Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : 1.3cdti turbo konusunda yardım



STP
03-03-2009, 17:34
aracımız 135 bınde turbosu asırı derecede otmeye basladı ve performans kayboldu. revızemı etmemız lazım yenısımı takmak gerek? 1.7 dızel corsa turbosu takılma ımkanı varmıdır takılırsa suankı yazılımla kullanılabılırmı vs vs?

XoR
03-03-2009, 19:44
biz 100 binde 1.6 hdi 307 turbosunu direkt yenisi ile değiştirdik.Yeni herzaman iyidir :) yazılım için bi fikrim yok

stlegal
03-03-2009, 19:55
aracımız 135 bınde turbosu asırı derecede otmeye basladı ve performans kayboldu. revızemı etmemız lazım yenısımı takmak gerek? 1.7 dızel corsa turbosu takılma ımkanı varmıdır takılırsa suankı yazılımla kullanılabılırmı vs vs?

bu souryu selçuğun nickle başkası soruyo heralde böle bir soruyu..eğer ötme yapıyorsa mil kesme ihtimali var hele birde emmeden mil keserse motoru ele alma ihtimaliniz çok yüksek..revizyon olmuyor adam gibi olmuyor...orjinal bakın..1,5 dci orjinal 750 ytl kdv dahil aldım..

Rstmania
03-03-2009, 20:13
Aklınızda olsun opel 1.3 cdti motorları ile fiat multijet motor parçaları aynıdır büyük oranda. Turbo ararken onlara da bakmanızı tavsiye ederim.

STP
05-03-2009, 18:17
bu souryu selçuğun nickle başkası soruyo heralde böle bir soruyu..eğer ötme yapıyorsa mil kesme ihtimali var hele birde emmeden mil keserse motoru ele alma ihtimaliniz çok yüksek..revizyon olmuyor adam gibi olmuyor...orjinal bakın..1,5 dci orjinal 750 ytl kdv dahil aldım.. :D bos anıma geldı sordum :D sıfır alalım ozaman napalım yada aynı spec ıkıncı el az km lı bısıy alalım bakalım duruma

EMG
05-03-2009, 19:45
Fiat multijet'in turbosuyla aynı fakat kafaları farklı. Corsa'dan çıkan kafayı yenisine takıp kullanabilirsiniz. 2-3 ay önce 650 Lira'ya almıştık.

melih
05-03-2009, 22:59
revıze edilmesi tam randuman vermiyo sıfır en idealli 2006 senesinde başıma gelmişti revıze ettirdim kısa süre sonra aynı sorunu yaşadım sıfır alarak bütün sorun ortadan kalktı.

egeturbo
06-03-2009, 07:59
Bu turbolar Kp serisi kkk nın en ufak turbolarıdır.
1-Smart
2-Multijetler
Bu turboların milleri olduça ince revizyon için söktüğümüzde milin ucunun eğrilmesine bile neden olabiliyor.Tamirden verim alınabiliyor fakat ötme riski herzaman söz konusu .Öte öte kullanabilirsin.Ama yakında turbon mil kesme dediğimiz turbonun pallerinin krılıması olayı gerçekleşecek ve sana yakında daha daha büyük sorunlar açacaktır.
1.7 turbosuda suan hatırladığım kadarı ile 1100 1150 ytl arası bişiydi.

senna
06-03-2009, 11:57
Bu turbolar Kp serisi kkk nın en ufak turbolarıdır.
1-Smart
2-Multijetler
Bu turboların milleri olduça ince revizyon için söktüğümüzde milin ucunun eğrilmesine bile neden olabiliyor.Tamirden verim alınabiliyor fakat ötme riski herzaman söz konusu .Öte öte kullanabilirsin.Ama yakında turbon mil kesme dediğimiz turbonun pallerinin krılıması olayı gerçekleşecek ve sana yakında daha daha büyük sorunlar açacaktır.
1.7 turbosuda suan hatırladığım kadarı ile 1100 1150 ytl arası bişiydi.


mil kesme ayrı şey pal kırma ayrı şey milin kırılmasından dolayı pal kırılabilir fakat mil kesmesi dediğin şey palin zarar görmesi anlamına gelmez illaki

egeturbo
06-03-2009, 15:46
mil kesme ayrı şey pal kırma ayrı şey milin kırılmasından dolayı pal kırılabilir fakat mil kesmesi dediğin şey palin zarar görmesi anlamına gelmez illaki

mil kesecek olursa zaten paller Allahın emri zarar görecek
Mil kesme nedenleri
1-Yağsızlık
2-Mil gazı boşalımı
3-Aşırı ısı-
Pal Kırma
1 Dışardan gelen etkenlerden dolayı somun civata subab kesmesi v.s gibi
ama konuyu yanlış yazmışız düzelttiğin için sağol