Orijinalini görmek için tıklayınız : colt czt-cooper S
geçenlerde S kullandım 2 gün cokmüthiş araba alamaya niyetlendik kuzene cok para istiyolar bizde czt ye karar verdik. coopera karrsı nasıldır? ileride motora girildiginde nasıl sonuclar alınabilir? cooper gibi yatkınmıdır modifiyye?yoltutusu cooper gibimidir.yani cooperın yerini doldururmu
Yol tutuşu CZT nin ne kadar berbat ise mcs ninkide bir o kadar iyidir. Arasında atlan deve mecazisinden fazlaca bir fark vardır. CZT çoğu standart binek araçtan bile kötü yol tutuyo. He adam olurmu. Tabi coilover iyi lastik ile adam olur ama ancak hiçbirzaman bir hothatch kadar tutmaz. MCS ise standart hali ile bile hothatchler arasında meşhurdur. Coilover gibi iyileştirmeler yapılırsa fizik kuralları dahilinde harikalar yaratabilecek bir araçtır. CZT performans olarak yavru EVO olabilir ama yol tutmayan performanslı bir araç bence çok mantıklı değil.
czt coil lerle gayet güzel yol tutan bi araba oluyor :) motoru da ufak tefek şeylere gayet güzel şekilde cevap verip şaka yapabilir :) sadece tipini beğenmiyorum ben içi dışı biraz basit geliyor..
emretorlak
18-03-2009, 17:28
Cooper S'in performansına yetişeceğini sanmıyorum.Czt'de 150hp 1500cc turbo bir motor var sanırım.Czt'nin hem dış hem de iç dizaynı bence çok başarısız.Minyatür minibüs gibi duruyor.
serhat306
18-03-2009, 17:45
Yol tutuşu CZT nin ne kadar berbat ise mcs ninkide bir o kadar iyidir. Arasında atlan deve mecazisinden fazlaca bir fark vardır. CZT çoğu standart binek araçtan bile kötü yol tutuyo. He adam olurmu. Tabi coilover iyi lastik ile adam olur ama ancak hiçbirzaman bir hothatch kadar tutmaz. MCS ise standart hali ile bile hothatchler arasında meşhurdur. Coilover gibi iyileştirmeler yapılırsa fizik kuralları dahilinde harikalar yaratabilecek bir araçtır. CZT performans olarak yavru EVO olabilir ama yol tutmayan performanslı bir araç bence çok mantıklı değil.
yol tutusu olarak soyledıklerıne katılmıyorum bızde var 17 jant var ustunde contı sport contact3 lastık ve hr yaylar var kı bız bunu standart lastıklerınlede kullndık oyle soyledıgın kadar kotu bır yol tutusa sahıp dııl aksıne super bır yol tutusa sahıp cevremızdekı czt lerde en fazla 240 hp olanı var bonolımo kıt takılı ustunde her turlu oynamaya acık orjınal hks egsoz kıtıde cıktı boyuna posuna bakmayın alayına go yapabılıcek bır guce sahıp standart dyno verısı 169 cıktı bızım aracın bu fıyata bu segmentte en ıyı araclardan bırı tek kapı olduguna bakma ıcı cok genış...
yol tutusu olarak soyledıklerıne katılmıyorum bızde var 17 jant var ustunde contı sport contact3 lastık ve hr yaylar var kı bız bunu standart lastıklerınlede kullndık oyle soyledıgın kadar kotu bır yol tutusa sahıp dııl aksıne super bır yol tutusa sahıp cevremızdekı czt lerde en fazla 240 hp olanı var bonolımo kıt takılı ustunde her turlu oynamaya acık orjınal hks egsoz kıtıde cıktı boyuna posuna bakmayın alayına go yapabılıcek bır guce sahıp standart dyno verısı 169 cıktı bızım aracın bu fıyata bu segmentte en ıyı araclardan bırı tek kapı olduguna bakma ıcı cok genış...
Ben zaten performans olarak yavru EVO dedim. Performans olarak laf etmedim zaten. Ama aşırı derece body roll muazzam derecede baş belası.
serhat306
18-03-2009, 17:51
Ben zaten performans olarak yavru EVO dedim. Performans olarak laf etmedim zaten. Ama aşırı derece body roll muazzam derecede baş belası.
ben performans konusunu arac haakkında soru soran arkadas ıcın soyledım...:)
perf. olarak czt yenı 106 bence:D(yol tutus harıc) yapılan ıslemlerle muazzam gidişe sahıp oluyor..
perf. olarak czt yenı 106 bence:D(yol tutus harıc) yapılan ıslemlerle muazzam gidişe sahıp oluyor..
Aynen. İlaçlarını almamış depresyonda yada bunalıma girmiş bir CZT gerçekten süpriz yumurta. Ok gibi fırlıyo ama dümdüz fırlıyo. Kıvrak değil :)
Boost Up
18-03-2009, 18:14
bi tane vardı 34 YSK 85 siyah, yakın arkadaşımın abisinindi ver çok güzeldi.. mini cooper ile kıyaslamaya kalkarsak şekil diyorum ben..
mcs cok farklı czt den ama en iyi alternatifi diyebilirim
ben begeniyorum
Shadow_Dancer
18-03-2009, 18:16
bi tane vardı 34 YSK 85 siyah, yakın arkadaşımın abisinindi ver çok güzeldi.. mini cooper ile kıyaslamaya kalkarsak şekil diyorum ben..
YSK en son Emrah diye bi arkadasımızdaydı noldu bilmiyorum heralde satmıştır... Olaylı bi arabaydı zaten... Onu kullandım herkes gibi bende yol tutuşunun çok iyi oldugunu söyleyemem gereginden fazla yatıyor
mcs süper ya zaten czt kullanmadıgım için sordum bide kullandıgım kasnak chip filtre egzos headers gibi modlar vardı mükemmeldi arac.mcsnin pek yerini tutacagını sanmıyorum ama bakacagız gene
Yol tutuşu tek sevmediğim özelliği..coil ve lastik Allahın emri..hala fabrika cıkışı lastiklerleyim belkide ondan.hoş daha 4200kmdeyim ama araç 2yıldır bizde.biraz para biriktirmeyi ve kurların düşmesini bekliyorum coil almak için
Ara boru ve 60lık hi power var bizim araçta(kat iptal) eskisine göre gidişi daha rahatladı gibi
Dış goruntu olayı goreceli bence gayet hoş ve coilli çok şık olacağını düşünüyorum:)
şehiriçi için de ideal ufak-seri-adam gibi kullanımda bütçe dostu:)
Birde beyin işi hallolursa altyapısı var cok sakacı bir kimliğe bürünebilir..
Low-Rider
18-03-2009, 21:26
Alçaldıktan sonra ve güzel bir jant kombinasyonuyla çok güzel oluyor czt.
Basmazsanız inanılmaz az yakar ( 1.4 cliodan bile 6,5-7,5 şehir içi), frenleri sınıfının ve hatta üst sınıfının en iyilerindendir (34 metre). Demir blok 4g15 stock 0.95 peak 0.55 cont yürür.
Standart internallarla 1.65 peak 1.2 cont yürür( 275+ ) gıkı çıkmaz, yüklenebilirlik açısından (opc,rc,cooper S) rakiplerinin çok üzerindedir. td04 ile 305+ hp ile (1468 cc orjinal internal) gezen bir yığın adam var singapurda. Kısacası motoru çok sağlamdır.
Yol filan tutmaz, coil over takın anca, yolda ne kadar gürültü varsa hepsini içeri alır, 5000 de bir bakımaz girersiniz(evo gibi sanıyorum), şanzumanı acaip acaip sesler çıkarır(getrag). Koltukları adamın dötüne batar, tipi desen tavuğa benzer....
Silverbullet
18-03-2009, 22:02
mcs yi bi kac ay kullansaydın czt onun yerini tutması zordu ama fiyat olarak dusundugun zman 2008 temiz bi czt yi 28e 30a alıosun bu fiyata temiz bi mcs zaten bulamıycagın icin arkadasında bahsettigi gibi motoru saglam oynayabilecgin bi araba coil overınıda aldınmı cebinden cıkacagı rakam hala temiz bi 2004 mcs kadr deil mcsye göre azda var sahsen ben tavsiye ederim alırsan kazasız belasız keyifle kullanırsın ins.
::ZaFeR::
18-03-2009, 22:05
Temsanın sitesinde neden CZTnin fiyatları gözükmüyor şu an ?
tipini seviosan czt alman mantıklı bence.. fiyat olarakta daha iyi ve çok iyi giden bi araba, ben ne arabaları geçtiğini gördüm valla.. ayrıca arkadaşımda vardı biraz oynanınca çok daha tatminkar hale gelebiliyo.. ben tipini sevmiyorum sadece :) şimdiden hayırlı olsun..
Temsanın sitesinde neden CZTnin fiyatları gözükmüyor şu an ?
Temsa da sıfır czt yok getirmiyorlar cunku
Liste fiyatı 42 gozukuyordu ama daha uyguna alınanlar oldu
207GT/RC varken o fiyata nie czt alasın ki...
O yuzden liste fiyatı birazcık yalan olmustu zaten:)
Silverbullet
18-03-2009, 22:19
207GT/RC varken o fiyata nie czt alasın ki...dogru solüo böle bi fırsat varken bende dusun derim rcyi 34e 0 mcs gibi bisi sana iste motoru aynı nede olsa:icon_tup:
dogru solüo böle bi fırsat varken bende dusun derim rcyi 34e 0 mcs gibi bisi sana iste motoru aynı nede olsa:icon_tup:
Salak Pejo 6 ileri şanzıman koymadı gitti.
mini koydurur mu sence o şanzımanı, arada dünya kadar fiyat farkı var. Niye gidip miniyi alasın o zaman.
CZT ile Smart Brabus arasında da yol tutuş farkı ve 7000 euro mu ne fark var. Bir de biraz daha güçlü motoru. Esasında arabalar aynı ama beyinleri ve bir kaç ayrıntısı farklı. Daha pahalıyı nasıl satacak.
Skoda-vw-audi nasıll satıyor dersen inan bilmiyorum.
mini koydurur mu sence o şanzımanı, arada dünya kadar fiyat farkı var. Niye gidip miniyi alasın o zaman.
CZT ile Smart Brabus arasında da yol tutuş farkı ve 7000 euro mu ne fark var. Bir de biraz daha güçlü motoru. Esasında arabalar aynı ama beyinleri ve bir kaç ayrıntısı farklı. Daha pahalıyı nasıl satacak.
Skoda-vw-audi nasıll satıyor dersen inan bilmiyorum.
Ama söyle birşey var. BMW PSA işbirliği ile o motor çıktı. Ama ECU ve şanzıman şirketlerin kendi ürünleri. Yani 6 ileri şanzımanın gelişiminde PSA nın katkısı yok. BMW tek başına hazırladı. Sanırım önceki kasa MCS şanzımanından hibrid bişi yaptı. Pejo ise eski 205 lerden gelme 206 gti ve rc de kullanılan BE şanzımanı kullandı. 306gti6 nın şanzımanıda bu aynı temel BE den gelme. Yani isteseler 306gti şanzımanı teknolojik olarak elden geçerek konulabilinir. :)
minilerdeki şanzumanda getrag, czt gibi gürültülü çok
araba yatıyor yvallah ama salak sacma koptuguna hiç şahit olmadım. ESP si bu sınıf bir araçta çalışabilecek en mantıklı şekilde çalışıyor. KAldı ki bütün araçlar overrate ve gayette keyifli gidiyor. Çok güzel bir araba ama binicem dediğiniz zaman biraz masraflı oluyor. Şöyle ki standartıyla işe gideyim , markete gideyim yazlığa gideym v.s cok cok ideal bir araba modeli ama bir rollinge katılayım , biraz piste çıkayım diyecek olursanız kesinlikle coiloverla başlamanız gerekiyor. Göstergeler , egzozu , evcsi derken en az 5-6bin lira şart oluyor. Tabi bunlardan sonra da şaka makinası oluyor :) Bloktan sona kadar iskender egzoz + evc(1bar conti) ile 233hp 280nm gücü var. Tahmin edebileceğinizden daha da keyifli oluyor. Şu zamana kadar kullandığım en keyif aldığım önden çeker araba hatta , tüm mini serileri + gp de dahil olmak üzere..
daha ilerisini istiyorum dersen orada biraz sıkıntı başlıyor. Araba japonyada olmadığı için fazla bir malzemesi yok. Elektronik olarak beyinin güvenlik önemleri çok başarılı , biraz uğraştırıyor kısacası...
bilgiler için tesekkürler.2004 mcs alınacagına 2008 czt alırım daha iyi.
bilgiler için tesekkürler.2004 mcs alınacagına 2008 czt alırım daha iyi.
tam öyle düşünme ölüyorum desen zor satıosun colt u,öle garip bi piyasası var
birde görkemcim miniye öle 6-7 bin harcayınca aşağı yukarı aynı rakamları geçiyordu sanırım coltu :) bir an aklıma cumhur la ii giden siyah bir s vardı o aklıma geldi 2 boy civarı geçiyordu sanırım coltu
Al bir tane 2008 500 liraya bir tane evc al:) araban olsun 200 hp.
200+ de olur da böyle gaza sadece sonuna kadar basabildiğin, iki de bir arıza yakan sadece düz gidebilen bir araban olur. Devamsız güç, güç değildir:)
Coltun önü açık çünkü ama o iğrenç kıyma makinası olduğu sürece s den bişey olmaz :) ama yeni turbolar basarılı olucak gibi duruyor :)
yakında turbo kitleride çıkıcak miniler için basarılı arabalar :)
turbo varsa limit internallarla sınırlı onları yaptınmı turboyla yani güç çıkar korkmayın :)
8.000rpm
19-03-2009, 09:35
yeni mcs-turbo bence çok daha potansiyelli...ama henüz erken , biraz daha zaman gerekiyor üst düzey power upgrade'ler için...
öte yandan , satın alma maliyetine bakıldığında da czt açık ara avantajlı , bu da önemli bir gerçek...
czt kasa değiştirdi ve bence çok çirkinleşti , ithalatı henüz başlamadığı için temsa nın sitesinde fiyat yazmıyordur...
bakınız : http://www.mitsubishi-cars.co.uk/colt/
tam öyle düşünme ölüyorum desen zor satıosun colt u,öle garip bi piyasası var
birde görkemcim miniye öle 6-7 bin harcayınca aşağı yukarı aynı rakamları geçiyordu sanırım coltu :) bir an aklıma cumhur la ii giden siyah bir s vardı o aklıma geldi 2 boy civarı geçiyordu sanırım coltu
Ikinci eli zor çünkü arabanın standart olarak sunabildiği ekonomisi ve önü açık makinası dışında pek birşey yok. Yani aynı fiyatlara bende olsam 207gt/rc tercih ederim .
Benim kastım motor için abi sırf motor olarak bakarsan işe manifold egzoz ve evc maliyeti 2.5lira. Bu meblaya bu sınıfta başka hiç bir araç bu kadar hızlanamaz kanımca :)
Coilover , jant lastik , göstergeleri dediğin zaman 6-7 milyarlık oluyorsun zaten ki bence çok hoş bir araba oluyor .
Cumhurla deneyen cooper arkadaşımın aracıydı. Tuna nın setupıyla eş değer malzemeleri vardı ama cumhur da manifold yoktu. Bir manifold un +17hp dynolanmış güç kattığı bir araç söz konusu olunca akın ın eski czt si o miniyle baş ederdi diye düşünüyorum :)
Birde şöyle birşey var ki bu egzoz evc kombinasyonuyla akın 45bin km boyunca gazladı. E ufak bir çıt gelmedi makinadan. Cumhur da aynı sekilde 25bin km hiç durmadan gazladı. Bahsi geçen mini mesela conta yaktı , diğer bir kaç arabanın başına gelenleride biliyorsun ..
Al bir tane 2008 500 liraya bir tane evc al:) araban olsun 200 hp.
200+ de olur da böyle gaza sadece sonuna kadar basabildiğin, iki de bir arıza yakan sadece düz gidebilen bir araban olur. Devamsız güç, güç değildir:)
O kadar karamsar bakma şu ufaklığına :) Körfezde aynı pilotla, aynı şartlarda cooperGp den 1-1.2sn kdr daha iyi zaman yaptı o tavuk familyası kılıklı arabayla :icon_tup:
Coltun önü açık çünkü ama o iğrenç kıyma makinası olduğu sürece s den bişey olmaz :) ama yeni turbolar basarılı olucak gibi duruyor :)
yakında turbo kitleride çıkıcak miniler için basarılı arabalar :)
turbo varsa limit internallarla sınırlı onları yaptınmı turboyla yani güç çıkar korkmayın :)
Mini üzerinde argesi en yogun firma ALTA bir kit geliştirdi önce 2560la 240whp elde ettiler ama kesmedi 28e terfi ttiler. Yalnız aracın direkt enjksyonla çalışması , sıkıntı yarattı sanıyorum. Ve hala aracın üzerindeki piggyback ünitesi UNICHIP :) :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.