PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 2008 Corsa GSI vs 207 GT yardımmm



Antalyalogy
26-02-2009, 15:39
Arkadaşlar aranıza az önce katıldım.2008 model 30-32 Bin ytl arası 1.6 turbolu tek kapı küçük sınıf bir araç düşünüyorum.Ve seçenekleri ikiye indirdim.Sizce hangisi ve neden?Aracı ortalama 4-5 sene kullanacağım.
Uzun süredr araştırıyorum piyasada çok 207 GT var ama corsa Gsi hemen hemen hiç yok gibi.Acaba Corsa tutulmadığı için midir?Bilemiyorum..Kendim de 207 1.4 Hdi sahibiyim.Aracı ufak ufak modlamayı düşünüyorum (Chip sonra Turbo basıncı yükseltme sonra daha büyük turbo ve intercooler vb):)
Herkese iyi forumlar.

Almanci Tane-R
26-02-2009, 16:05
ilk önce aramıza hoşgeldiniz
corsa gsi zaten daha türkiyeye yeni geldi. 207 GT daha eski ona göre.
corsa gsi performansı hakkında bilgim yok. canlı olarak görmedim
ama corsa opc 1.6 sınıfında en ii giden en ii yürüyen araclarından biri onu iyi biliyorum.
GT ya da GSİ farketmez bence almadan önce test şürüşü yap
ya da ikinci el almak istersen şu an satılık 2 adet corsa opc var. bilgin olsun

Antalyalogy
26-02-2009, 16:14
Hoşbulduk. 0-100 Km/s veya son hız.Tüketim vb şeyler için 207 Gt ile ilgili bir çok forumda yazılar var.Bu foruma da Türkiyenin en teknik ve seviyeli Modifiye forumu diye üye oldum.
Ancak heralde Corsa Gsi dediğin gibi yeni olduğu için pek fazla bilgi yok.

Dış çok önemli değil sonuçta alırsın opc tamponları olr biter de.Benim merak ettiğim yol tutuş,hızlanma,yakıt tüketimi gibi konular.Neyse lafı fazla uzatmayalım.Burada doğru cevapları bulacağımı düşünüyorum...

Shadow_Dancer
26-02-2009, 16:16
207 gt bence oldukça başarılı bi model, gerek tasarımı gerekse verimli motoru dikkat çekiyor... Körfezdeki time trial'de RC'lerin ne kadar iyi yol tuttugunu gördün eminim ki gt'lerde ona yakındır... Corsa gsi hakkında çok fazla bilgim yok ama tasarım olarak o da çok iyi... Tercihim gt'den yana olurdu

Dragger
26-02-2009, 16:19
Valla 2si de güzel otomobiller...

Forumda 2 tane OPC var ama GSI yok bildigim kadarıyla...

GT daha cok bilinen ve önünde modifiye edilmis örnekleri olan bir otomobil...

Gücler zaten aynı neredeyse, ben olsam ic aksama göre kalitesine göre birini tercih ederdim.

emretorlak
26-02-2009, 16:29
Bildiğim kadarıyla corsa gsi,207 gt den 1 yıl sonra girdi Türkiye pazarına.Aracımı alma esnasında ben 3 araç arasında kalmıştım.Corsa gsi-207 gt-207 rc.Corsa'dan vaz geçmemin sebebi yakıt tüketiminin 207'ye nazaran daha fazla olmasıydı.

gsi
şehir içi-10,5
şehir dışı-6,4
ortalama-7,9

gt
şehir içi-9,3
şehir dışı-5,6
ortalama-7,0

Ayrıca gsi ort. 2000TL daha pahalıydı.Performansları arasında fark olduğunu sanmıyorum her ikisi de turbo 1600cc 150hp lik bir motor kullanıyor.Fakat siteden bir arkadaşımız yol tutuşundan şikayetçi olmuştu.Belkide bu yazdığım nedenlerden dolayı gsi fazla tutulmadı.

Antalyalogy
26-02-2009, 16:29
Hiç Gsi kullanıcısı yoksa yandık.Neyse cevaplar gelmeye devam ediyor.Teşekkürler..

Antalyalogy
26-02-2009, 16:35
Emre biz seninle msn den konuşmuştuk.Manavgat damıydın serikte mi?

Sende satıyırsun aracını gördüm ilanını.İşte uzun süre 207 GT diye niyetlendim.Şimdide Corsa Gsi aklımı karıştırdı açıkcası.

Bir ara 2008 Gt ler 27.000 lere kadar düşmüştü.Birde az Km olması önemli çünkü ben

sende ancak 4-5 bin Km yapıyorum.O yüzden 4-5 yılda yapacağım Km de araç(20-25 bin) almak istemiyorum.Zaten şu an net te satılık 6-7 2008 Gt var Gsi sa 1 tane..

Bakalım hayırlısı..

emretorlak
26-02-2009, 16:45
"hotgsi" nickli arkadaşımızda corsa gsi var.Ama bayadır foruma girmiyor sanırım.Bu başlığı okursa size yardımcı olacaktır.Virajlarda kayma eğilimini zaten kendisi bana söylemişti.

M3CSL
26-02-2009, 17:58
ıc mekan olarak 207 nın daha ustun olabılıcegını dusnuyorum, keza yol tutusuda ıyıdır..
gsi hakkında pek bılgım yok maalesef, yakın kalmakla beraber 207 alırdım sanırım..

Buğra
26-02-2009, 18:51
GSI sanırım 6 ileri şanzıman tam emin değilim. Yanlız OPC tampon takarız olur biter demişin ama OPC ön tampon yanılmıyorsam 2500 ytl gibi bir fiyattı.

Antalyalogy
26-02-2009, 18:59
GSI sanırım 6 ileri şanzıman tam emin değilim. Yanlız OPC tampon takarız olur biter demişin ama OPC ön tampon yanılmıyorsam 2500 ytl gibi bir fiyattı.

:D:D Buğra öyleyse takamayız olur biter hehehe..

Ya onlar şimdilik fantazi.Onu ben şunun için dedim.Dış görünüş tercih sebebi ise 207 GT ile Rc arasında dışta pek bi farklılık yok ama GSi ve OPC arasında ciddi fark var.

Hani alırsak OPC yapmak bayağı masraflı olacak buradan çıkan sonuç..

Birde 207 GT ile Rc arasında motorda ne gibi farklılık var acaba .Benim bildiğim işletim sistemi ve sıkıştırma oranları farklı bir tek.

Bunu şundan yazıyorum GT alırsak Rc gücüne kavuşturmak ve GSi ı OPC gücüne

kavuşturmak arasında hangisi daha kolay olur.

.::EmrE::.
27-02-2009, 03:10
Corsa 1.3 CDTi, ve şu an Corsa OPC sahibi biri olarak,Corsa'yı şiddetle öneririm.207nin malzeme kalitesi Corsa'ya göre daha düşük geldi bana..GSi ile opc arasındaki tek fark ECU,ve ufak oynamalar ile 200-220 hp arasını görebilirsin .Ancak üzülerek söylemeliyim ki,parçaları Peugeot 207 kadar yaygın olmayacak Türkiye'de.Yalnız 207 den çok daha verimli,ve modifiye edilebilir bir yapısını oldugunu söyleyebilirim.İngilterede birçok parçası mevcut durumda,ingiliz bir arkadaşımda var GSi, Superchips bluefin + intercooler + remus full opc kit ile 212 hp lik bir güce ulaştı.Ayrıca GSi 6 ileri.Yeni Corsa'ların güvenlik açısından,dünyadaki çoğu araçtan önde oldugu da euroncap ile kanıtlanmıştı.Araçta 8 airbag var,ancak 207 yi bilmiyorum.

Çok kesin bilgilerim olmadıgı için peugeot hakkında yorum yapmam yanlış olur,ancak okudugum inceleme,dergi ve internet sitelerinde karşılaştırmalara 207RC yi dahi sokmuyorlar.Çoğu yerde yeterli performansı ve yol tutuşunu göstermediğini okudum,Top Gear ve Autocar gibi sitelerde de Clio 3,Mini,Opc gibi araçlar arasına alınmıyor nedense.Senin için yarın araştıracağım 207'yi. Açıkçası ben de merak ettim,GSi ile GT arasında ne gibi farklar oldugunu,ve performans farklarını.

Tork olarak 207 , 30nm daha fazla olmasına rağmen,0-100 değerleri :
Corsa GSi'in 0-100: 8,1 sn
207 GT : 9,1

İkinci olarak OPC yaparız rüyasını ben olsam unuturdum.Corsa 1.3 için istemiştim, opc tamponları yaklaşık olarak 6.- 6.5 bin ytl tutuyordu. (opc line değil,orjinal opc tamponlar) Zaten o kadar para verdikten sonra opc almak daha mantıklı.

GSi in yol tutuş konusunda tahmini olarak kötü diyemem.OPCdeki yol tutuş gerçekten çok iyi.Araç virajları sanki yapışmışçasına alıyor.Aynı oldugunu tahmin ediyorum,ve abartıldıgı kadar da kötü olmadıgını düşünüyorum.207'nin de yol tutuş sorunları var diyorlar ama , açıkçası kesin olarak bilemiyorum.


Alıntı:
207 GT ve RC Peugeot'un yüz karasıdır...Düştüğü müşkülün şekil almış halidir. Neden mi ?
-Safkan bir Peugeot değildir, BMW destekli bir motorla trafikte ve araçta hala klasik yol tutuş problemleri var. Aynı motor Mini Cooper S de nasıl çalışıyor ve nasıl performans veriyor ama neden aynısını Peugeot'da yapamıyor herşey ortada..
-106 GTI ve 306 GTI gibi efsaneler çıkarmış bi fabrikanın düştüğü aciz durumun göstergesidir.

Peugeot son dönemlerde çıkardığı araçlarda yol tutuş sorununu çözemedi, herkes kendi imkanlarıyla aracı bir şekilde yola bastırıyor. Motor konusunda da yetersiz olduğu aşikardır. Dizel motorlarını Fiat mühendisleri üretiyor kendileri geliştiriyor, Benzinlide ise BMW desteği var.

207 GT veya RC'yi bilemem,ancak 207 yi denemiştim,tasarım olarak bakacak olursak hemen hemen aynılar.Dediğim gibi , dış aksesuar opel için Türkiye'de yok denecek kadar az.Eğer dış mod.a önem veriyorsan 207 seç derim.Opel'in gerek modifiye olsun ,gerekse orjinal parçaları olsun gerçekten pahalı.

VXRonline.co.uk forumunu bir araştır derim GSi düşünüyorsan.Bu arada 30-32.bin YTL demişsin ama Gsi 38.750 değil miydi?

Sonuç olarak,ben olsam (ki ben bu şekilde düşündüğüm için opc seçtim) piyasada daha çok olan 207 yi değil,daha nadir bulunan,ve herkesde olmayan,farklı olan GSi i seçerdim.

Utku
27-02-2009, 03:29
32'ye CooperS alalım,Supercharger da iyidir :)

OPC'yi bilmem.207'ye gelince kesinlikle RC öneririm.

orc
27-02-2009, 07:58
9.1 sn 0-100 icin biraz uzun süre değilmi?

emretorlak
27-02-2009, 08:45
Çok kesin bilgilerim olmadıgı için peugeot hakkında yorum yapmam yanlış olur,ancak okudugum inceleme,dergi ve internet sitelerinde karşılaştırmalara 207RC yi dahi sokmuyorlar.

Tork olarak 207 , 30nm daha fazla olmasına rağmen,0-100 değerleri :
Corsa GSi'in 0-100: 8,1 sn
207 GT : 9,1

GSi in yol tutuş konusunda tahmini olarak kötü diyemem.207'nin de yol tutuş sorunları var diyorlar ama , açıkçası kesin olarak bilemiyorum.




Öncelikle foruma hoş geldin. Bu sitede tahminler,duygular ve 6. hislerle bilgi verilmez.

.::EmrE::.
27-02-2009, 11:22
Öncelikle foruma hoş geldin. Bu sitede tahminler,duygular ve 6. hislerle bilgi verilmez.
Hoşbulduk :)

O zaman hiçbir karşılaştırma yapamazsınız,çünkü kimse GSi hakkında birşey bilmiyor...Ve sonuc olarak,bilmediğiniz bir arabayı almayın,gidin 207 GT alın...yolda GSi gördüğünüzde,tahmin değiil,deneyerek kesin sonuç görmüş olursunuz :cool:

Tahmini söylediklerimi , o halde böyle değiştirebiliriz; GSi'in şase,süspanisyon sistemi,vites oranları,ECU hariç herşeyi OPC ile aynı oldugu için aracın hiçbir eksiği yok..

Birde son satır hariç,diğer hepsi internetten aldıgım bilgiler..

Emretolak,o halde öğrenmek amacıyla,senin izlenimlerini alabilir miyim 207 GT hakkında?

Ve lütfen yanlış anlasılmasın,öyle olduysa da özür dilerim,amacım 207yi kötülemek değil.Yalnızca okudugum,izlediğim,edindiğim ve duydugum bilgiler ile söylüyorum bunları..;)

Dragger
27-02-2009, 11:31
GT 9.1 degil 8.1sn 0-100 hızlanması...

Corsa da 8.1sn, burada aynılar...

Ama corsanın torku 210nm iken gtnin 240nm...

GT daha üstün bu acıdan...

nightkids_han
27-02-2009, 11:35
GT derim....

VeNoM_35
27-02-2009, 11:43
2sinin de direk bir üstünlüğü yok birbirine karşı, 2 arabaya da otur hangisini beğenirsen onu al bence.

buarada corsa eds motorsports'a göre sadece çiple 225 hp oluyormuş, istediğinde 150lik haline geri çevirebiliyorsun tek düğmeyle. ayrıca 6 vites olması bence bir avantaj. Ben corsa derim.

dragon07
27-02-2009, 12:02
hiç düşünmeden kırmızı 207gt alırdım :D cam tavanı iç aksamı yeteR.daha kolay mod parçalrı bulunabiliyor.ayrıca bu araçları alırken servis en önemli etkendir.servisleride arastır derim,2.elinide arastır...

M3CSL
27-02-2009, 12:56
eger gsı ıle opcnın cogu parcası ortaksa turbo gibi, dırek gsı derım o zmn, chıple 225 muazzam rakam..
ama onun dısında suspansıyon olarak fark olcagı dusuncesındeyım opc ıle arasında, cunku opel performance deılmı o yol tutusu yakalamak ıcın ılakı bişiler yapmıstır..

Antalyalogy
27-02-2009, 14:18
Arkadaşlar ilginize alakanıza teşekkür ederim.genel olarak şöyle sonuçlar çıkardım;

1-Gsi hakkında kullanıcısı yada deneyeni olmadığı için genel yorumlar subjektif yada internet kaynaklı.

2-Gt uzun sayılacak süredir tr de ve forumlarda kendine iyi yer etmiş.Bu sebeple birinci elden bilgi paylaşımı bu araç için daha kolay.

3-Gsi kullanıcısı olmadığı için bunu alıp opc ye motor olarak dönüştürmek kolay mı zor mu sorusu şu an için cevapsız...

4-Gt kullanıcıları çok olmasına rağmen , bu konu başlığı karşılaştırma üzerine açıldığı için sanırım(çünkü yapanlar var diye duydum) aracın gücünü Rc seviyesine çekmek kolay mı sorusu da cevapsız şu an.

Aracı 2. el alacağımdan anlaşılacağı üzere çok uçuk bütçelerim yok.Burda amaç minumum parayla bir üst modelin gücünü yakalamak olacak.Dolaysıyla önerilerinizi bu yönde bekliyorum.
Ve benim kişisel görüşüm örn; elde 38.000 ytl para varsa 38.000 e alınabilecek en iyi aracı(hız ,konfor vb) alıp standart binmek yerine ; 32.000 e araç alıp 6.000 i aracı modlamak için harcamak.Yinede farklı tercihlere saygım var.
Teşekkürler...




buarada corsa eds motorsports'a göre sadece çiple 225 hp oluyormuş, istediğinde 150lik haline geri çevirebiliyorsun tek düğmeyle. ayrıca 6 vites olması bence bir avantaj. Ben corsa derim.

eds-motorsport.de

VeNoM buldum siteyi tablo böyle fyat da uygun geldi.

Motor Tipi Standart Güç Uygulama Euro
Corsa-D-OPC Corsa D OPC Z16LER 192HP 235HP 555 Euro

Corsa-GSI Corsa GSI Z16LEL 150HP 235HP 555 Euro

maxpower
27-02-2009, 14:34
207gt nin alması satması da daha kolay olacaktır

Erden
27-02-2009, 18:53
GSI ile GT arasinda kalsam GT alirdim..
GSI da Motor olarak OPC ye yakin degerler elde ediliyor olsada herzaman aklin OPC de kalacaktir...
Tamponlarinin maliyetide baya yuksekdir.
1 yil 2007 model 1.4 90 hp Corsa D kullandim ve su an 2008 corsa OPC kullaniyorum.
OPC bir baska...
Mali olarak bir problem yoksa... Ben OPC derim..

Erden
27-02-2009, 19:00
Corsa OPC ilede 250 hp leri cok rahat bulursun...
Belki aklini celer...Benim OPC.

http://img144.imageshack.us/img144/1966/opcy1.jpg

Cem.B
27-02-2009, 19:40
gt le opc arasında tabiki opc alınır ztn gt ler 2. elde sorun yaşarken nasıl oluo bilmiorum ama inanılmaz düştü gt ler,opc ler 2.el i 40000 liralara yakın

seko
27-02-2009, 20:19
6 ileri oldugundan Opel derim ben ..
Bir arkadasta RC var 207 yol tutusunu ove ove bitiremiyor ..

.::EmrE::.
27-02-2009, 21:44
[QUOTE=Antalyalogy;566034]Arkadaşlar ilginize alakanıza teşekkür ederim.genel olarak şöyle sonuçlar çıkardım;

1-Gsi hakkında kullanıcısı yada deneyeni olmadığı için genel yorumlar subjektif yada internet kaynaklı.

Evet bu konuda haklı oldugunu düşünüyorum.Kendim bile sanırım bir izlenim yazarken biraz Corsa'cı olarak davrandım :)

2-Gt uzun sayılacak süredir tr de ve forumlarda kendine iyi yer etmiş.Bu sebeple birinci elden bilgi paylaşımı bu araç için daha kolay.

O yönden de haklısın.GSi için bilgi bulabileceğin bir çok forum var,ancak hepsi ingilizce.İngilizcen iyi ise bu seçenek'de bir problem yaşamazsın.

3-Gsi kullanıcısı olmadığı için bunu alıp opc ye motor olarak dönüştürmek kolay mı zor mu sorusu şu an için cevapsız...

GSi'in OPC ye dönüştürülmesinin kolay oldugnu söyledim yukarda.EDS gibi bir chip,intercooler ve egzoz kiti ile çok rahat bir şekilde opc gibi değerler elde edebilirsin.
Eğer OPC'deki overboost fonksiyonu bu araçta da varsa , tork olarak da GT den çok çok üstün olur.

4-Gt kullanıcıları çok olmasına rağmen , bu konu başlığı karşılaştırma üzerine açıldığı için sanırım(çünkü yapanlar var diye duydum) aracın gücünü Rc seviyesine çekmek kolay mı sorusu da cevapsız şu an.

GSi'i OPC'ye çekmek ne kadar kolaysa,bence GT'yi de RC yapmak o kadar kolaydır.Sonuçta aynı platform,aynı motor.

Aracı 2. el alacağımdan anlaşılacağı üzere çok uçuk bütçelerim yok.Burda amaç minumum parayla bir üst modelin gücünü yakalamak olacak.Dolaysıyla önerilerinizi bu yönde bekliyorum.
Ve benim kişisel görüşüm örn; elde 38.000 ytl para varsa 38.000 e alınabilecek en iyi aracı(hız ,konfor vb) alıp standart binmek yerine ; 32.000 e araç alıp 6.000 i aracı modlamak için harcamak.Yinede farklı tercihlere saygım var.
Teşekkürler...

Buna da dediğim gibi eğer modlamayı düşünüyor isen,GT'ye yönelmen daha mantıklı olacaktır.

emretorlak
27-02-2009, 21:51
4-Gt kullanıcıları çok olmasına rağmen , bu konu başlığı karşılaştırma üzerine açıldığı için sanırım(çünkü yapanlar var diye duydum) aracın gücünü Rc seviyesine çekmek kolay mı sorusu da cevapsız şu an.



Bu soruna hemen cevap veriyim. Hayır GT'yi RC gücüne çıkartmak kolay değil.Arkadaşım GT'ye Paşaoğlu'nda chip taktırdı.Araçta hava filtresi ve eksoz yok.Hava filtresi takıldığı zaman arıza verdi ve çıkartmak zorunda kaldı.Sonuç RC tartışmasız daha performanslı.

RC ile GT arasında bir seçim yapacaksan önce araçtan ne beklediğini kesinleştirmelisin.RC safkan bir spor otomobil.GT konfor daha ön planda tutulmuş,günlük kullanıma uygun, sportif anlamda kullanıcısını fazlasıyla doyuran bir araç.RC'nin amortisörleri çok serttir.Günlük kullanımda rahatsız edebilir(subjektif).Ama performansı bence tartışılmaz.

Bana kalırsa yeni kuşak bir Peugeot alacaksan araçla fazla oynamamalısın.Haddinden fazla elektronik aksamla donatıldığı için stock binmek veya ufak uygulamaları aşmamak mantıklı olacaktır.Çevremden duyduğum gördüğüm,ufak tefek modlamalarda bile araç arıza ışıklarını yakmakta fazla aceleci davranıyor.Çözümleri var tabi.Ama GT ile RC arasında büyük bir fiyat farkı yok.Seçimi baştan yapman yararına olacaktır.

can_ank
27-02-2009, 22:16
GSi'i OPC'ye çekmek ne kadar kolaysa,bence GT'yi de RC yapmak o kadar kolaydır.Sonuçta aynı platform,aynı motor.
[/B]


Öncelikle bu kısım hatalı GT ile RC arasında motorda sadece yazılım farkı yok, turbo ve pistonlar farklı.

Bunun dışında yol tutmuyo denmiş yukarda bi yerde RC'ler için; son yapılan time-trial da seyredenler olmuştur RC'ler yol tutuşunu ve çıkardıkları sonuçlarda bence sınıfına göre gayet iyiydi.

-----------
Alıntı:
207 GT ve RC Peugeot'un yüz karasıdır...Düştüğü müşkülün şekil almış halidir. Neden mi ?
-Safkan bir Peugeot değildir, BMW destekli bir motorla trafikte ve araçta hala klasik yol tutuş problemleri var. Aynı motor Mini Cooper S de nasıl çalışıyor ve nasıl performans veriyor ama neden aynısını Peugeot'da yapamıyor herşey ortada..
-106 GTI ve 306 GTI gibi efsaneler çıkarmış bi fabrikanın düştüğü aciz durumun göstergesidir.
------------

Şöyle de bir alıntı yapmışsın, bunu kim yazdıysa gayet saçma bi yazı olmuş. Günümüzde ekonomik sebeplerden dolayı birçok firma birbirinin motorlarını kullanmakta ve motorları ortak tasarlamaktadır. Bunun sebebi acizlik deildir. CooperS ile RC nin performansı arasında 2si de standartsa CooperS'den yana bi fark olmadığını da denemelerimizden biliyoruz ayrıca.

Son alarak da konuyu alan arkadaşa önerim GSI ya da GT alıp aklında RC ya da OPC kalmasındansa, biraz daha bekleyip kendini sıkarak RC ya da OPC almanı tavsiye ederim.

.::EmrE::.
28-02-2009, 03:04
Alıntı:
207 GT ve RC Peugeot'un yüz karasıdır...Düştüğü müşkülün şekil almış halidir. Neden mi ?
-Safkan bir Peugeot değildir, BMW destekli bir motorla trafikte ve araçta hala klasik yol tutuş problemleri var. Aynı motor Mini Cooper S de nasıl çalışıyor ve nasıl performans veriyor ama neden aynısını Peugeot'da yapamıyor herşey ortada..
-106 GTI ve 306 GTI gibi efsaneler çıkarmış bi fabrikanın düştüğü aciz durumun göstergesidir.
------------

Şöyle de bir alıntı yapmışsın, bunu kim yazdıysa gayet saçma bi yazı olmuş. Günümüzde ekonomik sebeplerden dolayı birçok firma birbirinin motorlarını kullanmakta ve motorları ortak tasarlamaktadır. Bunun sebebi acizlik deildir. CooperS ile RC nin performansı arasında 2si de standartsa CooperS'den yana bi fark olmadığını da denemelerimizden biliyoruz ayrıca.

.

Club Peugeot'dan peugeot'su olan biri yazmış,ondan alıntı yapmıştım..

Eriador
28-02-2009, 04:36
iki araçıda hiç tanımıyorum ... ama sadece şunu sölim 94 astra gsi larda bile yol bilgisayarı vardır ... opel konfor bakımından her zaman alman ruhuna sahiptir buda aklında olsun ...

FaBeRgE
02-03-2009, 12:22
Ben olsam biraz daha zorlar 207RC alırdım gerçekten GT ile alakası olmayan bir araç. RC'nin fn2lerle nasıl yürüdüğünü gördük ;)

nightkids_han
02-03-2009, 13:05
207 tam 1 pist aracı bence yol tutuşu gayet iyi , yol düzgünse tabi , kasisli bozuk asfaltta bilemem,
GT alınırsa VTİ'larla mücadele edilir, RC alınırsa vti'lar kale alınmaz farkı şelere bulaşılır kısacası bu , ama ben opel'in puG'un 1 adım dahi olsa gerisinde kalacağını düşünüyorum...

.::EmrE::.
02-03-2009, 19:06
2 foruma daha sordum,sonuçlar:

http://i41.tinypic.com/2sb8o4j.jpg
http://i42.tinypic.com/296d5c5.jpg

Schumi
02-03-2009, 19:22
GSI yerine OPC, GT yerine RC alırım. OPC 6ileri olması ile önde duruyor. Ama ikisinide sürmeden almam hiçbirisini. İkisini sürerim hangisini beğenirsem onu alırım.

emretorlak
02-03-2009, 20:38
2 foruma daha sordum,sonuçlar:

http://i41.tinypic.com/2sb8o4j.jpg
http://i42.tinypic.com/296d5c5.jpg

Anketi gidip www.opelim.net sitesine açarsan sonuç bundan farklı olmaz tabi:)

Bu arada GT ile RC motoru aynıdır.Turbo ve pistonlar dahil.Can bu bilgiyi nerden edindin bilmiyorum ama internetten de araştırdığımda incelemeler fark olmadığı yönünde.Aralarındaki performans farkının gözle görülür şekilde büyük,fiyat farkının da bu denli az olmasının nedeni de budur.

GT ile RC arasında egzantrik mili ve yazılım farkı vardır. RC'nin turbo basıncı GT'den yüksektir.Ayrıca RC'de ısıya daha dayanıklı olan çelik türbin, GT'de ise dökme demir kullanılmıştır.GT'de yaşanan turbo gecikmesi (turbo lag) RC'de ortadan kaldırılmıştır.GT 1400 d/d ile 3500 d/d arasında 240 Nm tork verirken, RC yazılım farkından 1600 d/d ile 4500 d/d arasında 240 Nm tork verir. GT 5800 d/d 150 hp güç verirken, RC 6000 d/d 175 hp güç verir.

Ryuk
02-03-2009, 21:17
Öncelikle bu kısım hatalı GT ile RC arasında motorda sadece yazılım farkı yok, turbo ve pistonlar farklı.

Bunun dışında yol tutmuyo denmiş yukarda bi yerde RC'ler için; son yapılan time-trial da seyredenler olmuştur RC'ler yol tutuşunu ve çıkardıkları sonuçlarda bence sınıfına göre gayet iyiydi.

-----------
Alıntı:
207 GT ve RC Peugeot'un yüz karasıdır...Düştüğü müşkülün şekil almış halidir. Neden mi ?
-Safkan bir Peugeot değildir, BMW destekli bir motorla trafikte ve araçta hala klasik yol tutuş problemleri var. Aynı motor Mini Cooper S de nasıl çalışıyor ve nasıl performans veriyor ama neden aynısını Peugeot'da yapamıyor herşey ortada..
-106 GTI ve 306 GTI gibi efsaneler çıkarmış bi fabrikanın düştüğü aciz durumun göstergesidir.
------------

Şöyle de bir alıntı yapmışsın, bunu kim yazdıysa gayet saçma bi yazı olmuş. Günümüzde ekonomik sebeplerden dolayı birçok firma birbirinin motorlarını kullanmakta ve motorları ortak tasarlamaktadır. Bunun sebebi acizlik deildir. CooperS ile RC nin performansı arasında 2si de standartsa CooperS'den yana bi fark olmadığını da denemelerimizden biliyoruz ayrıca.

Son alarak da konuyu alan arkadaşa önerim GSI ya da GT alıp aklında RC ya da OPC kalmasındansa, biraz daha bekleyip kendini sıkarak RC ya da OPC almanı tavsiye ederim.

+1

Ayrica hem gt hem rc sahibi biri olarak kesinlikle aralarinda daglar kadar fark oldugunu soylemeliyim gerek yol tutusu gerek performans olsun. Ayrica rc deki koltuklara hasta olup almistim iyiki almısım, onun disinda gt nin egozsundan hic ses gelmezken rc nin egozsu hafif hafif homurdaniyor. Bunun gibi kucuk detaylar benim gozumde cok onemli o yuzden paylasmak istedim. Bir ikincisi roll denemelerimizden edindigimiz tecrubelere gore cooper s lerden performans olarak bir farkları yok. Gsi, gt arasinda tercihim gt olurdu ama rc, opc arasinda tercih edecek olsam biraz kafam karısırdı acikcasi ama aralarinda fiyat farkıda cok :D

Ryuk
02-03-2009, 21:21
Anketi gidip www.opelim.net sitesine açarsan sonuç bundan farklı olmaz tabi:)

Bu arada GT ile RC motoru aynıdır.Turbo ve pistonlar dahil.Can bu bilgiyi nerden edindin bilmiyorum ama internetten de araştırdığımda incelemeler fark olmadığı yönünde.Aralarındaki performans farkının gözle görülür şekilde büyük,fiyat farkının da bu denli az olmasının nedeni de budur.

GT ile RC arasında egzantrik mili ve yazılım farkı vardır. RC'nin turbo basıncı GT'den yüksektir.Ayrıca RC'de ısıya daha dayanıklı olan çelik türbin, GT'de ise dökme demir kullanılmıştır.GT'de yaşanan turbo gecikmesi (turbo lag) RC'de ortadan kaldırılmıştır.GT 1400 d/d ile 3500 d/d arasında 240 Nm tork verirken, RC yazılım farkından 1600 d/d ile 4500 d/d arasında 240 Nm tork verir. GT 5800 d/d 150 hp güç verirken, RC 6000 d/d 175 hp güç verir.

Peugeot un fransa sayfasindan bu aralarındaki farkı sormustum. Gelen maili silmisim ama kısaca turbo, pistonlar ve yazılımın farklı oldugunu soylemislerdi. Pöje nin yalancisiyim valla :D

Schumi
02-03-2009, 21:53
Pistonlar farklı. Peugeot ServiceBox şifreniz varsa görebilirsiniz pistonların farklı olduğunu. Bu arada sırf koltukları için RC alınır. O Kadar diyorum. Ayrıca arka arksları farklı bu yol tutuşta ciddi fark yaratıyor.

emretorlak
02-03-2009, 22:10
Pistonlar farklı. Peugeot ServiceBox şifreniz varsa görebilirsiniz pistonların farklı olduğunu. Bu arada sırf koltukları için RC alınır. O Kadar diyorum. Ayrıca arka arksları farklı bu yol tutuşta ciddi fark yaratıyor.

http://public.servicebox.peugeot.com/ddb/code/index_tr_tr.htm bu adresten mi bahsediyorsun?

Schumi
02-03-2009, 22:15
Evt o adres.

emretorlak
02-03-2009, 22:31
Pistonların farklı olduğunu yazan bir bilgi bulamadım.Hangi başlık altında okudun?

Schumi
02-03-2009, 23:02
Pistonların farklı olduğunu yazan bir bilgi bulamadım.Hangi başlık altında okudun?

İki aracın da ayrı ayrı şase numarasını girip motor içi bileşenlere baktığın zaman farklı parça numaraları çıkıyor. Bunun ekran görüntülü ispatı bir sitede vardı. Oradada tartışma çıkmıştı çünkü.

VteC_MaNiaC
02-03-2009, 23:02
"hotgsi" nickli arkadaşımızda corsa gsi var.Ama bayadır foruma girmiyor sanırım.Bu başlığı okursa size yardımcı olacaktır.Virajlarda kayma eğilimini zaten kendisi bana söylemişti.

yazar birazdan :)

VteC_MaNiaC
02-03-2009, 23:10
ayrıca nacizane bizimde yaptığımız araştımalarda ingilterede bir Corsa D Gsi ve OPC manyaklığının olduğunu keşfettik ... Gsi 6 ileri 150 beygirlik motoru yazılım ve egzosla 212 beygir gördük ... sanırım intercooler ve birkaç eklemeyle 225 lere yaklaşır .. bu arada bizim kataloglardan yaptığımız araştırmaya göre bloklar ve motor yapısı aynı OPC ve GSi ın sanırım detaylarda ve yazılımda fark var

HotGsi
02-03-2009, 23:19
öncelikle aramıza hoş geldin 2008 GSİ sahibiyim aracımdan cok memnunum. hem kasa olarak hemde motor olarak tam bir ufak sınıf performans aracı. acıkcası bende ilk etapta peugeot almayı düşündüm ve ufak bi araştırma sonucu GSi'ın cok daha iyi oldugunda karar kıldım. 2 aracın standart motor olarak cok bir farkı yok.GSİ'ya remap,düz boru ve büyük intercooler takılarak araç 150HP den 210Hp ye cıkarıyolar bu parcalar kit halinde bir ingiliz sitesinden bakmıştım. demek istediğim sudur modlama bakımından aracın önü acık güzel modifikasyonlar yapabilirsin virajlarda kaymalar oluyo ama yay takarak bunuda engelliyolarmış ve ciddi anlamda iyileşme sağlıyormuş diyiceğim sudur eğer aracım hem yürüsün hem sağlamda olsun istiyorsan tercihin GSİ dan yana olsun hem az sayıda olusuda senin için bir artıdır.

Chatin
03-03-2009, 02:56
zor bir karar ama amaca göre yön bulmak lazım. 4-5 yıl kullanacağım diyorsan sen ilerde bu arabanın altından girer üstünden çıkarsın demektir bu :)

e ecotech i en güzel modifiye eden ülke almanya ve ingiltereden sonra sanırım türkiyedir... vmax var parça var. e drift yapmayacağına göre ve virajlarda da gazlayan birilerini bulamayacağına göre corsa sanki biraz daha uygun geldi bana.

Antalyalogy
03-03-2009, 09:49
öncelikle aramıza hoş geldin 2008 GSİ sahibiyim aracımdan cok memnunum. hem kasa olarak hemde motor olarak tam bir ufak sınıf performans aracı. acıkcası bende ilk etapta peugeot almayı düşündüm ve ufak bi araştırma sonucu GSi'ın cok daha iyi oldugunda karar kıldım. 2 aracın standart motor olarak cok bir farkı yok.GSİ'ya remap,düz boru ve büyük intercooler takılarak araç 150HP den 210Hp ye cıkarıyolar bu parcalar kit halinde bir ingiliz sitesinden bakmıştım.

Cevabın için teşekkürler sanırım forumdaki tek Corsa D GSi sahibi sensin.Acaba bu kit ne kadara maloluyor?


demek istediğim sudur modlama bakımından aracın önü acık güzel modifikasyonlar yapabilirsin virajlarda kaymalar oluyo ama yay takarak bunuda engelliyolarmış ve ciddi anlamda iyileşme sağlıyormuş

Bende 207 Hdi var araca 35 mm Voglant yay ve 215/40/17 taktım aldığım gün .Aracım şu an zıp zıp zıplamadan gayet iyi yapışıyor yere.Ancak benim araç mütavazi bir araçtı ve benim bu araçtan o anlamda beklentim yoktu.Ancak arkasında GSi yazan bir aracın yol tutma problemi olmaması lazım diye düşünüyorum.Sonuçta her aracın yol tutuşu yay-amartisör-lastik üçlüsü ile adama edilebiliyor.İnsanlar niye Gt yada Gsi alıyor;Standart versiyonlardan daha hızlı gitmek ve daha iyi yol tutmak için.
İşin ilginci genelde Gt nin yol tutuşu ile ilgli olumsuz birşey okumadım henüz.

Yorumların için çok sağol.:)

BrakeHorsePower
03-03-2009, 11:51
Corsa d gsi la opc arasındaki fark boost farkı, motorlar nerdeyse birebir aynı opc z16ler gsi z16lel kodlu. 2 si de SADECE maple 210-225hp 320-350nm arası değerler çıkarmakta. Bu açıdan bakıldığında gsi sahibi için mapping daha avantajlı gözüküo. Buna ek olarak 207gt de güsel bi araba. Ben olsam corsa gsi yı tercih ederdim. Komple eksozt sistemi büyük coolerla 230-235hp mümkün.

HotGsi
03-03-2009, 17:19
Cevabın için teşekkürler sanırım forumdaki tek Corsa D GSi sahibi sensin.Acaba bu kit ne kadara maloluyor?



Bende 207 Hdi var araca 35 mm Voglant yay ve 215/40/17 taktım aldığım gün .Aracım şu an zıp zıp zıplamadan gayet iyi yapışıyor yere.Ancak benim araç mütavazi bir araçtı ve benim bu araçtan o anlamda beklentim yoktu.Ancak arkasında GSi yazan bir aracın yol tutma problemi olmaması lazım diye düşünüyorum.Sonuçta her aracın yol tutuşu yay-amartisör-lastik üçlüsü ile adama edilebiliyor.İnsanlar niye Gt yada Gsi alıyor;Standart versiyonlardan daha hızlı gitmek ve daha iyi yol tutmak için.
İşin ilginci genelde Gt nin yol tutuşu ile ilgli olumsuz birşey okumadım henüz.

Yorumların için çok sağol.:)



kitin ingiltere fiyatı tam olarak 2650£ power pack3 olarak geciyor ama tabiki lerleyen zamanlarda bunların fiyatı düşer. benim aracımda filtre harici hiçbir işlem yok. Bu işlemleri türkiyede cok daha ucuza yaptıra bilirsin. yay tercihi olarak KW markasını öneriyorlar.ben daha aracımın limitlerini zorlamadım ama 120-140la girilen virajlarda arkadan tatlı tatlı kontrollü bir şekilde kayma yapıyor asırı kaymalarda ztn esp devreye giriyor espyi kapatmakta mümkün ayrıca acılır cam tavan ve aracın koltuklarındaki bazı kısımlar direksiyonun alt tarafı ve emniyet kemerlerinin kırmızı renk olusu araca farklı bir hava katıyor bunlarda işin ince detayları. :)

anildogru
04-03-2009, 00:01
207 gt kullanan biri olarak yapılan ve en önemlisi bilmeeden yapılan bazı yorumlar canımı sıktı açıkçası tam olarak hepsıne cevap vermıcem ama Lutfen bilmediğimiz konularda İnternet paylaşım sitelerinde birilerinin denemeden bilmeden yaptığı yorumları Ortaya atığp ustune alıntıdır yazıp kafa karıştırmayalım.Bu benım kişisel fikrim.zaten bazı arkadaşlar bu forumun alıntılara 6.hıslere denemesi yapılmamıs dusuncelere yer verilmediğini söylemiş katılıyorum..

Bir arkadaş 207 gt ve rc yi top gear dergisi cooper s ops clio3 gibi araclarla kıyaslama bıle yapmamış demiş... Hemen belirteyim aralık ayı top gear dergisini açık bakarsan arkadaşım Orada 207 rc nin testlerde genel anlamda 2.olduğunu görüceksindir.ayrıca bu araçları kullanan herkesten bilgi alabilirsiniz..

Bana kalırsa Çok ideal ölçülü ve istekleri karşılayabilecek bir araba artık araçla ilgili modifiye parçalarının satışa çıkması da guzel bır avantaj,Konfor,yakıt tuketımı ve aksesuar fazlalıgı ve işçilik kalitesi açısından Çok önemli artıları hak ediyor bence....

Bmw ile ortak yapıldığı için peugeotun yüz karası olduğuna dair bir alıntı dikkatımı çekti bu konuda hiçbirşey söylemiyorum Yorumu biz otomobil severler yapmalıyız:) Bir markanın teknolojısını geliştirmek için başka bir markayla bişeyler ortaya çıkarması bence güzel birşeydir :) üstelik bu ortaya çıkan 2007 nın en iyi motor ödülünü alıyosa değme keyfine :D:D:D:D

yol tutuş açısından benim yanıma oturan hiçbir insan olumsuz birşey soylemedi henüzz:D:D:D zaten o hızlarda yol tutmasa soru soracak bırını de bulamazsınız heralde cesedımızı bulursunuz:D:D neyse yazıda yanlışlarım varsa şimdiden affola selamlar ;)

anildogru
04-03-2009, 00:05
İki aracın da ayrı ayrı şase numarasını girip motor içi bileşenlere baktığın zaman farklı parça numaraları çıkıyor. Bunun ekran görüntülü ispatı bir sitede vardı. Oradada tartışma çıkmıştı çünkü.

dostum onun nedeni parça numaralarının şase numarasına göre sisteme kayıt edilmesinden, gt ve rc arasında motor parçaları açısından hiç bir fark yok pistonlar aynı pıston çapları kol uzunlukları sıkıstırma basınçları aynıdır.......

Schumi
04-03-2009, 00:10
dostum onun nedeni parça numaralarının şase numarasına göre sisteme kayıt edilmesinden, gt ve rc arasında motor parçaları açısından hiç bir fark yok pistonlar aynı pıston çapları kol uzunlukları sıkıstırma basınçları aynıdır.......

İyide aynı parçayı farklı araçlar için farklı kodlar ile kullanmıyor PSA grubu. Misal örnek vereyim Peugeot 807'deki brembo frenler aynı parça kodu ile Peugeot Sport'ta 206 için Citroen Sport'tada C2 Challenger için geçiyor. Rolanti motorları felanda bazı 306-406-206 gti-607 felan hep aynı parça kodu. Tabi senin görüşünede saygı duyarım ama benim görüşüm parça kodu farklı olan üründe sıkıştırması çapı stroku herşeyi aynı dahi olsa en azından alışımı vs.vs. piston segmanları felan farklıdır.

anildogru
04-03-2009, 00:11
Bu soruna hemen cevap veriyim. Hayır GT'yi RC gücüne çıkartmak kolay değil.Arkadaşım GT'ye Paşaoğlu'nda chip taktırdı.Araçta hava filtresi ve eksoz yok.Hava filtresi takıldığı zaman arıza verdi ve çıkartmak zorunda kaldı.Sonuç RC tartışmasız daha performanslı.


emre bişey sorucam gt yı rc performansına cıkartmak nasıl kolay değil anlamadım.ayrıca hava filtresiyle arıza ısıgı yakan bı gt hiç görmedim cidden,bende superchıps yazılım var 188 hp komple borla egzost cath back alta hava fıltresı var 202 hp aldık.performans car da dyno da kayıtlı duruyo dyno verilerim...anlamadım yukarıda yazdıgını ben Tmm rc guzel araba ama gt nın rc verılerıne ulaşması hıc de zor degıl,ama rc ye bu saydıklarım yapılırsa oda 225 hp oluyo ki arkadaşımın aracı 225 hp ondada superchıps ve benım parçalardan var...

202 hp 310 nm tork dyno verilerimdir..gittiğimde dyno kağıdını alıp buraya scan eder koyarım..

anildogru
04-03-2009, 00:14
İyide aynı parçayı farklı araçlar için farklı kodlar ile kullanmıyor PSA grubu. Misal örnek vereyim Peugeot 807'deki brembo frenler aynı parça kodu ile Peugeot Sport'ta 206 için Citroen Sport'tada C2 Challenger için geçiyor. Rolanti motorları felanda bazı 306-406-206 gti-607 felan hep aynı parça kodu. Tabi senin görüşünede saygı duyarım ama benim görüşüm parça kodu farklı olan üründe sıkıştırması çapı stroku herşeyi aynı dahi olsa en azından alışımı vs.vs. piston segmanları felan farklıdır.

ya haklı olabılırsın ama ben bunu ozellıkle ıngılterede peugeot sport yetkılısıyle konusmustum.benım arabaya ıntercooller kıt getırıcektık rıfat abıyle aradık bırlıkte 35 dakıka adamla konustuk..Olan telefon faturama olmuştu :) onun soylemesı ve fabrıka technıcal spec lere gore motor içi tüm parçalar aynı....zamanlar değerler basınçlar aynı...parça numara farklı olmasının nedenıde rc de bıraz daha fıyatlar kalında ondan olabılır anlatabıldıım mı? gt ye gore rc de motor parçaları daha pahalı turkıyede peugeot servıslerınde...

anildogru
04-03-2009, 00:16
bunun en güzel örneğini şöyle verelim arayın peugeot servısını gt şase numarasıyla egzantırık millerinin fiyatını öğrenin birde rc için bu fiyatı öğrenin ikisi arasındaki farkı görüceksiniz...:)

Schumi
04-03-2009, 00:21
bunun en güzel örneğini şöyle verelim arayın peugeot servısını gt şase numarasıyla egzantırık millerinin fiyatını öğrenin birde rc için bu fiyatı öğrenin ikisi arasındaki farkı görüceksiniz...:)

Ama misal şimdi 206gti 99 model var ve 206 RC ondan çok daha pahalı bir araç. arada 40 hp fark var. Ama piston kolları aynı pistonlar farkı. Adam istese koldanda geçirir fiyatta. Kimsede itiraz edemez açmadan da anlayamaz. :) Neyse konuyu çorba etmiyelim. :)

anildogru
04-03-2009, 00:24
Ama misal şimdi 206gti 99 model var ve 206 RC ondan çok daha pahalı bir araç. arada 40 hp fark var. Ama piston kolları aynı pistonlar farkı. Adam istese koldanda geçirir fiyatta. Kimsede itiraz edemez açmadan da anlayamaz. :) Neyse konuyu çorba etmiyelim. :)

hehe haklısın ne diyim :):)

_cAgdAsH_
04-03-2009, 00:26
anil aracın kay plaka kırmızı gt sanırım doğru mudur?

anildogru
04-03-2009, 00:28
anil aracın kay plaka kırmızı gt sanırım doğru mudur?

evet çağdaş doğrudur kay :)

_cAgdAsH_
04-03-2009, 00:33
gt ile uğraşan bi kaç arkadaştan duymuştum bu modları ve plakayı hatta daha ileriye gideceğini fln kolay gelsin sana =)
207 tercih edilesi bu karşılaştırma da ,Rc de gt'ye göre mantıklı tabi

anildogru
04-03-2009, 00:41
evet saol çağdaş arabayı satıyodum fakat vazgeçtim şimdi yükleme kararı aldım..Bi Proje yapmayı düşünyorum tabki bunun artıları ve eskılerını dusunuyorum şuanda Çünkü kafamda yaklaşık 350-450 hp arası verim almayı hedefledıgım bir yığın dolusu işlem var :):) bunların bide maliyetleri var tabıkıde..

abi rc tabiki gt ye oranla mantıklı ama cam tavan yok,5 li cd değiştirici yok,karartmalı iç dıkız aynası yok gt de bunlar standart ekstraları 25 hp si,spor koltukları :) ben zaten o hp yi aldım koltuk olarak da yuklersem sparconun monza street koltuğunu alır koyarım olur biter :):)

_cAgdAsH_
04-03-2009, 00:49
2000 dolar koltuga 500 dolar yazılıma wersen geldi yine aynı hesaba zaten:) changer ayna sorun değil de cam tavan süper bi olay

anildogru
04-03-2009, 00:54
2000 dolar koltuga 500 dolar yazılıma wersen geldi yine aynı hesaba zaten:) changer ayna sorun değil de cam tavan süper bi olay

Ya bende bunu söylüyorum zaten kesinlikle katılıyorum bu yazdığına cam tavansız bu araba cidden olmuyo bide kırmızı harıcı bi renk benı çekmiyo açıkcası ama zevkler ve renkler tartışılmaz :) 30 tane ilan var sahıbınden.com da 4.tane kırmızı var:)

merve
04-03-2009, 00:54
gsi ı bilmiyorum açıkçası sadece şunu söyleyebilirim tam olarak nekadardır türkiyede bilmiyorm ama biraz yeni snaırım.. yeni çıkan bi aracı almak biraz risktir.. bunun sorunları olur o su bu su olur ileride araçlar servise gittikçe düzeltilir diye düşünürsek yeni çıkan bi aracı almak pekte iyi gelmiyo (tabi bunu diyen ben aracımı türkiyeye 207 gelmeden sipariş etmiştim :))
207 gt ye gelince, kullandım keyif veriyo ben pug a alışkınım zaten.. 207 kullanıyorum demişsin aracın premium birazda donanımlıysa iç kısımda biliyosundur zaten birebir aynılar en azından benimki öyle.. yabancı olmadığın bi aracı almak sanki daha doğru olur gibime geldi.. tabiyki imkanın varsa rc düşünebilirsin tatmin edici olduğunu duydum ama rc kullanmadım..
ama şu var teknik verilere bakıldığında çokta birbirinden üstün durmuyolar bu koşulda estetik açıdan bak hangisi göz zevkini tatmin eder, birde ikisininde içine bi otur bak hangisini kendine yakın hissedersen onu al bence.. bu durumda aracın 207 olduğu için onu hissediceksin ama onu da söyleyeyim :)
umarım doğru tercihi yaparsın kolay gelsin..

merve
04-03-2009, 00:57
Ya bende bunu söylüyorum zaten kesinlikle katılıyorum bu yazdığına cam tavansız bu araba cidden olmuyo bide kırmızı harıcı bi renk benı çekmiyo açıkcası ama zevkler ve renkler tartışılmaz :) 30 tane ilan var sahıbınden.com da 4.tane kırmızı var:)

hehe alışınca olmuyo tabi.. bende aracıma okadar alışmışımki cam tavanı olmayan bi 207 ye bindim bana inanılmaz boğucu geldi.. alışkanlıktır büyük ihtimal ama cam tavan müthiş bi olay gerçekten aldığıma hiç pişman olmadım :) ama kimisi sevmeyebilirde tabi

YEY®
04-03-2009, 00:59
Motor olarak ikiside oldukça başarılı.
Fakat 207'deki motorun önünün(tr'de cooper ve 207'lerdeki yaygınlığı bakımından) 1 adım daha açık olacağı kesin.

Yol tutuş olarak corsa opc'nin pistte çok iyi derecelere imza attığını biliyorum.Gsi' tabiki daha yumuşak olacaktır aynı rc vs gt farkı gibi..

Donanım olarak pejo marka imajını zengin aksesuarlarıyla kapatmaya çalıştığı için daha öndedir diye düşünüyorum..(bknz 207 gt 2.el fiyatları,cam tavan,6 lı changer vs. dopdolu araçlar ucuza gidiyor)

Kasa şekli olarak corsa daha iyi gözüküyor fakat gsi'da dolgun bir body-kit olmadığı için 207 daha önde gelir..

Şanzımanda bir ara sorun vardı sanırım 207'lerde..Opeldede pek sorun bitmez gerçi (direksiyon kutuları gibi..) :) o biraz kısmet..

Bence hangisini ucuza alabiliyorsan onu al...Eğer ikisinide eşit mesafede isen tabiki..

Şahsi fikrim : 1 ay önce 207 gt-rc'yi düşünmüş biri olarak fransızlara olan ön yargılarımı silemedim ve cooper tercih ettim..Corsa opc ise pahalı gelmişti..

alternatif olabilir..Ki benim 40 bin lira bütçem olsa asla 207-corsa falan bakmam direk linkteki tarzda bişey kovalarım..donanım-yol tutuş-performans-ekonomi-görünüm.. :) tek sorunu 2.el olması

http://www.sahibinden.com/hesapli_cooper_s_2007_yeni_kasa-04WQQaXQQ11351755WQQpXQQdisplayitem

anildogru
04-03-2009, 01:03
hehe alışınca olmuyo tabi.. bende aracıma okadar alışmışımki cam tavanı olmayan bi 207 ye bindim bana inanılmaz boğucu geldi.. alışkanlıktır büyük ihtimal ama cam tavan müthiş bi olay gerçekten aldığıma hiç pişman olmadım :) ama kimisi sevmeyebilirde tabi

Dime yaa:D alan pişman olmaz eheehe

Schumi
04-03-2009, 01:08
Zaten hothatch sınıfı araçların müşterileri genelde o aracın normal sürümünü kullanan müşteri topluluğu. Etrafımda çok kişi var sürdüğü araç onu kesmeyince tanıdığı bildiği kendi aracının gti-gt-rc-opc sürümlerini felan alan.

_cAgdAsH_
04-03-2009, 01:12
Zaten hothatch sınıfı araçların müşterileri genelde o aracın normal sürümünü kullanan müşteri topluluğu. Etrafımda çok kişi var sürdüğü araç onu kesmeyince tanıdığı bildiği kendi aracının gti-gt-rc-opc sürümlerini felan alan.quıkten gt yi atlayıp rc ye gecen de war sırayı bozmayalım ltfen =)

Schumi
04-03-2009, 01:19
quıkten gt yi atlayıp rc ye gecen de war sırayı bozmayalım ltfen =)

E benim quik GTI dan hızlıydı. Zaten standart quikler gti ile aynı. :)

_cAgdAsH_
04-03-2009, 01:23
sizin quıkleriniz öleydi walla benimki saolsun 307 dizel dahil herkese saplattı kendini

Schumi
04-03-2009, 01:25
sizin quıkleriniz öleydi walla benimki saolsun 307 dizel dahil herkese saplattı kendini

Sende şimdi GC ile baya bi saplıyorsundur. Of çok offtopic yaptık. :D

anildogru
04-03-2009, 01:27
Of çok offtopic yaptık. :D

bu çok guzeldı işte:D

_cAgdAsH_
04-03-2009, 01:30
sağlık olsun :D arkadasın affına sıgınıoruz tabi.

VeNoM_35
04-03-2009, 02:01
alternatif olabilir..Ki benim 40 bin lira bütçem olsa asla 207-corsa falan bakmam direk linkteki tarzda bişey kovalarım..donanım-yol tutuş-performans-ekonomi-görünüm.. :) tek sorunu 2.el olması

http://www.sahibinden.com/hesapli_cooper_s_2007_yeni_kasa-04WQQaXQQ11351755WQQpXQQdisplayitem

beyaz yerler siyah olsa süper olurmuş, fiyatı güzel duruyor çünkü. gerçi mcs piyasasını pek bilmem de:)

can_ank
04-03-2009, 08:13
Önclikle RC'de karartmalı dikiz aynası ve changer yok demişsin, bunlar standart donanımda mevcut. Cam tavan isteyen de arasındaki farkı verir alır :) Ama GT de RCde olup da para ile alamayacagınız kritik donanımlar var. Direksyon kutusu komplefarklı ve ark akslar, suspansyonlar farklı.


emre bişey sorucam gt yı rc performansına cıkartmak nasıl kolay değil anlamadım.ayrıca hava filtresiyle arıza ısıgı yakan bı gt hiç görmedim cidden,bende superchıps yazılım var 188 hp komple borla egzost cath back alta hava fıltresı var 202 hp aldık.performans car da dyno da kayıtlı duruyo dyno verilerim...anlamadım yukarıda yazdıgını ben Tmm rc guzel araba ama gt nın rc verılerıne ulaşması hıc de zor degıl,ama rc ye bu saydıklarım yapılırsa oda 225 hp oluyo ki arkadaşımın aracı 225 hp ondada superchıps ve benım parçalardan var...


Aynı işlemler (chip de dahil) yapıldıgından GT'den 202, RC'den 225 hp oluyor demişsin. Senin söylemine göre tüm motor parcaları aynı ise chip ile yazılımları da aynı olacagından aynı gücü cıkarmak zorundalar. Demekki motor içinde donanımsal olarak da fark olmak zorunda. Bu da dediğim gibi emin olmamakla birlikte turbo ve piston.

Antalyalogy
04-03-2009, 10:05
Aynı işlemler (chip de dahil) yapıldıgından GT'den 202, RC'den 225 hp oluyor demişsin. Senin söylemine göre tüm motor parcaları aynı ise chip ile yazılımları da aynı olacagından aynı gücü cıkarmak zorundalar. Demekki motor içinde donanımsal olarak da fark olmak zorunda. Bu da dediğim gibi emin olmamakla birlikte turbo ve piston.

Can sana katılıyorum.Madem her şey aynı neden birisi 202 birisi 225 hp oluyor bende merak ettim şimdi..

Ama bu tartışma tarafıma çok faydalı oluyor.Katılım yapan herkese çok teşekkürler.

Bu arada gerçekten cam tavan bambaşka bir olay içine girip oturunca çok ferah oluyor.Hele kapatınca insana daral geliyor.Bir de yağmurlu bir havada koltukları yatırıp yanında ***** kişiyle düşen damlaları seyretmek acayip güzel oluyor ( bu konu dışı ama ben paylaşmak istedim , özür) ;);)

anildogru
04-03-2009, 20:40
Önclikle RC'de karartmalı dikiz aynası ve changer yok demişsin, bunlar standart donanımda mevcut. Cam tavan isteyen de arasındaki farkı verir alır :) Ama GT de RCde olup da para ile alamayacagınız kritik donanımlar var. Direksyon kutusu komplefarklı ve ark akslar, suspansyonlar farklı.



Aynı işlemler (chip de dahil) yapıldıgından GT'den 202, RC'den 225 hp oluyor demişsin. Senin söylemine göre tüm motor parcaları aynı ise chip ile yazılımları da aynı olacagından aynı gücü cıkarmak zorundalar. Demekki motor içinde donanımsal olarak da fark olmak zorunda. Bu da dediğim gibi emin olmamakla birlikte turbo ve piston.

cancım hemen söyliyim peugeot sport da forumlarda da yazıyo zaten farkları Büyük kanatlı turbo,enjektor ve basınç cc'leri,birde ekzost down pipe ve up pipe ları biraz büyük bunlar mekanık performansa yonelık farklar,yazılımsal bi fark zaten mevcut,chıp tunıng ıle aralarında alınan bu hp farkının nedenıyse saydıgım mekanık parçalar....

cam tavan ekstra 0 alırken 5000 tl ekstrası var.bildiğim kadarıyla değil mi? suspansıyonlara gelince ben zaten sertleştirilmiş suspansıyon ve yay kiti koydugum ıcın buda sorun degıl :) dıreksıyona gelınce oda sorun yaşatmıyo bana biraz hafıflık ve bosluk sorunu var ama oda prob.degıl,arkada aks yoktur bu araçlarda taşıyıcılar vardır taşıyıcılarda gt ye göre 3 derece onde 2cm kalın yapılmış bunun harıcınde bir fark yok :) haaa Koltuk dışında :D

ama Bende gidip rc alırım yani sonuçta daha komplike bir araba sırf cam tavan dan dolayı tercih etmemiştim zaten yani 4000-5000 ekstra vermenin anlamsız oldugunu dusunuyorum.. Gt nin koltuklarıda rahat yawww :)

YEY®
04-03-2009, 23:20
Genelde şase ayarları,yürüyen aksam,viraj demirleri,direksiyon turu,hassaslığı farklı oluyor spor model ile bir üst spor'larda..Çünkü atıyorum 207 gt de amaç performansın yanında birazda konfor olmalı..Gt de ise her yönden performans hedeflenmeli..bknz:cooper s vs. gp, fiesta s vs st,corsa gsi vs opc

M3CSL
04-03-2009, 23:58
E benim quik GTI dan hızlıydı. Zaten standart quikler gti ile aynı. :)

emınmısın:hahaha:
her gtı bır deıldır:p hıçbirimi gitmez be kardesım:D

emretorlak
05-03-2009, 08:57
emre bişey sorucam gt yı rc performansına cıkartmak nasıl kolay değil anlamadım.ayrıca hava filtresiyle arıza ısıgı yakan bı gt hiç görmedim cidden,bende superchıps yazılım var 188 hp komple borla egzost cath back alta hava fıltresı var 202 hp aldık.performans car da dyno da kayıtlı duruyo dyno verilerim...anlamadım yukarıda yazdıgını ben Tmm rc guzel araba ama gt nın rc verılerıne ulaşması hıc de zor degıl,ama rc ye bu saydıklarım yapılırsa oda 225 hp oluyo ki arkadaşımın aracı 225 hp ondada superchıps ve benım parçalardan var...

202 hp 310 nm tork dyno verilerimdir..gittiğimde dyno kağıdını alıp buraya scan eder koyarım..

Anıl sen nerelerdesin konu kapandı nerdeyse:) Hayır abi hava filtresi ile arıza ışığı yakmıyor.Katalitik iptali ile yakıyor.Hava filtresindeki sorun sanırım performansı düşürdüğü için iptal edilmiş.Filtrenin doğru konumlandırılmadığını düşünüyorum.Chip tuning yaptıran araç sahibi RC ile yine başa çıkamadığını bahsettiği için GT'yi RC performansına çıkartmanın zor olacağını yazdım.Senin aracının yüklü olduğunu biliyordum aslında önce sana danışmak daha mantıklı olurdu ama aklıma gelmedi.

Gerçi sana mesaj da attım başka bir konuyla ilgili ama cevap gelmedi:no:Neyse:D

Belki stock bir RC ile aracını denersen hem bizlere keyifli bir video izletmiş,hem de bu tartışmayı sonlandırmış olursun:icon_tup:

Cem.B
05-03-2009, 09:33
ohooo biz çok önce denedik kay ile stock rc yi 1.5 sene filan önce bayağı bi geçiodu gt(kay)hatta youtube düşmüş ilk 207gt-207 rc videosudur :)

Ryuk
05-03-2009, 15:25
ohooo biz çok önce denedik kay ile stock rc yi 1.5 sene filan önce bayağı bi geçiodu gt(kay)hatta youtube düşmüş ilk 207gt-207 rc videosudur :)

Rc yi gecen gt de neler var modifiye olarak? Birde sunu belirtmeliyim ki her rc veya gt aynı performansta gitmedigi gibi kullanan kisiden kisiyede cok degisir. Ankara da denemek isteyen icin 3 tane rc miz mevcut merak edilen her denemeyi onderdiginiz surece yapmaya calisiriz. Bende gt varken rc boy boy geciyordu beni onu hatirliyorum ama.

emretorlak
05-03-2009, 20:29
Murat RC yi geçen GT de bi tek son sustucu varmış :hahaha:

Cem bahsettiğin videoyu bulamıyorum youtube'da.Link atar mısın?

Ryuk
05-03-2009, 22:57
Murat RC yi geçen GT de bi tek son sustucu varmış :hahaha:

Cem bahsettiğin videoyu bulamıyorum youtube'da.Link atar mısın?

Sadece son susturuculu gt, rc yi gececek. Arkadaslar beni taniyan tanir kusura bakmayin ama kimseyi yalanci cikarmak veya gaza getirmek degil amacim, son susturuculu bir 207gt nin 207rc yi gecmesinin imkani yok. Ha ankarada son susturuculu birkac 207gt var sahiplerini tanimiyorum ama eger benimle iletisime gecerlerse deneme imkani bulabiliriz. Fakat yine ustune basarak soyluyorum, ben pek imkan vermiyorum anlatilan duruma. Tekrar soyluyorum yanlis anlasilma olmasin, 2 arabayida kullandigim icin boyle bir yorum yapiyorum.

Cem.B
05-03-2009, 23:03
ztn söledim yukarıda yazan arkadaşın arabası kay plaka olan bnm arkadaşımdaydı o zmanlar 204 hp dynosu vardı

siz demişsiniz ya arkadaşa bir rc ile denede sonucu bildir die ben o bağlamda yazdım :)onun arabasıyla daha önce denedik die

Ryuk
05-03-2009, 23:27
ztn söledim yukarıda yazan arkadaşın arabası kay plaka olan bnm arkadaşımdaydı o zmanlar 204 hp dynosu vardı

siz demişsiniz ya arkadaşa bir rc ile denede sonucu bildir die ben o bağlamda yazdım :)onun arabasıyla daha önce denedik die

204 hp dyno varsa sadece son susturucu olamaz ozaman. Yazilim kesin vardir belkide turboback egzos da vardir. Sadece yazilimla 204 biraz zor gibi geldi bana.

Cem.B
05-03-2009, 23:28
204 hp dyno varsa sadece son susturucu olamaz ozaman. Yazilim kesin vardir belkide turboback egzos da vardir. Sadece yazilimla 204 biraz zor gibi geldi bana.

yazılım vardı,borla egzost vardı kat iptali yoktu ama,filtre vardı sanırım kutu içi

.::EmrE::.
06-03-2009, 00:04
Öncelikle tekrar söylüyorum,ben sadece duydugum ve bildiklerimi yazdım..Bu araba kötüdür,o araba kötüdür demek için değil..Eğer yanlış birşey dediysem özür dilerim tekrar herkesden :)

Bugün arkadaşın 207 GTsine bindim.Açıkçası çok fazla fark göremedim GSi ile arasında.Ancak 207nin sürücü bölümü daha hoşuma gitti.Özellikle göstergeler.. Aracın tek beyenmediğim bölümü arkası oldu,onun dışında herşey çok hoş..Virajlarda biraz daha fazla savruluyor gibi hissetim ben.Bence herkesin söylediği gibi ikisini de dene öyle karar ver..
Yalnız eğer doğru ise,Peugeot 207 , 1281 kg , Corsa GSi 1100 kg , burada GSi in birazcık ağırlık avantajı olabilir. Ancak benim 1.3 Corsa 1280 kg idi.. Doğru mu ağırlık bilgileri?

turkerrr
06-03-2009, 01:08
corsa opc çok iyi ama fiyat yüksek sanırım...

emretorlak
06-03-2009, 08:47
Sadece son susturuculu gt, rc yi gececek. Arkadaslar beni taniyan tanir kusura bakmayin ama kimseyi yalanci cikarmak veya gaza getirmek degil amacim, son susturuculu bir 207gt nin 207rc yi gecmesinin imkani yok. Ha ankarada son susturuculu birkac 207gt var sahiplerini tanimiyorum ama eger benimle iletisime gecerlerse deneme imkani bulabiliriz. Fakat yine ustune basarak soyluyorum, ben pek imkan vermiyorum anlatilan duruma. Tekrar soyluyorum yanlis anlasilma olmasin, 2 arabayida kullandigim icin boyle bir yorum yapiyorum.

Murat tabikide son susturucu ile olacak işler değil:) Sana takılmak için söyledim onu.Can ve sen biraz hassas davranıyorsunuz bu GT vs RC performans farkı olayına:) RC'nin performası tartışılmaz.Zaten her iki aracı da kullanmış biri olarak bunu en iyi bilenden biri sensindir.

can_ank
06-03-2009, 09:18
Yok be Emre hassas olcak bişey yok.:) Anıl motor içleri aynıdır diyip birinden 202 birinden 225hp cıkıyo diyince pek aklıma yatmadı. Sonra ztn Anıl bildigi farkları söyledi. Bu arada eklemeden de geçemiycem cam tavan 5000 TL deil 2000 den az bi fiyataydı.:)

Antalyalogy
06-03-2009, 11:58
evet cam tavan ben aldığımda da 1.900 TL idi listesinde halen öyle gözüküyor.

Erden
07-03-2009, 09:11
http://img228.imageshack.us/img228/6718/opc2.jpg

http://www.autoreview.ru/archive/2008/12/focusst_coopers_corsaopc_207rc_cliors/_A1V2081_750.jpg

mertacar
07-03-2009, 11:20
tabloya bakıldıgında clio rs in 0-100 ü daha iyi olması lazımdı. yanlıslıkmı var?

Erden
07-03-2009, 12:03
Corsanin 7.2 olmasi gerekiyor.
Sonucta gercek ve baya ayrintili bir testin sonuclari. Soferden veya arabadan kaynaklanabilir.
Arabalar Derginin buldugu gunluk hayatda kullanilan arabalar.
Bayini veya fabrikanin arabalari degil...

BrakeHorsePower
07-03-2009, 12:04
Erden bu corsa opc değerleri mi yoksa gsi mı? bana gsi gibi geldi?Uçurumlar söz konusu zaten biri farklı ölçüo diğeri daha farklı, dergi olayı da sakat biraz...

YEY®
07-03-2009, 12:05
St'yide kaldıramadılar mı ne 9 saniye nedir yani ?

Bu arada cooper s ile 207 rc'nin aynı motora sahip olup olmadığınıda testten rahatlıkla görebiliyoruz :)

Erden
07-03-2009, 12:31
Erden bu corsa opc değerleri mi yoksa gsi mı? bana gsi gibi geldi?Uçurumlar söz konusu zaten biri farklı ölçüo diğeri daha farklı, dergi olayı da sakat biraz...

Corsa OPC nin degerleri..
Fabrika verileri 0/100 7.2 .. Son surat 225 ...Test sonuclari bunlara gore kotu..

Ben cok rahat olarak 230 gordum..

Ryuk
07-03-2009, 18:55
St'yide kaldıramadılar mı ne 9 saniye nedir yani ?

Bu arada cooper s ile 207 rc'nin aynı motora sahip olup olmadığınıda testten rahatlıkla görebiliyoruz :)

Buradaki değerleri bilememde bizim roll denemelerimizde 50-200 arasi rc onunde gidiyor r56 nin. 0-100 yapmak için arabama kıyamadığımdan onun sonucunu gozumle gormedim ama ara hızlanmaları r56 rc olarak denedik birkac defa, ya çok yakın oluyor yada rc geçiyor. Rc yi ovmek icin demiyorum denemelerimizde gozumuzle gordugumuzden bahsediyorum, r56 gecio olsaydi r56 sukadar geciyor derdim. O yuzden aynı motorlara sahip olup olmadiklarini gozumuzle gorduk.

Schumi
08-03-2009, 12:02
Bu arada cooper s ile 207 rc'nin aynı motora sahip olup olmadığınıda testten rahatlıkla görebiliyoruz :)

Hmm bak sen. Nasıl görebildin. Yani sen BMW ve PSA'ya yalancı diyorsun. :) Aradaki fark 207 5 ileri iken MCS 6 ileri.

merve
08-03-2009, 13:47
cam tavan ekstra 0 alırken 5000 tl ekstrası var.bildiğim kadarıyla değil mi? suspansıyonlara gelince ben zaten sertleştirilmiş suspansıyon ve yay kiti koydugum ıcın buda sorun degıl :) dıreksıyona gelınce oda sorun yaşatmıyo bana biraz hafıflık ve bosluk sorunu var ama oda prob.degıl,arkada aks yoktur bu araçlarda taşıyıcılar vardır taşıyıcılarda gt ye göre 3 derece onde 2cm kalın yapılmış bunun harıcınde bir fark yok :) haaa Koltuk dışında :D

ama Bende gidip rc alırım yani sonuçta daha komplike bir araba sırf cam tavan dan dolayı tercih etmemiştim zaten yani 4000-5000 ekstra vermenin anlamsız oldugunu dusunuyorum.. Gt nin koltuklarıda rahat yawww :)

anıl sen ne yaptın yaa 5000tl cam tavanmı olurmuş :) ben bundan 2buçuk yıl önce aldığımda 2000tl verdim cam tavana o kadar fark imkansız gibi duruyor.
koltuklara gelince rc nin koltuklarına bittim ben açıkçası.. bizim araçların koltukları da rahat evet ama baya baya koltuk dimi evde oturuyosun sanki :D ben uyuyabiliyorum bile :D güçleri içinde rc nin tatminkar olduğunu duymuştum kullanmak kısmet olmadı :)

emretorlak
11-03-2009, 08:17
Bu arada cooper s ile 207 rc'nin aynı motora sahip olup olmadığınıda testten rahatlıkla görebiliyoruz :)

:hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha: Bu testin verileri gibi altı boş bir yorum olmuş

can_ank
11-03-2009, 08:29
Emre bomba yorumu kaçırmışım yaw ben de :) Sayende farkettim. Ulan demek onca adamı kandırdılar aynı motor diye. Bak sen şu pejo ya yaw.

.::EmrE::.
17-03-2009, 22:49
Arkadaşın verdiği dergide gördüm bende bu karşılaştırmaları bugün...Eklemek istedim

1.Clio RS
2.OPC
3.Suzuki Swift Sport

http://img5.imageshack.us/img5/7215/dsc02353h.jpg (http://img5.imageshack.us/my.php?image=dsc02353h.jpg)
http://img5.imageshack.us/img5/dsc02353h.jpg/1/w640.png (http://g.imageshack.us/img5/dsc02353h.jpg/1/)
http://img11.imageshack.us/img11/2661/dsc02354d.jpg (http://img11.imageshack.us/my.php?image=dsc02354d.jpg)
http://img11.imageshack.us/img11/dsc02354d.jpg/1/w640.png (http://g.imageshack.us/img11/dsc02354d.jpg/1/)
http://img17.imageshack.us/img17/1846/dsc02355v.jpg (http://img17.imageshack.us/my.php?image=dsc02355v.jpg)
http://img17.imageshack.us/img17/dsc02355v.jpg/1/w640.png (http://g.imageshack.us/img17/dsc02355v.jpg/1/)

Kaynak : Autocar Mayıs 2008

YEY®
17-03-2009, 23:06
:hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha: Bu testin verileri gibi altı boş bir yorum olmuş

http://www.youtube.com/watch?v=OCfk-Yo2eKk

emretorlak
18-03-2009, 08:20
:nokta: So what?

can_ank
18-03-2009, 08:46
Bu testler açıkçası bana biraz saçma geliyor. Videonun sonunda + ları -leri söylemiş. CooperS'in motor(+) diyo ama RC de öyle bi yorumu yok. Bu bile bi saçmalık sonuçta aynı motor kullnılıyor. Bu arada Ankara'da OPC var mı?

YEY®
18-03-2009, 11:19
Bu testler açıkçası bana biraz saçma geliyor. Videonun sonunda + ları -leri söylemiş. CooperS'in motor(+) diyo ama RC de öyle bi yorumu yok. Bu bile bi saçmalık sonuçta aynı motor kullnılıyor. Bu arada Ankara'da OPC var mı?

bende o yüzden söyledim,0-100'ün 1 saniye oynaması normal mi?

can_ank
18-03-2009, 12:11
bende o yüzden söyledim,0-100'ün 1 saniye oynaması normal mi?

Biz Ankara'da baya denedik 207RC ile CooperS'leri 1sn fark yok hatta 207RC biraz daha ii gibi.
Örnek videolardan biri. Buna benzer baya video cekmiştik.

http://videos.streetfire.net/video/Mini-Cooper-S-vs-2X-207_633993.htm

O yüzden benim bu tarz testlere pek güvenim yok, biraz taraflı olduguna inanıyorum.

Antalyalogy
18-03-2009, 14:58
Can kardeş kolay gelsin.Sıfır Km RC LeMans ne kadar senin orada bir sorabilirmisin?,
Almak üzereyim de... Teşekkürler...

Antalyalogy
23-03-2009, 18:52
yardımcı olacak yok mu?

dragon07
24-03-2009, 13:17
haşim balabanda öncel özdemir yardım eder dostum...techturkey demen yeterli...:)

emp:)
25-03-2009, 14:48
GSI'ın motor ile OPC'nin motoru arasındaki tek fark intercooler boyutu onun harici herşeyi aynı, şanzımanda dahil.

emretorlak
25-03-2009, 15:33
GSI'ın motor ile OPC'nin motoru arasındaki tek fark intercooler boyutu onun harici herşeyi aynı, şanzımanda dahil.

Emin misin:icon_wack

VeNoM_35
25-03-2009, 16:54
Emin misin:icon_wack

evet hiçbir fark yok, daha önce de yazdım gsi sadece çip ile 200 hp garanti:)

emp:)
25-03-2009, 17:05
Büyük intercooler+ yazılım ile 230hp:)

Antalyalogy
25-03-2009, 17:52
Öncel Bey le tanıştık.Ancak aracımı istediğim fiyata satabilirsem alacaktım.Fakat zaman dar araçlar sınırlı olduğu için alamayacağım maalesef..

emretorlak
25-03-2009, 18:51
evet hiçbir fark yok, daha önce de yazdım gsi sadece çip ile 200 hp garanti:)

Parça kodlarından mı aynı olduğunu söylüyorsun,yoksa yazılım yüklenince 200 hp olmasından dolayı mı parçaların aynı olduğu kanısına vardın?

GT'den yazılım ile 190+ hpler elde ediliyor ama RC ile pistonlardan tut, tirbüne kadar farklı parçalar kullanılmış.

Opel teknik servis ile görüşün kullanılan parçaların farklı olduğunu göreceksiniz.