Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bmw 3.20d n47 184 motor rektifiye yardım



antuarri
05-09-2023, 12:06
Merhaba;

Başıma talihsiz bir olay geldi ne yazıkki. 2011 model 3.20d aldım. 184 bg olan versiyon.Aldıktan 1 hafta sonra yatak vurmaya başladı.

Bu motorlarda rektifiye olmuyor gibi bir durum var mı ? Sıfır sandık motor aşırı pahalı. Çıkma bir motor alsam o da saatli bomba olacak.

Şu an aracı servise bıraktım söküm aşamasında, motor ne hasar aldı ne durumda henüz bilmiyorum. İstanbulda'yım bununla ilgili fikir verebilecek tecrübeli birileri varsa çok mutlu olurum.
Motor yaptırsam düzen tutacak mı güvenip binebilir miyim şüpheli.

Yatak vurmaya başlayınca komple motor içi dahil girmek gerekir mi ? Sadece yataklar krank vs değişimi ile kurtaramaz mıyız ?

Fikir verecek herkese şimdiden teşekkür ederim.

Kadyr
05-09-2023, 20:15
Geçmiş olsun bir hafta olduysa alalı neden adli süreç işletmiyorsunuz?

Mehmetmert
05-09-2023, 23:36
Neden ve neresi olduğu önemli
Yağ pompası mı, yataklar ne alemde, krank ne alemde, gömlekler ne durumda, siboplar ne durumda, başka nerede sorun var…vs
Rektefiyeden başka yöntemler pahalı olur ama sökülmeden bilmesi zor.

antuarri
06-09-2023, 09:45
Geçmiş olsun bir hafta olduysa alalı neden adli süreç işletmiyorsunuz?

İhtar çekmeyi düşünüyorum ama işe yarar mı bilmiyorum.

Seyfettin777
07-09-2023, 01:34
Zaman kaybetmeden derhal araçtaki gizli kusurla ilgili olarak önceki zilyede ihtar çekme ve bu ihtara eklenecek resmi nitelikte(gerekirse noter eşliğinde ekspertiz yaptırarak) bir hasar tespitini de yaptırmanızı tavsiye ederim, süreci bir avukatla yönetin ve bence hiç zaman kaybetmeyin çünkü her gün aleyhinize işler, satıcının sorumluluğunda bildirimde bulunmak için özellikle ikinci el araçlarda kısa bir süreniz var.

Konuya gelince araçta zincir sesi vardı ise büyük ihtimalle yağ pompası rahmetli olmuştur diye düşünüyorum, motor açılmadan durumu bilmek şuan güç.