Orijinalini görmek için tıklayınız : Akü Yeri Değişimi Resimler Montaj (Vtec2)
yer değişimi güzel fakat Allah korusun ufak bi kaza bile olsa o taraf bayagı hasar alır.
ellerinize sağlık ama bana riskli bi yer gibi geldi :)
aynen,yeri biras riskli.. bence bagaja alın forumdan biri bagaja almıştı sanırım
akü bitince tamponmu sökeceksiniz, bence bagaja alın...
riskli hakkaten orda durması biraz hem akü daha fazla suyla temas edebilr hemde Allah korusun kaza anında iki tarafada ciddi hasarlar verebilr bagaj daha mantıklı bu tip uygulamalar için bence
dragstar
13-06-2009, 22:29
eline sağlıkta bagaja koymak daha mantıklı bence
Filtre için güzel olmuş ama tamponun ordan alacagı ufak bir darbe bile camurluğu parçalayıp lastiğe vs. Zarar vericektir yinede eline saglık
eline koluna sağlık güzel olmus fakat orada olmamıs aracın nerdeyse en cok su alan yeri allah korusun neyse siz onları düşünmüssünüzdür kolay gelsin :)
1- Su teması
2- Akü boşalmasında tampon sökmek
3- Küçük bir kaza anında iki tarafın hasar görmesi
4- Olası elektrik kısa devresi durumunda kutup başına müdale edememek.
Umarım bunların hiç birisi olmaz güle güle kullanın ...
yavuz364
13-06-2009, 23:38
ellerinize sağlık güzel görünüyor ancak çok ağır gibi, birde aluminyum kule gergisi test sonuçlarını biliyor musun ? (yani gerçektn işe yarıyor mu)
fasterhan
13-06-2009, 23:39
güzel iş cıkarmıssınız tebrikler...ama gözüme kaputun altındaki büyük honda amblemli kaplama takıldı.....hazır bir parcamı o ?
jdmpoint
13-06-2009, 23:56
allah korusun ama kaza anında birebir yangın tetikleyici diyim sana ordan direk akü patlar kablolardan biri bosa cıkarsa ve motor stop etmesse durumunu düsünerekten de otomatik bi yangın söndürücü sistemi kurun bunu yapamiyacagınız icin de o aküyü ordan alın derim...
hepsinie artı olarak akunun orda durabilmesi için taktıgını parça gereksiz ağırlık.En mantıklısı bagaj...
İşçilik iyi ama gereksiz bir uygulama olmuş yahu...
Öncelikle ellerinize sağlık ama keşke filtreyi o boşluğa koyup aküyü aynı yerde bıraksaydınız.
1-Akü bittiği zaman mecburen tampon inecek?
2-Herkesin dediği gibi kaza + su teması
3-Gereksiz :)
Ama genede ellerinize sağlık, sizin hoşunuza gittiyse sorun yok :)
2-Herkesin dediği gibi kaza + su teması :D (filtre için)
güzel iş cıkarmıssınız tebrikler...ama gözüme kaputun altındaki büyük honda amblemli kaplama takıldı.....hazır bir parcamı o ?
teşekkürler. hayır kendimiz yaptık onuda. kendi orjinal kaput kaplaması ismini bilmiyorum o çok sarktığından bu şekilde yaptık. Honda ambleminide şablon koyup boyadık.
en güzel yeri bulmuşunuz valla
D16inside
16-06-2009, 02:11
maaşallah güzel iş cıkarmışsınız yaparken iki kere düşünürdüm.
çok ama çok riskli bir yer seçmişsiniz Allah kaza bela vermesin.
birde hava filtresinden güç alıcağınız kesin
demirden yaptığınız aparatta ağırlık yapıcağı kesin
kazanayım derken kaybetmezsiniz inşallah
çok ama çok riskli bir yer seçmişsiniz Allah kaza bela vermesin.
birde hava filtresinden güç alıcağınız kesin
demirden yaptığınız aparatta ağırlık yapıcağı kesin
kazanayım derken kaybetmezsiniz inşallah
akünün altından çıkan tabla ile aşağı yukarı atnı ağırlıkta :)
akünün altından çıkan tabla ile aşağı yukarı atnı ağırlıkta :)
sen bence hazir el atmisken bagaja al onu,ne kendini nede emek verdigin arabani tehlikeye atma ufak tefek seyler icin :icon_tup:
8.000rpm
16-06-2009, 08:27
şehir içinde önden ufak bir darbede akünün ön takımlara zarar verme ihtimali var...
Hertürlü mantıksız..
Takmış olduğunuz filitre tipi zaten akunun sokulmesını gerektırmıcek sekılde hava alıyor ve vtec2 de en guzel performans veren fılıtre tıplerınden bırı.
araca yapılacak en ufak bır mudahalede bıle aku kutup basını sokmek gerekecekkı buda sızın ıcın bır ızdırap olacak.
Yağmurda yada en ufak bır kazada basına acılacaklarda cabası..
Vtec2 zaten ağar bir araç o demır extra gereksız olmuş
Bence sen akunu eskı yerıne al en ıyısı.
serhat306
16-06-2009, 10:05
tamamen turk ısı bır uygulama olmus mantıksız ve sacma oraya harcadıgın emege ve zamanı baska yerde kullnabılırdın...
1- Su teması
2- Akü boşalmasında tampon sökmek
3- Küçük bir kaza anında iki tarafın hasar görmesi
4- Olası elektrik kısa devresi durumunda kutup başına müdale edememek.
Umarım bunların hiç birisi olmaz güle güle kullanın ...
bence en önemlisi 4. madde:icon_tup:..
nitrO_Oxide
16-06-2009, 11:40
arkadaslara katılıyorum :)
geçende bir araç gördüm, turbomagazine' deydi sanırım, onda da sol tampon içindeydi, resmi bulamıyorum ama :S
ClioSport
16-06-2009, 18:10
ağırlık yapmasından daha çok ağırlık merkezi değişmiştir şimdi. sola girdiğin viraj ile sağa girceğin virajın tepkileri aynı olmayacaktır, alışmak lazım.
ikinciside senin için değil ama allah göstermesin o taraftan vurduğun araç çok büyük hasar alıcaktır darbe emicek yeri kapatmışsın. Bagaj en mantıklısı.
Işıklarda dur kalk yaparken yada migros gibi park demiri olan yerde ufak bir hasar ile lastik yarılabilir alt takım gidebilir. Bagaj varken çok maceraperest bir işlem olmuş.
emre bence aküyü komple sök at....ne olacakki ? benzinli bu araba sonuçta akülü araba değil ki ? :)
şaka bi yana emeğine sağlık...gel bunu çıplak ayaklı sıyrık adamınki(d17 - new modification ;) ) gibi yapıp bagaja alalım en kısa zamanda...
tam nos tüpü koymalık yermiş :)
devilboy
26-06-2009, 17:18
eline sağlık ama arkadaşların söylediklerine katılıyorum...
ancak filtre için kazan demişsin zaten simota aero modeli kit kullanıyorsun sabit özel ısı geçirmez kazanlı bu filtreyi kullanacaksan çok gereksiz bi iş yapmışsın ama memnun değilim açık filtre kullanıp kazan yapacam diyorsan aküyü oraya koymaktansa bagaj daha mantıklı benim fikrim
Arkadaşların dediği gibi,
Kaza anında ön takıma zarar verme riski yüksek, su temas riski yüksek, acil durumlarda müdahale imkanı sıfır.
Ayrıca filtre için konuşmak gerekirse, aracında headers var. Açık filtre kullanman fayda değil zarar getirir, headersın ısısı motor civarında duracak açık bir filtreyi öldürür. Kapalı tip bir filtre kullanacaksan da şuan filtrenin durduğu bölümdeki yer fazlasıyla yeter, kapalı tip filtrelerin ucundaki boruyu ister ön tampona ister aşağıya sarkıtırsın kâfi.
Maceraperest bir uygulama olmuş :)
Arkadaşların dediği gibi,
Kaza anında ön takıma zarar verme riski yüksek, su temas riski yüksek, acil durumlarda müdahale imkanı sıfır.
Ayrıca filtre için konuşmak gerekirse, aracında headers var. Açık filtre kullanman fayda değil zarar getirir, headersın ısısı motor civarında duracak açık bir filtreyi öldürür. Kapalı tip bir filtre kullanacaksan da şuan filtrenin durduğu bölümdeki yer fazlasıyla yeter, kapalı tip filtrelerin ucundaki boruyu ister ön tampona ister aşağıya sarkıtırsın kâfi.
Maceraperest bir uygulama olmuş :)
headers wrapla sarılı evren :) geçen akşam otobana çıktık kaputu açtım manifoltun 4 ten 2 ye birleştiği flanşta az bi kısmı görünüyordu :) kıpkırmızı olmuş ama wraplı yere elimi değebiliyorum :) zaten yine o boşlukta kazan olucak :)
aslında sonradan sonraya benimde içime sinmedi ama en azından yağmurlar başlayana kadar kalsın. eski haline getirmesi sorun değil :)
R_Kaptan
30-06-2009, 21:15
elinize sağlık emek verip yapmışsınız ama arkadaşlara katılıyorum bagaja almak riski ortadan kaldırır.
ağırlık yapmasından daha çok ağırlık merkezi değişmiştir şimdi. sola girdiğin viraj ile sağa girceğin virajın tepkileri aynı olmayacaktır, alışmak lazım.
ikinciside senin için değil ama allah göstermesin o taraftan vurduğun araç çok büyük hasar alıcaktır darbe emicek yeri kapatmışsın. Bagaj en mantıklısı.
ağırlık merkezi olayı için yazacağımı yazmışsın... yüksek hızlarda hoş olmaz.
Bazı araçlarda fabrika çıkış tam orda oluyor akü crash testlerden geçtiğine göre sorun yok :icon_tup:
BMW lerde bagajda duruyor :)
Keşke bagaja alsaydınız sizde, emeğinize sağlık ;)
ohaa yaa vallahi yuhhh dedim amma profesörler varmış memlekette ağırlık merkezinden akünün patlamasına kadar neler neler yazılmış :D kaza anında ise kendi yerinde ne kadar zararlı ise bundada o kadar zararlıdır akü şasenin yanında duruyor şasenin eğilmesi lazım akünün o dediklerinizi yapabilmesi için 2 tane demir kıvrılmış ağırlık yapar diyenler var ohaa yani bunları söyleyenler roll yapmaya çıkarken büyük wc yapıpta gidiyor sanırım ağırlık yapar deyip aküyü bagaja al diyenler bagaja çekilecek kablolar ağırlık yapmayacakmı :) gayet güzel olmuş emre tek sıkıntısı acil bi durumda kutup başını sökememek o kısıma istediğin kadar su ver kısa devre vs. olmaz banada yapalım bundan :D
guzl olmush olası bı durum ıcın salter koyabılrısınız motorı ıcıne.
207KITCAR
20-12-2009, 15:24
bencede onun yeri BAGAJ... ;)
yaptığımdan beri aynı yerde duruyor şu ana kadar bi sorun yok :) ilk yaptığımda greslemiştim kutup başlarını. tamponları boyattım 2 hafta önce sökküldü baktım bi sorun yok tertemiz duruyor. temizleyip tekrar gresledim.
delsolemrah
20-12-2009, 18:58
yaptığımdan beri aynı yerde duruyor şu ana kadar bi sorun yok :) ilk yaptığımda greslemiştim kutup başlarını. tamponları boyattım 2 hafta önce sökküldü baktım bi sorun yok tertemiz duruyor. temizleyip tekrar gresledim.
eline sağlık güzel olmuş ama kutup başı için sigorta vs şarte yap
kaza esasına bişey olucağını sanmıyorum alt kısımda kalıyo ama soğuk havalarda akü zayılfama ihitmalı var ama akün güzel bir akü ordan kurtarır :D
güzel bir çalışma ellerinize sağlık
Rockford
20-12-2009, 19:56
akü için bagajın yan kısmı ideal sayılır acil durumdada ulasması kolay olur sizin için.
montaj yerini dogru bulmasamda 5kiloluk akünün 1metre yer degişimini direksiondaki sürüş dinamiginde farketmenize cidden imrendim ben75kilo yolcu varken bile farkı hissedemiyorum henüz :) daha epey pişmem lazım.
böyle çalışmalara tam destek :icon_tup:
elinize sağlık
aslında ilginç olmuş düşünce
....neden akünün yeri değiştiğini anlamadım !
Bence mantıksız olmuş çünki bütün motorlu araç çarpışmalarının %48'i önden vurma ile oluşmakta, yandan çarpma oranı %48 ve arkadan ise %4 olduguna göre ön tampon içindeki bir akü ne kadar mantıklıdır sorulması gerekır ?Bir arkadaşta şase var demiş orada az daha kazaların tumu şaseye gelecek şekildemi oluyor diye sormak istiyorum...Bence acilen akünü yerini degiştir.
aslında ilginç olmuş düşünce
....neden akünün yeri değiştiğini anlamadım !
bu neden den.
http://img189.imageshack.us/img189/2553/54443753.jpg (http://img189.imageshack.us/i/54443753.jpg/)
delsolemrah
24-12-2009, 01:04
Bence mantıksız olmuş çünki bütün motorlu araç çarpışmalarının %48'i önden vurma ile oluşmakta, yandan çarpma oranı %48 ve arkadan ise %4 olduguna göre ön tampon içindeki bir akü ne kadar mantıklıdır sorulması gerekır ?Bir arkadaşta şase var demiş orada az daha kazaların tumu şaseye gelecek şekildemi oluyor diye sormak istiyorum...Bence acilen akünü yerini degiştir.
doğru senin 106 patlasa kaldırıma pert olur yere yakın arkadaşın honda civic gı yere yakın bir araç deyil
esmerhan
03-02-2010, 13:52
su foto karelerını gormek gusell :D
bu işi en güzel almanlar yapmış bagaja koymuş olayı bitirmiş...
Emek emektir ancak çok gerekli bir işlem değil bence.. Eksileride çok fazla?
digiseco
03-02-2010, 17:49
elinize sağlık ama bagaj en iyi yöntem en azından daha az riskli olurdu.ben bagaja koycaktım kit aldım kitleri var tablalı onlarda güzel oluyor.bagajda
fabrikadakiler neden akıl edememişlerse aküyü oraya koymayı :D :D
yavuz364
03-02-2010, 19:26
keşke fabrikalar herşeyi akıl edebilmiş olsalardı :) gerçi o zaman da biz neyi modifiye edicektik? :icon_tup:
fabrikadakiler neden akıl edememişlerse aküyü oraya koymayı :D :D
punto_multijet
03-04-2010, 23:03
bende akunun yerini değiştirip bagaja alıcam. kaclık kablo kullanmam gerekiyor 4avg lik aldım ama yeteli olur mu? yoksa daha mı kalın olmalıydı
bagaj en güzeli bence bmw gibi
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.