aderinkaya
19-04-2024, 23:35
Merhabalar,
Cax kodlu 122lik bir sciroccom var. Aldıktan sonra dp, filtre, benzin+etanol ve stage 1 yazılım yapıp bir süre sorunsuz kullandım. Yapılanların üzerine GFB DV+, Forge WG ve emme+egzoz salyangozlarını büyüterek hybrid turbo yaptım. Daha sonra stage 2 yazılım attık. WG yayı olarak mavi renkli yay taktık. Yükleme ayar vidasını fazla sıkmışız sanırım araç bu süreçte basınç gelince cuf cuf sesler çıkararak al ver yapıyordu. Sorunu Forge Motor Sportun sitesinde ki ayar videosunu izleyerek ve yayı yeşil yayla değiştirerek çözdüm fakat bu defa da istenen basınç gelmemeye başladı stage 1 halinden daha yavaş oldu araç. Sarı yay takarak denedim; güçte artış oldu fakat 4.viteste gaza oturduğumda güç alt viteslerdeki kadar olmuyordu ve bir kaç denemeden sonra araç bir anda atmosferiğe döndü. VW Özel servisine götürdüm arıza okumuyordu fakat usta N75 valfinden yapar dedi. Valfi orijinal parça kullanarak değiştirdik sorun düzeldi zannettik bir kaç gaza oturmadan sonra yine aynı sorun baş gösterdi. Bozulduğunu zannettiğimiz N75 valfini vakum pompası ve düşük voltajla test ettik meğer bozulmamış :) İş yerimde wg söküp yayı tekrar yeşile çevirdim. WG sökerken N75 soketini de söküp takıyorum doğal olarak. Aracı topladım tekrar ve denedim sorun geçmişti ama yürürü yine stage 1 den yavaş. Burada ki sorunu bir türlü algılayamadım. Nerede hata yapıyoruz? N75i söküp takınca sorun neden çözülüyor :D konuda tecrübeli arkadaşlarımız yardımcı olabilirler mi?
Şimdiden teşekkür ederim.
Cax kodlu 122lik bir sciroccom var. Aldıktan sonra dp, filtre, benzin+etanol ve stage 1 yazılım yapıp bir süre sorunsuz kullandım. Yapılanların üzerine GFB DV+, Forge WG ve emme+egzoz salyangozlarını büyüterek hybrid turbo yaptım. Daha sonra stage 2 yazılım attık. WG yayı olarak mavi renkli yay taktık. Yükleme ayar vidasını fazla sıkmışız sanırım araç bu süreçte basınç gelince cuf cuf sesler çıkararak al ver yapıyordu. Sorunu Forge Motor Sportun sitesinde ki ayar videosunu izleyerek ve yayı yeşil yayla değiştirerek çözdüm fakat bu defa da istenen basınç gelmemeye başladı stage 1 halinden daha yavaş oldu araç. Sarı yay takarak denedim; güçte artış oldu fakat 4.viteste gaza oturduğumda güç alt viteslerdeki kadar olmuyordu ve bir kaç denemeden sonra araç bir anda atmosferiğe döndü. VW Özel servisine götürdüm arıza okumuyordu fakat usta N75 valfinden yapar dedi. Valfi orijinal parça kullanarak değiştirdik sorun düzeldi zannettik bir kaç gaza oturmadan sonra yine aynı sorun baş gösterdi. Bozulduğunu zannettiğimiz N75 valfini vakum pompası ve düşük voltajla test ettik meğer bozulmamış :) İş yerimde wg söküp yayı tekrar yeşile çevirdim. WG sökerken N75 soketini de söküp takıyorum doğal olarak. Aracı topladım tekrar ve denedim sorun geçmişti ama yürürü yine stage 1 den yavaş. Burada ki sorunu bir türlü algılayamadım. Nerede hata yapıyoruz? N75i söküp takınca sorun neden çözülüyor :D konuda tecrübeli arkadaşlarımız yardımcı olabilirler mi?
Şimdiden teşekkür ederim.