Orijinalini görmek için tıklayınız : 1.6 Multijet Fiat Bravo çekiş düşüklüğü
Herkese selam. 2008 model 1.6 Multijet Euro4 105lik manuel aracım var. Düz yolda giderken 1,2,3'ncü viteslerde herhangi bir sıkıntı yok. 4,5,6'ncı viteslerde giderken turbo gerektiğinden daha geç peak yapıyor. 2200 devirin altında atmosferik araçlardan farkı kalmıyor. 2200-2300 devirden sonra alıp yürüyor. Ayrıca yokuşlarda bazen 1'nci viteste bile, özellikle kalkışlarda stop edecek gibi oluyor. Baskı balata ve volant yeni değişti. Sizce nedeni ne olabilir?
bLackModeL
11-07-2024, 11:28
EGR zamanı gelmiş demekki emme manifold ve egr temizligi yapılması gerekiyor kurum kaplamış.
Seyfettin777
11-07-2024, 21:01
Aramıza hoşgeldiniz öncelikle sizi tanımak isteriz;
http://www.techturkey.com/forum/uyelerimiz/
Probleme gelince aracınız kaç binde ve arıza kaydı var mı? Önce bunlara bir göz atmak gerek.
Ucuz yollu olması açısından map(turbo basınç sensörü) ve maf(akışmetre) sensörlerini Liqui Molly'nin temizleme sıvısıyla bir temizleyip iyice kuruttuktan sonra denemeniz mantıklı olur, mümkünse egr ve emme manifoldunu da temizletin.
Araçta başka bir problem var mı, siyah-mavi duman, yağ eksiltme ya da yük altında avans sesine benzer şıkırtı gibi?
Aracım 273 bin km'de. Hiç arıza kaydı yok. Gaza tamamen oturmadığım sürece duman yok. Oturduğumda ise çok olmasa da gözle görülecek kadar siyah duman var. Yağ akıtma sorunu var fakat vakum contası ve yağ dolum kapağı contası ile ilgiliymiş.
aposport
24-07-2024, 05:52
Selam,
KM si ve senden önce kurcalanma durumundan ötürü biz ne desek boş.
Bravo dan her usta anlamaz. Bravo ya Punto diyenler hiç bitmedi zaten. Kasaplara denk gelme.
Anadolu yakası için önereceğim ustam var. İstersen paylaşırım.
Sorun wastegate kaynaklı çıktı :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.