PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Peugeot 206 2.0 GTI



KadirSever
01-11-2023, 15:29
Aranızda Peugeot 206 GTI Kullanan veya kullanıyor olan var mı

206 GTI Hızlanması nasıl
Son Hız nedir kaçta kesiciye giriyor

weST.27
01-11-2023, 16:05
http://www.arabalar.com.tr/peugeot/206/2001/2-0-gti

PEUGEUT 206 GTİ TOP SPEED 7500 RPM (2001) - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=3w_cPNNG1Xs)

Yarbay
01-11-2023, 16:40
normalde çok istekli,tepkili güzel yürüyen bir araç atıyorum bugünün bir 1.4 tsi 150liliğinden çok farklı yürüyeceğini düşünmüyorum ama burada tabiki aracın sağlığı önemli.

fikir vermesi açısından 206 vs leon 2.0tdi 170lik : Peugeot 206 S16 / Gti vs Seat Leon II 2.0 Tdi: Duel 2841489 (https://zeperfs.com/en/duel284-1489.htm)
yada leon daha yeni kasa 1.4 tsi 150lik: https://zeperfs.com/en/fiche8136-seat-leon-iii-st-1-4-tsi.htm

gördüğün üzere ikisiylede 160-180kmh kadar kafa tutabilen bir araç ama gelde motoru,şanzımanı sağlıklı dahası kasası temiz,feleğin çemberinden 150 defa geçmemişini bul.

huseyinturk
01-11-2023, 19:13
Neden rc değil de gti?

weST.27
01-11-2023, 21:29
Arkadaşın açtığı konulara bir bakayım dedim, kendisi zaten gti sahibi, şanzıman oranları ile ilgili bir sorunu var sanırım

d3n1s
02-11-2023, 08:03
Arkadaşın açtığı konulara bir bakayım dedim, kendisi zaten gti sahibi, şanzıman oranları ile ilgili bir sorunu var sanırım

vaktiyle bende Quiksilver olani vardi. 1.6 110 hp. Sanziman, yamulmuyorsam eger, aklimda kaldigi kadariyla 2.0 GTi ile ayniydi. Neyse, korkunc uzun oranli bir sanziman. 4. viteste kesiciye girdiginde ya 170 ya da 190 goruyordu, 5. vitese gecince araba yavaslamaya basliyordu.

Simdi, mevzubahis arac 400 cc daha buyuk hacme ve 26 hp daha fazla guce sahip. Aradaki fark elbette ki yadsinamaz, ancak yine de o motorun da o sanzimani son dislide kesiciye kadar cevirebilecegini ben sahsen sanmiyorum.

Bu arada, kagit ustunde, fabrika verileri olarak GTi son hiz 210 km/h, 0-100 km/h hizlanma 8.4 sn olarak verilmis (Quiksilver icin 196 km/h ve 9.5 sn). Bu veriler de guncel araclarla kiyaslaninca cok da seri veya hizli olmadiklarini gosteriyor. Hele ki araclarin yaslari ve mekanik durumlari da ortadayken.

kelalper
02-11-2023, 09:53
Bu tip otomobiller ilk elden son eline kadar gazlanan kurcalanan otomobiller oldukları için aynı yaştaki normal bir otomobile göre çok daha yorgun oluyorar motor mekanik olarak. Bir de zamanında hızlı olan otomobiller bu zamanın teknolojisi yanında yavaş kalıyorlar. Yani aldığın 2010 sonrası megane ya da egea 1.6 dizele sadece yazılım yaptığın zaman çok daha fazla güç ve performans alıyorsun.

Schumi
02-11-2023, 09:54
vaktiyle bende Quiksilver olani vardi. 1.6 110 hp. Sanziman, yamulmuyorsam eger, aklimda kaldigi kadariyla 2.0 GTi ile ayniydi. Neyse, korkunc uzun oranli bir sanziman. 4. viteste kesiciye girdiginde ya 170 ya da 190 goruyordu, 5. vitese gecince araba yavaslamaya basliyordu.

Simdi, mevzubahis arac 400 cc daha buyuk hacme ve 26 hp daha fazla guce sahip. Aradaki fark elbette ki yadsinamaz, ancak yine de o motorun da o sanzimani son dislide kesiciye kadar cevirebilecegini ben sahsen sanmiyorum.

Bu arada, kagit ustunde, fabrika verileri olarak GTi son hiz 210 km/h, 0-100 km/h hizlanma 8.4 sn olarak verilmis (Quiksilver icin 196 km/h ve 9.5 sn). Bu veriler de guncel araclarla kiyaslaninca cok da seri veya hizli olmadiklarini gosteriyor. Hele ki araclarin yaslari ve mekanik durumlari da ortadayken.

Şanzımanlar yada oranları aynı değil 2 aracın.

d3n1s
02-11-2023, 10:01
Şanzımanlar yada oranları aynı değil 2 aracın.

hafizam beni yaniltiyor o halde, tesekkurler bilgilendirme icin :)