Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Drd pcx problemim
Arkadaşlar selamlar.. şimdi öncelikle bu firma da yada honda da irtibatı olan varsa bana ulaşırsa sevinirim..
2024 pcx aldım ağustosta.. 1000 rodaj gayet dikkatlı.. sonra sırasıyla 3000 yapıldı.. 6000 e yaklaşırken motordan ses gelmeye başladı bende nası olsa bakıma gıdıcem diye bekleyip tam 6binde servise getirdim..
Usta motoru içeri alırken direk dedi zaten ses normal değil.. neyse beni çağırdılar içeri gözümün önünde şanzımanı söktü ses kesılmedı yanı kesin motordan kaynaklı ve kendısı de kol sarmak üzere motor kitlemek üzere dedi.. yine devamında karter tapayı bir açtı 1litre yağ alan motordan 100-150gr yağ çıktı..(herhangi bir uyarı ışık yakma olmadı motorda ) ben şok tabi onlarda şaşırdı.. ordan rastgele yağ ekleyip tekrar çalıştırdı ama ses kesilmedi..
Dedi motor kalacak hondaya garantiye yazılacak talep edilecek... motor her gün kullanıyorum mecbur motor kiraladım.. 5 ekimden beri serviste motor.. geçen hafta açmışlar resimleyip hondaya yollamışlar anca cevap gelmiş hemde red olarak.. yakıttan örnek istemişler .. bu işi bana yıkacak moduna mı geçtiler bilemedim... süreç devam ediyor dedi servis...
Şimdi benim hukuki haklarım neler nasıl bir yol izleyeyim..
(yazım hataları için kusura bakmayın)
8.000rpm
01-11-2024, 19:10
murat selam
duruma çok üzüldüm , sana yıkmak için klasik ilk reddetme hamlelerini yapmışlar
ama şu an süreç servis ve merkez arasında
yani senin bu sürecin dışında kalman belki de hayırlı olur gibi geliyor
özetle konunun takibi şu an servisin sorululuğunda
bence hemen tüketici mahkemesi tarafına gitmek lazım , doğrudan tüketici hakları ile tecrübesi olan bir avukat gerekir , başka diğer avukatlar zayıf kalacaktır zannımca
internette benzer hikayeleri araştırıp oradan avukat ismi izi de sürülebilir
benim avukat yakınlarım var ama ürün-üretici-tüketici tecrübeli değiller , bu konuda işe yaramazlar
forumda avukat arkadaşlarımız da var bildiğim kadarıyla
görenler mutlaka doğru yönlendirecektir
adamlara deseydin ya 35 senedir pcx kullanıyorum ben siz hayırdır diye.
bu arada o motorun yagına suyuna ben bakmak zorunda degılım. servis bakımını yapmıs , eksik koymussa onun sorumluluğundadır.
agustosta alınmıs bır motora kullanıcı ne yapabılır allah askına.yada 125cc motorun ne gıbı bir yatak yada blok masrafı olabilir.
yaz dayı arkandayız.hakem heyetınden sikayet var a kadar giydir.
adamlara deseydin ya 35 senedir pcx kullanıyorum ben siz hayırdır diye.
bu arada o motorun yagına suyuna ben bakmak zorunda degılım. servis bakımını yapmıs , eksik koymussa onun sorumluluğundadır.
agustosta alınmıs bır motora kullanıcı ne yapabılır allah askına.yada 125cc motorun ne gıbı bir yatak yada blok masrafı olabilir.
yaz dayı arkandayız.hakem heyetınden sikayet var a kadar giydir.
İşin şaka gibi olan bir yanı daha var .. bundan önceki sıfır 22 model pcx ile 60bin yapıp satmıştım.. oda aynı sekılde 6 bin civarı segman problemi yaşatmış, motor 25 gün serviste kalıp garantiden onarılmıştı.. ayrıca 45bindede subap yakmıştı..
Yanı artık tamire razıyım işim gücüm aksamasın diye ama bu sefer üzerime yıkacaklar gibi, saçma bi şekilde... 100bintl üstü sanırım heyet değil de mahkeme bakıyormuş ama süreç nasıl, haklarım neler konuya hakim bir avukat bulacağım artık..
Bu arada şikayet var ve honda tr ye yazdım geri dönüş yok.. 2 kere aradım kayıt oluşturdum umurlarında değil dönüş yok.. ben hondaya yazı yazıp aradıkça, onlarda motorun bulunduğu servise yönlendiriyorlar benım maili ve şikayeti.. şaka gibi
Abi sakince bekle, sana verecekleri iş emri kağıdını bekle, sen teslim ederken de sana senin şikayetini yazan bir iş emri açmışlardır.
Sonrasında şikayet yolunda bilgi paylaşımı yaparız.
Sıra muhabbeti ne hondada ne yamahada kalite bıraktı.
adamlar 1 yıl sonraya sıra vere vere istersen al istersen alma kapımda yatan çok modundalar.
şubeye gittiğinde suratına dahi bakmıyolar. motorlar orda bak sen diyip geçiştiriyolar.
yarı parasına 12 taksit 0 faizle RKS aldım geçtim.
Türkiye'de premium marka çok fazla lüks.
Çok geçmiş olsun içinde yağ olmaması çok büyük problem ama neden yağ lambası yakmadı.. kesinlikle probleminizi çözmeliler her zaman yaptıkları gibi suçu kullanıcıya atıyorlar
Çok geçmiş olsun, bu tarz durumlar hem kullanıcı hem de servis için keyifsizdir. Süreç uzun sürüyor ama genelde mahkeme ve hakem heyetleri tüketici yanında oluyor. Önce bir arabulucuyla anlaşıp;
-Distribütor
-Aracı aldığınız bayi
-Götürdüğünüz servis(Eğer bayiyle aynı değilse) i işin içine katıp durumla ilgili bir çözüm önerileri varsa onu elde etmeye çalışabilirsiniz. Baktınız bir yanıt yok, ondan sonrası mahkemeye gider.
Bugün uğradım tekrar servise.. bana beyaz yazdırdılar. şu şasi numaralı aracıma yakıt katkısı koymadım ve bp shell gibi İstanbul geneli istasyonlardan yakıt alıyorum şeklinde..
Çok geçmiş olsun, bu tarz durumlar hem kullanıcı hem de servis için keyifsizdir. Süreç uzun sürüyor ama genelde mahkeme ve hakem heyetleri tüketici yanında oluyor. Önce bir arabulucuyla anlaşıp;
-Distribütor
-Aracı aldığınız bayi
-Götürdüğünüz servis(Eğer bayiyle aynı değilse) i işin içine katıp durumla ilgili bir çözüm önerileri varsa onu elde etmeye çalışabilirsiniz. Baktınız bir yanıt yok, ondan sonrası mahkemeye gider.
arabulucu mahkemeye başvurmadan nasıl isteyebiliyoruz ve nereden?
arabulucu mahkemeye başvurmadan nasıl isteyebiliyoruz ve nereden?
Arabuluculuk hizmeti veren bir avukatla konuşabilirsiniz
Bugün uğradım tekrar servise.. bana beyaz yazdırdılar. şu şasi numaralı aracıma yakıt katkısı koymadım ve bp shell gibi İstanbul geneli istasyonlardan yakıt alıyorum şeklinde..
Türkiye'de yaşıyoruz ve sırf bu tarz adilik ve çıkıntılık yapıyorlar diye bütün yakıt fişlerini saklıyorum.
Garantiden parça değişirse fabrika bayilere minimum ücreti veriyorlar.
Bu yüzden bayilerde isteksiz garanti sürecini yönetiyorlar.
Olabildiğince yavaş ilerletiyorlar. Sırf nalet olsun parası neyse vereyimde yapın demen için.
Veya fabrikanın hangi cümleye karşı onay verdiklerini bildikleri halde, o cümleyi inatla son raddeye kadar kurmuyorlar.
Süreç senin için yıpratıcı olmadan çözülür inşallah. Allah yardımcın olsun.
Türkiye'de yaşıyoruz ve sırf bu tarz adilik ve çıkıntılık yapıyorlar diye bütün yakıt fişlerini saklıyorum.
Garantiden parça değişirse fabrika bayilere minimum ücreti veriyorlar.
Bu yüzden bayilerde isteksiz garanti sürecini yönetiyorlar.
Olabildiğince yavaş ilerletiyorlar. Sırf nalet olsun parası neyse vereyimde yapın demen için.
Veya fabrikanın hangi cümleye karşı onay verdiklerini bildikleri halde, o cümleyi inatla son raddeye kadar kurmuyorlar.
Süreç senin için yıpratıcı olmadan çözülür inşallah. Allah yardımcın olsun.
Evet malesef.. ama serviste motor yattıkça yer kaplıyor içerde dağınık bir şekilde.. geçen gördüm zaten ufacık bir servis
DRD'den hem satış olarak hem de servis olarak ağzı yanan tanışta var duyumda var. Bazı şeyler servisin elinde. Bu konuda Pendik güngör motoru tavsiye ederim.
Son güncelleme.. garanti tamiri kabul etmiş.. ancak yağ pompası yok stokta.. bu yüzden yurtdışı sipariş geçilecek.. ortalama 1 ay daha bekliyecez gibi konuştu.. toplamda 2 aylık motor kiralama zararım olacak..
Bu arada şikayet var ve honda tr ye yazdım geri dönüş yok.. 2 kere aradım kayıt oluşturdum umurlarında değil dönüş yok.. ben hondaya yazı yazıp aradıkça, onlarda motorun bulunduğu servise yönlendiriyorlar benım maili ve şikayeti.. şaka gibi
Bizim cb250r'larda da zincir sesi sorununu biz de 100 kere yazdık ölü taklidi yapıyorlar. Honda Tr malesef yok hükmünde, sadece motoru insnalara çakmakla, pardon satmakla sorumlu sayıyorlar kendilerini. :)
Son güncelleme.. garanti tamiri kabul etmiş.. ancak yağ pompası yok stokta.. bu yüzden yurtdışı sipariş geçilecek.. ortalama 1 ay daha bekliyecez gibi konuştu.. toplamda 2 aylık motor kiralama zararım olacak..
abi yine bir avukata danış ama garantili motorun kullanıcı hatası olmayan bir durumundan dolayı araçsız kalıp yerine muadil motor kiraladığının faturalarıyla ödeme talebinde bulunabilmen lazım. mantıklı olan bu yolur yani :) es geçme değerlendir, Honda'dan zengin değilsin
abi yine bir avukata danış ama garantili motorun kullanıcı hatası olmayan bir durumundan dolayı araçsız kalıp yerine muadil motor kiraladığının faturalarıyla ödeme talebinde bulunabilmen lazım. mantıklı olan bu yolur yani :) es geçme değerlendir, Honda'dan zengin değilsin
Evet paramızla rezil olduk.. bu işlerden anlayan avukat tanıdığı olan varsa yada yönlendirecek makbule geçer..
az değil 15lira para.. oda dandik honda dio .. tabure gibi motor :)
öncelikle bi yapıp versinler sonra evraklarla talep edeyim..
garantiden olması okey üzerinden bir yük kalkmış oluyor.kiralamyıda çözersen sancılı dönem tertemiz biter. bence karşılamalarıda lazım.birde 1 ay parça beklemek nedir.hiç yedek parçası yok mu bu aletin binlercesi yolda iken.
Son 3-4 yılda Honda'nın garanti işletmesiyle ilgili çok şikayete denk geliyorum. Honda, senede binlerce sattığı Dio'nun yedek parçasını da bulundurmuyorsa ne farkı kalıyor diğer markalardan? Honda ve Yamaha covid başlangıcından beri çok itibar kaybetti naçizane gözümde.
garantiden olması okey üzerinden bir yük kalkmış oluyor.kiralamyıda çözersen sancılı dönem tertemiz biter. bence karşılamalarıda lazım.birde 1 ay parça beklemek nedir.hiç yedek parçası yok mu bu aletin binlercesi yolda iken.
Yağ pompası için beklicez.. şu yeni motor talep olayı resmi olarak nasıl yapılır avukata sorup denemek lazım .. hem tamir edilcek komple motor takılmıyor bunlara sanırım.. hem de parça bekle rezillik
garantiden olması okey üzerinden bir yük kalkmış oluyor.kiralamyıda çözersen sancılı dönem tertemiz biter. bence karşılamalarıda lazım.birde 1 ay parça beklemek nedir.hiç yedek parçası yok mu bu aletin binlercesi yolda iken.
Trden çekildi servis sorunu olur dedikleri mazda bile 1 sayfa yedek parçayı 2.5 haftada çekti bir kısmı japonya bir kısmı almanyadan. Ayak sürtüyorlardır. PCX gibi deli gibi satan bir motorun parçasının olmamasının başka bir izahı yok aksi halde.
abi geçmiş olsun cok uzldum sıfır motorda nasıl bır yag yakma sorunu olabılır anlamıs degılım
yapmısken 160 cc yapsaydın abı :)
abi geçmiş olsun cok uzldum sıfır motorda nasıl bır yag yakma sorunu olabılır anlamıs degılım
yapmısken 160 cc yapsaydın abı :)
Bende hondayı anlamıyorum artık bu iki oldu :) taksinin egea sı scooterda pcx değil mi ya macera aramamak için honda aldık yolda kaldık
Son güncelleme.. garanti tamiri kabul etmiş.. ancak yağ pompası yok stokta.. bu yüzden yurtdışı sipariş geçilecek.. ortalama 1 ay daha bekliyecez gibi konuştu.. toplamda 2 aylık motor kiralama zararım olacak..
tamir süresi 45 iş günü geçerse ürün değişimi ya da zararın tahkimi söz konusu olur abi. bunu araştırmanda fayda var.
Var mı bir gelişme?
Yağ pompası yurtdısından gelince halledip verecekler haftaya gelmesi gerekiyormuş
Tekrar geçmiş olsun umarım en kısa zamanda çözülür
sekizsilindir
24-11-2024, 16:38
adamlar bu ülkenin işleyişini çözdüler, hak verilmez arattırılır mottosuna dahil oldular,
bizler de hala Japon sorunsuzluğu peşindeyiz.
kaderimizsin coğrafya, şimdilik..
mikelazi
24-11-2024, 18:00
geçmiş olsun aldınmı motoru.
2 tane diom var.ikisinide sıfır aldım.sadece ilk bakımları serviste yaptırdım.
gerisini hep tanıdık ustada.
yağını kendim alıp koyarım.onların koyduğu yağıda,ustalığıda beğenmiyorum.
geçmiş olsun aldınmı motoru.
2 tane diom var.ikisinide sıfır aldım.sadece ilk bakımları serviste yaptırdım.
gerisini hep tanıdık ustada.
yağını kendim alıp koyarım.onların koyduğu yağıda,ustalığıda beğenmiyorum.
Bende hic güvenmiyorum.. ömrü dolmadan bakım adı altında parça değiştiriyorlar .. kabul etmezsen garanti dışı muhabbeti... geçen 6 binde birine ön varyatör değişmişler en az 15k gider..
gelişme olunca tekrar yazarım...
Evet 2 ayın sonunda motoru alabildim.. yağ pompası geldi ertesi gün toplayıp teslim ettiler..
krank dahil her şey değişmiş... tekrar rodaja başladım..
Gözünüz aydın. Güle güle binin.
Oncelikle gecmis olsun , eylul ayinda sifir nmax125 aldim almadan once pcx ile arasinda gidip gelmistim fakat konuyu gordukten sonra iyiki nmax almistim dedirtti tekrardan gecmis olsun.
Oncelikle gecmis olsun , eylul ayinda sifir nmax125 aldim almadan once pcx ile arasinda gidip gelmistim fakat konuyu gordukten sonra iyiki nmax almistim dedirtti tekrardan gecmis olsun.
İyiki Honda almamışım dedirtecek bir durum yok. Her motorda olabilecek durumlar. Serviste doğru kişiyi bulabilmek önemli.
Pcx kullandım güzel motordu sınıfına göre.
turboman
11-01-2025, 00:27
Bu pcx lerde son çıkan serilerde çok sıkıntı var, komşu aldı servisle kavga etti ne zaman gitse hep geçiştiriyorlar diyor, bir diğer arkadaşta 250 kö de debriyajdan ses gelmeye başladı diye daha bakıma gitmeden sattı,geçen gün bayiden satılan daha plakası takılmamış motorun debriyaj tarafından ses geliyordu.
pcx için servis normal bakım ücreti ne kadar alıyor acaba şuan bilgisi olan var mı?
pcx için servis normal bakım ücreti ne kadar alıyor acaba şuan bilgisi olan var mı?
normal derken sadece yağ değişimi 450 civarı.. filtre ve yağ olursa 1000 civarı.. 12binkm ağır bakım 3- 4 lira
Normal Bakımdan kastım normal yağ bakımını kastetmiştim.Zira 125 lik Rks bir Schooter aldım.
Garanti için servisinde bakım yaptırıyorum sadece yağ değişimi yapılıyor filtreyi temizleyip takıyorlar 2024 te 1310 tl alıyorlardı o yüzden sordum.Cevap için teşekkürler.
Ne olursa olsun Honda Servis ve yedek parça oldukça makul bana göre
Normal Bakımdan kastım normal yağ bakımını kastetmiştim.Zira 125 lik Rks bir Schooter aldım.
Garanti için servisinde bakım yaptırıyorum sadece yağ değişimi yapılıyor filtreyi temizleyip takıyorlar 2024 te 1310 tl alıyorlardı o yüzden sordum.Cevap için teşekkürler.
Ne olursa olsun Honda Servis ve yedek parça oldukça makul bana göre
Sym Symphony St 200 1250TL verdim rodaj bakımına. Fikir olması açısından yazdım.
Geçmiş olsun bu arada. Geçte olsa çözülmüş. Umarım başka sorun yaşamazsınız.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.