Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Audi A6 3.0 TDİ Quattro 2012 model hakkında bilgi toplama



S-works
11-07-2023, 20:48
Selam

Passat B7 Station wagon ve golf aracımız var .

Biri günlük biri hafta sonu olacak şekilde kullanmak icin Audi A6 ‘ya heveslendim.

Benzinlisi ilanda 13 tane mevcut , satarken zor satılabilir diye dizel düşünüyorum ( normalde dizel araba almam , Audi de izlediğim videolarda sessiz olduğu söyleniyor. )

Araba hakkında hiçbir bilgim yok. Bir kaç video izledim. Genel olarak benim işimi görür.

Halı hazırda iki aracım benzinli ve 9-13 litre (yaz -kis ) yakıt tüketimi olduğu için yakıtı beni üzmez. ( dizelin şehir içi 8-9 arası tükettiğini belirtmişler videoda. )

Güncel ilanlara baktığımda 1.3-1.4 arası araçlar mevcut. Yaş itibariyle ve bu araca binenler uzun yol yaptığı için 300 000 altı pek yok. Bu km de dikkat edilecek noktalar neler ?

Km -boya takıntısı olan biri değilim.


Bu araçlarda bildiğiniz kronik sıkıntılar var mı ?
Dizellerde enjektorler pahalı diye biliyorum ( az önce kabaca baktım 8-10 k görünüyor. ) bunlarda bakım oluyor mu ? Değişim mi olmalı.

Ön takım parçaları 400-1200 k arası görünüyor. Bunlar kolay bozulan parçalar olmadığı için karşılayabilirim.
Disk Balata 10 k görünüyor. (Ön ) (Ate ) yine 2-4 yıl kullanım olduğu için üzmez.

Sonuç olarak 2012 üzeri ( kasa değişiyor bu yıl ) Audi A6 TDİ Quattro alma düşüncesindeyim.
Ne gibi sorunlar yaşayabiliriz ? Bakım -tamir kısmında çok üzer mi ? Kullananlar vardır illaki eksi yönleri nedir ? Gibi sorulara cevap arıyorum.

Şimdiden ayıracağınız vakit için teşekkür ederim.

İki araçtan birini satacağım. Önceliğim Passat olur. 1 büyük 1 küçük araba daha kullanışlı olacaktır.

hddsheriff
11-07-2023, 22:06
Geçen sene 1.6 TDI Caddy enjektör bakımına 17.500 TL ödedim ufaktan şakırtı geliyor diye bayramdan önce bir daha baktırdım değişmesi lazım 48 bin TL dediler. Audi için 60-70 gibi rakamlar tutabilir.

S-works
11-07-2023, 23:01
Geçen sene 1.6 TDI Caddy enjektör bakımına 17.500 TL ödedim ufaktan şakırtı geliyor diye bayramdan önce bir daha baktırdım değişmesi lazım 48 bin TL dediler. Audi için 60-70 gibi rakamlar tutabilir.

Bilgi için teşekkür ederim. O halde enjektör değişmiş veya enjektörü düzgün olanı bulmak önemli.

yasin_R
12-07-2023, 03:26
Ben yerinde olsam o rakamlara bi tık daha çıkar 4 motıon Passat bakardım, düzgün dolusundan, bende var keyifle biniyorum veya biraz daha çıkar 2014-15 lere bakardım,

S-works
12-07-2023, 08:01
Ben yerinde olsam o rakamlara bi tık daha çıkar 4 motıon Passat bakardım, düzgün dolusundan, bende var keyifle biniyorum veya biraz daha çıkar 2014-15 lere bakardım,

Teşekkür ederim. Ben Sedan passat ı begenmiyorum. Birde Dizel sesli çalıştığı için (Audide ses yalıtımından dolayı sessiz olduğu vurgulanmış her yerde )Passat dizel tercih etmem. O yüzden tercihlerim arasında yok. Bütçe olarakta 1,4 üzerine çıkamam,Tamirat bakım parası kalmıyor o durumda ,en ufak arızada arabayı yatırmak durumunda kalırım.

drago
12-07-2023, 09:22
3.0 tdi sesini normal dizeller klansmanından ayırmak lazım, o yüzden lakabı dizel gtr :)

Youtube'da çok güzel egzoz sesi videoları var 3.0 tdi nin, hem polisle başa bela olmayacak hem de keyif verecek cinsten

2011 sonrası 3.0 tdi'ın kronik bir sıkıntısı yok, varsa da biz yaşamadık a7'de. Araç amcama aitti, 2 sene önce bahsettiğiniz kilometrelerde sattı.

Bu demek değil ki yürütmesi ucuz bir araba :) ön takım, ıvır zıvır, o zamanın kurundan bugüne dönüşümle bir 3bin euro yemiştir araç (yetkili serviste değil, dışarda)

berkaym
12-07-2023, 09:31
düzgün bakılmış 2012 sonrası bir 3.0 tdi ile keyif odaklı bir kullanım olur, çoğu bakımı yetkilide yapılmış ve geneli uzun yol kullanılmış ise dahada iyi olur. kronik bir problemi yok bildiğim kadarıyla, parça problemide yok vag 3.0 tdi hepsi aynı

seko
12-07-2023, 11:29
Guzel arac servis bakımlı olsun 250 den sonra sol cam ötmesin kafi :)

S-works
12-07-2023, 14:33
3.0 tdi sesini normal dizeller klansmanından ayırmak lazım, o yüzden lakabı dizel gtr :)

Youtube'da çok güzel egzoz sesi videoları var 3.0 tdi nin, hem polisle başa bela olmayacak hem de keyif verecek cinsten

2011 sonrası 3.0 tdi'ın kronik bir sıkıntısı yok, varsa da biz yaşamadık a7'de. Araç amcama aitti, 2 sene önce bahsettiğiniz kilometrelerde sattı.

Bu demek değil ki yürütmesi ucuz bir araba :) ön takım, ıvır zıvır, o zamanın kurundan bugüne dönüşümle bir 3bin euro yemiştir araç (yetkili serviste değil, dışarda)

Çok km yapmayacağı için yürütme kısmını çok düşünmüyorum. Amacım acele etmeden bulabildiğim en düzgün aracı almak. Pusuya yattım bekliyorum. Bulgaristandan ucuz yollu parça çözebiliyoruz. Tabi git gel zaman ayarlamak lazım .


düzgün bakılmış 2012 sonrası bir 3.0 tdi ile keyif odaklı bir kullanım olur, çoğu bakımı yetkilide yapılmış ve geneli uzun yol kullanılmış ise dahada iyi olur. kronik bir problemi yok bildiğim kadarıyla, parça problemide yok vag 3.0 tdi hepsi aynı

Servis kaydı olan bir araç bakıyorum açıkçası. Belki biraz daha bütçe arttırmak gerekebilir. Problemli araç üzer.


Guzel arac servis bakımlı olsun 250 den sonra sol cam ötmesin kafi :)


250 den sonra her sese kabulüm (: olsun o kadar

onur_S
13-07-2023, 09:40
Selam

Passat B7 Station wagon ve golf aracımız var .

Biri günlük biri hafta sonu olacak şekilde kullanmak icin Audi A6 ‘ya heveslendim.

Benzinlisi ilanda 13 tane mevcut , satarken zor satılabilir diye dizel düşünüyorum ( normalde dizel araba almam , Audi de izlediğim videolarda sessiz olduğu söyleniyor. )

Araba hakkında hiçbir bilgim yok. Bir kaç video izledim. Genel olarak benim işimi görür.

Halı hazırda iki aracım benzinli ve 9-13 litre (yaz -kis ) yakıt tüketimi olduğu için yakıtı beni üzmez. ( dizelin şehir içi 8-9 arası tükettiğini belirtmişler videoda. )

Güncel ilanlara baktığımda 1.3-1.4 arası araçlar mevcut. Yaş itibariyle ve bu araca binenler uzun yol yaptığı için 300 000 altı pek yok. Bu km de dikkat edilecek noktalar neler ?

Km -boya takıntısı olan biri değilim.


Bu araçlarda bildiğiniz kronik sıkıntılar var mı ?
Dizellerde enjektorler pahalı diye biliyorum ( az önce kabaca baktım 8-10 k görünüyor. ) bunlarda bakım oluyor mu ? Değişim mi olmalı.

Ön takım parçaları 400-1200 k arası görünüyor. Bunlar kolay bozulan parçalar olmadığı için karşılayabilirim.
Disk Balata 10 k görünüyor. (Ön ) (Ate ) yine 2-4 yıl kullanım olduğu için üzmez.

Sonuç olarak 2012 üzeri ( kasa değişiyor bu yıl ) Audi A6 TDİ Quattro alma düşüncesindeyim.
Ne gibi sorunlar yaşayabiliriz ? Bakım -tamir kısmında çok üzer mi ? Kullananlar vardır illaki eksi yönleri nedir ? Gibi sorulara cevap arıyorum.

Şimdiden ayıracağınız vakit için teşekkür ederim.

İki araçtan birini satacağım. Önceliğim Passat olur. 1 büyük 1 küçük araba daha kullanışlı olacaktır.
2012 model sifir km aldik, 213 bin km de suan. Stronic sanziman haric sorun yasamadik. Yakiti da sasirtici derecede dusuk. Gazlamali 8 i buluyor, gazlamayinca 6.5 lt. Ara gazlamalı ben 9 gormedim.
Dusunurseniz arac satilik. 0 kmden beri yetkili servis bakimli, dm den ilan gonderirim.

yasin_R
15-07-2023, 17:54
Teşekkür ederim. Ben Sedan passat ı begenmiyorum. Birde Dizel sesli çalıştığı için (Audide ses yalıtımından dolayı sessiz olduğu vurgulanmış her yerde )Passat dizel tercih etmem. O yüzden tercihlerim arasında yok. Bütçe olarakta 1,4 üzerine çıkamam,Tamirat bakım parası kalmıyor o durumda ,en ufak arızada arabayı yatırmak durumunda kalırım.

Tabi saygı duyarım bende şuan 2015-16 a7 bakıyorum 320hp lik , a6 güzel makina ama 2014 ve sonrasına bakabilseniz keşke yani direk 272 liklere hakkınızda hayırlısı olsun

S-works
15-07-2023, 22:15
Malesef bütçeyi aşıyor tüm parayla araba almak istemiyorum. Her ne kasar düzgün araç bulunsa da illaki masraf açıyor . Acelem yok. Düzgün bir araç bulana kadar bakmaya devam. Dediğim gibi bu aracın düzgün olmayanı üzer. Gerekirse bekleyip bütçeyi iyileştirmek lazım.

S-works
13-02-2024, 19:47
Just a moment... (https://shbd.io/s/thnkcPhA)

Bu araçla görüşeceğim. Aracı bilen var mı ? Yorumlarınız nedir ?

drago
13-02-2024, 20:00
Just a moment... (https://shbd.io/s/thnkcPhA)

Bu araçla görüşeceğim. Aracı bilen var mı ? Yorumlarınız nedir ?

Yetkiliden mutlaka bakımlarını kontrol ettirin.

Kilometresini inkar eden bir arabadır kolay kolay göstermez

Onun dışında güncellenmiş 3.0 tdi zaten, kronik yok gibi bir şey

DOHC
13-02-2024, 21:55
Just a moment... (https://shbd.io/s/thnkcPhA)

Bu araçla görüşeceğim. Aracı bilen var mı ? Yorumlarınız nedir ?

1 haftada 1600k'dan 1350k'ya düşmüş.
Bence tiko para için pazarlık imkanı yüksek.

S-works
14-02-2024, 08:07
Yetkiliden mutlaka bakımlarını kontrol ettirin.

Kilometresini inkar eden bir arabadır kolay kolay göstermez

Onun dışında güncellenmiş 3.0 tdi zaten, kronik yok gibi bir şey

Km kısmı beni de düşündürüyor. Dediğiniz gibi bu araçlar pek yıpranmıyor. Km yi anlamak biraz zor. Motor kısmına Kompresyon+Conta Yanık testi yaptıracağım. Servisten km sorgu yaptırmak lazım.



1 haftada 1600k'dan 1350k'ya düşmüş.
Bence tiko para için pazarlık imkanı yüksek.

Ben ayın 10 unda eklemiştim 1350-1400 bandında gezdiriyorlar fiyatı. Nakitte pazarlığı güçlü bir araba. Binicisi 0 km alıyor. Bu yaştakilerin satışı daha zor. Sonuçta kaç kisi 3,0 araba almak isteyecek. Ma-lum yürütme maliyetleri yüksek.

KÖROĞLU
14-02-2024, 08:15
emsalsiz için biraz iddialı bence, boya baya bakım istiyor.

Ön tampon altı vuruk binilmiş, bana kalsa özensiz bir kullanıcı.

Keza arka sağ çamurluk üzerinde onarım gerektiren bir yer var fotolarda az çok belli.

Arka çeki demiri kapağı yok.

1.35 M vereceksem eğer biraz daha "özenen" bir kullanıcı profili beklerim şahsen.

Cam düğme kolu fotosu mesela "beni bi güzelce temizlemelisin" diyor baktığımda.

Ön sol çamurlukta da sürtme var.

Derileri de güzel parlamış bunlara da güzel bir temizlik + bakım lazım.

200k km ye kadar en düşük ilan bu, bundan bir sonraki ilan 178 bin km ve 1,675 milyon.

piyasasını bilmiyorum ama eksikleri göz önüne alarak sıkı pazarlık yapılabilir. Güzel arabalar a6 lar.

S-works
14-02-2024, 08:56
emsalsiz için biraz iddialı bence, boya baya bakım istiyor.

Ön tampon altı vuruk binilmiş, bana kalsa özensiz bir kullanıcı.

Keza arka sağ çamurluk üzerinde onarım gerektiren bir yer var fotolarda az çok belli.

Arka çeki demiri kapağı yok.

1.35 M vereceksem eğer biraz daha "özenen" bir kullanıcı profili beklerim şahsen.

Cam düğme kolu fotosu mesela "beni bi güzelce temizlemelisin" diyor baktığımda.

Ön sol çamurlukta da sürtme var.

Derileri de güzel parlamış bunlara da güzel bir temizlik + bakım lazım.

200k km ye kadar en düşük ilan bu, bundan bir sonraki ilan 178 bin km ve 1,675 milyon.

piyasasını bilmiyorum ama eksikleri göz önüne alarak sıkı pazarlık yapılabilir. Güzel arabalar a6 lar.

Bahsi çıkan eksikleri bende gördüm. Tampon arka çamurluk boyanacak. Göçük işleri var. Boya bakımı İç Temizlik belki deri boyası. Bunlar benim için problem değil.Tahminen kaputu da boyatırım. Taş izi çoktur. Bunları geçiyorum. Tamamen motor mekanik olarak bakıyorum araca

KÖROĞLU
14-02-2024, 09:58
Bahsi çıkan eksikleri bende gördüm. Tampon arka çamurluk boyanacak. Göçük işleri var. Boya bakımı İç Temizlik belki deri boyası. Bunlar benim için problem değil.Tahminen kaputu da boyatırım. Taş izi çoktur. Bunları geçiyorum. Tamamen motor mekanik olarak bakıyorum araca

bu tür özensizlikler bende şu algıyı oluşturuyor, bunları yaptırmayan adan mekanik olarak da bir şey yapmamış olabilir.

hayırlısı olsun güzel çıkar umarım araba.

mcemrek
14-02-2024, 10:19
kozmetik olarak bilmiyorum ancak bazı şeyleri pas geçenler genelde mekanik olarakta çok özensiz olabiliyor. ve km konusunda da detaylı bakılmasında fayda var.

şimdiden alacağınız araç hangisi olursa hayırlı olsun.

KoramiraL
14-02-2024, 10:59
Şimdiden hayırlı olsun diyerek 3 yıldan fazla bir süre yaklaşık 400 bin km kadar A6 kullandım, bildiklerimi bakımlarını ve sorunlarını ayrıca sanayide gördüğüm problemleri sıralayayım,


3.0 TDI quattro'lar daki sizin de baktığınız 245 HP Lık motor bir önceki kasadan gelen sorunsuz olarak tabir edilen ve cidden atak olan bir motor, bu motorun çeşitli varyasyonları var tek turbo olup en güçlüsü 272 bg dır, bir üstü 321 BG olan motor ise Competition olarak geçer Biturbo olup Türkiye deki sayısı azdır. 245 bg lik motorun enjektörleri tamir edile biliyor Q7 de dahi aynı enjektörler olduğundan sorun yaşamazsınız, sadece tamir maliyeti azıcık uçuk ola bilir. Bu araçların 60 bin Km yarı ağır bakım denilen bir bakımı var, Şanzıman yağının değiştiği haricinde 120 binde gene Şanzıman yağı, difransiyel yağı, haldex yağı, fren hidroliği, soğutma sıvısı değişiyor. Geri kalanlar zaten bilinen kayış, devir daim vs.

Kolay kolay baskı bakımı istemiyor 157 binde köpeğe vurup teslim ettiğim aracın kavraması değişmemişti ki devamlı devirli ve 200 +\- hızlarda kullanmamıza rağmen, şehir içi bile tapa gaz gidiyordum dene bilir. İç hacımı garip bir şekilde Passat'tan ufaktır kasaya bakıp '' Passattan geniş '' gözüküyor söyleye bilirsiniz aynı platformu kullanıyorlar ama malesef arka diz mesafesi ve bagajı Passat'tan ufak biraz, onun yerine yalıtım fazlası var. Quattro versiyonları ön çekerlere göre ortalama 260 Kg kadar ağırlık fazlası var 1930 KG gibi bir ağırlığı oluyor. 4 tekerden çekiş sistemi ilk kalkışta %60 arka %40 ön dur ama hızlandıkça genel olarak öne aktarıp viraj ve yol durumuna göre %85 arka %15 ön veya %75 ön %25 arka yapa biliyor ( yol hafif nemli ise esp kapatıldığında güzel yanlaya biliyor ) virajlarda duruma göre tam aktarım yapıyor.

200 bin civarı araç bakıyorsanız bakımı 10 binde bir yaparsanız yağ filitresini Bosch veya mahle alırsanız gayet iyi olur. Şimdiden istediğinizi alırsınız inşallah istediğiniz aracı bulursunuz.

S-works
14-02-2024, 11:02
Dedikleriniz doğru ancak işim gereği kozmetik olaya takılmıyorum. Bu aracı bana getirmiş olsa 190 k km de cillop gibi araba gözüyle bakardık. Motor kısmını incelemek lazım. Dediğim gibi Kompresyon ,Conta yanık testi ve genel kontrollerini yaptırmadan zaten almam.

Yine bazı müşterilerimde tecrübem bir çoğu kozmetik olayları bilmiyor, farkında değil ancak mekanik kısımda illaki servise gidiyorlar. Zaten konu tarine de bakarsanız ağırdan alıyorum . Doğru arabayı alamazsam ciddi bir masraf çıkar. Bakalım hayırlısı

S-works
14-02-2024, 11:10
Şimdiden hayırlı olsun diyerek 3 yıldan fazla bir süre yaklaşık 400 bin km kadar A6 kullandım, bildiklerimi bakımlarını ve sorunlarını ayrıca sanayide gördüğüm problemleri sıralayayım,


3.0 TDI quattro'lar daki sizin de baktığınız 245 HP Lık motor bir önceki kasadan gelen sorunsuz olarak tabir edilen ve cidden atak olan bir motor, bu motorun çeşitli varyasyonları var tek turbo olup en güçlüsü 272 bg dır, bir üstü 321 BG olan motor ise Competition olarak geçer Biturbo olup Türkiye deki sayısı azdır. 245 bg lik motorun enjektörleri tamir edile biliyor Q7 de dahi aynı enjektörler olduğundan sorun yaşamazsınız, sadece tamir maliyeti azıcık uçuk ola bilir. Bu araçların 60 bin Km yarı ağır bakım denilen bir bakımı var, Şanzıman yağının değiştiği haricinde 120 binde gene Şanzıman yağı, difransiyel yağı, haldex yağı, fren hidroliği, soğutma sıvısı değişiyor. Geri kalanlar zaten bilinen kayış, devir daim vs.

Kolay kolay baskı bakımı istemiyor 157 binde köpeğe vurup teslim ettiğim aracın kavraması değişmemişti ki devamlı devirli ve 200 +\- hızlarda kullanmamıza rağmen, şehir içi bile tapa gaz gidiyordum dene bilir. İç hacımı garip bir şekilde Passat'tan ufaktır kasaya bakıp '' Passattan geniş '' gözüküyor söyleye bilirsiniz aynı platformu kullanıyorlar ama malesef arka diz mesafesi ve bagajı Passat'tan ufak biraz, onun yerine yalıtım fazlası var. Quattro versiyonları ön çekerlere göre ortalama 260 Kg kadar ağırlık fazlası var 1930 KG gibi bir ağırlığı oluyor. 4 tekerden çekiş sistemi ilk kalkışta %60 arka %40 ön dur ama hızlandıkça genel olarak öne aktarıp viraj ve yol durumuna göre %85 arka %15 ön veya %75 ön %25 arka yapa biliyor ( yol hafif nemli ise esp kapatıldığında güzel yanlaya biliyor ) virajlarda duruma göre tam aktarım yapıyor.

200 bin civarı araç bakıyorsanız bakımı 10 binde bir yaparsanız yağ filitresini Bosch veya mahle alırsanız gayet iyi olur. Şimdiden istediğinizi alırsınız inşallah istediğiniz aracı bulursunuz.

Bilgiler için teşekkür ederim . Genel prensip olarak aldığım tüm araçlarda tüm sıvı değişimlerini yapıyorum. Lastikler 2 yaşından büyükse 4+4 yazlık kışlık takım alıyorum. Lastikler iyiyse de janttan söküp içlerine mutlaka bakarım. Yanakta yama var mı ? patlakken üzerinde yürünmüş mü vs diye .Bu şekilde masrafsız 3-5 yıl binilebiliyor. Müşterimde 2017 modeli var. Dediğiniz gibi içi Passattan dar. Kapıları daha geniş/kalın 3 Kişilik bir aile olduğumuz için çok dert etmeyeceğim bir konu. Enjektör kısmı süpriz bir masraf kalemi. Onu da bir seferlik masraf kategorisinde göze aldım. Sonuçta değişince En az 60 k km sorunsuz olacak.

KOSEREN
14-02-2024, 11:37
1 haftada 1600k'dan 1350k'ya düşmüş.
Bence tiko para için pazarlık imkanı yüksek.

Siz 2.el veri sitesi paylaşmıştınız, baya da işe yarıyordu ama ücretli üyelik getirmişler. Bildiğiniz muadili var mı :)

DOHC
14-02-2024, 13:15
Siz 2.el veri sitesi paylaşmıştınız, baya da işe yarıyordu ama ücretli üyelik getirmişler. Bildiğiniz muadili var mı :)

Malesef yok, ben hala oradan faydalanıyorum.

TarikS
16-02-2024, 10:16
Siz 2.el veri sitesi paylaşmıştınız, baya da işe yarıyordu ama ücretli üyelik getirmişler. Bildiğiniz muadili var mı :)

Google Chrome eklentisini kullanıyorum ben 2.elveri.com

"2.elVeri.com ilan geçmişleri" olarak geçiyor Chrome eklentilerinde de

KOSEREN
16-02-2024, 14:39
Google Chrome eklentisini kullanıyorum ben 2.elveri.com

"2.elVeri.com ilan geçmişleri" olarak geçiyor Chrome eklentilerinde de

Teşekkürler bilgilendirme için :)

bkaraca
16-02-2024, 20:09
Babamda Opel omega var 2001 model dış kozmetiği 10 üzerinden 7 ise mekanik 10 üzerinden 10dur. Hayatta en ufak şeyi atlamaz zamanından evvel değiştirir, yan sanayi kullanmaz gerekirse Almanya'dan parça getirtir. Yani kozmetiğe çok ozenilmemesi tek başına motor yürüyen vs için ölçüt değil.

DOHC
18-02-2024, 15:42
Arabaya 1 talip gelince fiyat 1480k olmuş :)

Siz gidip baktınız mı, baktınızsa neden almadınız?

S-works
19-02-2024, 08:46
Arabaya 1 talip gelince fiyat 1480k olmuş :)

Siz gidip baktınız mı, baktınızsa neden almadınız?

Teklif verdim. Havada kaldı konu. Sonra fiyat değişmeye başladı :) Kulak üstüne yattım bekliyorum. İlandaki bir çok araç 1 yıldır ilanda zaten.

Çok arada bir araç, alıcısını bulunca vermek gereken bir araba. 3,0 olması sebebiyle alt-orta gelirin tercih etmeyeceği,yaşı sebebiyle üst gelir grubunun tercih etmeyeceği bir araç.

Bakalım bu hafta benim araba satılacak gibi. Satılınca tekrardan bir gideceğim. 1200-1250 bandına almak istiyorum.

2 tampon , çamurluk boyanacak. Koltukları ben keyfi boyayacağım. Sağlam bir polisaj istiyor. Alınca 4 amortisor , Yürüyen aksam komple elden geçirmek lazım. Motor sıvıları, şanzıman bakımı ,haldex ,triger ıvır zıvır derken 200 000 e yakın para yer .

Bakalım ne olacak .

seko
23-02-2024, 14:07
keyifli guzel araba alınır bence hayırlısı olsun

ghibli06
23-02-2024, 19:31
ben 2 tane yaptım bu araçtan biri A7 idi... yüksek km lerde zincir takımının mutlaka değişmesi gerekiyor, değişmesi için de motor iniyor, parça orj olmalı bir sürü Çİn malı var piyasada, bu işlem yaklaşık 150bin tl tutuyor şu anda... araçta zincir sesi var mı mutlaka bakın, bir de ne aman değiştiğini öğrenmeye öalışın hiç değişmediyse koşarak uzaklaşın... düzgünü tadından yenmez, araç yürümeye başlayınca kırbacı yemiş gibi davranıyor, inanılmaz keyifli... her ne olursa olsun cepte 200 bin tl olmalı...