Orijinalini görmek için tıklayınız : CUPRA LOG değer kontrolü
Selamlar, geçtiğimiz aylarda aldığım LOG'u PC de gördüm. Biraz inceledim. Sizlerin de yorumunu merak ediyorum.
Pompa benzini ile alınmıştı log, yakıt kötüydü aldığım yer (shell..), tekrar log alacağım buradan paylaşırım, araç ibiza cupra CTH, stage 3, 46 mm, 10,5 cooler, meth, dv, wg, 70 egzoz, karbon box hava filtresi, stg 3 yazılım + dsg yazılım etc.
Buji - bobin yeni değişti R8 NGK ve BKR7
Pompalarda problem var mıdır ? ya da istenilen basınç ile aracın bastığı hk. diğer değerler ne durumdadır.
Teşekkürler
https://i.hizliresim.com/ohbptf8.jpg (https://hizliresim.com/ohbptf8)
Emrivaki yapayım MeRtCaN abi, Diyadin :)
Gokhan43
04-09-2023, 15:25
Kaçıncı viteste aldınız logu ? Daha doğrusu yorum yapılabilecek 4500-6038 rpm arasını hangi viteste kayıt ettiniz ?
Araçta boost controller (Profec) de vardır muhtemelen o setup için. Öyle olduğunu varsayarak hangi basınçta ölçtünüz ?
Basınç değerleri düşük görünüyor ama burada basınçtan ziyade içeri giren hava, timing angle ve lambda değerleri, egt ve iat daha önemli.
3. ve 4. viteste alındı. Basınç LO mod sanırım 1.4-1.5 olması lazım, iat var log'da, afr aem den izlediğim için almamıştım. Aslında specified ve actual arasındaki farkların normal olup olmadığını, aynı zamanda specified değerlerinin olması gerektiği gibi mi onu merak ediyorum
Gokhan43
04-09-2023, 16:08
Profec varken zaten aracın N75 valvi işlem dışı kalır.Sizin boost logu almanıza gerek yok.
Siz daha çok Retard, Lambda, Mass ve sıcaklıklar üzerine yoğunlaşın.
3*4*5*6 alsaydın uzun soluklu log u daha ıyı olurmu
vuruntu degerlerı normal -3 e kadar sorun olmaz
ama araba 1.8 basınc ısteyım 1.2 1.1 yurumus
3*4*5*6 alsaydın uzun soluklu log u daha ıyı olurmu
vuruntu degerlerı normal -3 e kadar sorun olmaz
ama araba 1.8 basınc ısteyım 1.2 1.1 yurumus
Abi görüştüğümüz üzere, her şey yolunda giderse senden haber bekliyor olacağım. İnşallah güzel haber alalım da varsın benim işim askıda kalsın
Profec varken zaten aracın N75 valvi işlem dışı kalır.Sizin boost logu almanıza gerek yok.
Siz daha çok Retard, Lambda, Mass ve sıcaklıklar üzerine yoğunlaşın.
Bunu açıkçası bilmiyordum... Boost istenilen ve reelde olan verileri profec varken bakmaya gerek yok çünkü o değeri okumuyor ya da yanlış mı okuyor diyorsunuz ?
Gokhan43
07-09-2023, 09:51
Okumuyor ya da yanlış okuyor olarak değil. Aracın boost kontrolü N75’te değil artık sende yani Profecte.
Harita içinde 2 bar istemiş ya da 1 bar istemiş farketmiyor profec için çünkü boost kontrolünü N75 yapmıyor.
Aldığın logtaki basınç değerlerine bakınca eksik basmış gibi yorumlanıyor ama, o delta farkın senin profecten basıncı kısık kullandığın için. Yoksa profecten basıncını açarsın istenileni basar.
Ama aynı şeyleri yinelemiş gibi olıyorum, specified boost olarak gördüğün değerlerin senin için bir önemi yok.
Daha iyi oturdu şu anda.
Araç rakımı da dikkate alırsak ortalama 1.8 bar istediğinde, ben profecten 1.4 ayarladığımda (ki bastığı 1.2 civarı log'a bakacak olursak ilginç..) ne gibi olumsuz durum olur bana ? araç 1.2 isterken 1.8 basarsam ki senaryoyu biliyorum, fakat tam tersinde ne oluyor acaba ? Retard bundan kaynaklı olabilir mi ? Sorular sorular
Daha iyi oturdu şu anda.
Araç rakımı da dikkate alırsak ortalama 1.8 bar istediğinde, ben profecten 1.4 ayarladığımda (ki bastığı 1.2 civarı log'a bakacak olursak ilginç..) ne gibi olumsuz durum olur bana ? araç 1.2 isterken 1.8 basarsam ki senaryoyu biliyorum, fakat tam tersinde ne oluyor acaba ? Retard bundan kaynaklı olabilir mi ? Sorular sorular
Normalde senın setup da arac 1.9 ıster her zaman profect den kısarsın 1.2 1.3 arıza vermeden kullanabılırsın
yazılım kaynaklı olan bı durum
retard ın sebebı yakıtdır
yakıtsız ust basınclar da retard vermesı normal
Normalde senın setup da arac 1.9 ıster her zaman profect den kısarsın 1.2 1.3 arıza vermeden kullanabılırsın
yazılım kaynaklı olan bı durum
retard ın sebebı yakıtdır
yakıtsız ust basınclar da retard vermesı normal
Eyvallah abi, tekrar log alınca paylaşacağım
Mertcan ve
Gökhan gerekenleri yazmış :)
:icon_rule:icon_rule:icon_rule
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.