Orijinalini görmek için tıklayınız : typer vs 220t
baya eski bi video, verildi mi videolar bölümünde bimiyorum...
http://www.youtube.com/watch?v=LfoWd3APnkI
TURBO CİVİC
18-04-2009, 00:50
sanırım bu video bizim...bu videonun birde rovansı vardı bulabilirsem koyarım.bu denemede tayyarın debriyajı bitikti
carpediem
18-04-2009, 08:05
Typer ın götürmesi gerekir idi.
sanırım bu video bizim...bu videonun birde rovansı vardı bulabilirsem koyarım.bu denemede tayyarın debriyajı bitikti
http://www.youtube.com/watch?v=piEPtB5CjPA :)
TURBO CİVİC
19-04-2009, 00:21
cok saol dedigim buydu...iki aracada masallah...ama turbo forever:D
guzel gunlerdi arac deneme cok revastaydı o zamanlar ah ahhh.nerde simdi ....:icon13:
kimin type r ı erdem bu
emre nın arabamı?
TURBO CİVİC
19-04-2009, 00:26
emrenin tayyar kanka dogrudur...
serdargoksu
19-04-2009, 12:11
Typer ın götürmesi gerekir idi.
Neye istinaden götürmesi lazımdı, mantıklı sebeplerini açıklar mısın?
Neye istinaden götürmesi lazımdı, mantıklı sebeplerini açıklar mısın?
son videoda zatan geciyor type r dikkatını çekerim..
Nedendir anlıyamıyorum bir atmosferik arabanın bu kadar iyi gitmesi turbo arabanın yanında yurumesini kaldıramıo insanlar..:icon_tup:
serdargoksu
19-04-2009, 21:18
son videoda zatan geciyor type r dikkatını çekerim..
Nedendir anlıyamıyorum bir atmosferik arabanın bu kadar iyi gitmesi turbo arabanın yanında yurumesini kaldıramıo insanlar..:icon_tup:
Algıda problem mi? var yoksa 2. videonun rövanş olduğunu göremedik mi? Rövanş olduğuna göre ilkinde taypar'ın geçildiği görülmüştür. Kaldıramamak meselesi nedir onuda anlamadım. Alıntı yaptığım arkadaş ne demiş, taypar'ın geçmesi lazım, neden geçmesi lazım neye istinaden hangi koşulları gözönüne almışta söylemiş bu sözü, Stock değerinin 200 hp olduğu bu iki araçta neden taypar illaki geçmesi lazım, bunu mantıklı olarak birinin açıklamasını isterim, böyle alelade saçma sapan cevaplarla değil bunları kimse dikkat almaz. Onun yapılan yorumlarda tutarlı olmak lazım
çünkü bu araçlar hafif , gücü tekere ile iletirken %12 civarı b kayıp söz konusu doğru devirde güzel vitesle geçebilir demek istemiş arkadaş ki zaten ikinci denemede geçtiyse ilkinde arkadaş ya vites atamamıştır yada 6000 den aşağıda basmıştır.
peki ya rover ikincide vites atamamışsa ya da 3000den aşağıda basmışsa? :)
TURBO CİVİC
19-04-2009, 22:23
ilk denemde tayyarın debriyajı kotuydu.2. denemde duzgundu.2 aracada masallah guzel gidiyorlar...
zaten tayyarların tekerine hiç taş gelmiyor canım.. :) hepsi 6000 ustu deniyor.. eee , turbo aracların ne sucu var.. onlar diyorlar mı ben 3000 uzeri denemem diye..
laf olsun işte..
ben şunu bilir şunu soylerim .. bir arac gucluyse zaten kalkış bile olsa arkadan gelip geçeçektir. isterse 10000 üzeri dene.. kusura bakmayın bana cok saçma gelior.. sanki trafikte felan surekli 6000 uzeri kullanılıyor..
ben de bunu anlayamıyorum. bende vti oldugu zamanlarda 106 larla saxolarla dolu deneme yapardık.. illa 5500 üzeri olsun diye kastığımızı hiç ama hiç hatırlamıyorum.. ondan önce de 106 ım vardı. O zaman vti ların da bana illa bu şekilde deneyelim dediğini de hatırlamıyorum..
kusuruma bakmayın.. ben turbolu arkadaşı hiç tanımam. yeri geldi diye yazmak istedim.
ufak bir eleştiri. dışardan görünen bu çünkü... ;)
deneme yaparken durum farklı ortada bi yarış durumu var amaç aracını önde tutmaksa avantajlarını kullanacaksın. bizim araçlarda yuksek devir avantajdır. Tıpkı turbo araçalrda alt devirler avantaj oldugu gibi.
neyse konuyu açıp yıllarca konuşulan şeyleri tekrar yazmaya gerek yok ...
makinanın özelliklerini biliyoruz neler yapabileceğini biliyoruz bu nedenle gerekenleri yazmışız. fanatikliğimizden değil yani . 2video da bu yazdıklarımızı ispatlamış zaten..
konuyu fazlada deşmeye gerek yok burdan sonrası araç sahiplerine kalmış :)
serdargoksu
20-04-2009, 09:37
Neyse arkadaşlar konu; anlamak ve anlatılmak istenen şeylerin dışına çıktı, 2 aracada maşallah diyebilirim, şunu da! ekleyim stock olarak aynı güç gam'ında olan araçların birbirine oranı %50'dir bu mutedil bir değerdir. Yapılan yorumların bu bilgilerin ışığında olması ciddiyet ve gerçekcilik açısından esastır.
saglıklı 220 turbolar az bişi basınc acarak cok cok iyi gidiolar
ben bişey merak ediyorum bu denemeleri neden devire göre yapıyosunuzda km ye göre yapmıyosunuz misal 50 basarız 220 ye kadar vb gibi biz km ye göre yapıyoruz arada devire göre yaparız nadir. ne zaman bi roll muhabbeti dönse yok senin devrin yok benim yok taş devri :D
Civic Vtecler vtec açmadıkları alt devirlerde 110hp lik düz bir makina seviyelerinde oluyorlar da o yüzden. En dolusuna bile Vtec altı bastığımızda direk 4 - 5 boy açıyorum ki o saatten sonra yakalamaya çalışsa da fayda etmiyor. Ancak yarış durumlarında amaç arabaların gerçek gücünü göstermek ise Civic Vtecler mecbur Vtec üstü basıyorlar ki tam verim alabilsinler.
Bazen bu da Vtec sistemi olmayan veya farklı noktalarda vtec açan araçlarda dezavantaj yaratabiliyor. Adam kendi güçlü olduğu devirde yarışa başlarken sen çoktan tork ve hp olarak düşüşe geçmiş oluyorsun. Dolayısı ile yukarı tükürsen bıyık aşağı tükürsen sakal :)
onun için farklı tarzda arabalar denerken aynı hızda iken isteyen istediği viteste basıp denemelidir..
Civic Vtecler vtec açmadıkları alt devirlerde 110hp lik düz bir makina seviyelerinde oluyorlar da o yüzden. En dolusuna bile Vtec altı bastığımızda direk 4 - 5 boy açıyorum ki o saatten sonra yakalamaya çalışsa da fayda etmiyor. Ancak yarış durumlarında amaç arabaların gerçek gücünü göstermek ise Civic Vtecler mecbur Vtec üstü basıyorlar ki tam verim alabilsinler.
Bazen bu da Vtec sistemi olmayan veya farklı noktalarda vtec açan araçlarda dezavantaj yaratabiliyor. Adam kendi güçlü olduğu devirde yarışa başlarken sen çoktan tork ve hp olarak düşüşe geçmiş oluyorsun. Dolayısı ile yukarı tükürsen bıyık aşağı tükürsen sakal :)
ben diyorumki abi isteyen istediği devirde bassın ama km belirlesinler yani sen 40 km yle giderken 1 de basarsın ben istersem 5 te basarım böyle olursa bence tartışmalar çıkmaz ama neyse:) hep bu vtec ler yüzünden oluyo zaten tork fakiri:D
Eğer kilometreyi sabitlerseniz o zaman 50km/h de ben 3500 devirde iken sende kısa şanzuman oranları var ise sen 4000 veya 4300 devirlere kadar çıkmış oluyorsun ki vtec açmana çok az bir mesafe kalıyor. O nedenle km yi sabitlemek de aslında araçların gerçek güçlerini görmekte yardımcı olmuyor çünkü araçlar eşit değil.
Aynı durum kısalı Vtec ile kısasız Vtecte de var. O nedenle en iyisi Drag ama onun da kendisine göre araçlar için ciddi zararları var. Sürekli drag arabanın ipini çabuk çeker.
chiefkadir
20-04-2009, 14:47
Ya yazmıyom diyomda dayanamadım ..Bu deneme taa 2 sene önce olmuş bitmiş şimdi tantanası yapılıyo :) Emre rover'ı son denemede geçtiğini söylemişti..ki gim geçerse geçsin belli bir dönem sonra ortaya çıkan videolarda tartışma çıkıyor..
Ben siyah atmo Gsi'ım ile bu Ctr geçen Gri rover'ı aynı günlerde drag yapıp Koruda 10boy geçmiştim Roll yapmamıza gerek kalmamıştı:icon_tup:
serdargoksu
21-04-2009, 21:26
Ya yazmıyom diyomda dayanamadım ..Bu deneme taa 2 sene önce olmuş bitmiş şimdi tantanası yapılıyo :) Emre rover'ı son denemede geçtiğini söylemişti..ki gim geçerse geçsin belli bir dönem sonra ortaya çıkan videolarda tartışma çıkıyor..
Ben siyah atmo Gsi'ım ile bu Ctr geçen Gri rover'ı aynı günlerde drag yapıp Koruda 10boy geçmiştim Roll yapmamıza gerek kalmamıştı:icon_tup:
Video varsa, arkadaşlarla bizde görmüş oluruz, keyif alırız. Havada kalmaması açısından
geçenlerde bi turbo rover la denedik hemde birazcık yüklü ve birazcık da basıncı açık 1 barın üzerinde 1.5 barlarda olması lazım yanlış hatırlamıyorsam..
ben 3 te bastım o 2 de yalış alaşılmadan dolayı kafa kafaya gittik ve ikimizde 2 de bastığımızda 2 3 boy çok rahat geçiyordum araçlarda 2 şer kişiydik..ve 97 oktan benzinim vardı 100 oktan ayarımda..
vti ı ilk aldığımda bi tane yine turbo rover ile denemiştim ve videosu da var drag yapmıştık :D şaka gibi fark olmuştu :)
bunları şunun için yazdım neden insanlar vti ve ya typeR geçtiğinde mutlu oluyorlar veya typer geçmesi lazım vti geçmesi lazım yazıları yazarlar anlamam her araba farklıdır ki 2 sene önceki muhabetti ne diye yapıosunuz arabalar sahiplerinde bile değil verilmiş video izleyin geçin neyi tartışıyoruz ki :D
ne yazdım bea bende :D
chiefkadir
21-04-2009, 23:13
Video varsa, arkadaşlarla bizde görmüş oluruz, keyif alırız. Havada kalmaması açısındanHavada kalmaz merak etme ..deneyen Rover cı arkadaş iyi hatırlar..Gsi roverla denediği günlerde Drag 2.cisi olmuştu geçmesi normaldi ama typer mevzuna gelince ..Headers'ı cai'si olmayan bir ctr idi.zaten ikinci denemede geçmişti..geldi geçti yane..
o araba o sıralar standarttı katalizörü bile üzerindeydi(km si 100binin üzerinde) headers cai yoktu:)
roverdal
21-06-2009, 12:51
2 arabada birbirinden iyi ...
bu bir derbi maçı gibi ikiside güçlü ve hızlı
Ahmet baya eski bir video ama tartışmaları alevlendirmeye yetmiş :) çok güzel bir akşamdı ve yanlış hatırlamıyorson 220T son susturucusuna kadar orjinal bir araçtı.İyi hatırladığım husulardan birisi de 2.kornanın 3.korna ile karışmış olmasıydı ama yeni videolarda da bu durum hala devam ediyor ancak insanlar artık bu işin bu şekilde olmasına alışmışlar ve ona basmaya başlıyorlar :D
Tüm arkadaşlara selamlarrr :heyoo:
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.