Orijinalini görmek için tıklayınız : Saxo VTS hala alınır mı?
EnesPolatdemir
03-12-2024, 16:42
Evet konu belli. 2025'e giriyoruz ve ben ilk araba olarak kendimden 4 yaş büyük bir arabayı gözüme kestiriyorum... Sizce hala vts alınır mı? Almama değer mi? Başıma ne gibi maceralar açabilir? Eğlenir miyim? Alırken ya da bakarken nelere dikkat etmeliyim? Bütçem 300 maks. Bundan önce de araba için öneri istemiştim biliyorum ama sigorta şirketiyle bi kaç pürüz olunca o bütçe hayal oldu maks bu kadar çıkıyor şuan :byebye:. Yani bu da şu demek oluyor buna girişilmez bak bu daha iyi gider dediğiniz bir araba varsa başımın üstüne.. Ha unutmadan boyum 193 benim sizce eziyet çeker miyim vts alırsam? Beğendiğim arabada istediğim şeyler basınca ıkınmasın şekli çok kötü olmasın motor içi kaporta modifiyesine açık olsun. Hepinize teşekkür ediyorum şimdiden :o
Boyun gereği içinde rahat edebilir misin bilemem. Ancak doğru beklentiler içinde isen vts, gti, rs, gsi vb alınır. Ben 300k ya vts bakıyorsam kenara 100k daha koyar 400'e aldığımı varsayarım. Fransız cephesine hakim değilim ama bildiğim kadarıyla tu5 lere artık kapak bulmak zor. Artık 1.6 307 kapağı takıyorlar sanırım. Alacağın araba yağ kaçakları olacak, paslar, çürümeler olacak. Bir ayağın sanayide olacak. Bazı trim parçalarını bulamayacaksın veya bulman çok zor olacak. Bunları kabul ederek böyle araçlara girmen lazım. Bazı basit işleri kendin yapabilmen lazım, elin azda olsa tornavida tutuyor olmalı. Sanayide bir çok usta, dükkan arabana bakmak istemeyecek. Eskiden yapılan çok kötü sanayi işçilikleri ile karşılaşıp onları düzeltmen gerecek. Bunları yaklaşık 2 ay önce 2012 model 135.000 km de hatasız, boyasız aracını satıp, 1994 model bir araba alan biri olarak yazıyorum. Alırım, sanayide işim olmaz, gazlar gezerim diye düşünmeni tavsiye etmem. Ben aracımı alırken bu kabullerle aldım. Kabul ettiğim birçok şeyi de yaşıyorum. Ama sonuçtan mutlu muyum? Evet. Her şeye rağmen 90lar otomobillerinin sürüş hissi bambaşka.
kelalper
03-12-2024, 17:21
Sığma konusunda sorun yaşamazsın ben 98-2000 arası kullandım boyum 190. O zaman güzeldi de şu anda parça vs konusunda nasıldır bilemiyorum. Sağlamlık konusunda da o tereddüt ederim. Baktığın zaman hızlı bir araç ama frenleri bu zamanın standartlarına göre kötü ve yaşam mahalli konularında çarpışma testlerini incele istersen. 106 saxo o konuda pek başarılı değiller.
EnesPolatdemir
03-12-2024, 18:17
Boyun gereği içinde rahat edebilir misin bilemem. Ancak doğru beklentiler içinde isen vts, gti, rs, gsi vb alınır. Ben 300k ya vts bakıyorsam kenara 100k daha koyar 400'e aldığımı varsayarım. Fransız cephesine hakim değilim ama bildiğim kadarıyla tu5 lere artık kapak bulmak zor. Artık 1.6 307 kapağı takıyorlar sanırım. Alacağın araba yağ kaçakları olacak, paslar, çürümeler olacak. Bir ayağın sanayide olacak. Bazı trim parçalarını bulamayacaksın veya bulman çok zor olacak. Bunları kabul ederek böyle araçlara girmen lazım. Bazı basit işleri kendin yapabilmen lazım, elin azda olsa tornavida tutuyor olmalı. Sanayide bir çok usta, dükkan arabana bakmak istemeyecek. Eskiden yapılan çok kötü sanayi işçilikleri ile karşılaşıp onları düzeltmen gerecek. Bunları yaklaşık 2 ay önce 2012 model 135.000 km de hatasız, boyasız aracını satıp, 1994 model bir araba alan biri olarak yazıyorum. Alırım, sanayide işim olmaz, gazlar gezerim diye düşünmeni tavsiye etmem. Ben aracımı alırken bu kabullerle aldım. Kabul ettiğim birçok şeyi de yaşıyorum. Ama sonuçtan mutlu muyum? Evet. Her şeye rağmen 90lar otomobillerinin sürüş hissi bambaşka.
Abi zaten ben arabayi aldiktan sonra parayi gozden cikarttim. Kesenin agzi sonuna kadar acilacak gibi gozukuyor. Ben rahat durabilen bir insan degilim bu konularda. Benim derdim bu paraya degip degmeyecegi. Cunku 300e alsam bu araba bana 500e gelirse sukur namazina yatarim gibi gozukuyor. Yukseltecegim zaman suanki piyasaya gore konusuyorum, bu arabayi satsam satsam 400 420 edecek. Her turlu zarar da edecegim. Onu da hesaba katip dusunuyorum. Forumdaki butun vts konularini okudum. Vts’e de bir arkadasin moretta farli vtsinden sardim 05ez ydi sonunu hatirlamiyorum. O arkadas da ciddi emek harcamisti ki motoru en basta sifirdan yapilmasina ragmen. Yedek parca gibi konular icin acmistim bir yana aslinda yardimci da oldu. Parca icin aglayacagim gunlere deger mi bilmiyorum. Dedigim gibi tavsiyelere sonuna kadar acigim. Ilk aracim sonucta, bu butceye tabi ki cok bir sey beklemiyorum ama bakip bakip da aldigim gune nalet demek de istemiyorum…
EnesPolatdemir
03-12-2024, 18:20
Sığma konusunda sorun yaşamazsın ben 98-2000 arası kullandım boyum 190. O zaman güzeldi de şu anda parça vs konusunda nasıldır bilemiyorum. Sağlamlık konusunda da o tereddüt ederim. Baktığın zaman hızlı bir araç ama frenleri bu zamanın standartlarına göre kötü ve yaşam mahalli konularında çarpışma testlerini incele istersen. 106 saxo o konuda pek başarılı değiller.
Abi dedigin gibi euro ncap sonuclarina baktim onden 60 kusur hizla carpmada on sutun bukuluyor direkt hos bir durum degil. Yeri gelecek kiz arkadasimla annemle srkadasimla binecegim, allah korusun vebali buyuk olacak bir sey. Fren yuruyen motor para ve goz yasiyla yine belli bir nebze cozulur ama bu konu en cok dusunduren mesele. Dedigim gibi marka model onerisine acigim:icon_tup:
kocamanadam
03-12-2024, 20:01
Valla günlük için hem yakıt hem de konfor olarak bence keyifsiz olabilir niyetine girmeden binmeni tavsiye ederim.İşin k aza boyutu da var ki o gercekten keyifsiz olur vebal kısmı da var isin dediğin gibi, ailecek bineceksen üstteki mesajlara göre bütçen de var belli ki limitini belirleyip ona göre olabildiğince yeni model bir araca binmen daha sağlıklı olur diye düşünüyorum. İlla ki biraz serserilik de olsun dersen senin bütçene clio 2 1.6 sportlar var basit konforlu ve keyifli arabalar parçası da var.
EnesPolatdemir
03-12-2024, 20:19
Valla günlük için hem yakıt hem de konfor olarak bence keyifsiz olabilir niyetine girmeden binmeni tavsiye ederim.İşin k aza boyutu da var ki o gercekten keyifsiz olur vebal kısmı da var isin dediğin gibi, ailecek bineceksen üstteki mesajlara göre bütçen de var belli ki limitini belirleyip ona göre olabildiğince yeni model bir araca binmen daha sağlıklı olur diye düşünüyorum. İlla ki biraz serserilik de olsun dersen senin bütçene clio 2 1.6 sportlar var basit konforlu ve keyifli arabalar parçası da var.
Ailecek degil abi ya maks 1 arkadasim ya da kiz arkadasimla binerim. Saxosu olan tanidik hic yok ki. Surusu gidisi nasildir onu bile bilmiyorum. Saxoyla ilgili bildigim seyler bu forumda vts hakkinda yazilanlardan ibaret. Serseri arabalari ve tek kapilar esas tercihim aslinda. Clio 2 sportu son tercih olarak tutuyorum b planim kendisi :angel:
kocamanadam
03-12-2024, 20:24
Ailecek degil abi ya maks 1 arkadasim ya da kiz arkadasimla binerim. Saxosu olan tanidik hic yok ki. Surusu gidisi nasildir onu bile bilmiyorum. Saxoyla ilgili bildigim seyler bu forumda vts hakkinda yazilanlardan ibaret. Serseri arabalari ve tek kapilar esas tercihim aslinda. Clio 2 sportu son tercih olarak tutuyorum b planim kendisi :angel:
Özel mesaj attım sana
Kardeşim almayı düşündüğün araba yaklaşık 30 yaşında. Metal yorgunluğu olacak, daha önce kaza yapmış ve kötü onarılmış yerleri olacak, kazasız olsa dahi yaşı itibariyle metal burulma direnci düşmüş olacak. Kaza vb durumunda şu olur bu olur diye düşünüyorsan bu yaştaki araçlara yaklaşmaman gerekir zaten.
en iyi saxocu ProdriveSTI abine sor :hahaha:
Aracı tanımıyorum, ama uzun zamandır favorimde.
o bütçelere direkt bunu alırım.
Just a moment... (https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-son-1-hafta-acil-satilik-vts-1209132958/detay)
VTS kurcalanmamış olması lazım, o da imkansız. Büyük risk olur saxo.
Xsara nın her konuda üstün olduğunu söylemeye gerek yok.
EnesPolatdemir
04-12-2024, 15:42
Çok sağol abi bunlara da bakınayım bir
EnesPolatdemir
04-12-2024, 15:43
aranızda espriydi galiba da bakarsa süper :hiihi:
EnesPolatdemir
04-12-2024, 15:44
yani motordan daha kötü olacağını sanmıyorum da, bu paralara bilmiyorum ne var a sutünü bükmeyen falan
Bahsi geçen veya geçecek olan araçlarda yaşayacağın herhangi bir kazada A sütununu bükmemen neredeyse imkansız. 90'lı yıllarda üretilen araçların şasi mühendisliği günümüze kıyasla oldukça basit kalıyor. cad ve dassault gibi yazılımlar da bugünkü kadar yaygın değildi. Çoğu araç halen daha kağıt üzerinde tasarlanıp çiziliyordu. xsara, saxo ve türevleri o yılların güvenlik standartlarına, mühendislik limitlerine göre üretilen araçlar. 90'lar sonu, 2000'ler başı üretilen araçlar bugün neredeyse 30 yaşında. Ben bir yerde 10 yaşını doldurmuş araçların şasilerinde kullanıma bağlı olarak rijitliği etkileyen mikro çatlakların oluşabileceğini okumuştum. Metal yorgunluğuna girmiyorum. Yanlış anlaşılma olmasın bu araçlar çöp, alınmaz asla demiyorum. Sadece artık ömrünü doldurmuş, günümüze kıyasla çok yetersiz araçlar.
Çürük Şahin bile herhangi bir motordan daha güvenli. Bu arabalarla ciddi bir kaza yapmayacaksın, olay bu.
Kaza anında a sütunu bükmeyen 90lı yıllarda üretilmiÅŸ bir otomobil yok diyebiliriz(genel olarak). 2000lerin başında üretilen araçlar dahi kaza anında a sütununu büker. A sütunu bükmeyen otomobiller 2004-2005+ yıllarda baÅŸladı. Astra h, golf 5 vb jenerasyonu olan otomobiller ve sonrası otomobiller ilk kez kaza testlerinde a sütunu ve tavan bükmemeye baÅŸladır. Bu otomobiller günümüzde güvenli mi? Hayır. Åasedeki mikro çatlağı vb bırakalım, herkes biliyor ki on e46 dan dokuzunun arka ÅŸasesi kırıktır(kazadan dolayı deÄŸil.)E36ların tamamının göğüs sacı çürüktür, ön kuleleri kapanmıştır vs. Gti,vts gibi otomobillerin de ön kule açıları bozulmuÅŸtur. Sözün özü; olmayacak yerde olmayacak ÅŸey arıyorsunuz.
Kaza anında a sütunu bükmeyen 90lı yıllarda üretilmiş bir otomobil yok diyebiliriz(genel olarak). 2000lerin başında üretilen araçlar dahi kaza anında a sütununu büker. A sütunu bükmeyen otomobiller 2004-2005+ yıllarda başladı. Astra h, golf 5 vb jenerasyonu olan otomobiller ve sonrası otomobiller ilk kez kaza testlerinde a sütunu ve tavan bükmemeye başladır. Bu otomobiller günümüzde güvenli mi? Hayır. Şasedeki mikro çatlağı vb bırakalım, herkes biliyor ki on e46 dan dokuzunun arka şasesi kırıktır(kazadan dolayı değil.)E36ların tamamının göğüs sacı çürüktür, ön kuleleri kapanmıştır vs. Gti,vts gibi otomobillerin de ön kule açıları bozulmuştur. Sözün özü; olmayacak yerde olmayacak şey arıyorsunuz.
yıllarca 106gti-saxo vts bakıp her seferinde başka arabalar aldım, sana tavsiyem corsa c 1.4 16v alman elbette bir vts-gti tadı vermeyecek ama tüpte az yakacak aynı zamanda piyasası her zaman hızlı peynir ekmek misali, bu zamana kadar 3 tane corsa c aracım oldu ilana bile girmedim araçları
kelalper
04-12-2024, 17:20
o yıllarda üretilip A sütunu bükmeyen araçlarda var. S40 T4 gibi. S virajında çok sağlam kaza yapmıştım 2 direk indirdim burnum kanamadan indim ne kapılar ne de başka bir yeri kastı. Hem 106dan daha hızlıdır hem daha konforludur hem de daha güvenlidir.
MURAT_HLX
04-12-2024, 18:07
Aracı tanımıyorum, ama uzun zamandır favorimde.
o bütçelere direkt bunu alırım.
Just a moment... (https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-son-1-hafta-acil-satilik-vts-1209132958/detay)
VTS kurcalanmamış olması lazım, o da imkansız. Büyük risk olur saxo.
Xsara nın her konuda üstün olduğunu söylemeye gerek yok.
abi motor parçaları zor bulunuyor diye biliyorum
EnesPolatdemir
04-12-2024, 18:17
Kaza anında a sütunu bükmeyen 90lı yıllarda üretilmiş bir otomobil yok diyebiliriz(genel olarak). 2000lerin başında üretilen araçlar dahi kaza anında a sütununu büker. A sütunu bükmeyen otomobiller 2004-2005+ yıllarda başladı. Astra h, golf 5 vb jenerasyonu olan otomobiller ve sonrası otomobiller ilk kez kaza testlerinde a sütunu ve tavan bükmemeye başladır. Bu otomobiller günümüzde güvenli mi? Hayır. Şasedeki mikro çatlağı vb bırakalım, herkes biliyor ki on e46 dan dokuzunun arka şasesi kırıktır(kazadan dolayı değil.)E36ların tamamının göğüs sacı çürüktür, ön kuleleri kapanmıştır vs. Gti,vts gibi otomobillerin de ön kule açıları bozulmuştur. Sözün özü; olmayacak yerde olmayacak şey arıyorsunuz.
Cok tesekkur ederim
EnesPolatdemir
04-12-2024, 18:18
Bahsi geçen veya geçecek olan araçlarda yaşayacağın herhangi bir kazada A sütununu bükmemen neredeyse imkansız. 90'lı yıllarda üretilen araçların şasi mühendisliği günümüze kıyasla oldukça basit kalıyor. cad ve dassault gibi yazılımlar da bugünkü kadar yaygın değildi. Çoğu araç halen daha kağıt üzerinde tasarlanıp çiziliyordu. xsara, saxo ve türevleri o yılların güvenlik standartlarına, mühendislik limitlerine göre üretilen araçlar. 90'lar sonu, 2000'ler başı üretilen araçlar bugün neredeyse 30 yaşında. Ben bir yerde 10 yaşını doldurmuş araçların şasilerinde kullanıma bağlı olarak rijitliği etkileyen mikro çatlakların oluşabileceğini okumuştum. Metal yorgunluğuna girmiyorum. Yanlış anlaşılma olmasın bu araçlar çöp, alınmaz asla demiyorum. Sadece artık ömrünü doldurmuş, günümüze kıyasla çok yetersiz araçlar.
Çürük Şahin bile herhangi bir motordan daha güvenli. Bu arabalarla ciddi bir kaza yapmayacaksın, olay bu.
Mikro catlak nedir onu bile bilmiyordum teşekkürler
EnesPolatdemir
04-12-2024, 18:21
yıllarca 106gti-saxo vts bakıp her seferinde başka arabalar aldım, sana tavsiyem corsa c 1.4 16v alman elbette bir vts-gti tadı vermeyecek ama tüpte az yakacak aynı zamanda piyasası her zaman hızlı peynir ekmek misali, bu zamana kadar 3 tane corsa c aracım oldu ilana bile girmedim araçları
1.3 ve ya 1.7 alinir mi? Saxodan once asil planim onlardi aslinda ama hic 1.4e bakmamistim.
EnesPolatdemir
04-12-2024, 18:22
o yıllarda üretilip A sütunu bükmeyen araçlarda var. S40 T4 gibi. S virajında çok sağlam kaza yapmıştım 2 direk indirdim burnum kanamadan indim ne kapılar ne de başka bir yeri kastı. Hem 106dan daha hızlıdır hem daha konforludur hem de daha güvenlidir.
Herhangi bir buyuk sorunu vs. Var midir? Onerir misin abi bugunun sartlari ve bu butcede? 1.9 mu 2.0 mi?
EnesPolatdemir
04-12-2024, 18:23
abi motor parçaları zor bulunuyor diye biliyorum
3 tane ilan varmis o da biraz akil kurcaladi yukseltecegim zaman satabilir miyim onu bile bilmiyorum
Kendimden 6 yaş küçük civic si k20 jdm proje yapıyorum çok takılma a sütununa b sütununa bu arabalarla haşır neşir olan bilen bir arkadaşa danış içine siniyorsa al 90 lı yılların arabaları herzaman keyiflidir 0 elektronik 0 dert ☺ï¸
Guzel gti vts keyif verdirir. Cahilce gazlanmadığı sürece kazası belası düşünmek saçma olur. Biraz kader meselesi
Önemli olan bütçe. Olabildigince referansli bilindik araba alip incik boncuk keyfi ugrasmaya bak.
19 yasimda ilk 106gti aldigim zamanlar deli gibi gazliyordum girmeyecek yere arabayı sokuyordum. O günleri özlüyorum :D
o yıllarda üretilip A sütunu bükmeyen araçlarda var. S40 T4 gibi. S virajında çok sağlam kaza yapmıştım 2 direk indirdim burnum kanamadan indim ne kapılar ne de başka bir yeri kastı. Hem 106dan daha hızlıdır hem daha konforludur hem de daha güvenlidir.
Official Volvo S40 1997 safety rating (https://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/latest-safety-ratings/en/results/volvo/s40/15475)
Dönemi için 4 yıldız güzel değer ama gene de a sütunu ve tavan bükmüş. Aradan geçen yıllarda metal yorgunluğu vb aynı sonucu dahi veremez muhtemelen. Ben hala bu yılların araçlarında güvenlik aranmaması fikrindeyim.İlk mikyasımız güvenlik diyorsak 106 yerine tercih edilebilir tabi. Ama bambaşka araçlar olsa gerek.
MURAT_HLX
05-12-2024, 09:33
c2 vtsde kovalayabilirsin en azından yeni sayılır model yılı olarak
EnesPolatdemir
05-12-2024, 11:39
c2 vtsde kovalayabilirsin en azından yeni sayılır model yılı olarak
c2 otomatiği sorun mudur? Aklımda var onlar da
MURAT_HLX
05-12-2024, 13:52
c2 otomatiği sorun mudur? Aklımda var onlar da
vtr olanı otomatik,vts manuel 106 gti makinesinin zannediyorum kelebek kısmının elektroniğe çevirilmiş hali,psa konusunda bilgim yok
kelalper
06-12-2024, 08:34
Herhangi bir buyuk sorunu vs. Var midir? Onerir misin abi bugunun sartlari ve bu butcede? 1.9 mu 2.0 mi?
2.0T4lerde 5 ileri şanzıman var otomatiklerde ama 4 ileri şanzımanlara göre daha sorunlu. Alacaksan manuel alınır. Yükleyeceksen 1.9 alınır. Daha dayanıklı.
Sefa_vts
06-12-2024, 08:44
Yazılacak bir çok şey yazılmış, kronik bir çok derdi olur.
Benzin pompası, torsiyon, alt takım, direksiyon kutusu, motor kulağı vs vs devam eder. Bütçen belli, gelirini de sen biliyorsun. İlk araban olacaksa katlanılır, sonraki araçların genelde daha sorunsuz olacaktır, Allah uzun ömür versin. O anlamda hevesle uğraşırsın diye düşünüyorum.
Şimdiki aklım olsa benim alacağım ilk araç olmaz. başka alternatiflere yönelirdim. O tarihlere gidecek olsam eli ayağı düzgün 3.20i Coupe E36 vs alırdım sanıyorum. Şimdi o araçlar da kalmadı (ben 2007'de almıştım).
Başka bir konuda 106 gti ile ilgili yorumda bulunmuştum, aynı dışkının laciverti aslında.
Ben olsam o rakamlara mk3 golf gti bakarım, 16V abf motorlu olan
Eskiden de güvenli değildi bu araçlar, pist için alınır ona göre bir reçete çıkarılır ama günlük kullanımda riskli
O rakama en güzel clio k4m sport alınır mis gibi..
EnesPolatdemir
07-12-2024, 10:58
Guzel gti vts keyif verdirir. Cahilce gazlanmadığı sürece kazası belası düşünmek saçma olur. Biraz kader meselesi
Önemli olan bütçe. Olabildigince referansli bilindik araba alip incik boncuk keyfi ugrasmaya bak.
19 yasimda ilk 106gti aldigim zamanlar deli gibi gazliyordum girmeyecek yere arabayı sokuyordum. O günleri özlüyorum :D
kocamanadam sağolsun onun 106gtiyla çıktık. Benim başedebileceğim bir araç olmadığına karar verdim. Hem alım hem işletim maaliyeti yüksek. 350den aşşağı temizi yok. O biraz sıkıntılı saxoda 30 tane ilan var maalesef. Çok güzeldi arabaydı ama bazı şeyler olmuyor maalesef
EnesPolatdemir
07-12-2024, 10:58
vtr olanı otomatik,vts manuel 106 gti makinesinin zannediyorum kelebek kısmının elektroniğe çevirilmiş hali,psa konusunda bilgim yok
vtse çok istedikleri için öyle bir soru sormustum. Bir kaç arkadasım daha c2 vts önermişti. vtr diyen olmadı ama
EnesPolatdemir
07-12-2024, 10:59
Yazılacak bir çok şey yazılmış, kronik bir çok derdi olur.
Benzin pompası, torsiyon, alt takım, direksiyon kutusu, motor kulağı vs vs devam eder. Bütçen belli, gelirini de sen biliyorsun. İlk araban olacaksa katlanılır, sonraki araçların genelde daha sorunsuz olacaktır, Allah uzun ömür versin. O anlamda hevesle uğraşırsın diye düşünüyorum.
Şimdiki aklım olsa benim alacağım ilk araç olmaz. başka alternatiflere yönelirdim. O tarihlere gidecek olsam eli ayağı düzgün 3.20i Coupe E36 vs alırdım sanıyorum. Şimdi o araçlar da kalmadı (ben 2007'de almıştım).
Başka bir konuda 106 gti ile ilgili yorumda bulunmuştum, aynı dışkının laciverti aslında.
abi bmwye girme zor kabullenerek vazgeçtim zaten :sorybom:
EnesPolatdemir
07-12-2024, 11:02
Ben olsam o rakamlara mk3 golf gti bakarım, 16V abf motorlu olan
Eskiden de güvenli değildi bu araçlar, pist için alınır ona göre bir reçete çıkarılır ama günlük kullanımda riskli
abi çok beğenmiyorum golf 5 öncesini
EnesPolatdemir
07-12-2024, 11:12
O rakama en güzel clio k4m sport alınır mis gibi..
işin sonu o gibi abi. B planımdı kendisi :)
Saxo temiz bulunursa alınır :) uzun süre kullandım aynaları kadar çabuk bozulan kırılan bir araba görmedim
EnesPolatdemir
07-12-2024, 12:44
Saxo temiz bulunursa alınır :) uzun süre kullandım aynaları kadar çabuk bozulan kırılan bir araba görmedim��
abi temizi ya yok ya da ciddi para istiyorlar maalesef
immortalboss
07-12-2024, 13:02
Benim favorilerimde güzel bir 306 gti vardı. Kırmızı renkli ve orjinal. Geçenlerde 300k civarına satıldı. Param olsaydı alıp ufak tefek eksiklerini halledim güzel bir haftasonu aracı yapmak isterdim. 306 gti da tavsiye edebilirim.
abi temizi ya yok ya da ciddi para istiyorlar maalesef
Ucuz etin yahnisi yenmez durumu söz konusu. Ucuza alıp bi ton para harcayıp yine ortada bir şey göremeyebilirsin. Bizde boyasız değişensiz vts var, bir ara ilandaydı millet istiyor ki hem ucuz olsun hem hatasız olsun.
EnesPolatdemir
10-12-2024, 09:25
Ucuz etin yahnisi yenmez durumu söz konusu. Ucuza alıp bi ton para harcayıp yine ortada bir şey göremeyebilirsin. Bizde boyasız değişensiz vts var, bir ara ilandaydı millet istiyor ki hem ucuz olsun hem hatasız olsun.
aynen de dediğin gibi abi. Ucuz olsun hatasız olsun demiyorum ben ama ucuzundan yahni olmuyor. Pahalısı da bunun yerine x alırıma dönüyor vtsden vazgeçtim o yüzden
1.3 ve ya 1.7 alinir mi? Saxodan once asil planim onlardi aslinda ama hic 1.4e bakmamistim.
ben yerinde olsam bu rakamlara asla dizel araçlara girmem, 1.4 16v 90bg düzgün kondisyonlu bir corsa c seni hem dekor hem de yakıt olarak çok mutlu edecektir
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.