Orijinalini görmek için tıklayınız : Ds3 1.6 thp forged motor için turbo tavsiyeleriniz
Forged motorlu ds3 1.6 thp için ortalama 300 hp üzeri bir güç istiyorum. hem günlük binmek için hemde arada gazlayıp stres atmak için şuan rodaj aşamasındayım. Üzerindeki turboyu hibritlersek +ları ne olur o güçleri elde edebilir miyiz? Ya da farklı turbo ne önerirsiniz. Teşekkürler. :confused:
turboman
27-07-2022, 21:08
Aleykümselam dünyalı :)
berkay_aydin
28-07-2022, 14:53
Garrett G25-550
Yeni teknoloji herzaman iyidir, güzel bir manifold ile çok mantıklı tercih :)
300-350 hp için gbc22-350 gayet yeter de artar. çokta güzel oem halinden iyi spool u var :)
Caner B.
28-07-2022, 17:07
Üzerindeki turboyu 44 veya 42 mm hybrid yapabilirsin. O güçleri rahat rahat çıkarırsın.
300 üzeri diyince bir tek ben mi 450-500 hp anlıyorum.
canimrecepcim
13-10-2022, 14:43
300 üzeri diyince bir tek ben mi 450-500 hp anlıyorum.
300 üzeri zaten net 400 bence de -.-
zaten hazır forgedlenmiş ise düşük bütçeli gtx28** bi turboyla iş görülebilir bi de evc var ise tadından yenmez.
MertSerhanÖ.
13-10-2022, 14:48
VF43 10krktr
ghibli06
13-10-2022, 18:05
Garrett G25-550
G serisi belli basınçların üzerinde kırılıyor, sensörü vs aktif etmek gerekiyor... çok bilinçli yapmak lazım...
G serisi belli basınçların üzerinde kırılıyor, sensörü vs aktif etmek gerekiyor... çok bilinçli yapmak lazım...
Devir sensörünü kastediyorsun galiba abi. Turbonun frame i emsallerine göre küçük güç çıkarmak için dönüyordur belki baya ama ne kadar bir basınçtan sonra kırıldı merak ettim.
ghibli06
13-10-2022, 22:00
Devir sensörünü kastediyorsun galiba abi. Turbonun frame i emsallerine göre küçük güç çıkarmak için dönüyordur belki baya ama ne kadar bir basınçtan sonra kırıldı merak ettim.
yakın zamanda 2 barın üzeri 3 arkadaşım kırdı maalesef... evet devir sensörünü kastetmiştim, biraz araştırınca aslında yüksek hacimli araçlar için daha uygun bir turbo olduğuna kanaat getirdim çünkü 2 barda düşük hacimli araçlarda istenen HP leri çıkartmıyor, 2,5-3 barda da resmen infilak ediyor...
yakın zamanda 2 barın üzeri 3 arkadaşım kırdı maalesef... evet devir sensörünü kastetmiştim, biraz araştırınca aslında yüksek hacimli araçlar için daha uygun bir turbo olduğuna kanaat getirdim çünkü 2 barda düşük hacimli araçlarda istenen HP leri çıkartmıyor, 2,5-3 barda da resmen infilak ediyor...
Öğrendiğim iyi oldu bunu abi. :) 1.6 yada 2.0 araçlar mıydı bunlar? 500 üstünü hedefliyorlardı galiba.
ghibli06
13-10-2022, 22:17
Öğrendiğim iyi oldu bunu abi. :) 1.6 yada 2.0 araçlar mıydı bunlar? 500 üstünü hedefliyorlardı galiba.
1.8T ve 2.0 stroker...
ghibli06
13-10-2022, 22:49
Devir sensörünü kastediyorsun galiba abi. Turbonun frame i emsallerine göre küçük güç çıkarmak için dönüyordur belki baya ama ne kadar bir basınçtan sonra kırıldı merak ettim.
https://i.hizliresim.com/3ezgomm.jpeg (https://www.hizliresim.com/3ezgomm)
:)
Bunlar hep G25 mi yoksa G30 da var mı ?
ghibli06
13-10-2022, 23:08
Bunlar hep G25 mi yoksa G30 da var mı ?
3 farklı G serisi, 3 aynı sonuç...
3 farklı G serisi, 3 aynı sonuç...
Valla hiç okumadım bi forumda böyle bişi korkuttu açıkçası.
ghibli06
14-10-2022, 07:35
Valla hiç okumadım bi forumda böyle bişi korkuttu açıkçası.
Şuayip hocam turboyu al istediğin kadar aç mantığı sadece bizde var da ondan... manueller biraz daha okunsa emin ol herkes yakalar, G serisi çok güzel bir turbo, ama kaç HP hedeflediğinle alakalı, 300-350 bandında kalayım dersen, 1.5-1.8 açarım dersen sittin sene kıramazsın, onun kullanıcısına göre de en iyi turbo o olur, ama hedef 450+ bandında ise GTX serisinin amacı ortaya çıkıyor, grafiğe dikkat şimdi:
https://i.hizliresim.com/sj7x5ij.jpeg (https://www.hizliresim.com/sj7x5ij)
1 bardan başlıyor yani atm dahil bu basınca, başka da söze gerek yok sanırım... dediğim gibi hacimli motorun vardır 2 barda çok çok iyi güçler çıkartırsın ama 40bin+TL verip de 350 hpde kalmak bu turbo için fazla lüks...
FK8 lerde felan çok kullanılıyor. 2.0 TFSI serisinde de bu turbo çok kullanılıyor. G30-660 ve G30-770 ile 600 üstü kullanan bir dünya insan var. Yani G30-660 alıp 400 hp de kullanmak tabi ki aşırı gereksiz lüks olur.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.