PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bmw F22 2.18 coupe (nasil bilirsiniz)



PiscocuK
02-06-2024, 15:02
Selamlar

Hem guncel hem yakisikli hem fiyat olarak uzmeyecek bir araba dusunuyorum.
Yapmam diyorum ama belki m2 olur bir gun
A noktasindan B noktasina kullanilacak. Simdilik tek amaci bu. E60 dusunuyordum aslinda ama eski arabalar ve ustalar gozumu korkutuyor

2.18 coupe kullanan varmi aramizda. Nasil bilirsiniz? Kullanimi keyiflimi? Cok kucukmu?
Klasik kullanici yorumlarina ihtiyacim var. Facebookta bakindim grup acilmamis sanirim bu aracla ilgili

Msport ile sportline arasinda ne gibi farklar var

Cevaplar icin simdiden tesekkurler

turboman
02-06-2024, 16:37
M2.40i xdrive alın alacaksanız. B58 in zevkini bi alın ;)

Sti_Ozan
03-06-2024, 10:19
Selamlar

Hem guncel hem yakisikli hem fiyat olarak uzmeyecek bir araba dusunuyorum.
Yapmam diyorum ama belki m2 olur bir gun
A noktasindan B noktasina kullanilacak. Simdilik tek amaci bu. E60 dusunuyordum aslinda ama eski arabalar ve ustalar gozumu korkutuyor

2.18 coupe kullanan varmi aramizda. Nasil bilirsiniz? Kullanimi keyiflimi? Cok kucukmu?
Klasik kullanici yorumlarina ihtiyacim var. Facebookta bakindim grup acilmamis sanirim bu aracla ilgili

Msport ile sportline arasinda ne gibi farklar var

Cevaplar icin simdiden tesekkurler

Abi 3 silindir çok sana yaramayacak olsa da tek amaç sağa sola gitmekse dediğin gibi güncel ve yakışıklı.
Proje işleri de çok kolaylaştı zaten çevirme imkanın da var, 3 silindir olmasından dolayı sanırım fiyatları da hala piyasaya göre uygun sayılır.


M2.40i xdrive alın alacaksanız. B58 in zevkini bi alın ;)

Yazılımlısı arkadaşımda vardı, farklı bi kafada gidişi var. Özellikle stock egzozla bile sesi gerçekten çok güzel ama bir BMW için fazla kontrollü geldi bana :D

antuarri
03-06-2024, 10:40
Bmw'de 3 silindirli motorların piyasada algısı kötü. Haksız da sayılmazlar o yüzden çok tutmadı.
Stock olarak alınıp binilebilir bence.

drago
03-06-2024, 11:57
Sırf 18i diye, sıfırdan beri sahibi olan, düşük kmli, arkadaşımın f36'sını bile almaya elim varmadı zamanında; saatli bomba o motor

Donanım ise kesinlikle M sport derim; koltuklar, döşemeler, direksiyon, fren kaliperleri (daha büyük fren olması lazım).. bunları geçtim, artık goodgo ile falan bile M dönüşüm çok para

İyi bir M sport ile düşük km olması kaydıyla 18i olması göz ardı edilebilir.

Eworen
03-06-2024, 13:20
Motor bal yapmayan arı misali
Ne öldürür ne güldürür önü fazla açık değil nazlı bir motor hiç ellemem deniliyorsa neden olmasın ama yakın fiyatlara 220d ler var dizeli hiç sevmesemde çok daha mantıklı onlara bakılabilir

PiscocuK
03-06-2024, 14:24
M2.40i xdrive alın alacaksanız. B58 in zevkini bi alın ;)

O sonraki level olur :)


Abi 3 silindir çok sana yaramayacak olsa da tek amaç sağa sola gitmekse dediğin gibi güncel ve yakışıklı.
Proje işleri de çok kolaylaştı zaten çevirme imkanın da var, 3 silindir olmasından dolayı sanırım fiyatları da hala piyasaya göre uygun sayılır.



Yazılımlısı arkadaşımda vardı, farklı bi kafada gidişi var. Özellikle stock egzozla bile sesi gerçekten çok güzel ama bir BMW için fazla kontrollü geldi bana :D

yok yok o eski halimizden eser kalmadı zaten.E30 yerine gündelik onu kullanıcam


Bmw'de 3 silindirli motorların piyasada algısı kötü. Haksız da sayılmazlar o yüzden çok tutmadı.
Stock olarak alınıp binilebilir bence.
Stock full bodyli devam :)


Sırf 18i diye, sıfırdan beri sahibi olan, düşük kmli, arkadaşımın f36'sını bile almaya elim varmadı zamanında; saatli bomba o motor

Donanım ise kesinlikle M sport derim; koltuklar, döşemeler, direksiyon, fren kaliperleri (daha büyük fren olması lazım).. bunları geçtim, artık goodgo ile falan bile M dönüşüm çok para

İyi bir M sport ile düşük km olması kaydıyla 18i olması göz ardı edilebilir.
Motor gümleyene kadar devam..Sonrası meçhul :)


Motor bal yapmayan arı misali
Ne öldürür ne güldürür önü fazla açık değil nazlı bir motor hiç ellemem deniliyorsa neden olmasın ama yakın fiyatlara 220d ler var dizeli hiç sevmesemde çok daha mantıklı onlara bakılabilir

Tamamen günlük kullanım..İlk olarak tek düşündüğüm sadece body olayları.Kusursuz bir araba almam zaten kesilip biçileceği için.motor olayları uzak duruyor şimdilki

Ronin_
03-06-2024, 15:47
Abi kalıplarımız aynı aşşağı yukarı. sana küçük gelir :) keyifli ama. 2k km kadar kullandım. Turbodan başım ağrımıştı ıvır zıvır 50k harcayıp takasa gönderdik

janet
03-06-2024, 16:56
yaklaşık 3 yıl f22 220d sahibi oldum,kullandım.M sport harman kardon ses sistemiyle vs keyfli araçtı.2021 a3 e geçtim ve özlüyorum.Aynı seri 118i ve 318 i denemiştim arada çok fark olduğu gibi keyfli de gelmemişti.Bütce uygun mudur bilemiyorum tabii ama f22 20d bir araç düşünmenizi öneririm.

SK10
03-06-2024, 22:56
yaklaşık 3 yıl f22 220d sahibi oldum,kullandım.M sport harman kardon ses sistemiyle vs keyfli araçtı.2021 a3 e geçtim ve özlüyorum.Aynı seri 118i ve 318 i denemiştim arada çok fark olduğu gibi keyfli de gelmemişti.Bütce uygun mudur bilemiyorum tabii ama f22 20d bir araç düşünmenizi öneririm.

Bende 3 yıl 320d ye bindim makyajlı b47 190hp o kadar keyifliydi o kadar memnundum ama şimdi maalesef o araçlar eskidi ve kmleri yükseldi artık o tadı alamıyacağımızı düşünüyorum
Şuan f30 320ied kullanıcısı olarak da eski tadları alamıyorum maalesef g20 dede alamıyorum niye böyle oldu bilmiyorum :)

Yarbay
04-06-2024, 10:56
açıkcası 218i bilmiyorum ama bende 220d kiralamıştım ve aşırı sevmiştim fakat şu 2inci el kondisyonlarında bence her ikiside cidden sıkıntılı araçlar, sıradan fluence,civic bile satılmadığı bu piyasada ihtiyaç anında adamı ciddi üzer bence

Seyfettin777
05-06-2024, 02:22
E36 coupe(2700mm f22 2690) f22 ile aynı aks aralığına sahip, f80 m3 ile de e34 arasında benzer bir ilişki var.

Diğer ölçüler bu şekilde;
Weight(ağırlık):

1380kg vs 1465kg

Ground clearance(şasinin yerden yüksekliiği):

11-14.5cm vs 12.3-14cm

Height(kupa yüksekliği):

134.8-139.3cm vs 140.3-141.3cm
Oldukça yakınlar.

Bmw, bazı modelleri "öteleyerek" eski nesil modellerin sınıflarına uyarlıyor, aslında bu irileşme piyasadaki çoğu araçta var her araç selefinden daha büyük ve ağır artık, Bmw eski modellerin speclerini alt modelindeki araçlarda yakalayarak benzer sürüş deneyimleri sunmak istediği için böyle ilerliyor sanırım, bu şekilde eski ürün gamını da boş bırakmamkş oluyor.
Zaten 2 serisi, 4 serisi ve 1 serisi ilk çıktığında da benzer bir açıklaması vardı yetkili bir abinin ama şimdi tam hatırlayamadım.
Bu bahsettiğim benzerliğin sürüş tarzına da yansıması olmuş, 2 serisi sürüş olarak e36'ya benziyor bence. Evet daha yeni hissettiriyor, evet trim sesleri ve genel izolasyon çok daha iyi, alt takım sesleri daha az ancak sürüş karakteri çok benziyor. Ağırlık farkı kısa-seri ve dar virajlarda biraz hissediliyor ama teknolojisi sayesinde çok sırıtmıyor, neticede aralarında 20 yıldan fazla var.

Yanlarken kontrol etmesi kolay, ön kısım yola güzel tutunuyor, e36 gibi bozuk yollu virajlarda sektiğinde arkası kopmaya meyilli, M paket olanların direksiyonu bayağı net, üretildiği yılın araçlarına göre sürücüsüyle güzel iletişim kuruyor. Genel olarak güzel araç bence, seri ve dar virajlarda iyi bir setupla güzel yol tutar, benim kullandığım en güçlü f22 dizel bir araçtı, uzun virajlarda biraz da dizel olmasından yanlarken nefesi kesilebiliyor ama kaç yerde o kadar uzun viraj bulup yanlanır bilemiyorum. Bir de o toplara girecekseniz bir kilit ister, fazla düzeltince düzeltilen yere fırlatıp atıyor, kilit olmayınca tepkisini kestirmesi daha da zorlaşıyor ama benim kolsuzluğum da olabilir aracı çok uzun süre kullanmamıştım.

E60 lafı geçtiği için söylüyorum o kafadan biraz uzak bir otomobil, e60 direksiyonda ağırlığını hissettiren ama yine de direksiyon tepkilerine güzel cevap veren, söyleneni bir şekilde yapan bir araç, f22 ona göre çok daha kıvrak ama e60'ın o ağırlığı da boş değil, konfor ve yalıtımı çok daha iyi, yolcu koltuğunda otururken 300'ü m5'te tecrübe edip stabilitesi ve sessizliğine şaşırmıştım, f22 öyle gitse herhalde içinde kıyamet kopar. Bizim arkadaşta style 167(e63 m6 jantı) ve jom coilover takılı araç yine de f22 kadar sekmiyordu mesela, ama e60'ın f22 220d gibi "hissettirebilmesi" için bence en aşağı yazılımlı bir 530d falan olması gerek, aynı ivmeyi veremez galiba öbür türlü.

3 silindir ünite biraz üvey evlat, hiç bire bir görüp binmedim ama 6 silindirin tonlarını verebildiğini söylüyorlar, basınca gelen m5x vari sesi dışında bir artısını da duymadım, 3 silindir olmasından mütevelli harmonik düzeni bozuk bir motordur, 1.5 crdi, 1.4 tdi gibi dizel akranları bile pek sevilmez. 3 piston kranka bağlı olduğu için kolların uyguladığı kesme hareketine dirençli olsun diye bu motorların krankları daha kalın oluyor, ama bu da devirlenmeyi öldürüyor. İlerde b58(o olmazsa n55 de müthiş seçenek) swaplamayı düşünüyorsanız ne kaybedeceksiniz, bence alınır ama uğraşamam derseniz cevabım 220d...

Gidiş olarak 220d sadece yazılım ile Ibiza Cupra cooler+vw racing filtre+downpipe(son iptal)+dsg dahil yazılımlı roll denedik, 220 gibi Ibiza 5 boy kadar önümüzde oluyordu. Yine de sahipleri kızmasın ama bence Ibiza'dan çok daha eğlenceli araç.

ChuckBartowsKi
05-06-2024, 11:05
Biraz küçük bir araç ben 1.81 100kg iken zorlanıyordum ama normaldir :)

Fakat en büyük sorun kesinlikle 3 silindir saçma sapan motor araç resmen gitmek istiyor gidemiyor saçma hareketler yapıyor vs vs. aynı aracın 1.18i versiyonunu da kullandım bence motor kesinlikle ideal değil.

Ama bu piyasada bence bu çılgın rakamlar içerisinde uygun olan nadir araçlardan yani alınabilir...

Mutu
05-06-2024, 14:16
Heh şöyle ya sonrasında senden alabileceğimiz araçlar bak abi halkın arasına dön. Ne öyle 8r ler falan. :D


Şaka bir yana en sevdiğim kasa olsa da hep motoruyla alakalı anlatılanlardan ötürü uzak durmak zorunda kaldığım motor seçenğine sahip. 2.20d baksan onda da km'ler baya yürümüş gitmiş sana gelmez.

PiscocuK
06-06-2024, 08:04
E36 coupe(2700mm f22 2690) f22 ile aynı aks aralığına sahip, f80 m3 ile de e34 arasında benzer bir ilişki var.

Diğer ölçüler bu şekilde;
Weight(ağırlık):

1380kg vs 1465kg

Ground clearance(şasinin yerden yüksekliiği):

11-14.5cm vs 12.3-14cm

Height(kupa yüksekliği):

134.8-139.3cm vs 140.3-141.3cm
Oldukça yakınlar.

Bmw, bazı modelleri "öteleyerek" eski nesil modellerin sınıflarına uyarlıyor, aslında bu irileşme piyasadaki çoğu araçta var her araç selefinden daha büyük ve ağır artık, Bmw eski modellerin speclerini alt modelindeki araçlarda yakalayarak benzer sürüş deneyimleri sunmak istediği için böyle ilerliyor sanırım, bu şekilde eski ürün gamını da boş bırakmamkş oluyor.
Zaten 2 serisi, 4 serisi ve 1 serisi ilk çıktığında da benzer bir açıklaması vardı yetkili bir abinin ama şimdi tam hatırlayamadım.
Bu bahsettiğim benzerliğin sürüş tarzına da yansıması olmuş, 2 serisi sürüş olarak e36'ya benziyor bence. Evet daha yeni hissettiriyor, evet trim sesleri ve genel izolasyon çok daha iyi, alt takım sesleri daha az ancak sürüş karakteri çok benziyor. Ağırlık farkı kısa-seri ve dar virajlarda biraz hissediliyor ama teknolojisi sayesinde çok sırıtmıyor, neticede aralarında 20 yıldan fazla var.

Yanlarken kontrol etmesi kolay, ön kısım yola güzel tutunuyor, e36 gibi bozuk yollu virajlarda sektiğinde arkası kopmaya meyilli, M paket olanların direksiyonu bayağı net, üretildiği yılın araçlarına göre sürücüsüyle güzel iletişim kuruyor. Genel olarak güzel araç bence, seri ve dar virajlarda iyi bir setupla güzel yol tutar, benim kullandığım en güçlü f22 dizel bir araçtı, uzun virajlarda biraz da dizel olmasından yanlarken nefesi kesilebiliyor ama kaç yerde o kadar uzun viraj bulup yanlanır bilemiyorum. Bir de o toplara girecekseniz bir kilit ister, fazla düzeltince düzeltilen yere fırlatıp atıyor, kilit olmayınca tepkisini kestirmesi daha da zorlaşıyor ama benim kolsuzluğum da olabilir aracı çok uzun süre kullanmamıştım.

E60 lafı geçtiği için söylüyorum o kafadan biraz uzak bir otomobil, e60 direksiyonda ağırlığını hissettiren ama yine de direksiyon tepkilerine güzel cevap veren, söyleneni bir şekilde yapan bir araç, f22 ona göre çok daha kıvrak ama e60'ın o ağırlığı da boş değil, konfor ve yalıtımı çok daha iyi, yolcu koltuğunda otururken 300'ü m5'te tecrübe edip stabilitesi ve sessizliğine şaşırmıştım, f22 öyle gitse herhalde içinde kıyamet kopar. Bizim arkadaşta style 167(e63 m6 jantı) ve jom coilover takılı araç yine de f22 kadar sekmiyordu mesela, ama e60'ın f22 220d gibi "hissettirebilmesi" için bence en aşağı yazılımlı bir 530d falan olması gerek, aynı ivmeyi veremez galiba öbür türlü.

3 silindir ünite biraz üvey evlat, hiç bire bir görüp binmedim ama 6 silindirin tonlarını verebildiğini söylüyorlar, basınca gelen m5x vari sesi dışında bir artısını da duymadım, 3 silindir olmasından mütevelli harmonik düzeni bozuk bir motordur, 1.5 crdi, 1.4 tdi gibi dizel akranları bile pek sevilmez. 3 piston kranka bağlı olduğu için kolların uyguladığı kesme hareketine dirençli olsun diye bu motorların krankları daha kalın oluyor, ama bu da devirlenmeyi öldürüyor. İlerde b58(o olmazsa n55 de müthiş seçenek) swaplamayı düşünüyorsanız ne kaybedeceksiniz, bence alınır ama uğraşamam derseniz cevabım 220d...

Gidiş olarak 220d sadece yazılım ile Ibiza Cupra cooler+vw racing filtre+downpipe(son iptal)+dsg dahil yazılımlı roll denedik, 220 gibi Ibiza 5 boy kadar önümüzde oluyordu. Yine de sahipleri kızmasın ama bence Ibiza'dan çok daha eğlenceli araç.
Benim öyle şurda bir yana vereyim şurada döneyim gibi düşüncelerim hiç olmadı, beceremem de zaten.Arkadan itiş hiç bir aracımda da denemeye cesaret edemedim.Bir ara eğitimini almayı düşündüm fırsat olmadı.Genel olarak bilgiler için teşekkürler.Benzinli düşünüyorum, belki uzak gelecekde motor yürüyen koyar mutluluklar dileriz ama aklımda arabayı kesip biçmek var


Biraz küçük bir araç ben 1.81 100kg iken zorlanıyordum ama normaldir :)

Fakat en büyük sorun kesinlikle 3 silindir saçma sapan motor araç resmen gitmek istiyor gidemiyor saçma hareketler yapıyor vs vs. aynı aracın 1.18i versiyonunu da kullandım bence motor kesinlikle ideal değil.

Ama bu piyasada bence bu çılgın rakamlar içerisinde uygun olan nadir araçlardan yani alınabilir...
Fiyatlara baktığımda hala alınabilir duruyor.Neredeyse 20 yaşındaki kupon denilen araçlar ile aynı.Kimse kızmasın ama geçenlerde biri 1,6 iese 800 istiyordu.2 günde falanda satıldı :)


Heh şöyle ya sonrasında senden alabileceğimiz araçlar bak abi halkın arasına dön. Ne öyle 8r ler falan. :D


Şaka bir yana en sevdiğim kasa olsa da hep motoruyla alakalı anlatılanlardan ötürü uzak durmak zorunda kaldığım motor seçenğine sahip. 2.20d baksan onda da km'ler baya yürümüş gitmiş sana gelmez.

Sıfır faiz kampanyalarımız devam etmekte kardeşim :) 8r ayrıydı, ekonomi düzelirse kalbimin ve aklımın bir köşesinde duruyor hala kendileri.Tekrar buluşabiliriz.2 kasa çok uzun zamandır aklımdaydı bir türlü kısmet olmamıştı ama bu sefer kafaya koydum işi bitiricem.

16EC813
06-06-2024, 08:28
yakışıırrr :D