Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : 1.6 ies - V-tec II - 125 hp lik yeni kasa civic



racing3000
28-05-2009, 18:21
Arkadaşlar hepsinde cai, headers, ara boru son susturucu ve headers var. sizce roll ve dragta durum ne olur. bu arada aynı araçların stock hallerinde (biri benim ki :) ) vtec 2 kalkışta önde yeni kasa ikinci ve ies sonda kalktı. 2. vites sonunda ies hepimizi yedi, ben 2 ye düştüm ve yeni kasa en arkada kaldı. 200 lerde ies iyice açıldı ben hala 2 ydim ama yeni kasayla aramızda yarım boy kalacak kadar bana yaklaşmıştı. son hallerimizde ne olacak bilemiyorum yorumlarınız biraz acele çünkü pazar günü kara gün :D

CanBasel
28-05-2009, 18:23
Eşit pilotajda 125hp lik stock verili olan araç çok rahat alır.. :)
2. sizin kasa 110luk..
3.de 120lik 1.6ies..

batonsi
28-05-2009, 18:25
Benim oyum hertürlü ies den yana. Gerçi sonucuda yazmışınız. Ama araçların kilolarıda çok önemli..

racing3000
28-05-2009, 18:25
stock hallerini denedik zaten ama yeni kasa 125 hp lik geride kalmıştı. tabi dediğin gibi pilotaj da olabilir ama herkes sağlamdı o açıdan :D yalnız bu sefer stock değiliz. yukarda yazdıklarım hepimizde olacak.

racing3000
28-05-2009, 18:27
Benim oyum hertürlü ies den yana. Gerçi sonucuda yazmışınız. Ama araçların kilolarıda çok önemli..
valla bende iesden korkuyorum. vites araları çok uzun. ama sonuç stock hallerinde öyleydi. acaba bu yazdığım modlarla durum değişirmi diye düşünüyorum

CanBasel
28-05-2009, 18:48
valla bende iesden korkuyorum. vites araları çok uzun. ama sonuç stock hallerinde öyleydi. acaba bu yazdığım modlarla durum değişirmi diye düşünüyorum

Dedigin gibi abi iesler o gücü yere veremiyor vites araları uzun.. hondalar genelde kısa şanzıman uzun devirle bilinir.. bu arabada uzun şanzıman var. defalarca denedik 110lukla 120lik.. şoförleri degişerek.. 110luklar daha iyi gidiyor.. yanlış hatırlamıyorsam fabrika verilerinde 0-100lerde 110luk ies e göre daha iyiydi.. ama uzunda top speed te dersen ies gidebilir ona bişey demem.. Fakat Drag (400metre) dersen.. 130-140 demek buda sürat olarak bu araçlarda.. O zaman şans 125likten yana :)

racing3000
28-05-2009, 19:55
bakalım neler olacak :)

by_BuRoCk
28-05-2009, 20:17
hafta sonu yada yarın akşam ies ve vtec2 denemesi yapabiliriz
sonuclarını buraya yazarım
ies benim aracım headers + cai + kat iptali
vtec2 headers + cai + kat iptali

GKD
28-05-2009, 20:27
hafta sonu yada yarın akşam ies ve vtec2 denemesi yapabiliriz
sonuclarını buraya yazarım
ies benim aracım headers + cai + kat iptali
vtec2 headers + cai + kat iptali

merakla videoları bekliyoruz

by_BuRoCk
28-05-2009, 22:35
videolarda gelicek mutlaka ;)

CanBasel
28-05-2009, 22:36
Dikkatli olun aman bi sakatlık olmasın eglence tadında kalsın :) İyi eğlenceler videoları bekliyoruz

akucukdogan
28-05-2009, 22:38
Hangi araçlar bunlar mersinden :)

by_BuRoCk
28-05-2009, 22:41
uygun mekan uygun saatte dikkatli bi şekilde video çekip deneme yapıcaz işallah

levent
28-05-2009, 22:42
bence ies 1 , vtecII 2, son kasa 3. olur ama son kasa top speedde hepsini alır 210 sonrası ;)

akucukdogan
28-05-2009, 22:44
Son kasa olan beyaz ya da siyah olan mı ?

racing3000
28-05-2009, 22:49
hafta sonu yada yarın akşam ies ve vtec2 denemesi yapabiliriz
sonuclarını buraya yazarım
ies benim aracım headers + cai + kat iptali
vtec2 headers + cai + kat iptali


valla çok iyi olur

nightkids_han
28-05-2009, 22:51
125 hp farkını 1 yerde konuşturur ama nerede bilemicem
video'ları bekliyoruz

racing3000
28-05-2009, 22:52
Son kasa olan beyaz ya da siyah olan mı ?

son kasa olan galaxi gri

racing3000
28-05-2009, 22:55
125 hp farkını 1 yerde konuşturur ama nerede bilemicem
video'ları bekliyoruz

tahmin ediyorum 200 den sonra konuşturacak gerçekten, stock hallerinde de hissettirmişti. video çekmeye çalışçaz tabi mutlaka hem de gündüz :icon_tup:

Vtec
29-05-2009, 00:20
125 hp farkını 1 yerde konuşturur ama nerede bilemicem
video'ları bekliyoruz

125 lik Civic farkını son hızlarda daha doğrusu 200km/h üstü konuşturuyor.
VtecII diğerlerine göre kısa devir aralıklı şanzımanı sayesinde kalkışta ve 3.vites sonuna kadar önde.
Daha önce defalarca İes ve yeni kasayla denedim sonuçlar yazdığım gibi.
Bizim denemelerde her çeşit VtecII oluyor ama ne yeni kasa nede İes denk geliyor.Olsada bizde video çeksek.Bursa duy sesimi :)

serda-R
29-05-2009, 07:56
eşit şartlarda roll yada dragda vtec2 önde olacaktır....ies top speedde vtec2 yi geçiyor....125 civic 125 hp avantajını 4,vitesin sonlarına doğru aleyhine çevirmeye başlıyor......4.vitesin sonuna kadar vtec2 hertürlü alıyor....top speed de hiç denemedim ama yeni kasa civic alır gib geliyor...

SONE-R
29-05-2009, 08:07
ies top speedde vtec2 yi geçiyor......

Serdar, iES ler 5. viteste yürümüyor ki nasıl geçiyor Vtec2' yi? 4. viteste de en fazla 200-210 görüyorlar...

BKaya35i
29-05-2009, 08:22
Bu karşılaştırmanın sonucu bana göre;
1- ies
2- vtecII
3- Son kasa olur.

Top speedde ise tam tersi olur.

Bu arada Son kasa araca yapılan işlemler sonucu dynoya çıkıldı mı?Çıkıldıysa alınan güç nedir bilginiz var mı?
Birde elektronik gaz kelebeği var son kasalarda yapılan işlemlerde sorun yaşandımı?

Not:Headers takıldıktan sonra sorun yaşanıyor diye biliyorum.

SONE-R
29-05-2009, 08:27
son kasaya headers üretildi mi? ne marka?

nightkids_han
29-05-2009, 08:31
son kasaya headers üretildi mi? ne marka?

megan racing sanırsam wardı

racing3000
29-05-2009, 10:00
Araba Adanada yapılmış ve headersta Konya da ve custom ama gayet iyi görünüyor, biraz sesi abartılı yalnız. bassan basmasan da kafa ütülüyor. elektronik ya da mekanik bir sorun yaşanmamış bildiğim kadarıyla. dynoya çıkılmadı malesef. mersinde dyno yoktu düne kadar. dün yeni bi duyum aldım , bor satan bi yer uygulama öncesi ve sonrası ölçüm yapıyormuş. bi ara uğricam ben de. sonuçlarda da ies ile bizzat 233 görmüş biri olarak ies nin top speedinden de korkuyorum. Allahtan top speed denemicez, yoksa ben en arkadayım çünkü zaten 218 de kesiyor. çok kötü bir 5. vites malesef. yeni kasalı arkadaş top speedte 225 görmüş ama dahada zorlardım hanım bırakmadı diyor :D cumartesi ya da pazar günü gündüz belli olacak herşey.

racing3000
29-05-2009, 10:02
bu arada borda bu kadar iddialı olunuşu bana tuhaf geliyor. dyno ile sonuç ?? boru attırıp öyle mi çıksam rollinge :)

SONE-R
29-05-2009, 10:04
sonuçlarda da ies ile bizzat 233 görmüş biri olarak ies nin top speedinden de korkuyorum.

iES le 233 ü yokuş aşağı mı gördün?

racing3000
29-05-2009, 10:07
iES le 233 ü yokuş aşağı mı gördün?

çok hafif bir meil vardı abi işin aslı, benim arabada 218 i zar zor gördüğüm yer de aynı yer. düz yolda 235 gören bir arkadaş ta var, ama onun motoru çok iyi açılmıştı. benim denediğim babamın eski araçtı. ben düz yolda zorlanmadan 225 civarı görebiliyordum. iyi bir izlenimi var ies nin top speed olarak bende yani.

SONE-R
29-05-2009, 10:09
çok hafif bir meil vardı abi işin aslı, benim arabada 218 i zar zor gördüğüm yer de aynı yer. düz yolda 235 gören bir arkadaş ta var, ama onun motoru çok iyi açılmıştı. benim denediğim babamın eski araçtı. ben düz yolda zorlanmadan 225 civarı görebiliyordum. iyi bir izlenimi var ies nin top speed olarak bende yani.

valla sizin iES ler uçuyormuş :D :D ben stok 160 ps lik VTi ile 230 u zor görmüştüm.. var sizde bi numaralar.. kadranınız çok iyimser sanırım :D :D

fasterhan
29-05-2009, 10:09
stock kiz gibi ellenmemiş vtec 2 ile denemek isteyen olursa haber etsin hahahaha :D :D

SONE-R
29-05-2009, 10:10
stock kiz gibi ellenmemiş vtec 2 ile denemek isteyen olursa haber etsin hahahaha :D :D

ben varım :D

racing3000
29-05-2009, 10:11
valla sizin iES ler uçuyormuş :D :D ben stok 160 ps lik VTi ile 230 u zor görmüştüm.. var sizde bi numaralar.. kadranınız çok iyimser sanırım :D :D

valla abicim yine güleceksin ama ies ile 235 yapan arkadaşım stock vti ile de 235 i geçemedi. küfür edip duruyordu o da. hakkaten enteresan:beuj:

racing3000
29-05-2009, 10:12
stock kiz gibi ellenmemiş vtec 2 ile denemek isteyen olursa haber etsin hahahaha :D :D
Erhancım kalkışta yersin hepsini eğer onlar da stocksa :D

SONE-R
29-05-2009, 10:17
valla abicim yine güleceksin ama ies ile 235 yapan arkadaşım stock vti ile de 235 i geçemedi. küfür edip duruyordu o da. hakkaten enteresan:beuj:

görmeden inanmam.. bana pek mantıklı gelmiyor uzun vitesli İES in 5. viteste yürümesi.. tabi bazı modifiyeler yoksa...

despe
29-05-2009, 10:18
stock ta vtec2 alıyor ies i yeni kasa ile yan yana yürüyor vtec2 nin 4. vitesi bittiğinde yeni kasa hala 4. viteste devam edip geçiyor. bu tabiki rollingte. araç deneyecekseniz eğer en mantıklısı rolling yapmak.

Evrenoz
29-05-2009, 10:25
Dragda

Vtec 2
ies
Son kasa

Şeklinde bir sıralama olacağını düşünüyorum. Son kasa vteclerin dragda malesef şansı yok. Uzunda ise sıralama tamamen değişir, Vtec 2 şanzımanı sebebi ile 1000 hp bile olsa 218 de kesiciye giriyor. Bu durumda uzunda

Son kasa
ies
vtec 2

şeklinde bir sıralama olur.

BKaya35i
29-05-2009, 10:26
stock ta vtec2 alıyor ies i yeni kasa ile yan yana yürüyor vtec2 nin 4. vitesi bittiğinde yeni kasa hala 4. viteste devam edip geçiyor. bu tabiki rollingte. araç deneyecekseniz eğer en mantıklısı rolling yapmak.

Aynen 4 çok uzun.
2 den basılsa 3'ün sonuna kadar dayanabilir bizim kasalar ama 4 de direk vtec2'nin ayırması lazım.5 de yeni kasa yine gelebilir yavaş yavaş ve top speedde geçecektir.
Tabi bu söylediklerim stok araçlar için geçerli.

+

230 yapan ies açıkçası banada pek mantıklı gelmiyor.

sumunder
29-05-2009, 10:31
drag ta 1,6ies imle sadece filtre var vtec 2 ye 3 boy attım ve 2 farklı vtec 2 yle defalarca denedik ama uzunda vtec 2 ler iyi yürüyor

by_BuRoCk
29-05-2009, 10:46
soner abi akşama musayit olursak görüşecez :D

VtecDream
29-05-2009, 11:36
ben jettayla 215'i görüyorum gayet güzel bitiriyor:S siz nasıl zoraki görüyosunuz vti'da 230'u zor anlamadım..

serda-R
29-05-2009, 11:55
Serdar, iES ler 5. viteste yürümüyor ki nasıl geçiyor Vtec2' yi? 4. viteste de en fazla 200-210 görüyorlar...



bende öle biliyordum...arkadaşın 1998 ies si(178.000 km de) hafif aşağı meyilli yolda 220 nin azbişey altına indik....short ram - kat iptali - 51 lik borular - devil ss mevcut...serdar spec.... :)....vtec2 218 pata çata oluyor..... :(

serda-R
29-05-2009, 11:58
Dragda

Vtec 2
ies
Son kasa

Şeklinde bir sıralama olacağını düşünüyorum. Son kasa vteclerin dragda malesef şansı yok. Uzun da ise sıralama tamamen değişir, Vtec 2 şanzımanı sebebi ile 1000 hp bile olsa 218 de kesiciye giriyor. Bu durumda uzunda

Son kasa
ies
vtec 2

şeklinde bir sıralama olur.



tecrube sabittir....

racing3000
29-05-2009, 12:37
görmeden inanmam.. bana pek mantıklı gelmiyor uzun vitesli İES in 5. viteste yürümesi.. tabi bazı modifiyeler yoksa...

:) abicim ne diyim, annem şahit, kadıncaz kuş gibi ötüyordu yanımda kadranı gördükten sonra

racing3000
29-05-2009, 12:40
he bu arada ilaç mümessili bir arkadaşım da ies den vtec 2 ye geçtiğinde şirketin çok yanlış bi seçim yaptığını söylemişti. ben de niye dediğimde, ies hem çok daha iyi yol tutyor hem de 230 u görüyordum, bu düz yolda 210 u geçmiyor demişti. yani bi enim ve fatihin başında olsa tamam. belki bir gün ankaraya böyle bi araçla yolumuz düşer, hem tanışmış oluruz :)

nightkids_han
29-05-2009, 13:03
ies'lerin devir sayacı 5te dönmüyor ya 270e kadar giden alakasız 1 oranı war
4te 220 felan yapıyor ies sanırım kesicicnin oralarda oradada biter yani uzundada vtec 2 ile yakın olurlar
yeni kasa bilmiyorum nette 238 video'ları felan wardı :D fake midir gerçek midir bilinmez

MeJo
29-05-2009, 20:48
canbasel dogru sıralamış.. yeni kasa size el sallar :)

MeJo
29-05-2009, 20:52
burakcım deneme pazar olursa mutlaka bana da haber ver ctesi olursa gelemem :)

racing3000
29-05-2009, 21:31
olur tabi, sen burda mısın? yarın 2 tane vti var mersinde, iddialaşma olmuş baya bi, onlarla ilginecez :) , muhtemelen pazara kalır bu iş. ama cumartesi olursa da video çekmeye çalışcaz zaten.

bladerk
29-05-2009, 21:46
Araba Adanada yapılmış ve headersta Konya da ve custom ama gayet iyi görünüyor, biraz sesi abartılı yalnız. bassan basmasan da kafa ütülüyor. elektronik ya da mekanik bir sorun yaşanmamış bildiğim kadarıyla. dynoya çıkılmadı malesef. mersinde dyno yoktu düne kadar. dün yeni bi duyum aldım , bor satan bi yer uygulama öncesi ve sonrası ölçüm yapıyormuş. bi ara uğricam ben de. sonuçlarda da ies ile bizzat 233 görmüş biri olarak ies nin top speedinden de korkuyorum. Allahtan top speed denemicez, yoksa ben en arkadayım çünkü zaten 218 de kesiyor. çok kötü bir 5. vites malesef. yeni kasalı arkadaş top speedte 225 görmüş ama dahada zorlardım hanım bırakmadı diyor :D cumartesi ya da pazar günü gündüz belli olacak herşey.

kadrana baktırmanızı öneririm ya da navigasyonla bi daha bakın derim o hızlara çıkamazsınız şanzuman 277ye kadar destekliyo ama aracın bunu yapabilmesi için ciddi anlamda üfürük lazım 233 için de öyle son dişliniz 4.058 5 vites ise 0.702 ağırlık 2 kişiyle beraber en az 1200 olsun çıkmaz 130 hp bile olsa

by_BuRoCk
29-05-2009, 22:39
arkadaşlar bu akşam bi roll denemesi yaptık vtecII vs ies
vtecII rahatlıkla aldı bikaç deneme yaptık vtecII nin 4 ncü vitese geçişte
bikaç defa problemi oldu onun son saglam denememizde vtecII aldı
videoyu en yakın zamanda eklerim soner abimi tebrik ederim

Evrenoz
29-05-2009, 22:45
218 e kadar denediniz di mi? Sonrasında ies kaç km hıza kadar çıktı?

racing3000
29-05-2009, 23:01
kadrana baktırmanızı öneririm ya da navigasyonla bi daha bakın derim o hızlara çıkamazsınız şanzuman 277ye kadar destekliyo ama aracın bunu yapabilmesi için ciddi anlamda üfürük lazım 233 için de öyle son dişliniz 4.058 5 vites ise 0.702 ağırlık 2 kişiyle beraber en az 1200 olsun çıkmaz 130 hp bile olsa

soner abimize bu konuyla ilgili bir başka olay daha yazdım

racing3000
29-05-2009, 23:03
arkadaşlar bu akşam bi roll denemesi yaptık vtecII vs ies
vtecII rahatlıkla aldı bikaç deneme yaptık vtecII nin 4 ncü vitese geçişte
bikaç defa problemi oldu onun son saglam denememizde vtecII aldı
videoyu en yakın zamanda eklerim soner abimi tebrik ederim

ben de de cok sert attığım zaman 2'den 3 e geçişte problem yaşıyorum. kaç defa kontrol ettirdim bişey yok dediler.

by_BuRoCk
29-05-2009, 23:06
218 e kadar denediniz di mi? Sonrasında ies kaç km hıza kadar çıktı?

yol mesafemiz yetmedi kardeş
205-210 civarı yol bitti

racing3000
29-05-2009, 23:10
yol mesafemiz yetmedi kardeş
205-210 civarı yol bitti

210 a kadar vtec 2 önde mi kaldı, alt viteslerde durum nasıldı. bir de ne kadar bitti denemeler?

nightkids_han
29-05-2009, 23:23
ies N/A modlamada vtec2den daha zengin parça listesi war bnm bildiğim
soner abinin araba (tanıdığım soner abiyse) stok değil
ies stok muydu?

bladerk
29-05-2009, 23:28
i es de neler var burak yazar mısın

racing3000
29-05-2009, 23:42
bizim deneme yapacağımız araçta cai, el yapımı 4-2-1 headers, 51 ya da 52 ara boru, cat ve orta susturucu iptal, son susturucu sebring xt 1. ama benim 230 u gördüğüm malesef tamamen stock bir arabaydı. diğer arkadaşlarınki de. sizler son hız çok garip olmuş diyene kadar bu anlattığım örneklerden dolayı ise lerin top speedine çok güveniyordum. benim de kafam karıştı. vites aralıklarının çok uzun olduğun bildiğim için (meret 3. viteste 160 da kesiciye girecek abartı) söyledikleriniz mantıklı geliyor. ama gözümle gördüğüm, bizzat yaptığım denemeleri izah edemiyorum kendi kendime. 95 senesinde 94 model 60s 1100 cc 57 hp bir italyan uno almıştık. o arabada da 180 yazan kadranda 180 in altındaki boşluğu doldurmuştuk, bazen enteresan şeyler oluyor. bu arada yarın sabah erken saatlerde kat iptal tüpünü ara boru ile değiştirsem mi diye düşünmeye başladım soner abinin ies ye rahat rahat taktığını duyunca

M3CSL
29-05-2009, 23:57
ies 4 te top speed yapıokı ztn duzde yaklasık 205 max 210 egımde 220 kesıcı yapıo:D5te egım olsada cok zor gıder bence..
bıde fabrıka verılerı top speedler kactı vtec 2 ıesten daha ıyı deılmıdı:S:S

bladerk
30-05-2009, 00:03
i es d16y4 stock

Motor, Performans
Japonya ve Avustralya pazari için gelistirilen 1.6 litrelik motor 6400 d/d'de 120 HP güç, 5000 d/d'de 144 Nm maksimum tork üretiyor. Üst devirleri güçlü olan motor alt devirlerde cansiz; ayrica üst devirlere tirmanmakta da zorlaniyor. Performans degerleri 1.6 litrelik bir motor için yeterli olan Civic O'dan 100 km/s hiza 10.2 saniyede çikiyor; ancak 192 km/s olarak açiklanan son sürate ulasmakta zorlaniyor. Besinci viteste yapilan ölçümlerde test otomobili 60 km/s'den 100 km/s'ye 19.3 saniyede hizlandi. Esneklik degerlerinin kötü çikmasindaki en önemli etken, oranlari uzun seçilmis vites kutusuydu. Test sartlarinda yapilan ölçümlerde Honda Civic 100 kilometre mesafede 10.8 litre yakit tüketti. Bu tüketim degeri 1.6 litrelik bir motor için biraz yüksek. 45 litrelik küçük yakit deposu otomobilin menzilinin 418 kilometreyle sinirli kalmasina sebep olmus

kaynak arştırmacı mod cem ;)

M3CSL
30-05-2009, 00:07
:Dtmm 192ydı vtec 2 198 dıe aklımda kalmıs e nası ıes gecıo top speette vtec 2 yı aradakı fark az deıl, uzun sanz avantajını uzun mesafede avantajına cevırıo dıe mantık yurutmeye calısıorum:)

Vtec
30-05-2009, 00:27
ben de de cok sert attığım zaman 2'den 3 e geçişte problem yaşıyorum. kaç defa kontrol ettirdim bişey yok dediler.

despe ile denediğimizde 2 den 3 atarken aynı anda cırtt lıyor :)


:Dtmm 192ydı vtec 2 198 dıe aklımda kalmıs e nası ıes gecıo top speette vtec 2 yı aradakı fark az deıl, uzun sanz avantajını uzun mesafede avantajına cevırıo dıe mantık yurutmeye calısıorum:)

VtecII 195km/h teknik veride..

levent
30-05-2009, 04:04
bizim deneme yapacağımız araçta cai, el yapımı 4-2-1 headers, 51 ya da 52 ara boru, cat ve orta susturucu iptal, son susturucu sebring xt 1. ama benim 230 u gördüğüm malesef tamamen stock bir arabaydı. diğer arkadaşlarınki de. sizler son hız çok garip olmuş diyene kadar bu anlattığım örneklerden dolayı ise lerin top speedine çok güveniyordum. benim de kafam karıştı. vites aralıklarının çok uzun olduğun bildiğim için (meret 3. viteste 160 da kesiciye girecek abartı) söyledikleriniz mantıklı geliyor. ama gözümle gördüğüm, bizzat yaptığım denemeleri izah edemiyorum kendi kendime. 95 senesinde 94 model 60s 1100 cc 57 hp bir italyan uno almıştık. o arabada da 180 yazan kadranda 180 in altındaki boşluğu doldurmuştuk, bazen enteresan şeyler oluyor. bu arada yarın sabah erken saatlerde kat iptal tüpünü ara boru ile değiştirsem mi diye düşünmeye başladım soner abinin ies ye rahat rahat taktığını duyunca

arkadaşımın 1.6 ies i 150 de kesiciye giriyor, ki bindiğim diğer ies lerde aynı şekildeydi. bence sizde ibrede bi 10km fazlalık varmış sünnete ihtiyacı varmış :)

by_BuRoCk
30-05-2009, 07:16
i es de neler var burak yazar mısın

kanki benim aracta
1.6 ies

4-2-1 headers ,simota cai ,kat iptali , real son susturucu var.
(kat iptalinden son susturucuya kadar orjinal)

vtecII(bildigim kadarıyla)
headers , cai , kat iptali

turkerrr
30-05-2009, 08:11
vtecII alt viteslerde yeni kasadan iyi yürüyor...

racing3000
30-05-2009, 08:34
arkadaşımın 1.6 ies i 150 de kesiciye giriyor, ki bindiğim diğer ies lerde aynı şekildeydi. bence sizde ibrede bi 10km fazlalık varmış sünnete ihtiyacı varmış :)

valla arkadaşlarım sizleri memnuniyetle mersinde ağırlamak isterim. mersin honda akbayrak plazanın kaporta bölümünü babam işletiyor, hondalarla çok haşırneşiriz :) sizlere de bi değişiklik olur. iddialaşmayı sevmem ama malesef bunları yaşadık. km 10 fazla gösterse bile, 2. ve alakasız bir araçta aynı şeyin olması tuhaf değilmi. ben hepsi yürür demiyorum tabi. ama bu konuyu netleştirmemiz lazım :) . bu arada hondalarda karoser, kasko işleri vs gibi konularda soru işaretiniz ya da yardımcı olabileceğim bi konu olursa bbastacioglu@sisecam.com a mail atarsanız seve seve ilgilenir, araştırır, yardımcı olurum.

levent
30-05-2009, 10:12
valla arkadaşlarım sizleri memnuniyetle mersinde ağırlamak isterim. mersin honda akbayrak plazanın kaporta bölümünü babam işletiyor, hondalarla çok haşırneşiriz :) sizlere de bi değişiklik olur. iddialaşmayı sevmem ama malesef bunları yaşadık. km 10 fazla gösterse bile, 2. ve alakasız bir araçta aynı şeyin olması tuhaf değilmi. ben hepsi yürür demiyorum tabi. ama bu konuyu netleştirmemiz lazım :) . bu arada hondalarda karoser, kasko işleri vs gibi konularda soru işaretiniz ya da yardımcı olabileceğim bi konu olursa bbastacioglu@sisecam.com a mail atarsanız seve seve ilgilenir, araştırır, yardımcı olurum.

saolun :) erdemli'de amcamlar var, gelirsek mersin'e elbette uğrarız bi tanışmış oluruz hiç yoktan o da yeter, otomobiller ortak noktamız.

bende olmaz demiyorum ama bana denk gelen ies ler 150 de kesiyordu 7200rpm gibi :)

bladerk
30-05-2009, 11:27
saolun :) erdemli'de amcamlar var, gelirsek mersin'e elbette uğrarız bi tanışmış oluruz hiç yoktan o da yeter, otomobiller ortak noktamız.

bende olmaz demiyorum ama bana denk gelen ies ler 150 de kesiyordu 7200rpm gibi :)
sen bu işi biliyosun leventcim

arkadaşım sıkıntı şu bu aracın bu dişli oranıyla ve bu devirde yapabileceği hızı hicbir şart değiştiremez ben de onu diyorum kadranında ne görürsün bilmem ama teknik olarak altdakileri değiştirmen mümkün değil kadranda sıkıntı vardır eğer gördüysen 140 ya da 170 yazabilir ama hızın 149 dur

Top Speed in 1 gear = 57.648 KPH
And changes into 2 gear at 4229 RPM dropping 2971 RPM
Top Speed in 2 gear = 98.143 KPH
And changes into 3 gear at 4715 RPM dropping 2485 RPM
Top Speed in 3 gear = 149.884 KPH
And changes into 4 gear at 5236 RPM dropping 1964 RPM
Top Speed in 4 gear = 206.111 KPH

*QuaReSMa*
30-05-2009, 14:30
bbastacioglu@sisecam.com - Şişecam - Paşabahçe'ye sabahları ben de işe giderken aynı güzergahta gittiğim için gördüğüm bi tane Vtec II var. Lacivert, jantlı, arka stoplar krom ve spoiler var. Bazen de ufaktan tempolu gidiyorsunuz. Sizin aracınız mı?

serda-R
30-05-2009, 14:59
vtec2 nin ies yi geçmesi anormal değil tabi eşit pilotajda....emreninde dediği gibi en iyisi roll denemek....vtec2'yi alıp sınıfında ondan başka hangi araca binmek istersin deseler hiç düşünmeden ies derim.....

burak farklar nasıl oldu acaba.....çıplak gözle şöyle farazi söleyebilirmisin ?

by_BuRoCk
30-05-2009, 15:11
valla 1,5 - 2 boy oldu
bide soner abi yazarsa daha ii olcak ;)

serda-R
30-05-2009, 16:09
valla 1,5 - 2 boy oldu
bide soner abi yazarsa daha ii olcak ;)


senin aracında maaşallahı var burak...3,25 ile videon çok güzeldi....kazasız belasız... ;)

BAHADIR24
30-05-2009, 16:45
mersinde bahsedilen 2 vti hangileri?yer zaman verirseniz bizde gelir izleriz;)

by_BuRoCk
30-05-2009, 21:55
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=30820

buyrun arkadaşlar cuma günkü videolarımızı ekledim
vti vs si - ies vs vtecII

Vtec
31-05-2009, 00:32
Yeni civicin(düz vites) eğimli yolda 240 yaptığı video

http://videos.streetfire.net/video/honda-civic-son-hz_684242.htm

nightkids_han
31-05-2009, 09:13
Yeni civicin(düz vites) eğimli yolda 240 yaptığı video

http://videos.streetfire.net/video/honda-civic-son-hz_684242.htm

iyi kasmışınız arabayı :D
walla iyi hız yaw

racing3000
31-05-2009, 11:44
sen bu işi biliyosun leventcim

arkadaşım sıkıntı şu bu aracın bu dişli oranıyla ve bu devirde yapabileceği hızı hicbir şart değiştiremez ben de onu diyorum kadranında ne görürsün bilmem ama teknik olarak altdakileri değiştirmen mümkün değil kadranda sıkıntı vardır eğer gördüysen 140 ya da 170 yazabilir ama hızın 149 dur

Top Speed in 1 gear = 57.648 KPH
And changes into 2 gear at 4229 RPM dropping 2971 RPM
Top Speed in 2 gear = 98.143 KPH
And changes into 3 gear at 4715 RPM dropping 2485 RPM
Top Speed in 3 gear = 149.884 KPH
And changes into 4 gear at 5236 RPM dropping 1964 RPM
Top Speed in 4 gear = 206.111 KPH

anladım hocam, o zaman problem meydana çıktı. çok net bir şekilde 160 da giriyordum kesiciye, keşke dünkü ies ye de baksaydım :D . sonuçlar: kalkışta iesye 2 boy taktım ama malesef 3 vites ortalarında yakaladı beni. rolling 2 de ben, 3 te ies aldı. top speed deneyemedik, arkadaş lastiklerim sakat dedi. yeni kasa kalkış ve rollinglerde son çekti :D hem de aralar açılarak. top speed de yeni kasa ile ben denedik ve 200 den sonra bana el salladı arkadaş .

racing3000
31-05-2009, 11:46
yalnız arkadaşlardan biri de 4. viteste 220 de kesici gördüğünü yazmış bu durum da kafamı karıştırdı. ben 4 ü pek hatırlamıyorum

racing3000
31-05-2009, 11:47
saolun :) erdemli'de amcamlar var, gelirsek mersin'e elbette uğrarız bi tanışmış oluruz hiç yoktan o da yeter, otomobiller ortak noktamız.

bende olmaz demiyorum ama bana denk gelen ies ler 150 de kesiyordu 7200rpm gibi :)
ne demek kardeşim her zaman bekleriz, çok iyi olur

racing3000
31-05-2009, 11:50
bbastacioglu@sisecam.com - Şişecam - Paşabahçe'ye sabahları ben de işe giderken aynı güzergahta gittiğim için gördüğüm bi tane Vtec II var. Lacivert, jantlı, arka stoplar krom ve spoiler var. Bazen de ufaktan tempolu gidiyorsunuz. Sizin aracınız mı?

:) hayır ama o dediğiniz aracı biliyorum. ben sodadayım, beyaz benim arac sac jantlı. o lacivert çok hor kullanılmış bi araç, hemen hemen her fabrikaya gidişimde (çoğu zaman kalker ve tuz işletmelerine gidiyorum) aracı kazanlı kasabasının içine girerken görüyorum. akşamları da kasım ekenler civarında.

racing3000
31-05-2009, 11:57
mersinde bahsedilen 2 vti hangileri?yer zaman verirseniz bizde gelir izleriz;)

biri 33 ahp ya da aph 33 siyah, aynalı krom bir jant var, angel, arka stop vs. diğeri kırmızıymış ben henüz görmedim ama kısa şanzıman, beyin, el yapımı emme tarafı eksantrik, headers, filtre, boru son susturucu , short shifter falan varmış. diğerinde xt 1, ara boru ve filtre neredeyse stock ama kırmızıya takmış. ikinci kalkışta patiye kalmış kırmızı almış. bizim hondadan ayrılan bir arkadaş var çok becerikli, onun söylemine göre kırmızı dolu ama siyah daha iyi yürüyormuş. tekrar kalkacaklarmış, ben de istanbuldayken çok uğraştım doch vteclerle, o yüzden arkadaş beni çağırdı. bakacaz artık. ama gel gör ki benim vtec 2 den anlamıyorum ve araba yürümüyor da yürümüyor :confused:

Vtec
31-05-2009, 12:15
iyi kasmışınız arabayı :D
walla iyi hız yaw

Yok bendeki VtecII..Kasılmışını buldum :)

M3CSL
31-05-2009, 13:25
yalnız arkadaşlardan biri de 4. viteste 220 de kesici gördüğünü yazmış bu durum da kafamı karıştırdı. ben 4 ü pek hatırlamıyorum

bızdekınde 2 100 3 153 fılan 4 220 gıbı yapıodu kesıcıde:)

racing3000
31-05-2009, 14:15
"sen bu işi biliyosun leventcim

arkadaşım sıkıntı şu bu aracın bu dişli oranıyla ve bu devirde yapabileceği hızı hicbir şart değiştiremez ben de onu diyorum kadranında ne görürsün bilmem ama teknik olarak altdakileri değiştirmen mümkün değil kadranda sıkıntı vardır eğer gördüysen 140 ya da 170 yazabilir ama hızın 149 dur

Top Speed in 1 gear = 57.648 KPH
And changes into 2 gear at 4229 RPM dropping 2971 RPM
Top Speed in 2 gear = 98.143 KPH
And changes into 3 gear at 4715 RPM dropping 2485 RPM
Top Speed in 3 gear = 149.884 KPH
And changes into 4 gear at 5236 RPM dropping 1964 RPM
Top Speed in 4 gear = 206.111 KPH "

o halde burdaki bilgiler de doğru olduğuna göre bu araçların belli bir kısmında ya da çoğunluğunda takometre problemi var sanırım