Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : 5 vites yığılma sorunu



imhotep
02-06-2009, 17:18
rollinglerde 5 viteste yığılma sorunu yaşıyorum biraz araştırma yaptım ve crx 5 dişlisi ile bu sorunu çözebileceğimi öğrendim. sanırım oranları biraz daha kısaymıs. yakın zamanda senkromençler değişicek açmışken 5 vites sorununuda halletmek istiyorum.

içimizde bu konuda tecrubeli arkadaslar vardır.baska fikirler dusunceler varsa paylaşırsanız sevinirim.:)

stlegal
02-06-2009, 17:42
söktüğünde ayna mahrutinin diş sayısına bakın ona göre hareket edilir

STP
02-06-2009, 17:52
345 grup degısmedıkce randıman alabılcekmısın?

imhotep
02-06-2009, 18:43
söktüğünde ayna mahrutinin diş sayısına bakın ona göre hareket edilir
buyuk ìhtimal Seref ustada acilcak. Kendisine konuyu aktaricam. Disli sayisi uydugu taktirde randiman alabilirmiyiz ki:)

345 grup degısmedıkce randıman alabılcekmısın?
ah bi bilsem

stlegal
02-06-2009, 18:44
randıman almamanız için sebep yok olur atla deve değil zaten şerefe gidicekse fazla konuşmak yersiz çözerler..

imhotep
02-06-2009, 18:48
Saolasin...

MKT
02-06-2009, 19:22
Peki 1,4 için ne yapmak lazım.bende herkes gibi 5.vitesimi kullanmak istiyorum:D

gökan
02-06-2009, 19:47
Peki 1,4 için ne yapmak lazım.bende herkes gibi 5.vitesimi kullanmak istiyorum:D


boşver dişliyi sen jant yap:)

bladerk
02-06-2009, 21:06
kanka 5 i crx takarsan yığılma gider ama fazla kısa olur senin 3 4 zaten kısa 80le 3000 rpm gibi bişey olur çekilmez bence böyle iyi 5 i kullanma :D heleki ilerde kısa son dişliye falan geçersen crx 5 iyle inan çok komik olur i es 5 i anca kurtarır ben olsam dokunmam şu anki 5 in 0.750 olması lazım sen oraya 4.25 e 0.878 takacaksın güç için iyi ama trafikte rezillik ;) bari si tak ama bence dokunma

crx: Si: senin:
5th: .878 771 750
final 3.888 4.250 4.250

imhotep
02-06-2009, 21:46
Top speed yapamiyorum kanka 180-190 dedin mi bitiyorum. 4 sonuda max 180 civari oluyor. Kafam cok karisti napicam bilmiyorum:)

mar1lyn
02-06-2009, 22:04
bnm 5. vitesim gitti en azından 5. vitesiniz war :'(

mur_84
11-06-2009, 11:28
yine bir 5. vites hikayesi... :)