PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : vites geçme sorunu



M3CSL
05-02-2009, 20:47
slm
yaklaşık 1200 km once balata caktırdım, ve sanz yagını 80 90 castrol koydum,

baslarda daha zor gecıodu dogal olaral yavas yavas alıstı fakat son 200 300kmdır gelısme yok hala zor gecıyor, alısma surecı bıtmedımı acaba, yoksa sanz yagı kalınmı geldı- 75 90 castrol kulanmıstım daha once ondan memnundum,
not: ılk calıstırmalarda kolay gecıo vıtesler nıspeten soradan zorlasıyor;)..

senna
05-02-2009, 20:48
yağ olabilir, debriyaj merkezi olabilir

XoR
05-02-2009, 20:52
slm
yaklaşık 1200 km once balata caktırdım, ve sanz yagını 80 90 castrol koydum,

baslarda daha zor gecıodu dogal olaral yavas yavas alıstı fakat son 200 300kmdır gelısme yok hala zor gecıyor, alısma surecı bıtmedımı acaba, yoksa sanz yagı kalınmı geldı- 75 90 castrol kulanmıstım daha once ondan memnundum,
not: ılk calıstırmalarda kolay gecıo vıtesler nıspeten soradan zorlasıyor;)..

Yağ ısındıktan sonra problem oluşuyo yazdıklarına göre.Bence eski yağına geri dön Seko

Göki,ZD
05-02-2009, 20:58
oooo seko sen daha iste gelmeden bahanelere başladın adamım yok vites geçmiyo filan :D
korayın dediği gibi

M3CSL
05-02-2009, 21:11
hımm, yag benımde aklıma gelmıstı,, degıstırıp bı denıyelım o zmn.. ztn kullanımında kamyonetler ıcın fılan yazıyo baya kalın bı yag:D

Göki,ZD
05-02-2009, 21:12
hımm, yag benımde aklıma gelmıstı,, degıstırıp bı denıyelım o zmn.. ztn kullanımında kamyonetler ıcın fılan yazıyo baya kalın bı yag:D

ya seko akşam akşam iyi güldürdün Allahda seni güldürsün :)

KMR2-GT
05-02-2009, 21:12
bızımkılerde fazla yağ kondugu zaman bole bısı oldugunu bılıorum ama opellerde varmı bılmıorum bunuda dusun kardes

AhmetH
05-02-2009, 21:13
Castrol TAF-X 75w-90 dene

M3CSL
05-02-2009, 21:18
ya seko akşam akşam iyi güldürdün Allahda seni güldürsün :)

euheuhhu harbı komıkmıs sımdı farkettım:D


yag fazla koyunca oluyo bızdede evt,

not:bu arada araba calısmazken ınanılmaz rahat gecıo vıtesler.. o alısma durumundan sanırım.:icon_wack

AhmetH
05-02-2009, 21:25
demek yağ süzülüp boşluklar rahatlayınca anladın sen :D

değiştir kamyon yağını her v6 pikap yada kamyon değil :p

M3CSL
05-02-2009, 21:35
ustad anladım anladım:D:D
v6 motorlu cıft kabınlı :ramo:D

M3CSL
18-03-2009, 22:03
şanz yağını castrol ep80 ıle değiştirdım, hala sorun devam edıyor, soukken gene super gecıyo vıtesler ısındıkça zorlaşıyor, 75 80 sanz yagımı kullansam acaba yoksa başka bişeydenmıdır??

Schumi
18-03-2009, 22:05
Baskıda problem olmasın ?

AhmetH
18-03-2009, 22:15
75 90 dene aga.

sen şanzımanı iyi ısıtan adamlardansın :D

M3CSL
18-03-2009, 22:32
Baskıda problem olmasın ?

bılmıorumkı:icon_wack

75 90 dene aga.

sen şanzımanı iyi ısıtan adamlardansın :D

75 90 koyduk ztn oncesınde olumsuz sonuc..

AhmetH
18-03-2009, 22:33
mekanik sorun aramak lazım ozaman.

vites körüğünü söktür.. ordaki pimden başlayın mesela :)

sende geri vites 5 in altında mı ? F23 mü var yani ?

VeNoM_35
18-03-2009, 22:49
evet f23 sekonun ahmet.

M3CSL
19-03-2009, 11:27
ahmet pardon yaa kafam ıyıce karıstı ztn 75 90 koymadım onu en baslarda koymustum sanz yapılmadan once;)
ztn bu rakamlarla kafam karıstı sıcakta noluor vs vs..
75 90 guzel olur dermısın sımdı??

gokan olm f25 berıım:D

_cAgdAsH_
19-03-2009, 11:30
yag'dan yapabilir ama denemişsin ceşitli yagları
balatayı caktırdım dediğine göre baskı değişmedin sanırım problem baskıdan

AhmetH
19-03-2009, 11:33
derim tabi :)

Cem.B
19-03-2009, 11:34
seko sana iğrenç bi paşaoğlu esprisi yapım senin arabanın roskisi kaymış hacı :)

Eray Yümsel
19-03-2009, 11:38
seko ne zaman geliyon istanbula:evild:

:D

kayhan
19-03-2009, 12:17
f23-f25 iki şanzumandada vites konumları aynı.

F23 de telli sistem var vites kolu baglantısında. F25de bu işlev çubuk ile halloluyor. Ben sea80 kullanıyorum son 2 yıldırda aynı yag ile duruyo ve geçişlerde hiç problem yok ne sıcakta ne sogukta. Daha önce ATF de kullanmıştım ama geçişlerde bi sorun yaşamadım hiç.
Serkanım yalnız şanzumanın bi sıkıntısı var kronik olarak, geçenlerde bi arkdaşda aynı problem oldu, vites arayıcıdaki bi pim aşınıyor ve degişmesi gerekiyor, benım eski şanzumanlardan "vites arayıcı" ile degiştirdik bi problemi kalmadı. Şanzuman indirmeden vites kolundan başlayarak boşluk veya aşınma varmı diye kontrol ederek bi git bakalım.

xxozanxx
19-03-2009, 12:27
VALVOLINE yağ kullan diyorum seko kesinlikle...Benim kısa aynadan dolayı cırtlamayı çözdü zamanında...


şanz yağını castrol ep80 ıle değiştirdım, hala sorun devam edıyor, soukken gene super gecıyo vıtesler ısındıkça zorlaşıyor, 75 80 sanz yagımı kullansam acaba yoksa başka bişeydenmıdır??

M3CSL
19-03-2009, 14:38
seko sana iğrenç bi paşaoğlu esprisi yapım senin arabanın roskisi kaymış hacı :)
:p:p

seko ne zaman geliyon istanbula:evild:

:D
:Deli::Deli:

f23-f25 iki şanzumandada vites konumları aynı.

F23 de telli sistem var vites kolu baglantısında. F25de bu işlev çubuk ile halloluyor. Ben sea80 kullanıyorum son 2 yıldırda aynı yag ile duruyo ve geçişlerde hiç problem yok ne sıcakta ne sogukta. Daha önce ATF de kullanmıştım ama geçişlerde bi sorun yaşamadım hiç.
Serkanım yalnız şanzumanın bi sıkıntısı var kronik olarak, geçenlerde bi arkdaşda aynı problem oldu, vites arayıcıdaki bi pim aşınıyor ve degişmesi gerekiyor, benım eski şanzumanlardan "vites arayıcı" ile degiştirdik bi problemi kalmadı. Şanzuman indirmeden vites kolundan başlayarak boşluk veya aşınma varmı diye kontrol ederek bi git bakalım.

bı baktıralım bakalım dedıgın yere anladım saol


VALVOLINE yağ kullan diyorum seko kesinlikle...Benim kısa aynadan dolayı cırtlamayı çözdü zamanında...
gordum gecenlerde o yagı bu ıslemlerle hal olmazsa denerız..