Orijinalini görmek için tıklayınız : E65 7.35i long'u nasil bilirsiniz ?
Direkt konuya giriyorum bmw dan anlamam, uzaktan seven gillerdenim ben açıkçası.
Biraderim e65 7.35i long beğenmiş bir tane, ilanı aşağıya bırakıyorum. Sene de 10k km yapar yapmaz. Böyle büyük arabaları sever, geçen haftalarda 3.5L Honda Legend alıyorduk az kaldı zor vaz geçirdim.
İlanı kabataslak inceledim vuruk kırık görünmüyor, içi vs de temiz geldi bana. LPG olmaması da iyi bence. Alırsak prins takacağız, uyum konusunda dert tasa yaşar mıyız ?
Hoş bana kalsa sene de 2 defa uzun yola gidicem diye almam böyle bi araba da çocuk heves etmiş, ben gibi 6 ayda bir araba değişeyim heveslisi de değil uzun süre biner yani.
Burada bmw geçmişi olan adam çok, benim bildiğim piyasası çok ağır bir araç onun haricinde atmosferik v8 in bir dert tasa açacağını sanmıyorum.
Kenarda her daim bi 200-300 tutmalı mıyız ? Bir de pazarlık boyutu nedir bu tip araçlarda kapıyı nereden aralamalıyız ?
Araç:
Just a moment... (https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-hizal-motors_2003bmw-7.35li-plus-k.isitma-plus-vkm-plus-elk.bgj-1196115818/detay)
Tam bir F/P arabası, çok tutulmayan bir kasa olduğu için fiyatları aman aman yükselmedi. Sunduğu konfora ve donanıma bağlı olarak ucuz bir araba bence,
LPG'siz olması muazzam, en azından bildiğin yerde taktırırsınız kafanız rahat eder, elektrik olarak biraz nazlıdır, ama basit çözümlerle halledilir,
Sakarya'da güzel usta yoksa eğer Anadolu yakasında Bostancı veya Kartal sanayide iyi ustalar mevcut, sağlam bir ekspertiz ve pazarlık ile alınabilir,
Yedek parça fiyatlarını çok bilmiyorum maalesef,
Tam bir F/P arabası, çok tutulmayan bir kasa olduğu için fiyatları aman aman yükselmedi. Sunduğu konfora ve donanıma bağlı olarak ucuz bir araba bence,
LPG'siz olması muazzam, en azından bildiğin yerde taktırırsınız kafanız rahat eder, elektrik olarak biraz nazlıdır, ama basit çözümlerle halledilir,
Sakarya'da güzel usta yoksa eğer Anadolu yakasında Bostancı veya Kartal sanayide iyi ustalar mevcut, sağlam bir ekspertiz ve pazarlık ile alınabilir,
Yedek parça fiyatlarını çok bilmiyorum maalesef,
Yani şuan c5 e biniyorum donanımı onunla kıyaslıyorum aralarında uçurum bir fiyat farkı da yok, donanım derya deniz bmw da.
Tşk ederim cevap için. Lpg kısmı kesinlikle avantaj. Prins ve referanslı bir yer olur muhakkak.
Cimmeria
09-09-2024, 11:21
kenarda her daim tutun bir miktar, 7 serisinin elektronikleri sikintilidir, bir de parca fiyatlari can sikabilir, almadan once arastirmanizi oneririm, 3 yada 5 serisinden farklı olan parcalari hem zor bulunur hem de tuzlu bulunur genelde.
yilmazcatalbas
09-09-2024, 13:17
Nacizane bildiğim/tecrübe ettiğim kadarıyla yazıyorum;
-İç aksamda trim/düğme/sekman eksiği olmamasına dikkat etmeye çalışın parçaları bulmak zor oluyor(çıkması bile fahiş fiyat).
-Aracın içinde elektronik olan tüm fonksiyonları ve tuşları test edin çalışıyor olması çok önemli(elektronik konusunda narin kesinlikle sağdan soldan gizlenmiş kablolu bantlı olanını almayın).
-Kaporta ve gövde parçaları tahmin edeceğiniz gibi fiyat olarak çok yüksek ve bulması zor.
-Motor konusunda standart BMW motorları farklı bir motoru yok kronikleri vs aynı ama çözümü basit. En dertsiz olup, en kolay satanı 30d olanı.
-İkinci eli zayıf ama kesinlikle çok prestijli ve konforlu bir araç bahsettiğimiz rakamlara bence çok iyi.
LPG siz olması bence avantaj hatta senede 10bin km için bence siz de LPG takmayın, uzun yıllar binilmeyecekse hem kendini amorti etmez hem satarken daha kolay satılır. İlandaki araç için konuşmak gerekirse genel itibarıyla içi dışı gayet iyi görünüyor canlı canlı görmek incelemek lazım F/P olarak kesinlikle mantıklı. Sakarya için konuşmak gerekirse iyi BMW ustası çok yok, olanı da çok enteresan paralara iş yapıyor. Siz arada el atarım diyorsanız o da sorun olmaz bence.
kenarda her daim tutun bir miktar, 7 serisinin elektronikleri sikintilidir, bir de parca fiyatlari can sikabilir, almadan once arastirmanizi oneririm, 3 yada 5 serisinden farklı olan parcalari hem zor bulunur hem de tuzlu bulunur genelde.
Teşekkür ederim cevap için, parça fiyatı konusunda ortak görüş pahalı olduğu yönünde, sınıfına göre sanırım bu durum makul, emsali ne bilmiyorum ama S diye düşünsek orada da rakamlar benzer çıkar muhtemelen.
Nacizane bildiğim/tecrübe ettiğim kadarıyla yazıyorum;
-İç aksamda trim/düğme/sekman eksiği olmamasına dikkat etmeye çalışın parçaları bulmak zor oluyor(çıkması bile fahiş fiyat).
-Aracın içinde elektronik olan tüm fonksiyonları ve tuşları test edin çalışıyor olması çok önemli(elektronik konusunda narin kesinlikle sağdan soldan gizlenmiş kablolu bantlı olanını almayın).
-Kaporta ve gövde parçaları tahmin edeceğiniz gibi fiyat olarak çok yüksek ve bulması zor.
-Motor konusunda standart BMW motorları farklı bir motoru yok kronikleri vs aynı ama çözümü basit. En dertsiz olup, en kolay satanı 30d olanı.
-İkinci eli zayıf ama kesinlikle çok prestijli ve konforlu bir araç bahsettiğimiz rakamlara bence çok iyi.
LPG siz olması bence avantaj hatta senede 10bin km için bence siz de LPG takmayın, uzun yıllar binilmeyecekse hem kendini amorti etmez hem satarken daha kolay satılır. İlandaki araç için konuşmak gerekirse genel itibarıyla içi dışı gayet iyi görünüyor canlı canlı görmek incelemek lazım F/P olarak kesinlikle mantıklı. Sakarya için konuşmak gerekirse iyi BMW ustası çok yok, olanı da çok enteresan paralara iş yapıyor. Siz arada el atarım diyorsanız o da sorun olmaz bence.
Kıymetli bilgiler teşekkür ederim, bmw konusunda tecrümem sıfır. Bu açıdan ist da güvendiğim bir arkadaşım var birlikte çalıştık zamanında, bakım işi olursa oraya gideriz.
LPG kısmı için montaj rakamını öğrenip bir hesap yapmam lazım, şehir içine 16 lt gibi bir rakam konuşuluyor. 20 lt lpg desek fark ciddi bir yekün tutuyor.
F/p olarak 800 bandında bana da çok mantıklı geldi. Eş dost sorduk herkes 30d daha iyidir dedi. Onun da düzgünü 300k civarı yukarıdan başlıyor gördüğüm kadarıyla.
BMW özelinde çok bilgi sahibi değilim ama çalıştığım kurumda W221 kasa S350 benzinli vardı hacim ve teknoloji olarak benzer olduğu için yakıtı yorumlayacağım.
Eskişehir Ankara yüksek tempo (240km - 180/190 süratle) yarım depodan fazla benzin yakıyordu. 80 - 90 lt civarı benzin alıyordu.
Yakıt bir miktar üzebilir bence benzinlide.
Araba temiz duruyor ama en çirkin 7 kasa bence. Chris Dangıl aman Bangle faciası malesef.
E38 çok daha yakışıklı bence, hatta F01 bile daha güzel sayılır bence.
Arkadaşlar yazmış, elektronik nazlı, parçalar pahalı, yürütmesi ucuz olmayabilir.
Hiç motor resmi koymamış, ilana yazmamış LPG hiç mi takılmamış yoksa sökülmüş mü.
Gelmiş geçmiş en çirkin BMW. Ben olsam yakınından bile geçmem, zamanında zor satmıştık bizim sabancınınkini.
e38 ya da w140 bulunur o paralara, eski olur belki ama hem tarihin en iyi arabalarına binilmiş olunur hemde satması ve parçası kolay olur.
Herkesin zevk-renk-düşüncesi farklı tabi, benimde çok ağır abi bulduğum tarz gördüğüm bir kasa.
babayimben
11-09-2024, 09:15
E63 ile birlikte BMW'nin en kötü tasarımlarından biri bence, e38 bakardım bunun yerine, örnek ilan:
Just a moment... (https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-koleksiyonluk-ilk-elden-1998-bmw-740i-isitma-hafiza-otomatik-e38-1196673474/detay)
kelalper
11-09-2024, 11:52
Birincisi düzgün Bmw servisleri mesela benim Abarth kesinlikle LPG li otomobili kapıdan içeri sokmuyor. Ben ilk gittiğimde anaa senin arabada lpg mi vardı biz lpgli araba almıyoruz sormadık madem yapacağız bakımını ama bundan sonra alamayız dediler. Zaten 2bin km sonra motor yaparken lpgyi söktük orada. Lpg yi sökmezsek 60bin sonra yine motor yapmak zorunda kalıcaktın dedi. BMW lpg sevmiyor o net. Çünkü zaten sıcak çalışıyor. V8lerin sıkıntısı Triger zincir gergisi. Aluminyum olduğu için zamanla dökülüyor ve yağ pompasını tıkıyarak yatak problemi yaratıyor o nedenle düzenli değişmesi gerek.
E65 e gelirsek evet resimlerde vs çirkin direksiyon çok çok kötü ama F/P olarak güzel otomobiller. Elinden zor çıkarırsın. Sürüş olarak S serisine göre performanslı kullanıma BMW klasiği olarak daha uygun ama konfor olarak S sınıfı ile kıyaslanamaz. Elektrik sistemi müzik sistemi için kurcalandıysa ekranda problem yaşayabilirsin ama yolda bırakacak problemler bırakmaz. Genelde de kesip biçildiği için bazı şeyler düzgün çalışmayıp deli ediyor özellikle de klima sistem kontrolleri sapıtıyor.
[QUOTE=babayimben;8797812]E63 ile birlikte BMW'nin en kötü tasarımlarından biri bence, e38 bakardım bunun yerine, örnek ilan:
Just a moment... (https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-koleksiyonluk-ilk-elden-1998-bmw-740i-isitma-hafiza-otomatik-e38-1196673474/detay)[/QUOOo
O paralara zor,daha iyi arabalar var ama 800 min verilmeli, bmwde ucuz araba sıkıntı.
Bende benzeri bir kumar oynamak üzereyim (a6 3,0 bakıyorum ) İş biraz şu noktada. Verdiği parayı çöpe atabilecek mi ? Bu arabayı galeriye götürsen muhtemelen 300-400 k anca verir. Bu paraya bu konfor , donanım başka arabada bulunmaz. Teknik olarak mantıksız bir seçim bu araçlar. Motor arızası durumunda muhtemelen 200+ rakamlar çıkacaktır. Bunları göze almak lazım. İyi bir motor ustasına baktırıp araca çıkabilecek masrafı hesaplamak lazım . 800+ çıkabilecek maksimum masraf parasına bakıp arabayı almak lazım .Hayırlısı olsun şimdiden.
Bende benzeri bir kumar oynamak üzereyim (a6 3,0 bakıyorum ) İş biraz şu noktada. Verdiği parayı çöpe atabilecek mi ? Bu arabayı galeriye götürsen muhtemelen 300-400 k anca verir. Bu paraya bu konfor , donanım başka arabada bulunmaz. Teknik olarak mantıksız bir seçim bu araçlar. Motor arızası durumunda muhtemelen 200+ rakamlar çıkacaktır. Bunları göze almak lazım. İyi bir motor ustasına baktırıp araca çıkabilecek masrafı hesaplamak lazım . 800+ çıkabilecek maksimum masraf parasına bakıp arabayı almak lazım .Hayırlısı olsun şimdiden.
Geçtiğimiz gün A6 2.0 AVANT 2004 aracımı sanayide alt takım için bıraktığımda benden önce gelen alman plakalı 3.0 tdi allroad aracı dükkana iterek soktuk :)
Ustamın sözleri şöyle oldu, tamiri ile uğraşmayalım sandık motor bakalım :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.