PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : İes B16 swap yapmak



Khemani
19-01-2025, 13:18
Öncelikle merhabalar,
00' Civic sedan D16y4 aracım kol çıkarttı,motor inecek sadece alt taraftan açtık krank kepine vurmuş kol,bloğun kendisinde bir şey göremedik ama inince belli olacak blok bakmaya başla dediler.
Bende dolayısıyla araştırmalara başladım.
Öncelikle aracımın kupasından memnunum yürüyeni de baya toparlamıştım.
Bütçem de fazla yok ama d serisi bir motor atana kadar b serisi bir motor atsam beni k serisi swaplamak kadar yorar mı?
Bilgili abilerimin bilgilerine ihtiyacım var.
Ufak bir araştırma sonucu:
obd2b to obd1 harness
sanzıman
motor
lazım kazalı bir delsol buldum ondan pazarlık yapmayı düşünüyorum.
Teşekkürler.

8.000rpm
19-01-2025, 17:18
mevcut aracına b swap nispeten daha kolay olur (çok kolay olmaz , k'ye kıyasla bir tık daha kolay olur)
işçilik maliyetleri arasında fazla fark olmaz
fark motorların ve şanzımanların kendi maliyetleri arasında olur
ama ister b16 at ister k20 at , yürüyen aksamı geliştirmen şart
listende ön takım-süspansiyon-fren-lastik gibi hayati kısımlar yok gördüğüm kadarıyla

Dynatech
19-01-2025, 22:37
Bütçem de fazla yok ama d serisi bir motor atana kadar b serisi bir motor atsam beni k serisi swaplamak kadar yorar mı?

Kardeşim şu yazdığın cümleye vereceğim tek cevap var: her ikisi de ciddi manada masraflı olur. Bu ekonomik koşullarda bence hiç swap işine bulaşmadan kendi motorunla (D serisi) devam et derim. Kolay gelsin

meganes
22-01-2025, 23:01
yanlış anlamayın bütçe yoksa işte yok

JDM VTİ
25-01-2025, 15:05
B ile K arasında çok fark yok, hatta aynı diyebilirim.
Eğer işin içinde modifiye etmek, hızlanmak varsa K swap yapın.
B serisi hiç bulaşmayın.
Günümüzde K parçaları, B serisine parça bulmaktan daha kolay

gökan
26-01-2025, 00:11
Zor iş detayı çok tek motor koymayla bitmiyor :) çok para lazım