despe
11-06-2009, 19:32
3 hafta önce başımızdan geçen bir olayı anlatayım size.
arkadaşımda vtec2 var. araçta 17/40 jant lastik var yanak lastiklerle lastik çamurluk arası sıfır. muayene aracı alan vatandaş arabanın ön lastiklerini çok güzel soktu kanala yavaş yavaş sorun yok. arka lastikleri soktu biraz sert girdi egzoz sürtüp içeri doğru girdi hafiften. sonra o silindirler arabayı otomatik geri atıyor ve bu esnada geri atarken egzoz tekrar süttü komple girdi tamponun içine. e haliyle manifoltun (dc 4-2-1) flex borusundan bel verdi o kasıntıda en esnek yer orası. devam etti kanala kanallarda mavi kapaklar var baktı geçmicek heralde kaldırdı kapağı geçti. kanalın en sonunda yine bi çıkıntı varmış 4 parmak kadar. eleman kanaldan çıkarken oraya vurdu headers ın flanşını. arabanın kıçı nerdeyse havalandı o şiddetle. ( sözde asalak uzman görevli o mavi kapaktan geçmeyen araba kanalın sonunda duran sabit çıkıntısından nasıl geçer akıl bukadar işte ) tabi o heyecanla arkadaş daldı istasyonun içine biz tabi şoktayız bişey düşünemiyoruz. dolandık arka tarafa bize muayene iptal olduğunu söyleyip parayı iade ettler. başka hiç bişey söylemedik. bizimde acemiliğimiz sudan çıkmış balık gibi olduk. arabanın altına baktık manzara flex boru akordion gibi olmuş etrafındaki teller kopmuş yaklaşık 15 cm olan boru 50 cm e uzamış. fleks borudan önce olan sensör şaseye çarpıp yamulmuş sensörde iptal tabi uzayan 50 cm aynen tampondan geri çıktı. allahtan tamponda normalde kapalı olan egzoz yeri var orayı yırtıpta çıktı yoksa tamponda mafiş. 4-2-1 in 2 kısmı kartere dayandı çarpmanın şiddetiyle o kısımdaki borular elips olmuş.neyse biz olayın şokunda ayrıldık ordan ertesi gün jeton düşmüş bi şekilde gittik anlattık durumu başta itiraz eder gibi oldular burda olmamıştır gibilerinden. tabi biraz ses yükseltince e bide kamera kayıtları falan var alın kanala bakalım dediler. çektiler fotoğraflarını bizde gösterdik. adamlar işten atılmaktan korkuyorlar. kimsenin ekmeğiyle oynamak istemeyiz ama burada 1080 tl lik headers çöp oldu + 504 tl sensör. tampona bişey demedik zaten. tekrar ayrıldık oradan tutanak tuttular. sonra aradılar siz parçaları alın biz size ödemeyeyi yapıcaz diye. neyse bizde parçaları temin ettik faturalarını kendi adımıza kestirdik. gittik faturaları vermeye adam dedi faturalar tüv adına olacak haydi bidaha geri git faturaları paraflat. en nihayetinde işi hallettik. bu arada geçen süre zarfında orjinal egzoz sisteminide taktık tabi. e okadar masraftan sonra tüv türk ün oradaki müdürü sıra beklememize razı olmadı. nedendir bilmem ama ayrı bir muamele gördük kendisi bizzat kanala indi yavaş gel hoop vs. komutlarla aracı kanaldan geçirdi.
arkadaşlar siz siz olun bizim gibi o anda heyecan yapmayın soğuk kanlı bir biçimde tutanak tutturun. en azından bizim gibi git gel yapmazsınız. ve aldığınız faturayı mutlaka tüv adına kestirin.
arkadaşımda vtec2 var. araçta 17/40 jant lastik var yanak lastiklerle lastik çamurluk arası sıfır. muayene aracı alan vatandaş arabanın ön lastiklerini çok güzel soktu kanala yavaş yavaş sorun yok. arka lastikleri soktu biraz sert girdi egzoz sürtüp içeri doğru girdi hafiften. sonra o silindirler arabayı otomatik geri atıyor ve bu esnada geri atarken egzoz tekrar süttü komple girdi tamponun içine. e haliyle manifoltun (dc 4-2-1) flex borusundan bel verdi o kasıntıda en esnek yer orası. devam etti kanala kanallarda mavi kapaklar var baktı geçmicek heralde kaldırdı kapağı geçti. kanalın en sonunda yine bi çıkıntı varmış 4 parmak kadar. eleman kanaldan çıkarken oraya vurdu headers ın flanşını. arabanın kıçı nerdeyse havalandı o şiddetle. ( sözde asalak uzman görevli o mavi kapaktan geçmeyen araba kanalın sonunda duran sabit çıkıntısından nasıl geçer akıl bukadar işte ) tabi o heyecanla arkadaş daldı istasyonun içine biz tabi şoktayız bişey düşünemiyoruz. dolandık arka tarafa bize muayene iptal olduğunu söyleyip parayı iade ettler. başka hiç bişey söylemedik. bizimde acemiliğimiz sudan çıkmış balık gibi olduk. arabanın altına baktık manzara flex boru akordion gibi olmuş etrafındaki teller kopmuş yaklaşık 15 cm olan boru 50 cm e uzamış. fleks borudan önce olan sensör şaseye çarpıp yamulmuş sensörde iptal tabi uzayan 50 cm aynen tampondan geri çıktı. allahtan tamponda normalde kapalı olan egzoz yeri var orayı yırtıpta çıktı yoksa tamponda mafiş. 4-2-1 in 2 kısmı kartere dayandı çarpmanın şiddetiyle o kısımdaki borular elips olmuş.neyse biz olayın şokunda ayrıldık ordan ertesi gün jeton düşmüş bi şekilde gittik anlattık durumu başta itiraz eder gibi oldular burda olmamıştır gibilerinden. tabi biraz ses yükseltince e bide kamera kayıtları falan var alın kanala bakalım dediler. çektiler fotoğraflarını bizde gösterdik. adamlar işten atılmaktan korkuyorlar. kimsenin ekmeğiyle oynamak istemeyiz ama burada 1080 tl lik headers çöp oldu + 504 tl sensör. tampona bişey demedik zaten. tekrar ayrıldık oradan tutanak tuttular. sonra aradılar siz parçaları alın biz size ödemeyeyi yapıcaz diye. neyse bizde parçaları temin ettik faturalarını kendi adımıza kestirdik. gittik faturaları vermeye adam dedi faturalar tüv adına olacak haydi bidaha geri git faturaları paraflat. en nihayetinde işi hallettik. bu arada geçen süre zarfında orjinal egzoz sisteminide taktık tabi. e okadar masraftan sonra tüv türk ün oradaki müdürü sıra beklememize razı olmadı. nedendir bilmem ama ayrı bir muamele gördük kendisi bizzat kanala indi yavaş gel hoop vs. komutlarla aracı kanaldan geçirdi.
arkadaşlar siz siz olun bizim gibi o anda heyecan yapmayın soğuk kanlı bir biçimde tutanak tutturun. en azından bizim gibi git gel yapmazsınız. ve aldığınız faturayı mutlaka tüv adına kestirin.