Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Sr20de + t ?



akucukdogan
16-03-2009, 00:42
Öncelikle merhabalar..

94 Model 250000 KM'de SR20DE nissan bluebird aracımı motora girmeden 0.4 yada 0.5 bar'da yürütmek istiyorum..

Almam gereken değişmesi gereken parçalar nelerdir? Hangi turboyu tavsiye edersiniz? Bir de ortalama maaliyet ne olur ?

Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler..

cem
16-03-2009, 00:44
Bütçe ne kadar ?

akucukdogan
16-03-2009, 00:47
Hmm şimdilik bi bütçe yok aslında..

Maaliyete göre ayarlamaya çalışıcaz ;)

cem
16-03-2009, 00:48
O zaman şöyle söleyim,
250 binde bir araca bolt on turbo takmak kadar mantıksız bişey olamaz bence.

Önce düzgün motor rektefesi kontrolleri yapılmalı ondan sonra böyle uygulamalar düşünülmeli.

Takılırmı takılır, sonra blok a zarar verirsen yuksek maliyet altına girersin.

akucukdogan
16-03-2009, 00:53
Arabada yağ eksiltme gidişinde falan 1 sıkıntı yok şimdilik.. Bakımlarıda yapılıyor.. Onun için motora girmeden demiştim ;)

levent
16-03-2009, 02:06
kompresyona baktırmalı derim ayrıca, 250 bin km az bi rakam diil, rektifiye iyi olur aslında.

onun haricinde sanırım sr20det in parçaları uycaktır diye tahmin ediyorum.

akucukdogan
16-03-2009, 05:19
Evet aslında bi yandan da SR20DE + T yapıp SR20DET mi olsam diye içimden geçmiyor da değil açıkçası..

Ama dediğim gibi bana maaliyet falan lazım.. ;)

Emir_b16a
16-03-2009, 08:38
yurt dışında güzel yürüyen primera gt ler war akşam olsun bulurum sna 1 2 faydalı bilgi

250 000 de bi araca bolt on turbo takmak delilik olur bnce hazır araba sökülücekken önce bi rektifiye yaptırıp sonra üstüne turbo basmak hem zmn açısından hemde ekonomik açıdan snin karına olur :)

gurcell
16-03-2009, 09:12
Benim eski sr20det'in eksoz manifoldu ve bazı turbo boruları duruyor, sr20de ye T eklemeyi ciddi düşünürsen konuşabiliriz :)

akucukdogan
16-03-2009, 18:56
yurt dışında güzel yürüyen primera gt ler war akşam olsun bulurum sna 1 2 faydalı bilgi

250 000 de bi araca bolt on turbo takmak delilik olur bnce hazır araba sökülücekken önce bi rektifiye yaptırıp sonra üstüne turbo basmak hem zmn açısından hemde ekonomik açıdan snin karına olur :)

Aracın durumuna baktıktan sonra kararımızı vereceğiz.. Bilgileri bekliyorum.. ;)


Benim eski sr20det'in eksoz manifoldu ve bazı turbo boruları duruyor, sr20de ye T eklemeyi ciddi düşünürsen konuşabiliriz :)

Çok teşekkür ederim ilginiz için işime yarayacaktır.. ;)

GökhanO
16-03-2009, 19:02
Kaçak ve kompresyon testi yaptır oncelikle fabrika toleranslarının içindeysen o zaman motoru yenilemeden bişeyler yapmayı düşün bence yoksa astarı yüzünden pahalıya çıkabilir.

akucukdogan
16-03-2009, 19:05
Peki komple 1 rektefiyeden sonraki maaliyet nedir ?