Orijinalini görmek için tıklayınız : 406v6 Dyno
Eray Yümsel
20-05-2009, 10:11
orj 194hp
1450kg ımı unutmayalım
bujilerim bitik ve 95 oktan var. bakımları yapıp bidaha çıkacam bakalım nekadar fark etcek.
http://img190.imageshack.us/img190/179/dsc02646.jpg (http://img190.imageshack.us/my.php?image=dsc02646.jpg)
Maşallah nazar değmesin ama yetmez be kanka yürüyenin sorunlu senin hep geçiliyorsun.
Eray Yümsel
20-05-2009, 10:14
yere vermede ciddi problem var ama 17 ler yüzünden :) nema problema :D
B.Aktepe
20-05-2009, 10:17
maşallah eray:D güzel sonuç başarılı:) ama iyi bir vtece karşı şansın yok ahahaha:D
Eray Yümsel
20-05-2009, 10:18
iyi bir b18c ye karşı evet ama çevremde daha beni geçen b16a2 çıkmadı inş çıkar :D heheh
Eray Yümsel
20-05-2009, 10:26
mavi olan çizgi tork.
bu torkun bukadar ciddi şekilde kayıp vermesine ne neden olur ?
eray yürüyen ile ilgili problemlerini çözmediği sürece o arabanın hakkını veremez ön takım bozuk debriyaj bozuk ve sen her zamanki gibi adam gibi yaptırmak yerine uyduruk kaydırık geçici çözümlerle iş halletmeye çalışıyorsun adam gibi topla şu arabayıda ticaret yapalım :hehe:
iyi bir b18c ye karşı evet ama çevremde daha beni geçen b16a2 çıkmadı inş çıkar :D heheh
d15b var:D
masallah kardeşim bu yasına rağmen kondisyonu hala çok iyi.. eksiklerini giderdimi dahada iyi olucaktır..
azıcık kayıp var gibi kazasız belasız
by_hayali
20-05-2009, 10:48
maşallah moruk o kiloya rağmen iyi ama bide +10 hp ekle şöförden :D
Eray Yümsel
20-05-2009, 10:50
maşallah moruk o kiloya rağmen iyi ama bide +10 hp ekle şöförden :D
mustafam şimdilik -10hp o vites atamıyoruz :D 6500 çevir debriyaja bas 5000 düşssün öle vites at devam :D zor yani
senın tosununda ciğer duruyo hala maşallah gidiyo yani ;)
by_hayali
20-05-2009, 10:54
sende -10 sa bende -20 :D maşallah yinede tosunların bakımları yapalımda daha iyi olacaklar inşallah :)
iyi bir b18c ye karşı evet ama çevremde daha beni geçen b16a2 çıkmadı inş çıkar :D heheh
Sende ne göz var ne nizam var.
Eray Yümsel
20-05-2009, 11:09
biri şu benim torkun düşmesine anlam getirsin :D
tork ciddi çakılmıs cidden sasırtıcı .. sonucda normal hatta bekledıgımden az dusuk bıle, demekkı motor guclenınce cok daha ıı olucagı asıkar..:D
Eray Yümsel
20-05-2009, 11:31
moruk ben kim sorsa 205 hp falandır diyodum ztn. problemleri giderdikten sonra illaki geçer bir filtre bir de egzost başka bişi yok :)
bence torkun dusmesi normal redline a kadar o torku o sekilde asırı beslemeli motorlar gibi koruyamazsın zaten bide grafikde olcek buyuk oldugu icin dusus cok sert gorunuyor mesela ornek olsun buda corvette z06 dynosu sende tork 4500 civarı peak yapip iniyor bundada 5 bin civarı
http://image.vetteweb.com/f/8952094/vemp_0709_02_z+chevrolet_corvette_z06+dyno_graph.j pg
Eray Yümsel
20-05-2009, 11:35
denemelerde benım devrimde yani 4 sonuna kadar kafa kafaya gittiğim bi 306gti a benım devrimde bastıpımda 3000devir oluyo bariz bi fark açıyorum öle böle değil :) dynodan önce çözmüştümde bukadar kayıp olduğunu beklemiyodum arıza değildirmidir diyosun
Eray senin arabanın Tork değerini çizgisini bilmiyorum ama benim arabamda 7400 lere kadar gidiyor düşmeden.
Eray Yümsel
20-05-2009, 11:50
1. sayfadaki mavi çizgi tork eğrisi
1. sayfadaki mavi çizgi tork eğrisi
Yaa o değil arabanın fabrikasyonu nedir onu bilmiyorum dedim.
Tork eğrisi dediğin böyle olur.
http://i0905.hizliresim.com/2009/5/20/2056.jpg
tayfun peki bu 40 hp lik kayıp neden ?
bende de 30 hp kayıp var bu kayıpları onlersek motorla uğraşmamıza gerek yok
tayfun peki bu 40 hp lik kayıp neden ?
Birçok nedeni olabilir muştu ama engine mount ve engine tourge damper ile ciddi kazanç sağlanır yakında takacağım arabaya zaten. Tekeri attrısam yeter bana.
bende de 30 hp kayıp var bu kayıpları onlersek motorla uğraşmamıza gerek yok
Doğru söylüyorsun kardeşim
Sanada engine mount ve tourge damper alacağız.
aynen bro genel anlamda sormak istemiştim zaten yani özgürdede aynı şey var diğerlerindede yani 10 hp olsun kayıp ama 30-40 hp çok ya yazık günah onca emek para harcanıyo.
alıcaz tayfuncum..ayrıca bende birkaç fikir daha var onlarıda bilare paylaşıcam seninle..
bende de 30 hp kayıp var bu kayıpları onlersek motorla uğraşmamıza gerek yok
debriyajdan olmasin?
Tool bildiğim kadarı ile değiştirmişti Özgür hadi değiştirmedi diyelim bende volan debriyaj sıfır yine aynı kayıp.
debriyajdan olmasin?
bende hafif volan var. debriyajımda iyiydi motor yapılırken sokup baktık.
eğer çözüm olucaksa değiştiririm onerin varmı?
Birçok nedeni olabilir muştu ama engine mount ve engine tourge damper ile ciddi kazanç sağlanır yakında takacağım arabaya zaten. Tekeri attrısam yeter bana.
bildiğim kadarı ile mount ve damper vites aralarındaki silkelemenmeyi önleyerek arabanın yola daha iyi aktarmasını sağlıyor dynoda tek viteste deneniyor o parçalar değişince bence o kayıp değişmez
vteclerde bi 30 kayıp oluyo genelde
bazı araçlarda bu rakam daha fazla
h22 de 40 - 50 arası bişeydi teker kayıbı
bildiğim kadarı ile mount ve damper vites aralarındaki silkelemenmeyi önleyerek arabanın yola daha iyi aktarmasını sağlıyor dynoda tek viteste deneniyor o parçalar değişince bence o kayıp değişmez
Dynoda tek viteste deneniyor ancak motor geriye doğru standart kulaklarla daha çok esniyor. Bunlar ile karşı kuvvet direnci artacak ve salınımı azalacaktır buda teker gücüne etki edecek.
Vites aralarında silkelenme olayı nedir anlamadım gazdan ayağını çektiğin zamanımı kast ediyorsun.
evet şimdi dediğin gibi motor esniyor vites deişirken bi gitgel yaşıyor
bu arada tekerde bi kayıp oluyor ve demek istediğim bu ürünler yolda kendilerini gösterirler
h22 yi integraya oturtup direkt olarak bağlayan tanıyorum kulan yok yani uymuyomuş :) esneme diye bişey yok anlayacağınız
güç kaybını yukarda yazdım paşaoğlunda denenmiş kağıdına bakmıştım geçen hafta
Dynoda tek viteste deneniyor ancak motor geriye doğru standart kulaklarla daha çok esniyor. Bunlar ile karşı kuvvet direnci artacak ve salınımı azalacaktır buda teker gücüne etki edecek.
Vites aralarında silkelenme olayı nedir anlamadım gazdan ayağını çektiğin zamanımı kast ediyorsun.
vites geçişlerinde motorun ileri geri esnemesinden bahsediyor sanırım
bende o parçaları almak istiyorum mutlu oluyorum para harcayınca arabama önce bazı masrafları war bitsin alacam
ama kesinlikle dynoda bir teker gücü kazancı beklemiyorum anca yolda sarsılmalarımı önleyecek
olmadı kulakların içine silikon sıkarız:D
çok para değil urethane motor kulakları yaw bir ara hep beraber geitrtiriz olmadı :)
bende o parçaları almak istiyorum mutlu oluyorum para harcayınca arabama önce bazı masrafları war bitsin alacam
ama kesinlikle dynoda bir teker gücü kazancı beklemiyorum anca yolda sarsılmalarımı önleyecek
sert motor kulakları ve engine tork damper ile sarsılamların onlenmez daha cok motorun her hareketini vibrasyon ve sarsıntı olarak iceride hissedersin, orjinal kulaklar belli duzeylerde motorun hareketi emecek sekilde yumusak imal edilirler sen bunları sertlestirererk tekerlek zıplaması vs.. icin cozum buluyorsun ancak konfordan ciddi anlamda feragat etmis oluyorsun.
sarsılma derken motorunkini diyorum zaten
arabanın içinde katıra biniomuş gibi hissediorm zaten :)
hiç konfor falan kalmadı :)
Aynı arabanın vamag ve serp'teki kayıpları farklı çıkıyor.
Vamag güç kaybında bazen saçmalıyor.
motor kulaklarını sertleştirdiğin zaman arabanın içi magirus minibüs gibi oluyo.bana göre kasanın ömrünüde bayaa kısaltıyosun..
moruk ben kim sorsa 205 hp falandır diyodum ztn. problemleri giderdikten sonra illaki geçer bir filtre bir de egzost başka bişi yok :)
pasa beygırı olm o gercekte 196 197 fılan yapar sanırsam torkda orjınalden 9 nm dusuk.
o kadar tork dususunu hala anlıyalamadım, hee guc sbt kalsa yada dusse anlarım ama oda artıo, tork cok cıddı dusmus..
Aynı arabanın vamag ve serp'teki kayıpları farklı çıkıyor.
Vamag güç kaybında bazen saçmalıyor.
katılıyorum:icon_tup:
Eray Yümsel
20-05-2009, 19:27
pasa beygırı olm o gercekte 196 197 fılan yapar sanırsam torkda orjınalden 9 nm dusuk.
o kadar tork dususunu hala anlıyalamadım, hee guc sbt kalsa yada dusse anlarım ama oda artıo, tork cok cıddı dusmus..
katılıyorum:icon_tup:
moruk bakımdan sonra ztn paşa dyno gücü 210 215 arası falan çıkıcak ona göre konuştum yanı aracın gerçek gücü bu değil anadın arıza var :)
Eray Yümsel
20-05-2009, 19:32
+20 hp eray faktörü :D
ikimiz bir fidanın güller açan dalıyız biliyon :D sen vericenki gazı yandan yürüyelim :D
H.bilgili
20-05-2009, 19:43
bakımı yaptır daha güzel güçler cıkaracağına eminim,aktarma için jantlara formülün vardır muhakkak;)
orj 194hp
1450kg ımı unutmayalım
bujilerim bitik ve 95 oktan var. bakımları yapıp bidaha çıkacam bakalım nekadar fark etcek.
maşallah... benzin BP nin mi :D :D
chiefkadir
20-05-2009, 20:18
moruk bakımdan sonra ztn paşa dyno gücü 210 215 arası falan çıkıcak ona göre konuştum yanı aracın gerçek gücü bu değil anadın arıza var :):hahaha: maşallah erayım senin öküz baya cigerli çıktı :D
Araban iyi kaçii Morukk :D
Eray Yümsel
20-05-2009, 21:04
bakımı yaptır daha güzel güçler cıkaracağına eminim,aktarma için jantlara formülün vardır muhakkak;)
halil abi hayin planlar içerisiindeyim haftaya deneriz muhtemelen heheheh :D
H.bilgili
20-05-2009, 21:23
ne dıyosun ortalık karıscak desene;)
by_hayali
20-05-2009, 21:29
2 tanemi yok canım daha neler :D:D
Eray Yümsel
20-05-2009, 22:04
TOP secret :D yakında cıkar kokusu biraz zaman var ;)
Evet evet twin turbo için zaman var.
eray ne twinturbosu kanka sen sanıyomusun artık araba ile uraşıcağını olm yenge seni gömer sen fena tırsıyorsun yengeden ben bunu anladım light erkek :D
Eray yengeden tırsmıyorsan bu arabaya iki tane ılık ılık üfleyen kadın dudağı lazım. En ufağından. Bide Aem FIC. N/A uğraşma derim ben.
chiefkadir
20-05-2009, 22:52
Hakkaten bu Eray tam layt :D
Bizimki alıştı roll moll... "vtec'i açıyosun çok yakıyo" diye uyardığı bile oluyo :D Eray onu alıştırana kadar yenge onu katlayacak D:
görün bakın yenge eraya egsozu bile söktürmezse:) ben şhidim fena tırsıyor telefon çaldımı:D
Eray Yümsel
21-05-2009, 03:00
evlenip balayına gidiceğime turbo yapıp alayınıza giderim derrrdimde neyse :D duble olsun zamana bırakalım görelim hehehe :D gökan senıde görcez olm :D
maşallah güzel değer ama yere aktarmada sorun oldunu okudum bu üzücü en kısa zamanda düzelmesi dileğiyle...
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.