Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : ıce gc8 80-200



ice
22-01-2009, 10:08
http://videos.streetfire.net/video/Subaru-impreza-GC8-13-Bar_444595.htm

XoR
22-01-2009, 10:15
Maşallah Gc8'e :)

chiefkadir
22-01-2009, 10:24
Maşallah cücü fişekk gibi..

miniks
22-01-2009, 10:38
Maşallah ivmelenme iyi ama cok nazik atıosun vitesleri standart şanzuman mı var?

RCkid
22-01-2009, 10:42
maşallah ivmelenmesi gerçekten çok başarılı

kickboxer
22-01-2009, 11:08
cok guzel valla:D ıcım gttı

gurcell
22-01-2009, 11:14
Dogbox almadın mı yahu? Çatır çutur geçir vitesleri :)

iynn-RS
22-01-2009, 11:15
Güzel hızlanıyor maaşallah. tahmini güç nedir?

DoDo_hamann
22-01-2009, 11:15
Maşallah çok iyi..

tool
22-01-2009, 11:31
Dogbox almadın mı yahu? Çatır çutur geçir vitesleri :)


okadar para verince kiyamiyor insan :D

Low-Rider
22-01-2009, 11:41
maşallah çok iyi , ses de harika

chiefkadir
22-01-2009, 11:49
Güzel hızlanıyor maaşallah. tahmini güç nedir?Tahminim 400-450 :)

ice
22-01-2009, 12:02
Yorumlar için teşekkürler arakadaşlar dogbox"ım var fakat öylesine çekilmiş bir video ve 1.3 barda çok sıkıstırmadım arabayı.Kadir 1.3 barda o kadar vermez su an abi ama 2.0 barda o değerleri yakalamayı istiyorum belkide geçerim :)

tool
22-01-2009, 12:09
Tahminim 400-450 :)

baskan anca serp-dyno ile 450 verir o basincta ;)

chiefkadir
22-01-2009, 12:13
baskan anca serp-dyno ile 450 verir o basincta ;)Serp'imizi aşağılama:D

Maxiboost
22-01-2009, 12:14
banada 380 civarı gibi geldi ama bence 400+ civarlarda çıkması gerek. Komple standart motorlu standart turbolu 1.2 bar ve 97 oktana göre ayarlanmış bir sti 352 küsür vermişti. Egzantrik 30r vs olan setupta daha fazla vermeli bence. 2.0 da videosu var mı hiç :D bu arada sesi çok güzel maşallah :)

gurcell
22-01-2009, 12:26
Dogbox'a verilen para çatır çatur vitesi attırmak içindir :D

ice
22-01-2009, 12:43
Tahminim su haliyle 350 + olduğu 2.0 barda dediğim gibi güzel değerler yakalayacağım insallah o zaman çatır çutur atarım vitesleri :)

TURBO CİVİC
22-01-2009, 13:56
masallah kazasız belasız.turbonun dolması yapıstırması gercekten cok guzel bir duygu...

YusufB
22-01-2009, 15:18
Maaşallah Cüneyt Hocam, 2.0 barı çok keyifli olacaktır :)

ice
22-01-2009, 15:54
Eyvallah arkadaslar

Renç
22-01-2009, 15:55
Maşallah Cüneyt abi;)

sulhi
22-01-2009, 16:21
Maşallah ivmelenme iyi ama cok nazik atıosun vitesleri standart şanzuman mı var?

dogboxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx kankucannnnnnnnnnnnn :D
masaLLah cuneyt abi bunun 2 barlarıda var:)

alp1903
22-01-2009, 16:26
banada 380 civarı gibi geldi ama bence 400+ civarlarda çıkması gerek. Komple standart motorlu standart turbolu 1.2 bar ve 97 oktana göre ayarlanmış bir sti 352 küsür vermişti. Egzantrik 30r vs olan setupta daha fazla vermeli bence. 2.0 da videosu var mı hiç :D bu arada sesi çok güzel maşallah :)

sanırsam tamerin araçı, ama 1.2barda standart turbo ile biraz zor gbi geliyo bana 352hp basınc fazladır 1.4olabilir:o


maşallah cüneyt abi 2.0 barında videosunu bekliyoruz :D

AvcI
22-01-2009, 16:51
canım çekdi :D

maşallah cüneyt abi, devir videosuda isterim.

ARDA_E
22-01-2009, 16:52
maşallah,3. sn deki sesler çok güzel.. Allah kaza bela vermesin..

ice
22-01-2009, 16:55
Eyvallah tekrardan herkese yarın özgünle bir aksilik olmazsa 2.0 bara ayarlayacağız o zaman daha sıkı olacak insallah

Maxiboost
22-01-2009, 16:59
sanırsam tamerin araçı, ama 1.2barda standart turbo ile biraz zor gbi geliyo bana 352hp basınc fazladır 1.4olabilir:o


maşallah cüneyt abi 2.0 barında videosunu bekliyoruz :D

yok değil :) 1.3 1.4 peak yapıp 1.2 lere düşüodu hasanın aracı bahsettiğim. Tuhaf ztn onun aracı :D

alp1903
22-01-2009, 17:12
yok değil :) 1.3 1.4 peak yapıp 1.2 lere düşüodu hasanın aracı bahsettiğim. Tuhaf ztn onun aracı :D

tuhafmış hakkaten :) 97oktan bu basınçlarla iman power:p

Shadow_Dancer
22-01-2009, 17:38
Kulagımın pası silindi valla, bitiyorum şu boxer'ın sesine...

Bin kere maşallah

miniks
22-01-2009, 21:01
baskan anca serp-dyno ile 450 verir o basincta ;)

onur serp dynoyu küçümseme bizde aldık bildigin cok net ölçüyor şaşılcak bir vaziyette alana kadar cok ön yargılı olan biz bile bir kaç ölçümden sonra tatmin olduk artık bizde dyno dinamik out serp in :D:D:D

TünayK
22-01-2009, 21:11
banada 380 civarı gibi geldi ama bence 400+ civarlarda çıkması gerek. Komple standart motorlu standart turbolu 1.2 bar ve 97 oktana göre ayarlanmış bir sti 352 küsür vermişti. Egzantrik 30r vs olan setupta daha fazla vermeli bence. 2.0 da videosu var mı hiç :D bu arada sesi çok güzel maşallah :)

bana bıraz fazla ıyımser geldı bu gucler...stok stı ın tubosu ne ufleyecekkı versın o kadar dıe dusunuyorum...

miniks
22-01-2009, 21:17
olabilir şöle söliim

tahmini 300 yada 310 hp vedonun vf34 lü subaru ile hulku denedigim de 3 de onun yrinde bastıgımızda beni yarım boy gecmişti kapısındaydım

ama erdemin sti ile denedigimizde standart turbo standart motor Oz un yazılım basınc 1.5 bar falan beni 4 5 boy geciyor

TünayK
22-01-2009, 21:22
olabilir şöle söliim

tahmini 300 yada 310 hp vedonun vf34 lü subaru ile hulku denedigim de 3 de onun yrinde bastıgımızda beni yarım boy gecmişti kapısındaydım

ama erdemin sti ile denedigimizde standart turbo standart motor Oz un yazılım basınc 1.5 bar falan beni 4 5 boy geciyor

ıllakı olabılır zaten kesın konusmadım bısey bıldıgımden deıl zaten sadece duydugum seyler uzerınden yorum yaptım...pekı bu farkı veren sey nedır? cıger demeyın sakın yok olebısey cunku:) her subaru bakımlıdır zaten hepsı...

tool
22-01-2009, 21:23
onur serp dynoyu küçümseme bizde aldık bildigin cok net ölçüyor şaşılcak bir vaziyette alana kadar cok ön yargılı olan biz bile bir kaç ölçümden sonra tatmin olduk artık bizde dyno dinamik out serp in :D:D:D

mumkunse ozaman gt30 takili bir serp dynosu alalim miniklerim ;)

Maxiboost
22-01-2009, 21:24
bana bıraz fazla ıyımser geldı bu gucler...stok stı ın tubosu ne ufleyecekkı versın o kadar dıe dusunuyorum...

1.35 civarı peak yapıp 1.2 ye düşüodu hatta üst viteslerde 1.0 lere geriliyodu. Diyorum ya ztn bi tuhaftı hatta o yazılımlayken 347hp çıkan bi evoyla denenmişti ki bu değerleri kendi gözlerimle gördüm :) bu denemede 100 oktan vardı çeyrek depo benzin vardı sti da + 90kg ben vardım evonun depo full tek kişiydi :D

http://www.youtube.com/watch?v=UhEHBaUdRhs&feature=channel_page

bi kaç deneme daha var ztn çıkıo

TünayK
22-01-2009, 21:28
1.35 civarı peak yapıp 1.2 ye düşüodu hatta üst viteslerde 1.0 lere geriliyodu. Diyorum ya ztn bi tuhaftı hatta o yazılımlayken 347hp çıkan bi evoyla denenmişti ki bu değerleri kendi gözlerimle gördüm :) bu denemede 100 oktan vardı çeyrek depo benzin vardı sti da + 90kg ben vardım evonun depo full tek kişiydi :D

http://www.youtube.com/watch?v=UhEHBaUdRhs&feature=channel_page

bi kaç deneme daha var ztn çıkıo

anladım helal olsun walla ne dıyım:) o zaman su sorunun cevabını arayalım bu araba nıe boyle yuruyordu...dıgerlerınde farkı neydı??

sulhi
22-01-2009, 21:29
mumkunse ozaman gt30 takili bir serp dynosu alalim miniklerim ;)

4 ceker olsa dyno benımkını ölcer koyardık:D

Maxiboost
22-01-2009, 21:41
anladım helal olsun walla ne dıyım:) o zaman su sorunun cevabını arayalım bu araba nıe boyle yuruyordu...dıgerlerınde farkı neydı??

pek farkı yok aslında :D gruppe-s headers up / downpipe helix vardı 76 komple düz boru, intake vardı custom tampondaki sti yazılarının ordaydı filtre, aps dr 725 fmic, kasnak seti vardı, aem beyin vardı bide mapped by Oz`

http://www.youtube.com/watch?v=TzyvOAK15B4

burda da 1.7 peak yapıodu hemen 1.5 görüp 6 den sonra 1.3 lere düşüodu. Cooler yüzünden 3800 gibi geliodu boost 1.7 vuruodu düşüodu sonra. Videoda pek bişi anlaşılmıo ama 4 sonunda 175 gibi bir sürat oluo

TünayK
22-01-2009, 21:47
pek farkı yok aslında :D gruppe-s headers up / downpipe helix vardı 76 komple düz boru, intake vardı custom tampondaki sti yazılarının ordaydı filtre, aps dr 725 fmic, kasnak seti vardı, aem beyin vardı bide mapped by Oz`

http://www.youtube.com/watch?v=TzyvOAK15B4

burda da 1.7 peak yapıodu hemen 1.5 görüp 6 den sonra 1.3 lere düşüodu. Cooler yüzünden 3800 gibi geliodu boost 1.7 vuruodu düşüodu sonra. Videoda pek bişi anlaşılmıo ama 4 sonunda 175 gibi bir sürat oluo

walla helal olsun...videoda cok fena ındırıyor....:)

gurcell
22-01-2009, 22:13
Off ulan of akşam akşam efkarlandırdınız beni. Nalet olsun mükemmeliyetçi işçilik takıntıma, hala binemedim makineye :)

Az kaldı Cüneyt hocam, gelirim istanbula , 30 psi'lı iki gc8 beraber takılırız :)

2 bar boost ile yürüyen gc8 videosu buyrunuz :

http://www.youtube.com/watch?v=l01-PlXJOU4

gt30 , jun eksantrik , ewg, apexi pfc , 3" tbe

Buyrun buda 2 bar bastığının çekimi :

http://www.youtube.com/watch?v=Jo_N9WkCHcc

khan
22-01-2009, 23:21
serp cok optimist, ulkemdeki su an aktif diger 4 ceker dynolar gibi.

bizim burada yapip gonderdigimiz bir sti da hasanin ciktigi dynoda standart turbo ile 356 vermis, ariyip soylediginde ben biraz optimist bir deger oldugunu aracin sahibine soylemistim.

bence standart turbodan, standart sikistirma ve turbo ile cikacak guc maksimum tas catlasin 350 dir ki bunu her arabada vermez, arabanin bakimli az yorulmus vs olmasi gerekir. genelen telaffuz edilen guc 330 dur.

cucunun arabasinin da bu basincta ne guc verdigi kestirilmez avans vs ne alemde bilinmiyor ama kendisininde belirttigi gibi 380 civarlari ama gideri daha cok zaten zaman icinde de ayari acilacak yuruyecektir.

burda bircok arabayi yan yana deneme firsatimiz oldugu icin (sti-wrx) hangisi ne yapar baya konuya hakimiyetim var. 2.0L sti lar 8 sikistirma oldugu icin yuksek basinc altinda guzel degerler verir. hasanin kastettigi basinclarda devir sonu basinclari vf35 in cok basarili olmayan wastegate profili yuzunden, yuksek peakler atilmadan agresif bir karakter kazanilmiyor. ama 1.6 1.7 pek atan araba devir sonuna zaten 1.2 1.3 anca geliyor. ilk dort viteste, yuksek viteslerde 1.5 1.6 continuous yuruyebiliyor. subarularin hepsinin oem boost control solenoidi cok guclu olmadigi icin daha kararli ve saglam boost karaketi icin ya prodrive ya aem solenoid takmakta fayda var. biz yaptigimiz evc veya mbc kullanilmayan butun araclarda solenoid degisimine gideriz.

yine cok yazdim konu sti,wrx subaru olunca dilim cozuluyor:)

gurcell
22-01-2009, 23:31
Off topic olacak ama... bu serp dynolar ne kadar? Minikler siz kaça aldınız? Hangi modeli aldınız?

miniks
23-01-2009, 08:45
ıllakı olabılır zaten kesın konusmadım bısey bıldıgımden deıl zaten sadece duydugum seyler uzerınden yorum yaptım...pekı bu farkı veren sey nedır? cıger demeyın sakın yok olebısey cunku:) her subaru bakımlıdır zaten hepsı...


yaw ne cigeri ciger typerda olur:):):)

moruk hemde o kasa 200 kg gc8 den de agır yani bende bilmiorum neden öle oluyor subaru sahiplerine sormak lazım

ice
23-01-2009, 10:39
Konu nerelere gelmiş :) Standart sti turbosu ile 350 hp"leri yakalamak mantıklı...
Bakalım 2.0 barda ne alacağım...

ice
23-01-2009, 10:42
Bu arada yazmayı unuttum benim arabada lag var su an ondan vitesleri yumusak atmısım gibi görünüyor videoda

khan
23-01-2009, 13:37
esas fark varmis gibi gosteren sey, sti ile gc/wrx ler, arasinda sanzimandir. STI sanzimani arabayi oldugundan daha iyi yuruyormus gibi gosterir, wrx/gc sanzimanlari ise arabanin yurudugunu pek belli etmez ama yolda aslinda wrx/gc sanzimani daha iyi yurutur guclu arabayi. STI sanzimani ise catir catir vites bitirir ama aslinda hiz olarak wrx sanziman oranlari daha hizlidir.

gorke
23-01-2009, 14:21
ivmelenme videosu olmuş bu galiba, şöyle daha üst limitlerde çatır çutur vites geçişli dip gazlı bir videosunu görmek isterim :) maşallah.

ice
23-01-2009, 16:30
esas fark varmis gibi gosteren sey, sti ile gc/wrx ler, arasinda sanzimandir. STI sanzimani arabayi oldugundan daha iyi yuruyormus gibi gosterir, wrx/gc sanzimanlari ise arabanin yurudugunu pek belli etmez ama yolda aslinda wrx/gc sanzimani daha iyi yurutur guclu arabayi. STI sanzimani ise catir catir vites bitirir ama aslinda hiz olarak wrx sanziman oranlari daha hizlidir.


Eyvallah korhan acıklayıcı bilgin için :icon_tup:

Maxiboost
23-01-2009, 18:34
esas fark varmis gibi gosteren sey, sti ile gc/wrx ler, arasinda sanzimandir. STI sanzimani arabayi oldugundan daha iyi yuruyormus gibi gosterir, wrx/gc sanzimanlari ise arabanin yurudugunu pek belli etmez ama yolda aslinda wrx/gc sanzimani daha iyi yurutur guclu arabayi. STI sanzimani ise catir catir vites bitirir ama aslinda hiz olarak wrx sanziman oranlari daha hizlidir.

evet, ama 450 - 480 civarı için sti şanzımanı mükemmel bence. Bu avantaji en iyi videosunu koyduğum denemede gördüm. Güçleri neredeyse aynı ki evonun turbosu sti a göre daha erken doluyordu ama arada neredeyse beygir farkı olmamasına rağmen rahat bi şekilde geçti sti. Bu arada filte ve yazılım yapıldı daha sonra evoya sti da 100 oktana göre ayarlandı tekrar denediler yarım boy civarı sti öndeydi gene

umu_vtec
23-01-2009, 20:23
maaşallah çok güzel kazasız belasız.. bu aracı bugün üsküdarda gördüm sanki :soru:

sulhi
23-01-2009, 20:36
yaw gazlamayın benı ya su yağmur dinsin 2 barda cekıcem bende bitane1 le 4 ün sonuna kadar...

ibooo
23-01-2009, 20:53
maşallah cüneyt abi,bağlarbaşında peynircinin önünde duruyomu abi araba oralarda görüyüroum sanki?

khan
23-01-2009, 22:45
evet, ama 450 - 480 civarı için sti şanzımanı mükemmel bence. Bu avantaji en iyi videosunu koyduğum denemede gördüm. Güçleri neredeyse aynı ki evonun turbosu sti a göre daha erken doluyordu ama arada neredeyse beygir farkı olmamasına rağmen rahat bi şekilde geçti sti. Bu arada filte ve yazılım yapıldı daha sonra evoya sti da 100 oktana göre ayarlandı tekrar denediler yarım boy civarı sti öndeydi gene


400 ustune 2005 e kadar olan STI sanzimani kisa, 450 ve uzerinde 2006/2007 de kisa, 500 uzeridne 2008 kisa. sanzimanlarda ufak farklar var modeller arasi.

sti sanziman oranlari basarili ama guclu ve devir ceviren araba icin kisa, wrx sanziman oranlari icin ise eger araba gucluyse ve devir cevirebiliyorsa hakkaten cok farkediyor.

asagi yukari hatta ayni guclerde gc8 ile sti i denedik(STI biraz daha guclu ama agirlik faktoru var) gc8 yaninda ayni viteste net bir sekilde giderken sti her vites degistirdiginde 1 boy geriye gidiyor.

ice
24-01-2009, 10:02
Evet uskudarda oluyorum islerim nedeniyle genelde.
O zaman ayni guce sahip bir sti'la denedigim de farki net bir sekilde gorurum diyorsun Korhan