Orijinalini görmek için tıklayınız : 1.4TSİ Cax Logların Yorumlanması
aderinkaya
05-06-2024, 17:16
Merhabalar, bir süredir scirocco aracımıza basınç tutturmaya uğraşıyoruz. Araçta çift taraflı hibrid turbo, dp, filtre, bkr7 buji, gfb dv+ mevcut. Ek olarak benzine %5-10 arası etanol ekliyorum. Lakin belli basıncın üstünü tutamıyoruz. 3.viteste aldığım loglar aşağıdaki gibidir. (Yazılım dosya bir nevi test dosyasıdır)
Değerli yorumlarınızı bekliyorum
https://i.hizliresim.com/mbp3b7c.png (https://hizliresim.com/mbp3b7c)
cok fazla derecede retart var aracınızda ve basınc da tutmuyor ılk once bu problemlerı orjınal bır dosya yazarak aracın stabıl yurumesını saglayın
on pompa ve arka pompa yakıt hattını kontrol etmenızı onerırım
daha once bı cax motorda basımıza geldı arka pompa arızalı cıktı
aderinkaya
06-06-2024, 18:11
Orijinal dosyada hiç retard yoktu basınç tutmaması da yoktu. Hatta son dosyadan önce 1bar peak 0.8cont istemiştik onda da hiçbir sorun yoktu. Biraz daha açınca basınç tutmamaya başladı hatta araba daha geri düştü. Dikkatimi çeken bir şey var araç 2000-2200 devir aralığında titreme yapıyor ve rölantide çalışırken bir kaç saniyede bir pırrr diye egzozdan ses verip aracı ince bir şekilde titretiyor.
canimrecepcim
06-06-2024, 19:59
voltaj durumuna baktınız mı log alırken 14volt sabit mi ?
aderinkaya
06-06-2024, 20:46
Yok akü yeni ama şarj dinamosu ne durumda bilmiyorum tabi onuda kontrol ederim.
Kutluhan
07-06-2024, 10:41
DV de bakın bence kaçak vs. bağlantı hatası olabilir.
aderinkaya
07-06-2024, 20:27
Şarj dinamo voltajına baktık loglarını aldık gayet stabil 13,9-14 arasında. Bu gün aldığımız loglarda retard yoktu zaten. Sanırım o gün hava aşırı sıcaktı ona bağlı oldu diye düşünüyorum. Forge Westgate yayını sarı yayla değiştirdik yine değişen bir şey olmadı. Yeni aldığımız logları ekliyorum.
LOG-01-042-114-20F-231-313-434-115C.CSV - Google E-Tablolar (https://docs.google.com/spreadsheets/d/1XacB-oBbvwvw-T4RG0lS45r4DSDVylecDHEi-xUm9XI/edit?usp=sharing)
LOG-01-042-114-20F-231-313-434-115C (1).CSV - Google E-Tablolar (https://docs.google.com/spreadsheets/d/1kYXJD4Z7jpkolq-MlTL96HLV8yWoqLMKLTVChCTet2I/edit?usp=sharing)
FaikYILMAZSOY
07-06-2024, 20:55
merhaba son dosyada retard yok sankı basınçda 0.8 peak atıp 0.6 bitiş gibi gorunuyor oda normal sanırım gördüüm iat ın yukseklıgı ve galiba bakmıyorsunuz ama afr ne durumda
aderinkaya
07-06-2024, 21:38
merhaba son dosyada retard yok sankı basınçda 0.8 peak atıp 0.6 bitiş gibi gorunuyor oda normal sanırım gördüüm iat ın yukseklıgı ve galiba bakmıyorsunuz ama afr ne durumda
Hocam 0,8 peak atıp 0,6 ile bitirmesi normal değil çünkü yazılım 1,35peak istiyor 1 bar ile bitiriyor. iat arka arkaya gazlayınca yükseliyor evet. AFR tam gazda 11,60-11,70 arasında loglarda oxygen sensöründen lambda olarak okunmuş. 0,8 lambda takribi 11,7 afrye denk geliyor.
aderinkaya
09-06-2024, 22:44
GFB DV+ vardı onuda test ettim kaçırmıyor. 1,5 bar falan hikaye gelir o dv'ye onu görmüş oldum :)
Motor tesisatinda bir sıkınti olabilirmi acaba? Bir yerlerden şase yapiyor olabilirmi? Erimis bir kablo titresimden birbirine yada etrafindaki bir metale ( - ) aralikli yada tam temas ediyor olabilirmi?
aderinkaya
14-06-2024, 22:13
Motor tesisatinda bir sıkınti olabilirmi acaba? Bir yerlerden şase yapiyor olabilirmi? Erimis bir kablo titresimden birbirine yada etrafindaki bir metale ( - ) aralikli yada tam temas ediyor olabilirmi?
Böyle bir durum olsa arıza vermez miydi?
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.