Orijinalini görmek için tıklayınız : Sessizlik ve huzur istiyorum
Son günlerde egzoz sesinden çok sıkıldım. Arabayı %95 işe,okula vs... giderken kullanıyorum ve araba boost görmüyor zaten bu kullanımda. 3" dp, 3" ara borular, el yapımı hayvani orta susturucu, ve dc sports son susturucu var. silencer hiçbir şekilde çözüm olmuyor. ses o kadar aşırı ki annem çok uzaklardan sesi duyup ben eve varıncaya kadar çorbamı ısıtmış oluyor. eve varınca direk sıcak yemeğe kavuşuyorum. şu an için bu egzozun tek cazip yanı bu.
genel kullanımda rahatsız etmeyecek kadar sessiz gazladığım da arabaya zarar vermeyecek bir çözüm istiyorum( bir miktar performans kaybına razıyım).
orjinal egzoz sistemi(orjinal 60lık) + qtec mi?
şu anki egzoz + apexi ecv mi?
76 lık ara boru ve orjinal son susturucu mu?
yoksa başka bir seçenek mi?
ben megan racing kullanıyorum egzos olarak ve silenceri taktığımda nerdeyse ölüm sessizliği oluyor carbon olanını tavsiye ederim.
ODTÜ teknokentte egzoz sesi yüzünden uyarı almadın mı hiç mustafa? :)
ODTÜ teknokentte egzoz sesi yüzünden uyarı almadın mı hiç mustafa? :)
uyaran olmadı da sabah işyerinin otoparkına girerken , yada okulda bölümün otoparkına girerken hoş olmuyor
ben megan racing kullanıyorum egzos olarak ve silenceri taktığımda nerdeyse ölüm sessizliği oluyor carbon olanını tavsiye ederim.
Megan Carbon 51 mm düz boru ile kullanıyorum çift kademeli slincer var taktımı gürleyen araba standart oluyor hatta orta susturucu olsa sessiz ötesi olacak.
Megan Racing Mspec-II Carbon
http://www.meganracing.com/uploadImage/regular/new%20m-spec%20flat%20x500.jpg
SULTANOGLU
12-02-2009, 09:13
http://www.atpturbo.com/root/releases/images/release091004/anatomy.jpg
bence egzoz sistemin yine aynı kalıp böyle bir cut out taksan gaza tam basmadğın zamanlarda ses okadar fazla çıkmayabilir. komple değiştirmektense böyle yapmak daha mantıklı gibi.
Day Walker
12-02-2009, 09:16
bence çıkar biraz kafa dinlersin
Megan Carbon 51 mm düz boru ile kullanıyorum çift kademeli slincer var taktımı gürleyen araba standart oluyor hatta orta susturucu olsa sessiz ötesi olacak.
Megan Racing Mspec-II Carbon
http://www.meganracing.com/uploadImage/regular/new%20m-spec%20flat%20x500.jpg
boyu ne kadar megan racing son susturucuların?
http://www.atpturbo.com/root/releases/images/release091004/anatomy.jpg
bence egzoz sistemin yine aynı kalıp böyle bir cut out taksan gaza tam basmadğın zamanlarda ses okadar fazla çıkmayabilir. komple değiştirmektense böyle yapmak daha mantıklı gibi.
link galiba atpturbodan nedir bu ürünün adı? tam linki alabilir miyim?
boyu ne kadar megan racing son susturucuların?
link galiba atpturbodan nedir bu ürünün adı? tam linki alabilir miyim?
bu uzerinde wg actutator olan urun senin spool zamanını baya bi geciktirir belli bir basınca ulasmadan tam acılmayacak egsozun geri basıncı o arada yuksek olacagından buda daha uzun zaman alacak, bunun yerine e-cutout kullanman daha mantıklı.
SULTANOGLU
12-02-2009, 09:25
ürünün adı cut out olarak geçiyor, ben sadece resim olsun diye arattım bunu buluncada direk koydum :)
ama aslında tam olarak istediğim fotoğrafı bulamadım benim deek istediğim birebir egzoz borularına uyuyyor aynı sitstem üstünden siz gaza na kadarbasarsanız bu valfi okadar açıyor.
http://us1.webpublications.com.au/static/images/articles/i14/1484_3lo.jpg
aslıdna uygulaması buda bir türlü istediğim fotoğrafı bulamıyorum :D
http://my.is/forums/f114/ves-exhaust-awesome-alternative-manual-electronic-cut-out-exhausts-248862/
ilk fotonun linki
boyu ne kadar megan racing son susturucuların?
komple boyu 50 cm
bu uzerinde wg actutator olan urun senin spool zamanını baya bi geciktirir belli bir basınca ulasmadan tam acılmayacak egsozun geri basıncı o arada yuksek olacagından buda daha uzun zaman alacak, bunun yerine e-cutout kullanman daha mantıklı.
doğru bu yönden getirisinden çok götürüsü olacaktır.
cutout daha mantıklı
kellepaca
12-02-2009, 09:40
Bence RC'nin orjinal susturucuyu geri tak, o da susturamazsa ne susturabilir ki? Hem sleeper görüntüsünü pekiştirir.
VeNoM_35
12-02-2009, 09:54
bu sistemin zararı varmı?
http://www.flyazo6-fly2002transamws6.com/pictures/ws6/gallery/9-21good-QTEC.jpg
VteC_MaNiaC
12-02-2009, 10:24
Aslına bakılırsa DC Sports zaten çok ses çıkaran bir egzos atmosferikte bile turboda çok daha fazla ses çıkartıyodur diye düşünüyorum ... Zaten yazmışın ortada bi susturucu var diye son susturucu olarak daha esi kesme odaklı silencerlı bi egzos takarsan sorun yaşamazsın diye düşünüyorum ...Megan Racing Karbon olan baya baya azaltıyor sesi 76 mm çapında zaten ... KAzan boyuda 38 cm ..
konuyla alakası yok ama cut out basmadan ses cıkmıyoru basıncada bı anda Ses cıkmaya baslıyor degıl mı??Ses olarak Vtec acılır gbı oluyor ..bızım burda bı sahın var adam normal gıderken hcc ses yokk sora bı anda gaza yuklenınce ortalık yıkılıyor bunu nasıl yapıor anlayamadım valla? :S
elimde 1 hafta kullandıgım elektronic 2,5" cutout var. cutout u istersen görüşelim...
supersprint magnum al bence kocaman kazanlı olanından, dc sports ve hks korkunç gürültülü..
supersprint magnum al bence kocaman kazanlı olanından, dc sports ve hks korkunç gürültülü..
yer problemi var. DC Sports zor sığıyor, sanırım ss magnum sığmaz oraya
magnum ssler var düz boru kazan benim clio'ya sokmuştuk.
SS magnumun taypar için olanı var yayvan belki oolur
magnumların 76lık girişi olanı var mı?
2 seçenek var gibi
1- orjinal egzoz sistemi + cutout
2- daha sessiz bir son susturucu
mustafa ss yada sebring tarzı egzostların 76 mm lik girişli olanı olduğunu sanmıorum
ancak supersport otomobiller için olanlarında vardır sanırım :)universal yada typer filan için olanında yoktur o giriş giç sanmma
bendeki sebringde 60 lık girişi orj de 60 lık ama orj e göre çok güzel
ama öle bi egzsot takman performasını çok etkiler bence
Rockford
13-02-2009, 13:54
1.seçenek güzel orjinal egsoz sistemi + cutout.
ama montaj yerini vs iyi araştırmanı öneririm aracın turbolu sanırım, yüksek egt sıcaklıgından cutout motoru arızalanabiliyo.
ben olsam cut out tercih ederdim şu an bir firma yeni bir tasarım çıkarıyor üzerinde actuator var ve basınca duyarlı özellikte atıyorum mbc ile 5psia ayarladınız 5psidan sonra cut outu açıyor tamamen aynı şekilde mbc ebc ems ile kontrol edilebilyor 2 3 4 inç şu an boyutlarda yapılıyor yaklaşık 300 400 dolar civarı daha piyasaya sürmediler ama eğer düşünürsen aklında bulunsun yardımcı olmaya çalışırım
ben olsam cut out tercih ederdim şu an bir firma yeni bir tasarım çıkarıyor üzerinde actuator var ve basınca duyarlı özellikte atıyorum mbc ile 5psia ayarladınız 5psidan sonra cut outu açıyor tamamen aynı şekilde mbc ebc ems ile kontrol edilebilyor 2 3 4 inç şu an boyutlarda yapılıyor yaklaşık 300 400 dolar civarı daha piyasaya sürmediler ama eğer düşünürsen aklında bulunsun yardımcı olmaya çalışırım
basınca göre actuator'ın bir tepki süresi gerekeceği için spoolu olumsuz etkileme durumu olmaz mı?
M_PROJECT
13-02-2009, 14:18
semihin soyledigide olur normal bi cut outa olabilir . megan racing in urunlerinden uzak dur derim . sessizlik icin alsan bile egzoz un ic kismi daralmalari cok farkli . kaliteli urunleri yok . en makulu elektrikli cut out .
yok çalışma hızı gayet iyi problem olucanı sanmıyorum uygun yerde uygun şekilde bağlandıktan sonra çok problem yaşanmaz elektrikli cut outtan bence daha güzel
http://www.youtube.com/watch?v=C556EHYUijA
yok çalışma hızı gayet iyi problem olucanı sanmıyorum uygun yerde uygun şekilde bağlandıktan sonra çok problem yaşanmaz elektrikli cut outtan bence daha güzel
http://www.youtube.com/watch?v=C556EHYUijA
videoyu işyerinde olduğum izleyemedim
atpturbo da buldum actuatorlı cutout
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=ATP-ACS-010&Category_Code=BCS
out of stock ama
evet o artık üretilmiyor bildiğim kadarıyla zaten çinde yaptırıyordu sanırım, ayrıca sağlamlık problemi falan yaşadı benim attığım linkteki çin yapımı değil sağlamlık açısından atpden kat kat daha iyi olduğunu düşünüyorum
Ben bu internal wg tipi actuator olanlardan uzak durulması gerektigine inanıyorum tepki suresi bakımında en ideali elektirikli bence hem pratik hemde senin kontrolunde.
buda senin elinde istersen ems ile kontrol edebilirsiniz çıkış alıp istediğiniz basınçta açılır:)
elektriklinin bozulma şansı daha fazla bana göre tepki süresi daha iyi bence elektrikliye göre
http://www.dp-engineering.nl/static/img/projects/206_rc_turbo_black/206_RC_Turbo_black_12.jpg
İyi bir ustaya bu sistemi susturucuları, sesiz ama arabayı sıkmıcak bi sekilde yaptırmak tek secenek.
http://www.supersprint.com/public/images/26893.jpg
Bu hem sesi keser hemde performans sorunu olmaz çünkü turbo araç için, ama ultra pahalı...
Fanteziye baglarsak 206gti lara vardı sanırım sag sol cıkıs;
http://www.supersprint.com/public/images/30547.jpg
Bu tarz birşey yaptırılabilir.
Çapraz bağlı arka süspansiyon sebebiyle borular böyle ecüş bücüş enteresan yerlerden geçmek zorunda kalıyor. :(
aynı sorunu ben de yaşıodum.
ss magnum aldım süper oldu.
tavsiye ederim
çıkış neden solda; orda anlamsız gezme var direk u dönüyor bir sürü geri tepme yapacak.
Çıkışı sağdan versen biraz modifiye ediip , yada direk sola doğur kısa geniş tüplü birşey taksan? Boşu boşuna dolanıyor, güç kaybı değil mi?
çıkış neden solda; orda anlamsız gezme var direk u dönüyor bir sürü geri tepme yapacak.
Çıkışı sağdan versen biraz modifiye ediip , yada direk sola doğur kısa geniş tüplü birşey taksan? Boşu boşuna dolanıyor, güç kaybı değil mi?
o dp nin yaptığı mustafanin değil
biz cupralarda qtp kullanıyoruz gayette saglıklıdır yarın resımlerını eklerım ensonda orjınal susturucu var herşey düğmeye basana kadar;) düz boru çalişiyor açılıp kapanmasında hiçbisorun yoktur guzel çalişiyor
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.