sundugunuzu pek ciddiye almayin derim sacma sapan veriler

Octavia gibi bir canavar bile 1000cc motorla 17.6sn 400mt koşuyor siz dusunun ne derece hata payi var sizin paylastiginizda be hocam

neuras
18-12-2023, 20:49
"Hyperactive Fiesta ST rival was much shorter-lived than expected - and than it deserved"
Hyundai i20N | PH Used Buying Guide - PistonHeads UK (https://www.pistonheads.com/news/ph-buying-guides/hyundai-i20n-ph-used-buying-guide/47980)

mrtkap
19-12-2023, 09:23
"Hyperactive Fiesta ST rival was much shorter-lived than expected - and than it deserved"
Hyundai i20N | PH Used Buying Guide - PistonHeads UK (https://www.pistonheads.com/news/ph-buying-guides/hyundai-i20n-ph-used-buying-guide/47980)

Şimdi N'ler koleksiyon kafasına girer tr'de :D

d3n1s
19-12-2023, 09:46
Şimdi N'ler koleksiyon kafasına girer tr'de :D

ilk satilan N'den beri o kafadalar zaten, bundan sonra kasikci elmasi falan havalarina burunebilirler :D

weST.27
19-12-2023, 12:13
Hocam iki arac ayni degil ha ne kadar fark olur bilmiyorum ama turbo uniteleri dahil farkli.

Ama cok daha onemlisi gonderdiginiz yayinevi acik bir ifade ile EST demis emin olmamakla beraber bu herhalde Estimated yani tahminen demek yani adamlar gercek hayatda hic test bile etmemisler.

7.3sn 0-100 koşan arac 400mt dragi 17.1snde koşarmi hic adam arada teyp ile oynamadiysa bu degerin dusuk 15snler olmasi gerekirdi yani sundugunuzu pek ciddiye almayin derim sacma sapan veriler

Octavia gibi bir canavar bile 1000cc motorla 17.6sn 400mt koşuyor siz dusunun ne derece hata payi var sizin paylastiginizda be hocam

Doğrudur hocam.

eminkilic61
19-12-2023, 15:15
Şimdi N'ler koleksiyon kafasına girer tr'de :D

müşteri kitlesi bozuldukça o kafadan çıkıyoruz maalesef :D :D :D

BARR
19-12-2023, 16:37
Civicler stok 270+ yapıyordu zaten forumda i20N fln dinlemez içinden geçer. Yavru Taypar. hey yavrum hey

eminkilic61
19-12-2023, 16:41
Civicler stok 270+ yapıyordu zaten forumda i20N fln dinlemez içinden geçer. Yavru Taypar. hey yavrum hey

konuyu top speed'e çekmeyelim lütfen :D :D

BARR
19-12-2023, 16:43
Aracınız bir aile arabası kadar bile gitmiyor Emin BEY bir de hot heç olucak tü size.

Vtec
20-12-2023, 11:29
Sanmıyorum Civic'in i20N kadar gideceğini ama Bursa'da stock i20n varsa keyfine denemek isterim :) (Civic 1.5t manuel)
Güç, tork, kg her türlü üstün i20n

16EC813
20-12-2023, 16:09
Sanmıyorum Civic'in i20N kadar gideceğini ama Bursa'da stock i20n varsa keyfine denemek isterim :) (Civic 1.5t manuel)
Güç, tork, kg her türlü üstün i20n

benide çagırın laa deneme olursa ,i20n i canlı görmek istiyom nası gittigini,bayılıyom o çaff çuff sesine ,hernekadar harama karşı olsamda :D

bu arada bursada var bi tane i20n gördüm geçen şehir içinde paşa çiftliginden mudanya yoluna dıgru çaff çuff makas ataa ata gazlıyodu :D haa stock mu degilmi onu bilmiyom

MURAT_HLX
20-12-2023, 16:46
bursada çok i20'n var fsmde hergün görüyorum genelde deneyen çıkar illaki

8.000rpm
20-12-2023, 16:47
hepsi mavi mi bunların?
biri de çıkıp beyazlı siyahlı bi kaplama vs yapmadı mı yaris gr gibi?

eminkilic61
20-12-2023, 16:48
hepsi mavi mi bunların?
biri de çıkıp beyazlı siyahlı bi kaplama vs yapmadı mı yaris gr gibi?

3-4 tane kaplanmış var. haki yeşil-mat siyah-kırmızı vs

neuras
20-12-2023, 23:12
Avrupa'daki Hyundai çalışanından aldığım bilgiyi aktarıyorum, Mart 2024'te sipariş almayı tamamen kapatacaklar, fakat fabrika teslim edilmemiş araçları ulaştırmak için üretime devam edecek. Şu anda planlanan bu. Euro 7 regülasyonları ertelenirse Albert Biermann'ın isteği üzerine i20N'in makyajlısı 'gelebilir'. Euro 7'nin ertelenmesi VW'in gücüne bağlı. Onlar da istemiyor çünkü.

VW tarafıyla alakalı bir sorum var, 2.0 TSI (EA888 EVO4) motorlar Euro 7 normlarını karşılıyor mu? Hiçbir bilgi bulamadım.

VW, Euro 7 normlarına gecişin ertelenmesini istiyor (https://tr.motor1.com/news/662609/vw-euro7-emisyon-normlari-ertelenmesi/)

16EC813
21-12-2023, 08:42
hepsi mavi mi bunların?
biri de çıkıp beyazlı siyahlı bi kaplama vs yapmadı mı yaris gr gibi?

bence tekrenk olması iyi normal i20 sahipleri kendilerini aslan sanır sonra :D

eminkilic61
21-12-2023, 09:48
Avrupa'daki Hyundai çalışanından aldığım bilgiyi aktarıyorum, Mart 2024'te sipariş almayı tamamen kapatacaklar, fakat fabrika teslim edilmemiş araçları ulaştırmak için üretime devam edecek. Şu anda planlanan bu. Euro 7 regülasyonları ertelenirse Albert Biermann'ın isteği üzerine i20N'in makyajlısı 'gelebilir'. Euro 7'nin ertelenmesi VW'in gücüne bağlı. Onlar da istemiyor çünkü.

VW tarafıyla alakalı bir sorum var, 2.0 TSI (EA888 EVO4) motorlar Euro 7 normlarını karşılıyor mu? Hiçbir bilgi bulamadım.

VW, Euro 7 normlarına gecişin ertelenmesini istiyor (https://tr.motor1.com/news/662609/vw-euro7-emisyon-normlari-ertelenmesi/)

The first of the 2.0 TSIs produces 140 kW (190 PS) and the other, fitted in the KODIAQ RS, generates 180 kW (245 PS). Both come with all-wheel drive and DSG. All engines fulfil the Euro 6d emissions standard.

Engines: advanced EVO generation with lower fuel consumption and emissions - Škoda Storyboard (https://www.skoda-storyboard.com/en/press-kits/the-new-skoda-kodiaq-dynamic-press-launch-press-kit/engines-advanced-evo-generation-with-lower-fuel-consumption-and-emissions/)

skoda kodiaq RS sitesiinde euro 6d bilgisi var.

i20N'de de mild hibrit yapmak istemiyorlar, maliyet artınca satış fiyatı artacak ve satışlar düşecek diye bir dedikodu var.
marka olarakta komple elektriğe dönmeye çalışıyorlar zaten...

eminkilic61
21-12-2023, 09:49
bence tekrenk olması iyi normal i20 sahipleri kendilerini aslan sanır sonra :D

buna katılıyorum, özellikle filo araçlarından ayrılıyor.

ki bu renk avrupa'da opsiyon. siyah tavanda opsiyon.

Gko
21-12-2023, 12:21
The first of the 2.0 TSIs produces 140 kW (190 PS) and the other, fitted in the KODIAQ RS, generates 180 kW (245 PS). Both come with all-wheel drive and DSG. All engines fulfil the Euro 6d emissions standard.

Engines: advanced EVO generation with lower fuel consumption and emissions - Škoda Storyboard (https://www.skoda-storyboard.com/en/press-kits/the-new-skoda-kodiaq-dynamic-press-launch-press-kit/engines-advanced-evo-generation-with-lower-fuel-consumption-and-emissions/)

skoda kodiaq RS sitesiinde euro 6d bilgisi var.

i20N'de de mild hibrit yapmak istemiyorlar, maliyet artınca satış fiyatı artacak ve satışlar düşecek diye bir dedikodu var.
marka olarakta komple elektriğe dönmeye çalışıyorlar zaten...

Suanki zorlamalarla butun markalar BEV araclara gecmesi gerekicek mecburen gibi gozukuyor. Planlamalara bakildiginda butun markalar icin belirli yuzdekilerle BEV arac satislarinin belirli bir yuzdelikte olmasi gerekicek. Eger yakalayamazlarsa ceza odemek zorundalar.

coyote
26-01-2024, 06:32
Selam arkadaşlar. Türkiye'deki 65 adet Hyundai bayisi ile yapılan yoğun bir görüşme trafiğinin ardından biz de i20N kervanına katıldık. Karar sürecinde bu konudan epey faydalandığım için, benim gibi almak için araştıran arkadaşlara faydam olsun diye mevcut stok durumunu buradan da paylaşmak istedim. Arz kısıtlı olduğu için fiyatlar halen liste fiyatlarının üstünde seyrediyor ama, makas önceki aylarda olduğu gibi açık değil. Son bir hafta içinde, elinde stok olan bayilerin bilgisini paylaşıyorum. Saatler içinde satılan araçlara şahit olduğum için, ilgilenen arkadaşların elini çabuk tutmasında fayda var.


İzmit Fertan 2024
Balıkesir Uytun 2023
İstanbul Maslak 2024
Denizli Turkuaz 2024
İzmir Hunko 2024
Adana Ertuğrul 2023

eminkilic61
26-01-2024, 08:28
Selam arkadaşlar. Türkiye'deki 65 adet Hyundai bayisi ile yapılan yoğun bir görüşme trafiğinin ardından biz de i20N kervanına katıldık. ]

hayırlı olsun

eminkilic61
26-01-2024, 08:49
19 Ocak 2024 Ankara Şaşmaz'da ismi lazım olmayan Hyundai Yetkili serviste, 30.000 bakımına girdik.

Bu arabanın en sevdiğim yanı, yürütme maliyetinin kendine göre ucuz olması. :soru:

polen filtresi 333 tl
hava filtresi 332 tl
yağ filtresi 628 tl
balata spreyi 81 tl
4.8 litre Shell helix 0-20 yağ 2200 tl
işçilik 1768 tl
toplam 6416 tl

kartlara da bol bol taksit zaten var, servislerden ne kadar memnun kalmasam da garanti için zorunluluk...

balatalarım artık azaldı ama oem devam etmeyi düşünmüyorum.

Ate seramik balatalarımı da baya önceden yedeklemiştim. 'ate seramik balata + çelik fren hortumu + ate typ 200 hidrolik + oem disk yeni fren setupı' yaparım muhtemelen.
%99 günlük kullanım amacında baya faydası olur, pistte de bu farkı iyi manada hissederim diye düşünüyorum.

coyote
26-01-2024, 08:59
hayırlı olsun

Teşekkür ederim. Vermiş olduğunuz servis rakamlarına bakılırsa, ücretlendirmede sondaki "N" pek fark yaratmıyor, ki bu da gayet güzel bir haber :icon_tup:

eminkilic61
26-01-2024, 10:06
Teşekkür ederim. Vermiş olduğunuz servis rakamlarına bakılırsa, ücretlendirmede sondaki "N" pek fark yaratmıyor, ki bu da gayet güzel bir haber :icon_tup:

yok yok, yağ hariç çok parça ortak zaten düz modellerle.

BARR
26-01-2024, 12:46
Emin Bey, Elektrikli Yeni kasa Macan Ön siparişiniz hayırlı olsun.

eminkilic61
26-01-2024, 12:50
Emin Bey, Elektrikli Yeni kasa Macan Ön siparişiniz hayırlı olsun.

o günlerde nasip olur inşallah :rolleyes:

KÖROĞLU
26-01-2024, 15:57
19 Ocak 2024 Ankara Şaşmaz'da ismi lazım olmayan Hyundai Yetkili serviste, 30.000 bakımına girdik.

Bu arabanın en sevdiğim yanı, yürütme maliyetinin kendine göre ucuz olması. :soru:

polen filtresi 333 tl
hava filtresi 332 tl
yağ filtresi 628 tl
balata spreyi 81 tl
4.8 litre Shell helix 0-20 yağ 2200 tl
işçilik 1768 tl
toplam 6416 tl

kartlara da bol bol taksit zaten var, servislerden ne kadar memnun kalmasam da garanti için zorunluluk...

balatalarım artık azaldı ama oem devam etmeyi düşünmüyorum.

Ate seramik balatalarımı da baya önceden yedeklemiştim. 'ate seramik balata + çelik fren hortumu + ate typ 200 hidrolik + oem disk yeni fren setupı' yaparım muhtemelen.
%99 günlük kullanım amacında baya faydası olur, pistte de bu farkı iyi manada hissederim diye düşünüyorum.

Yağ hariç kalan çok makul rakamlarda gerçekten. 2024 yılında servislerde bu rakamları görmek şaşırttı.

16EC813
29-01-2024, 10:25
rallide izledim makinaya aşık oldum :D harbi çok iyi bu speçleri caddede yapsak varya :D
konuyu kirletiyoz kusura bakma ama yazmadan geçemedim :D

neuras
13-02-2024, 18:02
Yalnızca 'Dragon Red Pearl' rengindeki araçlarda marşpiyel ve tamponlardaki kırmızı şerit renksiz plastik olarak geliyormuş. Yeni fark ettim.
Hyundai i20N | 1.6T GDi N 5dr | Dragon Red - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=qAqNRB67z_g)

neuras
23-02-2024, 18:13
Hyundai i30 N and i20 N axed | evo (https://www.evo.co.uk/hyundai/206546/hyundai-i30-n-and-i20-n-axed)

neuras
17-03-2024, 02:42
SAD or SATisfying? FULLY STOCK Hyundai i20 N! // Nurburgring - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=zFgbdFWS7xk)

MerlotZ
27-03-2024, 11:24
Selamlar, konuyu keyifle okudum :) Bende bir I20 N kullanicisiyim. ‘Alt tarafi Hyundai yaa ne kadar iyi olabilir ki?’ diyerek alip, asik oldugum bir otomobil oldu gercekten. Tabiki bunun en buyuk ozelligi Nurburgring’de gelistirilmis olmasi ve eski M departman mudurunun parmagi olmasi. Bu otomobilimden once FN2 Typer kullaniyordum, son derece seviyordum hala kolumda Ist Park’ta cekilmis fotografimizin dovmesi vardir. I20 N ile korfez ve ist park’a defalarca ciktim, inanilmaz keyifli otomobil. Yazilim olmadigi icin suan parcalar yuzunden biraz turbo lag’e kaliyorum ama yazilim ciktiktan sonra cozulur, neden hala cikmadi? Bence su yuzden Amerika’da olmayan otomobile genelde parca ve yazilim cok cikmaz. Mesela FK8 Amerika’ya gitmeden once tonlarca parca ve yazilim cikmisti, gittikten sonra zaten felaket boyut aldi. Benim gorusum yazilim konusunda boyle, Amerika’da olsaydi acayip parca ve yazilim olurdu. Bende suanda parca olarak sunlar var:

ITG Intake
Forge Turbo Muffler Delete
Forge Dumpvalve
Ap Racing Pro 5000R 4 piston kaliper x 355mm disk
I30 N arka kaliper ve disk
O.Z Ultraleggera
OPF Iptali
Eibach Prokit
Kamber ayar kiti

Otomobilin tek sevmedigim tarafi trimleri, sag kapidan trim sesi geliyor surekli. Benim en uyuz oldugum sey, bir sonraki bakimda mutlaka belirtecegim. Ek olarak bagaj uzerinde bulunan stop lambasi her yikama sonunda buhar yapiyor. (3. Stop degil) Inat ettim pesinde kostum ancak bunun her otomobilde oldugunu ve normal oldugunu yazili dokuman ile gosterdi servis danismani. Onun pesini biraktim ama trim sesine inanilmaz tutugum �� Heh bir de piano black bildiginiz gibi cok cizliyor, ppf mutlaka sart.

https://www.facebook.com/share/q49UVN2JXTJVDdMa/?

eminkilic61
10-06-2024, 10:57
Selamlar, konuyu keyifle okudum :) Bende bir I20 N kullanicisiyim.

Merhabalar, mesajınızı şimdi görüyorum. kusura bakmayın.

Arabaya takılabilecek her şeyi takmışsınız, eminim çok ciddi farklar olmuştur. sadece ön-arka kule gergileri eksik galiba. pistlere çok çıkıyorsanız öneririm.

b segmenti bir arabada trim sesleri maalesef var, arka stop olayı ise mide bulandırıcı. bir süre sonra iyice toz toprak oluyor içi.

i20N Owners whatsapp grubumuzda yoksunuz galiba, gelmek isterseniz bana isntagramdan yazabilirsiniz MeK61r

eminkilic61
10-06-2024, 11:12
42.000 kilometrede 8 Haziran'da periyodik bakıma girdik, bujileri değiştirdik, fren hidroliğini yetkili serviste değiştirdik.

oem fren hidroliği berbat olduğu için, bugün Ate typ200 koyacağız. önceden kullanıp memnun kaldığım bir ürün, hem yol hem pist için ideal.

yine 8 Haziran'da Continental SC7 lastiklerimizi taktık. Aslında büyük bir Michelin PS4S fanıyım ama bu arabaya uygun ölçüde bulamadım.
Continental tercihim ise, arkadaşlarımın i20N, 718 Cayman ve Z4'ünde denedikten sonra oldu. Arkadaşlarımın en övdüğü kısım, bir spor lastikte konforun az da olsa artıyor olmasıydı. normalde spor lastikte konfor aramam ama i20N eski arabalarıma göre ciddi konforsuz bir araba :D

( Lastik değiştirme sebebim uzun bir seyahatte sorun yaşamamak için, yoksa 30.000 km kullanmış olduğum Pirelli P Zero lastiklerimle, bu yaz ev-iş arası yapmaya devam edebilirdim :D )

ilk izlenim olarak konforda fark edilen bir artış var. çok zorlama şansım olmadı ama tutuş da arttı. zaten sıfır lastik takıyoruz, tabii ki tutuş artacak :D
lastiği muhtemelen Furka Pass'te güzel zorlarım, sonrasında da NürburgRing'te sapıtmayacak şekilde gazlarım diye düşünüyorum :D

evet, tamamen stok olan i20N'le 22-23 Haziran'da Ring'teyiz inşallah. Gran Turismo'da idmanlı olmama rağmen, piste ilk kez çıkacağım için sınırlarımı bilmeye çalışacağım :D

yol arkadaşlarımız ise F90 M5 ve X118 CLA45s :cool: :cool:

anlık paylaşımları muhtemelen instagram ve youtube üzerinden yapacağım. dönüşte de bu konuya güzel fotoğraflarla beraber bilgi notları paylaşmayı planlıyorum.

16EC813
10-06-2024, 11:15
canımm çektii :D

eminkilic61
10-06-2024, 11:22
canımm çektii :D

son 3-4 senedir planlayıp bir şekilde gerçekleştiremiyorduk. bu seneye nasipmiş, sonrası da gelir umarım :D

Boldenon
11-06-2024, 14:32
Şimdi N'ler koleksiyon kafasına girer tr'de :D

girse ne olacak ki :)

eminkilic61
11-06-2024, 17:44
girse ne olacak ki :)

mekanik olarak çok kıymetli araba, tabii 2024 şartlarında düşük malzeme kalitesi vs eksi yönleri

sword
11-06-2024, 18:11
Ne koşuyor en hızlısı şuan 100-200

alper_pug
11-06-2024, 18:19
Ne koşuyor en hızlısı şuan 100-200

17 saniye civarı en hızlıları

fthdrn
11-06-2024, 19:20
var mı en hızlı olduğunu düşünen i20n deneyelim :D

tuFAN
11-06-2024, 20:14
Racebox ve bir kaç eklentisi olan 15 küsür koşuyormuş

sword
12-06-2024, 07:46
Arabanın kilosuna göre demek ki 250 üstü güç daha alınamadı.. yazılım çıkınca büyük turbo ile stock motor ne koşar acaba.. gerçi bu arabayı alan daha çok pist yetenekleri için alıyor

16EC813
12-06-2024, 08:23
son 3-4 senedir planlayıp bir şekilde gerçekleştiremiyorduk. bu seneye nasipmiş, sonrası da gelir umarım :D

bu yarışlardakiler hybrit galiba ,rollingde nası bu arabalar deneme vs yaptınız mı hondalarla gerçi ni k20 crx içinden geçer bunun ama :D

eminkilic61
12-06-2024, 08:34
stok haliyle kesinlikle hızlı bir araba değil ve düz yolda sürerken roll için üretilmediğini hissettiriyor.



Arabanın kilosuna göre demek ki 250 üstü güç daha alınamadı.. yazılım çıkınca büyük turbo ile stock motor ne koşar acaba.. gerçi bu arabayı alan daha çok pist yetenekleri için alıyor

evet, yeteneğinin çoğunu keyifli virajlar ve pistlerde göstermeyi tercih eden bir mekanik altyapısı var. zaten sürelerine bakınca ben hızlıyım diyen çok arabayı bozuyor :D

oem turbosuyla da 250 hp'ye yakın güçler alır diye düşünüyorum. yazılım vs çıksa da orijinal haliyle şahsen devam ederim. bana yeterince keyif veriyor :o

CelalMrz
12-06-2024, 08:35
Maşallah kazasız belasız. Yazılım bekliyoruz :)

Sh4rk
12-06-2024, 09:39
methanol kıt oncesı corrected 17 sn aldım
tabı methanol kıt oncesı tr de bulunan upgrade tum parcalar aracımda vardır son nokta methanol kıttı
methanol basmadan once tekerde ılk denemede 220 sonrası E15 yaparak 225 tekerde guc aldık methanol sonrasıda vaktımm oldugunda tekrar dynoda ne katmıs bakacagım
aracımda sadece fren kıtı ve yag sogutucu yoktur malumm pıst bana uzak oldugu ıcın gerek duymadım yazılım cıkana kadar olup nolacagı bu kadar İ20N in

sportwagon
13-06-2024, 18:30
mekanik olarak çok kıymetli araba, tabii 2024 şartlarında düşük malzeme kalitesi vs eksi yönleri

Siz günlük kullanıyorsunuz herhalde, aracımı yeni sattım bir bayide 2024 buldum 1540000 tl fiyat, manuel olmasını kabulleniyorum ama eksi yönü olarak çok sert ve konforsuz olduğu söyleniyor, günlük kullanımda şehir içi trafikte tercih edilirmi ?

eminkilic61
01-07-2024, 08:29
17 gün sonra, güzel vatana geri döndük. notlarımı toparlayınca paylaşacağım.

mikelazi
04-07-2024, 14:11
biraz araştırma yaptım
0-100=6.2sn
0-150=12.8sn
0-200=25.6sn

bu hesaba göre stock 100-200=19.4sn

bence kötü değil.

Doğu
04-07-2024, 18:02
Siz günlük kullanıyorsunuz herhalde, aracımı yeni sattım bir bayide 2024 buldum 1540000 tl fiyat, manuel olmasını kabulleniyorum ama eksi yönü olarak çok sert ve konforsuz olduğu söyleniyor, günlük kullanımda şehir içi trafikte tercih edilirmi ?

uzun süre günlük kullandım. süspansiyonun sert oluşu ve kilitliden sebep düşük dönüş çapı konforu bozuyor. beni vaz geçirmedi sertliği ama göreceli tabi bu.

eminkilic61
05-07-2024, 08:31
Siz günlük kullanıyorsunuz herhalde, aracımı yeni sattım bir bayide 2024 buldum 1540000 tl fiyat, manuel olmasını kabulleniyorum ama eksi yönü olarak çok sert ve konforsuz olduğu söyleniyor, günlük kullanımda şehir içi trafikte tercih edilirmi ?

evet sert bir araba, bu doğru ama bu fiyata alınacak '0' tek spor otomobil olduğu için cefasını çekiyoruz :D 50.000 km oldu, satacak kadar nefret ettirmedi sertliği

fthdrn
05-07-2024, 08:44
biraz araştırma yaptım
0-100=6.2sn
0-150=12.8sn
0-200=25.6sn

bu hesaba göre stock 100-200=19.4sn

bence kötü değil.

20-21 arası çıkıyor reelde

mikelazi
05-07-2024, 12:53
20-21 arası çıkıyor reelde

ben aradaki farkı pompa benzininden diyorum.


avp oktanı yakalayabilmek için eth. kullanıyoruz.


bizim benzinlede zaten bilindik dynolarda 195-200hp bile zor çıkar bence

eminkilic61
05-07-2024, 13:04
ben aradaki farkı pompa benzininden diyorum.


avp oktanı yakalayabilmek için eth. kullanıyoruz.


bizim benzinlede zaten bilindik dynolarda 195-200hp bile zor çıkar bence

7.000 kiloemtrelik Avrupa gezimde yakıt alırken, %50 oranla 100 oktan, %20 102 oktan, %20 98 oktan, %10 95 oktan deneme şansım oldu.
95 oktanları bile çok farklı ve hızlı hissettiriyor. 100-102 oktanda ise zaten farklı bir şey çıkıyor arabanın içinden.

araba ağzına kadar dolu olduğu için süre vs almadım, sadece hissiyat

mikelazi
05-07-2024, 14:21
7.000 kiloemtrelik Avrupa gezimde yakıt alırken, %50 oranla 100 oktan, %20 102 oktan, %20 98 oktan, %10 95 oktan deneme şansım oldu.
95 oktanları bile çok farklı ve hızlı hissettiriyor. 100-102 oktanda ise zaten farklı bir şey çıkıyor arabanın içinden.

araba ağzına kadar dolu olduğu için süre vs almadım, sadece hissiyat

ülkede 95 zaten yokta
90-93 arası takılıyor oktanlar.

atmo.aracıma eth koyduğumda bırak hissiyatı,sesi bile değişiyor :)))

eminkilic61
05-07-2024, 14:25
ülkede 95 zaten yokta
90-93 arası takılıyor oktanlar.

atmo.aracıma eth koyduğumda bırak hissiyatı,sesi bile değişiyor :)))

90-93 iyimser :D

MerlotZ
07-08-2024, 10:52
ülkede 95 zaten yokta
90-93 arası takılıyor oktanlar.

atmo.aracıma eth koyduğumda bırak hissiyatı,sesi bile değişiyor :)))

Ben genelde toluene kullanıyorum otomobilde. Gerçekten fark ediyor.

MerlotZ
07-08-2024, 10:55
Merhabalar, mesajınızı şimdi görüyorum. kusura bakmayın.

Arabaya takılabilecek her şeyi takmışsınız, eminim çok ciddi farklar olmuştur. sadece ön-arka kule gergileri eksik galiba. pistlere çok çıkıyorsanız öneririm.

b segmenti bir arabada trim sesleri maalesef var, arka stop olayı ise mide bulandırıcı. bir süre sonra iyice toz toprak oluyor içi.

i20N Owners whatsapp grubumuzda yoksunuz galiba, gelmek isterseniz bana isntagramdan yazabilirsiniz MeK61r

Teşekkür ederim, whatsapp grupları ile ilgili çok güzel duyumlar almadığım için bulaşmıyorum açıkçası kaliteli bir grupsa bulaşabilirim :) . Kendi pist grubumuz var 'Trackmaniacs' iş yoğunluğundan oraya bile zor yetişiyorum :)

MerlotZ
07-08-2024, 10:57
I20 N yazılımı çıkmış bu arada, ben yazdırmak için biraz bekleyeceğim. Hem süreleri hem yazılımın güvenirliliğini görmek açısından, söylenen güçler güzel. Yazılım çok boktan bir iş, otomobili vezir de yapar sefilde yapar biraz kabuğuma çekilip bekliyim :D

cnzdmr
07-08-2024, 11:01
I20 N yazılımı çıkmış bu arada, ben yazdırmak için biraz bekleyeceğim. Hem süreleri hem yazılımın güvenirliliğini görmek açısından, söylenen güçler güzel. Yazılım çok boktan bir iş, otomobili vezir de yapar sefilde yapar biraz kabuğuma çekilip bekliyim :D

Belli mi alınan güç değerleri ? Stage 1 ve 2 e neler öngörmüşler ?

MerlotZ
07-08-2024, 11:21
Belli mi alınan güç değerleri ? Stage 1 ve 2 e neler öngörmüşler ?

Yazılım sonrası 230 hp 320 nm tork şuan için

cnzdmr
07-08-2024, 11:39
gayet iyi, güzel bi filtre kiti, büyük cooler ve spor katla 250 lere ulaşır o güçler :)

eminkilic61
07-08-2024, 13:08
I20 N yazılımı çıkmış bu arada, ben yazdırmak için biraz bekleyeceğim. Hem süreleri hem yazılımın güvenirliliğini görmek açısından, söylenen güçler güzel. Yazılım çok boktan bir iş, otomobili vezir de yapar sefilde yapar biraz kabuğuma çekilip bekliyim :D

bana yazan çok yazılımcı oldu da, deneme tahtasına çeviremem arabamı. 50.000km bakımdan bakıma gittik, böyle çok mutluyum :D :D

kocamanadam
07-08-2024, 14:31
vallahi bence de olduğu gibi sevilmesi gereken bir araç :) hiç boşuna ellemeye gerek yok çok daha hızlı otomobilleriniz olmuş zaten

MerlotZ
07-08-2024, 18:46
bana yazan çok yazılımcı oldu da, deneme tahtasına çeviremem arabamı. 50.000km bakımdan bakıma gittik, böyle çok mutluyum :D :D

Ben ortalama 5-6 k km arası gidiyorum hep bakıma. 25.8xx de otomobil, en son 19.xxx de gitmiştim geçen gün götürdüm çok erken diyorlar. Bayilerde bir enteresan :D

drago
07-08-2024, 22:03
Ben ortalama 5-6 k km arası gidiyorum hep bakıma. 25.8xx de otomobil, en son 19.xxx de gitmiştim geçen gün götürdüm çok erken diyorlar. Bayilerde bir enteresan :D

Sürekli gazlanmıyorsa stock araba için Bence de fazla erken

Bir çok markada bakım periyotları Avrupa’ya göre ülkemizde daha kısaydı, ama son zamanlarda bu süre uzamaya başladı

Misal, 1.3 Qashqai 25.000 km bakım periyodu

eminkilic61
08-08-2024, 08:28
Ben ortalama 5-6 k km arası gidiyorum hep bakıma. 25.8xx de otomobil, en son 19.xxx de gitmiştim geçen gün götürdüm çok erken diyorlar. Bayilerde bir enteresan :D

Hyundai bayileri ve servisleri, bu tarz araçların müşteri kitlesine yabancı. ben dahil çok arkadaş rodaj bakımı yaptırmak için bile çile çektik :D :D

BARR
08-08-2024, 13:02
Yazılım çıkmış diyolla emin san bey

eminkilic61
08-08-2024, 13:17
Yazılım çıkmış diyorlar Emin bey

evet, önde gelen firmaların ar-ge'leri sürüyor ama aracın bazı limitörlerini açamadılar yazılımla. ar-ge'ye devam

fthdrn
08-08-2024, 13:17
Yazılımı yapanlar tanıdığım sayılır şuanlık memnunlar, yakında bir deneme yapacağız

MerlotZ
09-08-2024, 08:45
Yazılımı yapanlar tanıdığım sayılır şuanlık memnunlar, yakında bir deneme yapacağız

Müdür abi yazdırdı dün, konuştuk memnundu. Daha geliştirecekler bakalım beklemedeyiz :D

MerlotZ
09-08-2024, 08:47
Sürekli gazlanmıyorsa stock araba için Bence de fazla erken

Bir çok markada bakım periyotları Avrupa’ya göre ülkemizde daha kısaydı, ama son zamanlarda bu süre uzamaya başladı

Misal, 1.3 Qashqai 25.000 km bakım periyodu

Zamanında Range Rover ve BMW F10'lar 30k diyordu bakım periyodunu. Sonra yağlar bir geldi balçık gibi, istanbul gibi lanet trafiği olan bir yerde yağı bence çok uzun süre tutmamak lazım, yağın kalitesi çok düşüyor. Ben 5-6'dan devam :D Typer'da 3-4 k arası değiştiriyordum :D

fthdrn
09-08-2024, 09:21
Müdür abi yazdırdı dün, konuştuk memnundu. Daha geliştirecekler bakalım beklemedeyiz :D

Aynen onlarda yazdırmış. stock motorda düzde 17 sec gitmiş. after market parçalarla biraz daha iner. ama beynin tam çözülmesi yine yeni thp grubundaki gibi seneler sürer

öskür
09-08-2024, 09:28
görücez bakalım ilerleyen günlerde neler çıkıcak...

MertSerhanÖ.
09-08-2024, 10:18
Yazılımı yapanlar tanıdığım sayılır şuanlık memnunlar, yakında bir deneme yapacağız

Hızlanmışlar mı,basayım mı bende xd

fthdrn
09-08-2024, 12:46
Hızlanmışlar mı,basayım mı bende xd

kafa burun gidersin kardom kendi devrine çekersen :D

AşkınS.
09-08-2024, 13:06
Hızlanmışlar mı,basayım mı bende xd

Sende basmaya yer ariyorsun…

MerlotZ
09-08-2024, 15:43
Aynen onlarda yazdırmış. stock motorda düzde 17 sec gitmiş. after market parçalarla biraz daha iner. ama beynin tam çözülmesi yine yeni thp grubundaki gibi seneler sürer

Ben muhtemelen yazılım ile yürürüm de güvenemem çok yeni. Biraz zaman geçsin millet bi gaza gelip yazdırsın bakalım ne olacak :D

neuras
27-09-2024, 05:30
Makyajlısı çıkmış. Avrupa'da satılmayacak. Avustralya ve diğer Avrupa dışı pazarlarda devam edecek. Türkiye pazarında da satışa sunulur diye tahmin ediyorum.
Nadir Araçlar | Ulkemizde Tek Renk Seceneği İle Satılan Renk Renk Hyundai İ20N’ler sevkiyatta
1.6 Tgdı
1598 cc
204 bg
275 nm tork
0/100 6,7 sn
229 km hız... | Instagram (https://www.instagram.com/nadiraraclar/reel/DAX11CYIDXD/)

eminkilic61
30-09-2024, 08:42
Makyajlısı çıkmış. Avrupa'da satılmayacak. Avustralya ve diğer Avrupa dışı pazarlarda devam edecek. Türkiye pazarında da satışa sunulur diye tahmin ediyorum.
Nadir Araçlar | Ulkemizde Tek Renk Seceneği İle Satılan Renk Renk Hyundai İ20N’ler sevkiyatta
1.6 Tgdı
1598 cc
204 bg
275 nm tork
0/100 6,7 sn
229 km hız... | Instagram (https://www.instagram.com/nadiraraclar/reel/DAX11CYIDXD/)

Avustralya ve EU specler farklı. onların emisyon işleri daha kolay olmalı diye hatırlıyorum.

makyajlı bize gelmez diye düşünüyorum ama gelirse de çok güzel olur, değiştirmeyi düşünürüm. biz 55.000'i devirdik :D