PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : peugeot 308 ?????



nightkids_han
25-02-2009, 14:20
arkadaşlar araç içine su alma gibi birşeyden bahsediliyor ,
bu doğrumu?
yani şimdi 0 km 308 alsak gıcr gıcır araba içeri sumu alıcak Aklım Almıyor yaw?

emretorlak
25-02-2009, 15:30
Her 308 su alacak diye bişey yok tabi:)Ben de okudum o sorunu bir forumda bahsedilmişti.Peugeot'ların genelde böle antika problemler verdiğini söyleyebiliriz.Bir arkadaşımın 308'nin 3000 km.de triger kayışı parçalandı ve sağ ön cam otomatiği bozuldu:)Mide bulandırıcı şeyler tabi.Diğer markalara oranla hata verme istatistiği daha yüksek diyebiliriz.Ama her pug arıza verecek diye bişey de yok.Benim gibi şanslı kullanıcılarda yok değil;)

onursumer
25-02-2009, 15:38
binlerce 308 arasından 2-3 tanesinde çıktı diye hepsi vericek diye birşey yok

tabi ihtimal herzaman var ama her marka için geçerli bu :)

mechanıcer
25-02-2009, 15:40
marka ıcınde fabrıkasyon hatalar olabılır bantta calısanın anlık uyumasından veya baska sey dusunmesınden :D oda artık hangı sase no aralıklarına ugradıysa onlara denk gelmıstır :) markaya maal etmeyın her markada olur bole seyler.. hepımız ınsanız onu yapanda:D

olcay_bora
25-02-2009, 15:43
307 5 yasında almaya başladı yolda giderken şemsiye açıcam yakında :D

deniz
25-02-2009, 15:45
ayrıca fabrıkasyon dısıda olabılır
cam kenarındakı cam sılıkonunun acılmasından yapar alır.
kapı fıtıllerınden alır
tavan acılırsa tahlıye yolları tıkalıysa
arabanın alt tahlıyelerı tıkanır ıcerı veırr : ) bunlar sıfır arabadada olabılıecek seyler bıze haftada 2*3 tane gelıyor bu ara mevsımı :D

UĞUR_GSI
25-02-2009, 18:17
yaklaşık 12000 km kullanmama rağmen hiçbir sorunla karşılaşmadım ve gercekten cokmemnun kaldım 307 oranla bir hayli geliştirmişler ki ben bu arabayı hep limitlerde kullandım yüklendiğinizde ve frenlerde gayet başarılı ama aile arabası işte oyüzden 3 aydır yeni aracımla mutluyum:)

CasabLanca
25-02-2009, 20:11
konuyu açan bendim kuzenimin aracı sorunu hallettiler serviste ama bunun dışında daha birçok sorunumuz var :D misalen sağ stop su alıyordu ilk günden itibaren tamir gördü serviste sonuç alınmadı yenisi takıldı şu an hala su alıyor..

fangio
25-02-2009, 20:21
İstanbul'da iken o kadar sağ ya da sol arka far grubu yanmayan 307 gördüm ki sayısını bile bilmiyorum. :(

barutçu
25-02-2009, 20:24
Sitede ne kadar çok pejo hayranı olduğunu bilerek bunu söylemek pek kolay değil fakat kimse yanlış anlamasın. Tamamen kendi düşüncem.
Bence Pejo alınacak bir araç değil (partner) dışında.
2002 model 307 almıştı çok samimi bir arkadaşım ilk çıktığında.
Araç herşey normal fakat sileceklerinde sorun var. Altı üstü silecek motoru değiştirilecek fakat kendisi ufak yerde ikamet ettiği için en yakın servisi 100km uzaklıkta. Neyse en yakın servise gidiyor yapıldı deniyor sonra geri geliyor. 2 gün sonra tekrar bozuluyor. Gene gidiyor servise gene yapıldı..vs en sonunda izmir'de iken buradaki servise götürüyor. Aracın silecek motorları değiştiriliyor. Aradan 5-6 ay geçiyor gene aynı sorun.Sonunda vazgeçti yaptırmaktan :D
Onun dışında kornası yaklaşık 2-3yıldır basmıyor :)
Arka fren lambası 1-2 ayda bir patlıyor...
Aldığına 1000pişman. Tabiki memnun olanlarda vardır.
Bu arada hiç bir arabaya modifiye 206 kadar yakışmıyor :)
Ama keşke daha ilgili servis ve daha kaliteli malzemeler kullanılsa...

seko
25-02-2009, 20:32
bende var 2008 308 comfort hdi 110 basic donanım olmasına ragmen herhangi bir sıkıntı yasamadım guzelde gidiyor 1400 kg olmasına ragmen ve nasıl oluyor anlamıyorum az yakıyor icide genis , bagajıda buyuk , inanılmazda sessiz beni bugune kadar uzmedi ama bu isler birazda şans işi birazda her arac fabrikadan arıza veya sıkıntılı cıkabilir genelleme yapmak yanlıs , ama bu tip sorunların cıkmasının sebebi cok kotu servis politikası olabilir serviste biraz dikkat etmek yarar var .
Diger turlu 308 guzel ve şık bir arac gerci ben birazda esimin istegi olsun diye aldım ama simdi keyifle biniyorum ..

serhatgüzelsoy
25-02-2009, 20:43
Su alma sorununda 308 için net bir cevap veremiyeceğim ancak 2 peugeot kullanıcısı arkadaşımın başına geldi. 207 ve 307' de. İkiside su aldı nedensiz bir şekilde evlerinin önünde dururken. Ve servis bu işe 5 gün süre istedi. 5 gün otomobilsiz dolaşmak onlar için zordu. Zaten arabalarından soğuyup satmak zorunda kaldılar. Umarım başka kimsenin başına gelmez.

UĞUR_GSI
25-02-2009, 20:43
bazı araclarda böyle şeyler olabiliyor can sıkıcı şeyler umarım bian önce sorun cözülür .

FaBeRgE
25-02-2009, 20:48
Bende çok sıkıntı olduğunu duyuyorum takıldığım forumlarda ama bu sıkıntıları söyleyenlerin sadece %10u kendi başına gelenler diğer kalanlar ise kulaktan dolma. Bende 2005 senesinden beri 307 kullanıyorum 78bin km olmak üzere söylenen duyulan görülen hiçbir sorun yaşamadım :) Demekki çok şanslıyım:D

CasabLanca
25-02-2009, 20:51
2005 senesinden taki 2 ay öncesine kadar 307 kullandık onda hiç böyle bir sorunumuz yoktu ama 308 cortingen

barutçu
25-02-2009, 21:18
Bende çok sıkıntı olduğunu duyuyorum takıldığım forumlarda ama bu sıkıntıları söyleyenlerin sadece %10u kendi başına gelenler diğer kalanlar ise kulaktan dolma. Bende 2005 senesinden beri 307 kullanıyorum 78bin km olmak üzere söylenen duyulan görülen hiçbir sorun yaşamadım :) Demekki çok şanslıyım:D

:) Doğrudur genelde hep kulaktan olma bilgiler, fakat benim arkadaşım dediğim kişi kardeşim gibi. Arabayı sıfır beraber teslim aldık ondan sonrada en az 3-4.000km yapmışımdır araçla, değişik yıllarda.
Kornası basmıyor, silecekler çalışmıyor. Motor değişiyor 3-4 gün sonra tekrar aynısı oluyor.
Arka fren lambası için kullanmaya zaten gerek yok :)
Dediğim gibi belki belirli serilerde yaşanan bir sorundur.

onursumer
25-02-2009, 23:41
bide daha hala 2004 model 307 mevcut 1.6 triptronic daha bir problem çıkarmadı gerçi bizimki 37bn km de :)

2004 senesindede sıfır rc almıştık 2006 da satana kadar bize hiç problem çıkarmadı oda 54bin deydi satarken.

merve
26-02-2009, 02:38
3yıla yakındır pug 207 kullanıyorum aracımın su aldıına hiç şahit olmadım :) yazık yaa, çıkmış 10a inmez 9a misali adı çıkmış peugeotların :) o sebeple herşeyi abartılıyo artık :)

levent
26-02-2009, 02:46
benim corollanın tek sorunu sol arka kapı fitilinden olmuştu, kapanma zorluğu vardı değişti bitti :)

Jam da Joker
26-02-2009, 04:50
Ben Peugeotlarda anlatılan bu problemlerin kulaktan duyma olduğuna inanmıyorum.
Nedeni ise ilginç şekilde benim kendi arabamdada başıma gelmesi.
Bende 406 kullanıyordum benim arabamda tavandan su aldı. Baktırdığımda bir çok Peugeotlarda bu sorunun olduğunu söylediler üstelik tek model değil bir çok farklı 106 307 406 vs gibi.. Benimkinin sorunu antenden su almasıydı genellikle tahliye yollarının tıkanmasından dolayıda oluyormuş.. Cam elektronik işine gelince benimkindede arıza çıkarmıştı camlar kapanırken sanki bir engel varmış gibi bir anda otomatik olarak geri aşşağıya iniyordu. Arka stoptan su alma sorunu benim aracımdada vardı stopların içine su almıyordu fakat sürekli arka stopların ordan bagaja doğru bir yere su aldığı için içeride nem yapıp gizli bölmenin içindeki Cd Changerda nemden ötürü oksitlenme yapıyordu 3 kere yaptırdım en sonunda cihaz iflas etti bidahada yapılamadı :heyoo:
Bu sorunların hepsini yaşadım dahada fransız bir araba almayı düşünmüyorum ama çok rahattı orası ayrı :)

likedead
26-02-2009, 08:43
pejolarda sorunların olduğu doğru bende 2004 partner vardı...aracı airbag hatası yüzünden servise çağırdılar...gittik yaptılar tabi çalışıyomu çalışmıyomu o allaha kalmış artık:)şimdi partner tepe var onunda ilk aldığımız günden beri arka silecek su atmıyor...servisin söylediği 1 gün bize bırakcaksınız sorunu çözücez...ben servisi birbirine kattım orda...çünkü resmen bizi kazıkladılar...tamam fabrikadan öyle çıktı ama araçlar geldiğinde kontrol etmiyolar mı burda satışa sunmadan önce...ve o kadar bağırıp çağırmamdan benim aldığım aracın bi üst paketinde olan 350 tl değerinde olan orta konsolu bedelsiz taktılar sırf işi mahkemeye taşımayım markanın adını kötüye çıkarmayım diye..ama son yaptıkları olay bardağı taşıran son damla oldu...geçenlerde aradılar aracın sigorta kutusunu geliştirmişler gelin takalım diyolar...kardeşim nasıl araç yapıyosunuz 0 arabanın her yerini söküp arka sileceğe su attırmayı başardınız boru kırıkmış içinde ondan su atmıyomuş...bide sigorta kutusunu değiştirdiniz...daha neler çıkcak bakalım başımıza....bu saatten sonra bi dahada hayatta pejo almam...kimseye tavsiye etmem...

McS_R53
26-02-2009, 09:02
peki pug bunları bile bile neden ürünlerini piyasaya sürmeye devam ediyor???

BLuEBoY
26-02-2009, 09:27
3yıla yakındır pug 207 kullanıyorum aracımın su aldıına hiç şahit olmadım :) yazık yaa, çıkmış 10a inmez 9a misali adı çıkmış peugeotların :) o sebeple herşeyi abartılıyo artık :)


aynen walla adı çıkınca hep kötü oluyo yada üretılen modeller arasında ciddi farklar var mah.de bi abimizde 307 vardı bu kroniklerin hiç birini yaşamadı can ciger en samimi arkadaşımda 106gtı vardı 2sene kullandı servise 1kere gitmemiştir okadar derler 106nın ön takım dagılır sesi kesemezsin vs. ne takımları dagıldı ne sesi sedası vardı bence biraz şans işi ve geriside tamamen kullanımla alakalı dıye düşünuyorum siz ona iyi davranırsanız oda size iyi davranır :icon_tup: markayı kötülemek yanlış bence..

barutçu
26-02-2009, 09:53
aynen walla adı çıkınca hep kötü oluyo yada üretılen modeller arasında ciddi farklar var mah.de bi abimizde 307 vardı bu kroniklerin hiç birini yaşamadı can ciger en samimi arkadaşımda 106gtı vardı 2sene kullandı servise 1kere gitmemiştir okadar derler 106nın ön takım dagılır sesi kesemezsin vs. ne takımları dagıldı ne sesi sedası vardı bence biraz şans işi ve geriside tamamen kullanımla alakalı dıye düşünuyorum siz ona iyi davranırsanız oda size iyi davranır :icon_tup: markayı kötülemek yanlış bence..

Kimse markayı kötülemiyorki:soru:

Herkes yaşadığı sorunları yazmış, çoğuda görüldüğü gibi kulaktan dolma bilgi değil.

emretorlak
26-02-2009, 09:55
Markaların arıza istatistikleri ile ilgili bir tablo incelemiştim.Peugeot'un hata verme olasılığı bir VW ve BMW marka araç ile hemen hemen aynıdır.En düşük arıza istatistiği ise Türkiye'de piyasası güçlü olmayan Mazda'ya aitti.Pug'da bir arıza çıktığı zaman 1'e 5'e katılarak anlatıldığı bir gerçektir.Her araba alımı bir risktir.Örneğin bence 67000TL'ye bir Honda Type-R almak yerine 45000TL'ye Pug 207 RC alarak 22000TL tasarruf edip aynı klasmanda bir araca binmek, Honda'nın sağlamlığından ve stabilitesinden fedakarlık etmeyi mantıklı kılar.Sonra da kalkıp söylenmemek gerekir.

Bakın alıntıdır.Bahsi geçen araç VW Golf.


2001 Golf Comfort sahibi olarak aracimin ariza istatistigi...

Sol kapi(sofor kapisi) kilidi 3 yil icinde 3 defa bozuldu(kilit aksami degil kapinin acildigini anlayan kilit aksaminin icindeki zimbirti ama her seferinde kilitle beraber degismesi gerekiyor...

Yagmur yagmasindan 2 gun sonra baslayan ve viraj demir cubugundan gelen garc gurc sesi....

Arka silgec su fiskiyesinin calismamasi(arka koltuk dosemesinin altinda baglantisi cikiyor..)

Alarmin beyninin kafayi yemesi.Bazen hic bir sey olmasa bile kendi kendine calmasi...

Arka stop lampullerinin sık sık patlaması..

bunlarin haricinde pek bi sorun yok... Guzel arac

barutçu
26-02-2009, 10:11
Markaların arıza istatistikleri ile ilgili bir tablo incelemiştim.Peugeot'un hata verme olasılığı bir WV ve BMW marka araç ile hemen hemen aynıdır.En düşük arıza istatistiği ise Türkiye'de piyasası güçlü olmayan Mazda'ya aitti.Pug'da bir arıza çıktığı zaman 1'e 5'e katılarak anlatıldığı bir gerçektir.Her araba alımı bir risktir.Örneğin bence 67000TL'ye bir Honda Type-R almak yerine 45000TL'ye Pug 207 RC alarak 22000TL tasarruf edip aynı klasmanda bir araca binmek, Honda'nın sağlamlığından ve stabilitesinden fedakarlık etmeyi mantıklı kılar.Sonra da kalkıp söylenmemek gerekir.

Bakın alıntıdır.Bahsi geçen araç WV Golf.

Sonuçta hiçbir araç problem çıkarmaz denmiyor. Yeri geliyor sınıfının en iyisini alıyorsun o da problem çıkartıyor zaten.
Arkadaşım z4 almıştı, araç motor problemli her seferinde oldu deniyor. En sonunda mahkemelik oldular. Yenisini ya da parasını iade edeceklerdi...
Ama daha öncedende denildiği gibi kullanıma çok bağlı.
Örneğin bahsedilen vw sahibi hiç kaza yapmışmı onu yazmamış. Belki aracın sol kapıdan darbesi var. Ondan sonrada içindeki aksamı SERVİS bir türlü eski haline getiremedi.
2.Bildiğim kadarıyla o yıllarda opsiyonel olarak bile vw alarm sunmuyordu. (hala sunmuyor die biliyorum golf için) Dışardan gidip kendin taktırıyordun. Ya da bunu yazan kişi dışardan aldı alarmı servise taktırdı onu bilemeyiz ama sonuçta sonradan takılan bir alarm. Ve de o sorun aslında çok basit alarmlarda "hassasiyet" kontrolü gibi bir yer var. Onun hassasiyeti çok yüksek olduğu için yanından otobüs geçse titrer, gök gürlese titrer...vs
Benim söylemek istediğim SIFIR araçlar arasında muhtemelen en çok problem çıkartan pejodur.
Sıfır araç alıp içine su alması, camların çalışmaması, sileceklerin arızalı olması, stop lambasının patlaması...vs

Orhan
26-02-2009, 10:12
Bi ara 308 hdı bakmıştım şikayet var diye bi sitedeki şikayetleri duyunca arkama bakmadan kaçtım pug un marka imajı yerlerde 1 e 5 katılıyormu bilmem ama bu imajı düzeltmeleri için çevreye duyarlı olmaları dışında da bişeyler yapmaları lazım

emretorlak
26-02-2009, 10:26
Benim söylemek istediğim SIFIR araçlar arasında muhtemelen en çok problem çıkartan pejodur.
Sıfır araç alıp içine su alması, camların çalışmaması, sileceklerin arızalı olması, stop lambasının patlaması...vs


:):):):)
Demekki yine kendimi ifade edemedim.Peki sıfır araç açısından bakarsak bu da sıfır VW sahibi.



1 Temmuz’da almış olduğum Volkswagen golf 2004 model yeni kasa aracım daha 6 aylık iken motor arızası yaptı ve aracı almış olduğum yere, İzmir Gaziemir Doğuş Oto’ya bıraktım. 1 hafta sonra bana motorun değişmesi gerektiğini söylediler ve ben de şiddetle karşı çıktım.

Daha 6 aylık araç ve 41.000 YTL para vermişim, kabul etmedim. Daha sonra İstanbul Doğuş’tan müşteri temsilcisi Ercan Bey aradı. Ben bu kişiye de yeni araç talep ettiğimi söyledim. Ancak bana böyle bir şeyin mümkün olmadığını söyledi. Fakat motor komple değişiminde araçta hiçbir problem yaşamayacağımı, aksine şanslı olduğumu, çünkü sıfır bir motor verileceğini söyledi ve beni ikna etti. Ancak yine de içim kabul etmiyordu, ama elim kolum bağlıydı sanki.

2 hafta süren servis günlerinden sonra bana telefon edip aracımın hazır olduğunu söylediler. Gidip aldım. Alırken de en ufak performansında bir şey hissedersem aracı geri getiririm ve size bırakırım diyerek teslim aldım. Üzerinden tam bir ay geçti ve motordan kaynaklandığını düşündüğüm bir ses çıktı. Kontağı çeviriyorum saat sesi gibi tık tık tık diye bir ses geliyor ve buna ilave olarak ön camların kaldırma motorlarında bir sorun var. Camı kapatıyorum, kapattıktan sonra kendi otomatik geri açılıyor ve buna ilave olarak bütün golf modellerinde torpido kilidi olmasına rağmen benimkinde yok.

Bu konuyu servise söyledim ancak hiç ilgilenmediler. Artık aracımdan iyice soğudum. Daha 9 aylık araba bu kadar arıza yaparsa 2 sene sonra bilmiyorum nelerle karşılaşacağım? Bu yüzden aracımın yenisi ile değişmesini talep ediyorum.

emretorlak
26-02-2009, 10:30
Bahsettiğim yazıyı buldum. Bakın dediğim gibi BMW(%37) ile Peugeot(%37) aynı oranda hata istatistiğine sahipken VW'nin(%40) daha fazla problem çıkartan bir araç olduğu ortada.Anlatmak istediğim de özetle "adı cıkacağına canı çıksın":)




İngiltere'de ikinci el otomobiller üzerinde yapılan bir araştırma, en dayanıklı ve sorunsuz motora sahip otomobillerin Japonlar tarafından üretildiğini ortaya koydu. Görüntü açısından "şık" olan İtalyan otomobilleri ise dayanıklılık bakımından sınıfta kaldı. "What Car?" (Hangi Otomobil) adlı derginin, 200 binden fazla araç üzerinde yaptırdığı analiz sonuçları, "Dayanıklılık" ve "Tamir Masrafı" olarak iki ayrı listede okuyuculara sunuldu.


İtalyanlar problemli
22 mark arasında, "Dayanıklılık" listesinde Japon malı Mazda en az arızayla birinci sırada yer alırken, ikinciliği Alman yapımı Mercedes - Benz kazandı. Mercedes'i sırasıyla Toyota, Honda ve Mitsubishi gibi Japon markaları izledi. Bu listede İtalyan Alfa Romeo, 100 araçta toplam 54 arıza başvurusuyla son sırada yer aldı.


Tamiri ucuz
Tamir masraflarının düşüklüğü açısından Avrupa'da üretilen otomobiller daha avantajlı çıktı. İtalyan Fiat, arıza başına ortalama masrafı gösteren listede düşük maliyet bakımından birinci oldu.


En az arıza yapanlar...
ARIZA İHTİMALİ
1. Mazda yüzde 17
2. Mercedes yüzde 25
3. Toyota yüzde 26
4. Honda yüzde 27
5. Mitsubishi yüzde 29
6. Volvo yüzde 30
7. Nissan yüzde 33
8. Fiat yüzde 34
9. Audi yüzde 35
10. Ford yüzde 36
11. BMW yüzde 37
12. Peugeot yüzde 37
13. Subaru yüzde 37
14. Hyundai yüzde 38
15. Rover yüzde 39
16. Volkswagen yüzde 40
17. Opel yüzde 43
18. Renault yüzde 48
19. Saab yüzde 48
20. Citroen yüzde 50
21. Land Rover yüzde 53
22. Alfa Romeo yüzde 54



Servis ücreti
UCUZDAN PAHALIYA
1. Fiat 308 milyon TL
2. Ford 377 milyon TL
3. Volkswagen 401 milyon TL
4. Opel 401 milyon TL
5. BMW 411 milyon TL
6. Rover 417 milyon TL
7. Peugeot 437 milyon TL
8. Citroen 440 milyon TL
9. Volvo 478 milyon Tl
10. Honda 478 milyon TL
11. Saab 513 milyon TL
12. Hyundai 534 milyon TL
13. Mercedes 534 milyon TL
14. Renault 541 milyon TL
15. Audi 549 milyon TL
16. Toyota 554 milyon TL
17. Alfa Romeo 592 milyon TL
18. Mazda 614 milyon TL
19. Nissan 670 milyon TL
20. Mitsubishi 736 milyon TL
21. Land Rover 777 milyon TL
22. Subaru 1.1 milyar TL

barutçu
26-02-2009, 10:32
:):):):)
Demekki yine kendimi ifade edemedim.Peki sıfır araç açısından bakarsak bu da sıfır VW sahibi.

:))

Yok anlıyorum dediğim gibi bmw'dede çıkabiliyor, toyota'da,vw'de de. Ama genelleme yaparsak en çok pejoda diyorum :) Sonuçta ne kadar abartılabilirki, 4 tane sıfır golfün motoru yanmış, 3 tane bmw arka sileceği bozuk gelmiş, 1 tane 206RC nin motoru patlamış vs... Bunlar önemli değil tabiki.
Ama şikayetlere bakarsak nedense hep:
1-Silecekler
2-Su alma
3-Stoplar

Şikayetlerin çoğunda bunlar var pejo sahiblerinin...



2006 Kasım ayında aldığım Peugeot 207 aracımdan nefret ediyorum. Ve bu marka aracı düşünenlere de benim tavsiyem almamalarıdır. 2 yıl süre içerisinde: Vites kutusundan ses gelmesi, uyarı ikaz lambasının yanması, kapıların vidalarının gevşemesi, ön torpidodan ses gelmesi, geri vites geçişinde problem yaşanması, silecek su püskürtücülerinin çalışmaması,
süspansiyon sistemindeki tablaların aşınması, el fireni metalinin kavlaması, kilometre saatinin camının aşırı derecede çizik olması, aracın altından ses gelmesi ve şu an hatırlayamadığım çeşit çeşit problemlerle uğraştım ki hepsinin kaydı bende mevcuttur.

Yaşadığım bu problemlerin bir kısmının sorumlusu olarak, kullanıcı ve aracın karakteristik özelliği suçlandı. Neymiş efendim 207'lerin hepsinde geri vites sorunu varmış. Neymiş efendim tablalar kullanım hatası nedeniyle yıpranmış. Çok geç olmadan bir daha düşünmenizi tavsiye ederim.**


Bursa Şançelik�Ten Peugeot 207 gt satın aldım. Bunu takip eden iki�üç ay içerisinde araçta çekiş düşüklüğü başladı ve arıza lambası yandı. Servise götürdüğümde bilgisayar sisteminden dolayı küçük bir arıza meydana geldiğini ve bunun giderildiği araç tesliminde bana bildirildi.

Aracı teslim aldığımda arıza lambası sönük fakat aracın çekişi hala düşüktü. Araç aynı arızayı yaklaşık boş on sefer yapmasına rağmen aracı bilgisayara bağlayıp her seferinde aracın hiçbir şeyi yok diye teslim ettiler.

Araç fabrika ayarlarına geri alındığında arızası sona erip normale dönüyor fakat aynı şekilde birkaç gün içinde tekrar arıza verip çekişi düşüyor.

En son aracı servise götürdüğümde dikkatimi çeken bir noktada iş emir kâğıtlarına benim belirttiğim arızanın dışında şeyler yazıyorlar ve farklı bir arızaymış gibi gösteriyorlar.

Aracım son servise gittiğinde bir gün serviste kaldı ve bana iade edildiğinden itibaren aracı çalıştırdığımda fanları sürekli çalışıyor. Yani yetkili servis arızasını gidermek yerine yeni arızalar ekleyip aracı bana veriyor. Büyük bir hevesle aldığım arabadan gerçekten şuan çok soğudum.

Daha çok şikayet için : http://www.sikayetvar.com/index.php?loc=ara&s=1&c=1&no=&ara=peugeot&find_type=&sayfa=1 bakılabilir...

barutçu
26-02-2009, 10:44
Servis ücreti
UCUZDAN PAHALIYA
1. Fiat 308 milyon TL
2. Ford 377 milyon TL
3. Volkswagen 401 milyon TL
4. Opel 401 milyon TL
5. BMW 411 milyon TL
6. Rover 417 milyon TL
7. Peugeot 437 milyon TL
8. Citroen 440 milyon TL
9. Volvo 478 milyon Tl
10. Honda 478 milyon TL
11. Saab 513 milyon TL
12. Hyundai 534 milyon TL
13. Mercedes 534 milyon TL
14. Renault 541 milyon TL
15. Audi 549 milyon TL
16. Toyota 554 milyon TL
17. Alfa Romeo 592 milyon TL
18. Mazda 614 milyon TL
19. Nissan 670 milyon TL
20. Mitsubishi 736 milyon TL
21. Land Rover 777 milyon TL
22. Subaru 1.1 milyar TL

Liste gerçekten iginç paylaşım için teşekkürler. Bu bakımlar hangi periyodik bakım bilmiyorum fakat. Muhtemelen ağır bakım olmadığını düşünerek kendi ödediğim ücretleri yazmak istiyorum.
20.000KM bakımı:
Opel Meriva: 380YTL küsür...
Toyota Auris d4-d: 400YTL küsür (extradan 35YTL (indirimde) rot balans ve hava filtresi değişimi var (60YTL) Kısacası Normal bakım ücreti: 320YTL civarında...
Araçlardan ucuz servis çıkan dizel diğeri benzinli :eek:
Opelin servisini ucuz yapmışlar ya listede :D Diecek bişey yok, kesinlikle size birşey demiyorum dediğim gibi üst liste hakkında bir bilgim yok ama bu liste bana pek inandırıcı gelmedi :)

emretorlak
26-02-2009, 10:55
Araştırmanın İngiltere'de yapıldığı yazıyor.Servis ücretlerindeki farklılık bundan dolayı olsa gerek.Ben de son bakımda 200 TL verdim.Listede 437 TL yazıyor

barutçu
26-02-2009, 10:58
Evet onu gözden kaçırmışım.
Bir de "İngiltere'de ikinci el otomobiller üzerinde yapılan bir araştırma, en dayanıklı ve sorunsuz motora sahip otomobillerin Japonlar tarafından üretildiğini ortaya koydu."
Demişler. Yani 2. elden bahsediyormuş gene :)

CasabLanca
26-02-2009, 11:33
2004 model passatımız var ve yanında 2009 308 bugüne kadar passatımda hiçbir sorunla karşılaşmadım (maşallah diyip tahtaya vurum :D) pug konusunda söylediklerimde inanın hiçbir abartı yoktur hatta söylemediğim birkaç detay daha var yani

Berkan
26-02-2009, 12:02
arkadasımda mevcut 207 de gördüklerimi soliyim arka tek stopun bitanesi mutlaka yanmıyo fix pejo klasigi cam acaken jamda jokerin dedigi gibi tepeye kadar kapanın geri asaga inio arada bide otomatigi sacmalıyo bazen tam basıyosun tusa 2 cm inio komple camı indirmek icin 50 kez tusa basıosun :D

onursumer
26-02-2009, 13:25
her markada ornekler çok çok yakın zamandan bir ornek veriyim

auto show da 318d bakıyoruz çok ciddi şekilde orda sipariş vermek için gittik ve standda siyah 318d yi ilgili arkadaş anlatırken bir yandan inceliyoruz

arabanın bagaj kapağını kapadım ve biraz uzaklaştım yanlışmı goruyorum dedim birdaha dikkatli baktım

arabanın bagaj kapağı yamuktu :D sağ far ile arasında hiç boşluk yok sol taraftan taa içeri gozukuyor :D kimsede farketmemiş gerçi fuarın ilk günüydü ama direk standa indirilmiş sıfır bmw :)

bunun gibi birçok ornek verilebilir her markada

benim aracıma 44binde nerdeyse motor yapıldı uretim hatalı egzantirik yüzünden olabiliyor boyle şeyler :)