Orijinalini görmek için tıklayınız : 230 HP 1.5 TSİ Hybrid Turbo Projesi / LEON MK3 / 100-200 Km 15.XX Saniye
Herkese Merhabalar,
bu videoda arkadaşım Ercan ile 2020 model mk3 Seat Leon FR 1.5 TSİ'ı inceledik ve test ettik.
Araçta güncel olarak bu paraçalar montajlanmıştır.
Motor:
-Oem hybrid turbo mambatek 40 mm
-Hg motorsports bobin
-Hg motorsport buji
-Forge dump valve
-Rtmg blow off valve
-Voortek varex
-Voortek 300 cel resanatör
-Komple krom boru 72 mm
-Forge motorsports air intake custom filtre kiti
Fren:
-Brembo 312 mm çevirme fren kiti
-Çelik fren hortumları
DSG (Şanzıman)
DQ200 kuru tip şanzıman.
Video içersinde aracın performansını göstermek için ek olarak 0-100km ve 100-200 km gibi ara hızlanmalarını da eklemeye çalıştık.
15.41'Saniyelik DBN süresi ile 1.5TSİ klasmanınında epey başarılı diyebiliriz. (Mevcut setup'da motor içersinde herhangi bir onyama mevcut değildir)
Araç hakkında yorumlarınızı merak ediyorum.
https://www.youtube.com/watch?v=JGUTgq4kyuU
rain man
17-02-2025, 16:02
DQ200 ile bunları yapmaya çalışmak büyük risk, araç sahibinin çabasına hayran kaldım zira araç fiyatı + masraf ve risk değerlendirildiğinde nerdeyse zaten o güce sahip cupranın parası çıkıyor.
FaikYILMAZSOY
17-02-2025, 20:27
Cok guzel sure emeklerimizin karşılığıni almis olmaniza sevindim. Kazasiz belasız günler.
Araç sahibi ile 2 kere karşılaştık karşı şeritten gelirken yanımdan sıfır geçmeye falan çalışıyor gazlıyor anlam veremedim....
EnesPolatdemir
19-02-2025, 10:31
Bu kafadaki insanları ben anlamıyorum. Essek kadar adam 18 yasında yeni ehliyet almıs cocukların yaptıgını yapıyor hale bak. Bu yapılacak iş mi?
Cok guzel sure emeklerimizin karşılığıni almis olmaniza sevindim. Kazasiz belasız günler.
Teşekkürler
DQ200 ile bunları yapmaya çalışmak büyük risk, araç sahibinin çabasına hayran kaldım zira araç fiyatı + masraf ve risk değerlendirildiğinde nerdeyse zaten o güce sahip cupranın parası çıkıyor.
1.4 tsı forged motor ıs20 setup dq200 sanzıman ıle rtmg kevlar kavrama mevcut 2 senedır 1.7 basınc ıle sorunsuz kullanıyoruz.
bu devırde araba alıp satmak en zor hale geldı
sız sanıyormusunuz alacagınz cupranın motor kondısyonunun ıyı olabılecegını ben sarı sıtede 4 senedır satılık leon curpra bılıyorum nedense bı turlu satılmadı. modıfıyezevk ısı kısıler kendı ellerındekı arabaları degerlendırıp kendılerıne gore bır seyler yapması yanlıs bı davranıs degıl bence
rain man
04-03-2025, 23:13
1.4 tsı forged motor ıs20 setup dq200 sanzıman ıle rtmg kevlar kavrama mevcut 2 senedır 1.7 basınc ıle sorunsuz kullanıyoruz.
bu devırde araba alıp satmak en zor hale geldı
sız sanıyormusunuz alacagınz cupranın motor kondısyonunun ıyı olabılecegını ben sarı sıtede 4 senedır satılık leon curpra bılıyorum nedense bı turlu satılmadı. modıfıyezevk ısı kısıler kendı ellerındekı arabaları degerlendırıp kendılerıne gore bır seyler yapması yanlıs bı davranıs degıl bence
Siz de zaten beni destekler sekilde yazmışsınız cevabınızı anlayamadım.
Kullandığınız motorun internalleri değişmiş sanzimaninsa neredeyse her seyi :) artık ne o motor standart bir 1.4 tsi gibi değerlendirilmeli ne de o sanziman standart bir dq200 olarak kiyaslanmali.
Cupra piyasasinin satilmamasinin tek sebebi sayıca az oldukları için piyasanın çok üstündeki fiyatlama hakkını kendinde görmeleri. Kafasında 250 300 bg olan bir adamın 1.2m a araba alıp 400 bin harcaması mi mantikli yoksa 1.6m a standart ve stok sekilde o arabayı alması mi :)
Ayrica mevzubahis araciniz ilana girdiğinde stok bir cupradan daha çok talep oluşturacağını düşündüren ne? Muhalif olmak için aykırı yorumda bulunmussunuz ama mantikli düşününce bana hak vereceğinizi düşünüyorum. Yoksa isteyen istediği arabayi istediği şekilde yürüyebilir burada konu bu değil. Kaldı ki zaten bu işleri benden çok cok anlayan birisiniz. En cok sizin hak vermeniz gerek :)
dragstar
08-03-2025, 20:12
tekrardan elinize sağlık, yorumların içinde ayrıca teşekkürler
https://youtu.be/fnK_29pd5zE?si=ubMdydfWUoc7eAD1
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.