PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Turbo Teknik Özellik Karşılaştırma Hakkında Yardım...



KaradumanBerke
04-01-2023, 13:53
Herkese merhaba. Yakın zamanda turbo alacağım. Aracım C30 1.6 D. HDİ ve TDCİ ile aynı. Orjinalde GT 1544V var. Sorum ise şu. Hali hazırda sadece yazılımlı olarak 90 bin km binildi. Artık bir tık daha güç istiyorum. Orjinal turboyu hybridlesem mi yoksa çevremde GTX 1544 e geçmemin daha iyi olacağını söylediler. Turboların teknik özelliklerinden anlamıyorum arda ki fark nedir? Turboları teknik olarak karşılaştırabileceğim bir site vs bulamadım. Ya da önerilerinize açığım. Bir de aracımda sadece partikül iptali var. Çok çok az bir duman var enjektör ve kızdırmalarda sıfırlanacak. Dumansız şekilde güç almak için ne yapmam gerekli. Öyle uçuk kaçık bir güç artışı beklemiyorum.

kadioglu
04-01-2023, 14:43
Merhaba. Araca atılan yazılım hard değilse dpf iptal eidlmişse, hard yazılımla turbo değiştirmeden bir parça daha güç alabilirsin.

KaradumanBerke
05-01-2023, 15:30
Merhaba. Araca atılan yazılım hard değilse dpf iptal eidlmişse, hard yazılımla turbo değiştirmeden bir parça daha güç alabilirsin.

Yazılım standart hard bir yazılım yok. Orjinal turboyla hard yazılımda daha ne kadar açabilirler. Bana dezavantajı ne olur?

Ssamet
05-01-2023, 16:19
Selamlar.Aynı turboyu (Gt1544v) Kia Cerato 1.5 crdide kullanıyorum.

İlk olarak stokken mil boşluk yaptı daha sonra alelade revizyon olduğu için tekrar aynısı oldu bu defa Maslak Turboda hybrid yaptırdım.Bizim arabalarda bu torbo ötmeye çok meyilli.Düşük kmli arabalarda bile yaşanan bir durum ama gördüğüm kadarıyla Psa grubunda çok sık yaşanmıyor.

Yaklaşık 6-7 bin kmdir stage2 diyebileceğim yazılımla kullanıyorum.Altlar daha cansız ama üstler çok canlı.Ayrıca Crdi yüksek devir çevirebiliyor bu yüzden üstlerde çok verim aldık.Aracın durumunu göz önünde bulundurup hareket etmek lazım bence.

Bi tık daha güç için bence Dp ve yazılımı biraz daha açıp deneyebilirsin.Yok ben en baştan yapayım dersen Gtx turbo için yorum yapamayacağım.

KaradumanBerke
17-02-2023, 15:29
Selamlar.Aynı turboyu (Gt1544v) Kia Cerato 1.5 crdide kullanıyorum.

İlk olarak stokken mil boşluk yaptı daha sonra alelade revizyon olduğu için tekrar aynısı oldu bu defa Maslak Turboda hybrid yaptırdım.Bizim arabalarda bu torbo ötmeye çok meyilli.Düşük kmli arabalarda bile yaşanan bir durum ama gördüğüm kadarıyla Psa grubunda çok sık yaşanmıyor.

Yaklaşık 6-7 bin kmdir stage2 diyebileceğim yazılımla kullanıyorum.Altlar daha cansız ama üstler çok canlı.Ayrıca Crdi yüksek devir çevirebiliyor bu yüzden üstlerde çok verim aldık.Aracın durumunu göz önünde bulundurup hareket etmek lazım bence.

Bi tık daha güç için bence Dp ve yazılımı biraz daha açıp deneyebilirsin.Yok ben en baştan yapayım dersen Gtx turbo için yorum yapamayacağım.

Daha arabanın konusuna yazmadım ama motor yapıldı arabaya. Bu sebeple düşünceye girmiştim ama orjinal olarak sıfır turboyla devam etmeye karar verdim. Çünkü şu an tekrardan çok çok yeterli geldi gücü belki ilerleyen zamanlarda düşünebilirim. Şu an DP yok onu yaptırıp EGR iptali yapıcam yazılımı güncelleyip devam edicem.