Orijinalini görmek için tıklayınız : öneri
kelalper
17-07-2024, 09:41
Arkadaşlar E39 525 i mi çok seviyorum yol tutuşu konforu vs gerçekten beni mutlu ediyor ama performans açısından memnun etmiyor her ne kadar 530 otomatik ile 140 a kadar kafa burun yürüsede. Tek derdim biraz daha fazla yürüsün. Derdim 500 hp falan olsun değil 300 hp civarı olsun günlük olarak bana yeter. Ya turbo yapacağım ya da başka bir otomobile geçeceğim. S60 R seçeneklerden biri. Turbo yaparsam satarken büyük sıkıntı çekeceğim kesin o problemi de yaşamak istemiyorum. Sizin öneriniz ne olurdu?
Sti_Ozan
17-07-2024, 09:47
Abi, maliyeti daha yüksek ama satarken kaybettirmeyecek seçenek sanırım harici bir motor alıp turbolamak.
Ki aracı satarken bu motoru da satabilirsin ama ilk maliyeti çok yüksek olacaktır m50b25 ler için sanırım şu an 80K gibi rakamlardan bahsediliyor.
Harici olarak motor içi stroke yapılabilir ama onda da en ufak sıkıntıda çok soğursun gibi arabadan.
Net bi şekilde turbo yapmayın ana sebep parça ve özellikle işçilik maliyetleri acayip seviyelere geldi kim kime ne tuttursa sistemi var tanıdık olsun olmasın herkes zaten ne yazacağını söyleyeceğini bilmiyor az mı çok mu algısı da kalmadı yani hızlı bir arabadan ziyada güzel bi dert sahibi olma ihtimaliniz yüksek
Doğuştan hızlı bir arabanın derdiyle uğraşmak nitekim daha mantıklı öyle devam bence..
kelalper
17-07-2024, 10:03
Harici motor alıp neden turbo yapayim. Üzerindeki stock motorla millet turbolayıp 400 hp drift yarışmasına giriyorlar. İç parçaları kaldırıyor 400hpleri. Motor almama gerek yok. Benim amacom 400 hp değil zaten az üflesin 300 hp civarında günlük bineyim. Günde 110 km yol yapıyorum onda da sıka sıka gitmiyorum 300 hp olsada sıka sıka gitmeyeceğim sadece gerekli olduğu anda ne biliim manyağın biri gereksiz arkamdan sıkıştırdığında ya da sollarken gaza bastığında kaçıp gitme derdindeyim.
DM Works'in direk M54 icin turbo kitleri var. Arabamin genel kondisyonundan memnunsan turbolar soft setupta keyifle binerim.
kelalper
17-07-2024, 11:38
Genel kondüsyonu zaten çok çok iyi. Kazası yok. Motorunu geçen yaz yaptırdım lpg yi söktüm attım. radyatöründen yağ soğutucusuna hortumlarına kadar yeniledim. Alman malı coiloverlarım var çok memnunum ne çok sert ne çok yumuşak. Frenleri güçsüz onun için yurtdışından fren merkez upgrade i gelecek E65 in siparişini verdim onu bekliyorum. Memnun olmasam turbo vs düşünmezdim satardım başka bişey alırdım.
Bütçe el veriyorsa arabayı çok yormayacak bir şekilde turbo güzel olur bence de,
Ne olduğu bilinmeyen çıkma motor yerine yenilenmiş bildiğiniz motor üzerinden devam edim,
Turbo yerine sc'de olabilir, ufak turbo olacağı için doldurma gibi bir derdiniz olmayacak belki ama sc her devirde daha canlı hissettirebilir,
turbo maliyeti ne civarda ? Malzeme + işçilik ? bu para sizi yormayacaksa turbolayın geçin ama dertsiz tasasız kullanırken biraz risk katsayısını arttırmış olursunuz gibi geliyor.
Günlük 110km az bir rakam değil.
kelalper
17-07-2024, 12:11
Sc düşünmedim değil ama yakıt sarfiyatında artışı çok çok yüksek. Dur kalk sırasında motor bir de onu çevirmek için güç harcıyor. Yoksa en önceliğim SC idi.
Bu devirde en iyi araba bildiğin araba, ben bu yüzden sattığım RS i geri aldım. Başka hızlı bir araç bakacaktım, dedim ipin ucunu kaçıracağım başka alırsam gittim her şeyini yaptığım bildiğim arabamı geri aldım.
O yüzden mevcut araçtan güncelleyerek devam ederdim. Ki yanılmıyorsam baya harcadın arabaya motor vs yapıldı.
Makina da hazır sağlamken düşük basınçta güzel bir turbo kiti + harici ecu ile soft ayarlarda hem bütçeyi hem makinayı yormadan yürütürdüm.
Bmw tarafında da yapan eden çok, rekabet çok, parça çok. Maliyetler x marka y model bir aracı turbolamaktan daha uyguna gelecektir.
En önemli konu bütçe. Bütçe varsa turbo kit + ecu + beyin tesisatı ile uzun yıllar binilecek keyifli bir araç elde edilir.
MURAT_HLX
17-07-2024, 16:46
turboya harcanacak rakamlar bellimi ?, eğer s60la aynı kefeye geliyorsa,s60 tercih ederim tabii secereli olmak kaydıyla,yok turbolandığı takdirde maliyet s60ın altında ise 39u turbolarım.
kelalper
18-07-2024, 07:42
turbolamaya harcayacağım parayı bunun üstüne koyup düzgün S60R alma düşüncesindeyim. Yıkık dökük S60R alıp toplamakla uğraşamam.
S60R'ın parçalarının ve tamirinin özellikle otomatiklerinin sıkıntılı olduğunu duyuyorum son dönemde volvo binen bazı arkadaşlarımdan. Bilginiz vardır illlaki ama ben bu kur ve bu sanayi ortamında girmezdim S60-R olarak.
CüneytIşıkkent
18-07-2024, 09:24
Daha öncesinde de söylemiştim sanırım aynı aracı 2,5 yıl civarı kullandım. Ben katalizör iptali yapmıştım 10 boy hızlanmıştı araba güzel bir headers ve egsoz ile başlayın bence ilk etapta sizi kesinlikle mutlu edecektir. Turbo konusunu bende çok araştırmıştım ama belirtilen güçlerde max 300hp civarları için otomatik şanzıman için kapalı kutu cevabı aldım hep manuele çevirilirse çok daha iyi olacağı cevabı almıştım.
alper abim yapıştır turboyu gelsin. manifoldu turbosu beyini intercooleri şuan hali hazırda turbo fabrikadan çıkan bir arabadan daha ucuz olacağı kesin. yap turbonu şöyle tablo gibi bir turbo m50 kaput altı göster bize
kelalper
18-07-2024, 09:54
Daha öncesinde de söylemiştim sanırım aynı aracı 2,5 yıl civarı kullandım. Ben katalizör iptali yapmıştım 10 boy hızlanmıştı araba güzel bir headers ve egsoz ile başlayın bence ilk etapta sizi kesinlikle mutlu edecektir. Turbo konusunu bende çok araştırmıştım ama belirtilen güçlerde max 300hp civarları için otomatik şanzıman için kapalı kutu cevabı aldım hep manuele çevirilirse çok daha iyi olacağı cevabı almıştım.
Benim manuel şanzıman olduğu için problem olacağını sanmıyorum. headers egzozt yazılım vs ile ittire kaktıra 230 hp hadi bilemedin 240 hp olsun yinede yetmez gibi geliyor.
kelalper
18-07-2024, 09:57
alper abim yapıştır turboyu gelsin. manifoldu turbosu beyini intercooleri şuan hali hazırda turbo fabrikadan çıkan bir arabadan daha ucuz olacağı kesin. yap turbonu şöyle tablo gibi bir turbo m50 kaput altı göster bize
m54 yaw m50 değil bunlar. Hafif olsun diye aluminyum blok a geçmişler. Kötü mü değil ama içini yapsan bile öyle kafam kadar turbo koyup basınç açamıyorsun.
kelalper
18-07-2024, 10:09
S60R'ın parçalarının ve tamirinin özellikle otomatiklerinin sıkıntılı olduğunu duyuyorum son dönemde volvo binen bazı arkadaşlarımdan. Bilginiz vardır illlaki ama ben bu kur ve bu sanayi ortamında girmezdim S60-R olarak.
S60 R ın otomatik şanzıman problemleri oluyor. Daha doğrusu bütün eski volvolarda oluyor. O nedenle S60R alırsam Manuel e bakacağım. Olmadı da otomatik alırsam M66 kodlu manuel şanzıman bulucam.
Bizim S70 kullanılmaya kullanılmaya aküyü bitirdi. Hadi atlatma vs topladı annemler Didimde bu seferde şanzıman sürekli arıza verdi. Bütün şanzımancılar yok inecek şöyle olacak şunlar değişecek vs dedi. Araba çalışıyor ama şanzıman saçmalıyordu. Akü iyice öldü değiştirdik şanzıman problemi de ortadan kalktı. Bana sormadan şanzıman yağını değiştirince şanzıman dağıldı. İstanbuldayken değiştirmek istiyordum ama ustalar abi değiştirirsek viskozite değişeceği için dağılabilir anne zaten sakin kullanıyor vurma vs yok ellemeyelim diyorlardı. Annemi kafalayıp yağı bir değiştirdiler sizlere ömür.
S60 R ın otomatik şanzıman problemleri oluyor. Daha doğrusu bütün eski volvolarda oluyor. O nedenle S60R alırsam Manuel e bakacağım. Olmadı da otomatik alırsam M66 kodlu manuel şanzıman bulucam.
Bizim S70 kullanılmaya kullanılmaya aküyü bitirdi. Hadi atlatma vs topladı annemler Didimde bu seferde şanzıman sürekli arıza verdi. Bütün şanzımancılar yok inecek şöyle olacak şunlar değişecek vs dedi. Araba çalışıyor ama şanzıman saçmalıyordu. Akü iyice öldü değiştirdik şanzıman problemi de ortadan kalktı. Bana sormadan şanzıman yağını değiştirince şanzıman dağıldı. İstanbuldayken değiştirmek istiyordum ama ustalar abi değiştirirsek viskozite değişeceği için dağılabilir anne zaten sakin kullanıyor vurma vs yok ellemeyelim diyorlardı. Annemi kafalayıp yağı bir değiştirdiler sizlere ömür.
Hazır volvo takip eden adam yakalamışken sorayım. yeni s60 larda 2.0 dizel 163 lük ler bu konuda sorunlu mu ? Onlarda powershift var diye biliyorum ama tamamen kulaktan dolma bir bilgi.
Örnek,
Just a moment... (https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-2011-volvo-s80-2.0dizel-boyasiz-sunrof-ahsap-zenon-deri-hafiza-1183769238/detay)
CüneytIşıkkent
18-07-2024, 10:27
Benim manuel şanzıman olduğu için problem olacağını sanmıyorum. headers egzozt yazılım vs ile ittire kaktıra 230 hp hadi bilemedin 240 hp olsun yinede yetmez gibi geliyor.
Manuel ise çok iyi tabi o zaman bir problem olmaz. Evet, Haklısınız dediğim şekilde yapılınca bile anca normal bir m54b30 seviyelerine geliyor güç. Fikir olması açısından, Ben o zaman Varex yetkili Türkiye bayii X-foce Dm Works ile görüşmüştüm bu motorlara çok fazla turbolama yaptıklarını motor içine girmeden gündelik 350 Hp güçlere kadar alınıp sorunsuz kullanılabileceğini belirtmişlerdi.
kelalper
18-07-2024, 10:55
Hazır volvo takip eden adam yakalamışken sorayım. yeni s60 larda 2.0 dizel 163 lük ler bu konuda sorunlu mu ? Onlarda powershift var diye biliyorum ama tamamen kulaktan dolma bir bilgi.
Örnek,
Just a moment... (https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-2011-volvo-s80-2.0dizel-boyasiz-sunrof-ahsap-zenon-deri-hafiza-1183769238/detay)
onların üzerinde Japon Aisin şanzıman var. Gayet sağlam şanzımanlar.
kelalper
18-07-2024, 10:56
Manuel ise çok iyi tabi o zaman bir problem olmaz. Evet, Haklısınız dediğim şekilde yapılınca bile anca normal bir m54b30 seviyelerine geliyor güç. Fikir olması açısından, Ben o zaman Varex yetkili Türkiye bayii X-foce Dm Works ile görüşmüştüm bu motorlara çok fazla turbolama yaptıklarını motor içine girmeden gündelik 350 Hp güçlere kadar alınıp sorunsuz kullanılabileceğini belirtmişlerdi.
Güç olarak evet ama yürüyüş olarak zaten şu anda otomatik 530 ile 140 a kadar kafa burun gidiyoruz. O zaman çok fark olur ama yetmeyecektir. Herkes 530 alsaydın diyor da 530 da alsaymışım yetmeyecekmiş.
Daha öncesinde de söylemiştim sanırım aynı aracı 2,5 yıl civarı kullandım. Ben katalizör iptali yapmıştım 10 boy hızlanmıştı araba güzel bir headers ve egsoz ile başlayın bence ilk etapta sizi kesinlikle mutlu edecektir. Turbo konusunu bende çok araştırmıştım ama belirtilen güçlerde max 300hp civarları için otomatik şanzıman için kapalı kutu cevabı aldım hep manuele çevirilirse çok daha iyi olacağı cevabı almıştım.
alper abinin araba manuel zaten
CüneytIşıkkent
18-07-2024, 15:08
Güç olarak evet ama yürüyüş olarak zaten şu anda otomatik 530 ile 140 a kadar kafa burun gidiyoruz. O zaman çok fark olur ama yetmeyecektir. Herkes 530 alsaydın diyor da 530 da alsaymışım yetmeyecekmiş.
O zaman Turbo veya araç değişim iki türlü yol var ama ne kadar uzun yol yapıyorsunuz bilmiyorum da bir dönem kız arkadaşım Bursa da yaşıyordu soluksuz 250-55 gidip geliyordum onun da keyfi ayrı :)
alper abinin araba manuel zaten
Öyleymiş evet
ilkerist
19-07-2024, 00:07
300hp'ler ise hedef en pratiği belirttiğiniz gibi turbo, hazır kitlerle bile bayağı keyifli olur.
N/A olarak yapılabilecekler belli zaten ki, aracınız da manuel olduğu için bayağı keyfi artar bence, sanayi mesainiz daha kısa sürer muhtemelen turboya göre.
O ağırlıkta turbo araba lazım biraz tad alabilmek için.. turbolamak kolayda muayene derdi var artı polısler eskısi gibi değil.. bmw lere karşı zaten önyargılılar.. cevırmede kaput actırıyorlar.. onlarda anlıyor arabada ne var.
mr.korhan
19-07-2024, 08:18
Arkadaşlar E39 525 i mi çok seviyorum yol tutuşu konforu vs gerçekten beni mutlu ediyor ama performans açısından memnun etmiyor her ne kadar 530 otomatik ile 140 a kadar kafa burun yürüsede. Tek derdim biraz daha fazla yürüsün. Derdim 500 hp falan olsun değil 300 hp civarı olsun günlük olarak bana yeter. Ya turbo yapacağım ya da başka bir otomobile geçeceğim. S60 R seçeneklerden biri. Turbo yaparsam satarken büyük sıkıntı çekeceğim kesin o problemi de yaşamak istemiyorum. Sizin öneriniz ne olurdu?
sattın zamanında mis gibi 2.7 bi turboyu şimdi kaşıntın tuttu değilmi ? :D
Yakıt ve sonradan elden çıkarma sorun olmasa esasında E39 540i Manuel vites (sanıldığı kadar nadir değil o seride ilginç bir şekilde bulunuyordu) çok çok keyifli olurdu.
çok kısa süre önce sanıyorum en fazla 4-5 ay önce daha 160bin kmde hatasız boyasız ilk elden vardı komedi bir fiyata.
yazılım,intake ve basit bir cat iptaliyle 320hp civarı görüyor son derecede keyifli bir araç fabrikasyon 6.2sn koşan bir araç sanırım bu basit modlarla bile yukarı 5snleri görür
PiscocuK
19-07-2024, 10:31
Eski arabanın derdi bitmiyor.İstediği kadar iyi ve yeni olsun..Akşam park ederken sorunu olmayan makina sabah çalışmıyor.Turbo olsun isterim mis gibide olur çiçek gibide olur ama bugün diff olmuş 30/35 bin TL aynı şekilde beyinde okadar. işçilik parça derken bak abartmıyorum min 300,000 gidecek.Eskisi gibi değil piyasa..Eskiden ciklet parasına yaptırdığımız işleri şimdi para vererek bile yaptıramıyoruz.
Yaparken çekilen çile başka, kullanırken başka, polisle başka, muayene başka. Bence arabayı satıp üzerine 500 koyup daha hızlı daha güncel bir şey baksan daha mutlu olursun.Daha çok yeni e30 ile uğraşıp araba parası harcayıp aldığımdan ucuza vermiş biri olarak söylüyorum.Hala depomda sıfır m54b30 motor ve m3 şanzımanım duruyor kuzu kuzu..
Bir dost.....
kelalper
22-07-2024, 08:10
olm üstüne 500 vererek araba alacak olsam dünya kadar araba var. Benim derdim max 150 harcamak.
PiscocuK
22-07-2024, 10:58
olm üstüne 500 vererek araba alacak olsam dünya kadar araba var. Benim derdim max 150 harcamak.
Sen bu yazıyı yazarken cebinden 150 eksildi zaten farkında değilsin :)
kelalper
22-07-2024, 12:56
Sen bu yazıyı yazarken cebinden 150 eksildi zaten farkında değilsin :)
hahahahahah doğrudur.
Oguzhan.Ozturk
23-07-2024, 09:21
5.25 e yapılabilecek en güzel şey stroker ne muayene ne vergi ne polis bir sıkıntı yaşatmaz, motor yapılırken m54b30 a çevirip + silindir kapak portlarını büyütseniz birazda modifiye emme , kelebek headers, egzoz sistemi ve yazılım gibi şeylerle 260-270hp alırdınız ki manuel araba için tatmin edici bir güç yolda.. kendi 330ci aracımda m50b25 emme, 4.4 kelebek + headers ve yazılım var tahmini 250hp gibi uzun yolda vs yormuyor şehir içi yetiyor sizede tavsiyem bu olur, turbolayıp günde 110km yapabileceğinize ben şahsen inanmıyorum o kadar sağlam değil bence..
5.25 e yapılabilecek en güzel şey stroker ne muayene ne vergi ne polis bir sıkıntı yaşatmaz, motor yapılırken m54b30 a çevirip + silindir kapak portlarını büyütseniz birazda modifiye emme , kelebek headers, egzoz sistemi ve yazılım gibi şeylerle 260-270hp alırdınız ki manuel araba için tatmin edici bir güç yolda.. kendi 330ci aracımda m50b25 emme, 4.4 kelebek + headers ve yazılım var tahmini 250hp gibi uzun yolda vs yormuyor şehir içi yetiyor sizede tavsiyem bu olur, turbolayıp günde 110km yapabileceğinize ben şahsen inanmıyorum o kadar sağlam değil bence..
Motor her ne kadar atmosferik olsa da, hepi topu 20 hp için bu kadar masraf ve uğraşa değmez idi bence :).
Oguzhan.Ozturk
23-07-2024, 14:02
Motor her ne kadar atmosferik olsa da, hepi topu 20 hp için bu kadar masraf ve uğraşa değmez idi bence :).
Kelebeğe 1.500TL , Emmeye 2.500TL, Headers hediye geldi oda 100 euro idi , yazılım da 1.500TL o zaman totalde şuanki kur üzerinden 9000TL yapıyor.. şuan sadece yazılımı o paralara atıyorlar :)
Kelebek ve ziglon sisteminin entegresini ben yaptım ona ayrı para vermedim bence 20 beygir için bu paraya değer.
kelalper
23-07-2024, 14:15
5.25 e yapılabilecek en güzel şey stroker ne muayene ne vergi ne polis bir sıkıntı yaşatmaz, motor yapılırken m54b30 a çevirip + silindir kapak portlarını büyütseniz birazda modifiye emme , kelebek headers, egzoz sistemi ve yazılım gibi şeylerle 260-270hp alırdınız ki manuel araba için tatmin edici bir güç yolda.. kendi 330ci aracımda m50b25 emme, 4.4 kelebek + headers ve yazılım var tahmini 250hp gibi uzun yolda vs yormuyor şehir içi yetiyor sizede tavsiyem bu olur, turbolayıp günde 110km yapabileceğinize ben şahsen inanmıyorum o kadar sağlam değil bence..
motor içi gayet sağlam. Yurtdışında bir sürü adam stock internal ile 400 hp drift yapıyorlar. Ki drfitteki zorluğa dayanıyor. Benim hedefim 300 hp fazlası değil. Motoru toplarken bende 3.0 a dönmeyi istedim ama o anki maliyeti ile toplayamazdım krank vs ile. M54B30 da takabilirdim daha ucuza ama alacağın motor kapalı kutu ne kadar gideceğini bilmiyorsun. Dedik yapacaksak düzgün yapalım düzgün toplayalım ileride yüklersek bunu yükleriz diye topladık. Şu anda inanılmaz sağlıklı çalışıyor. 2. yağ değişimi yapıldı üstüne 8000 km oldu yağını kontrol ettim çizgiden milim aşağı inmemiş.
Oguzhan.Ozturk
23-07-2024, 14:57
motor içi gayet sağlam. Yurtdışında bir sürü adam stock internal ile 400 hp drift yapıyorlar. Ki drfitteki zorluğa dayanıyor. Benim hedefim 300 hp fazlası değil. Motoru toplarken bende 3.0 a dönmeyi istedim ama o anki maliyeti ile toplayamazdım krank vs ile. M54B30 da takabilirdim daha ucuza ama alacağın motor kapalı kutu ne kadar gideceğini bilmiyorsun. Dedik yapacaksak düzgün yapalım düzgün toplayalım ileride yüklersek bunu yükleriz diye topladık. Şu anda inanılmaz sağlıklı çalışıyor. 2. yağ değişimi yapıldı üstüne 8000 km oldu yağını kontrol ettim çizgiden milim aşağı inmemiş.
m54 ün hastalığı zaten yağ eksiltmesi, rektefiyeci bilgisiz olursa belli bir km den sonra yağ eksilmeye başlıyor, segman çok zayıf sizde bu tarz sorunlar yoksa motoru güzel rakamlara satıp bi m54b30 almanız. sonrasında zaten dediğim gibi ufak tefek oynarsınız, ama turbo konusunda bende çok gidip geliyorum 0.6 bar basıp 300-320 gücü motorun ömründen yemeden gideceğini bilsem bu işe girişeceğim ama bu sefer eksoz sistemini orjinalden çok uzaklaştıracak kaput altı tamamen değişecek vs vs çok zahmetli ve maliyetli iş
Yukarıda da bahsedilmiş yazılım ücreti şuan 9k civarlarında ben 2020 de 1k tl ye yaptırmıştım 4 yılda 9 kat artmış :)
Turbo maliyetini ve işçilikleri güncel rakamlarla yazan olsa da öğrensek. Sanayide bi de trip çekme ihtimali var ustalardan :)
Kelebeğe 1.500TL , Emmeye 2.500TL, Headers hediye geldi oda 100 euro idi , yazılım da 1.500TL o zaman totalde şuanki kur üzerinden 9000TL yapıyor.. şuan sadece yazılımı o paralara atıyorlar :)
Kelebek ve ziglon sisteminin entegresini ben yaptım ona ayrı para vermedim bence 20 beygir için bu paraya değer.
Sen o zamanın fiyatlarını toplayıp, bugünkü kur üzerinden demişsin.
Kaç yılında idi bu işlemler? O zamanın kuruna çevirip, güncel rakama dönelim derim.
Ama ben şahsen atmo arabada %10 bile etmeyen artış için uğraşmazdım :).
Abi Talha usta topladiysa gozun arkada kalmasin fabrikadan cikan motor gozuyle bak ;)
En uygun kosullarla senin ilacin bence NOS lazim oldugunda bas babygo butonuna 300hp sin
Ha yetmez hep 300+ da gezmek istiyorum diyorsan verelim abi sana bir 35d onu kurcukla
Pardon alintili olacakti
motor içi gayet sağlam. Yurtdışında bir sürü adam stock internal ile 400 hp drift yapıyorlar. Ki drfitteki zorluğa dayanıyor. Benim hedefim 300 hp fazlası değil. Motoru toplarken bende 3.0 a dönmeyi istedim ama o anki maliyeti ile toplayamazdım krank vs ile. M54B30 da takabilirdim daha ucuza ama alacağın motor kapalı kutu ne kadar gideceğini bilmiyorsun. Dedik yapacaksak düzgün yapalım düzgün toplayalım ileride yüklersek bunu yükleriz diye topladık. Şu anda inanılmaz sağlıklı çalışıyor. 2. yağ değişimi yapıldı üstüne 8000 km oldu yağını kontrol ettim çizgiden milim aşağı inmemiş.
Abi Talha usta topladiysa gozun arkada kalmasin fabrikadan cikan motor gozuyle bak
En uygun kosullarla senin ilacin bence NOS lazim oldugunda bas babygo butonuna 300hp sin
Ha yetmez hep 300+ da gezmek istiyorum diyorsan verelim abi sana bir 35d onu kurcukla
kelalper
29-07-2024, 08:28
sattın zamanında mis gibi 2.7 bi turboyu şimdi kaşıntın tuttu değilmi ? :D
baba o aletin yaktığı yakıttan haberin var mı? Sakin kullandığın zaman 21lt yakıyordu şehir içinde. 1800 kg alet ne kadar yüklersen yükle istediğin performansı veremeyecek. 600 hp 100-200 12 sn koştuktan sonra o kadar yakıtı yakmanın manası yok. E39 kullanım hissi olarak çok daha iyi. Konforda A6 bir tık daha iyiydi.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.