PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yardım . İntegra Typer Header Ve Başka sorunlar



Burak İ
15-06-2009, 22:59
Arkadaşlar öncelikle herkese iyi geceler.

Kıbrısta yaşayan abim typs ını satıp typer aldı . Araç japonyadan hazır üstündekilerle geldi.

bi chip varozelliklerini bilmiyorum limit kırıcı ve

rpm yukseltici olrak calısıyor ayrıca komple egsoz var performans son susturucu var . Yalnız types taki headırı 4 1 typer a takmıs. ama sorun cıkartınca orjınal 4 2 1 e donmesıne ragmen sorun devam etmıs ne yapmamız lazım _? . sonra dedıgı su :




23:51Murat
chip

yada beyindeki

program 4 e 2 ye gore ve mevcut emme ve emisyona gore yuklenmis

budefa sensorler dusuk basınc algılayınca araba kaybetti

buraya kadar hemfikirmiyyiz

bende belki

76 lıktandır dedim 60 lık attrıedık ama sonuc pek degismedi

daha da

kotusu suan

uzerinde 4-2-1 kendi

manifoldu var ve hala belli

bi eksiklik var

bende tekrar goturdum

gaz kelebegini

bide hava filtresini

temizledik

biraz iyi

geldi

cunki

benzinide

baska yerdenalmıstım

adam benzin pompasından supelendi el yordamıyla basıncını olctu dusukmus

bi kotu yanıda rabanın benzin yeyisi

cok arttı gitmeside

dustu kafayı yicem isin icinden cıkamdım





Header ne önerirsiniz 4 1 mi ? 4 2 1 mi ne yapmamız gerek Yardımcı olursanız seviniriz.

k20A DC5

2005\12

Yiğit Ş.
15-06-2009, 23:02
k20 iler için 4.1 olması lazım.

Burak İ
15-06-2009, 23:02
Eski tork ve gücü yokmuş aracın neresinde ne gibi bir sorun olabilir orjinal monifolda dönmesine rağmen sorun devam ediyor:S

Yiğit Ş.
15-06-2009, 23:03
dha iyi bilen arkadaşlar yazarlar fakat orj manifolda döndüysen zaten eski gücü beklemen saçma olur. diğer manifold takılıyken sorunu arayın.

Burak İ
15-06-2009, 23:05
Fakat dediğim şu types taki headırı takmadan önceki orjinal hali ile şu anki orjinal halinde fark var ...

Burak İ
15-06-2009, 23:15
Bekliyoruz ;)

EKK20R
09-09-2009, 02:18
siyah type r sa bahsettigin onunla ben konustum.. neler olabilecegini bahsettim. eger degilse beni aramasini soyle. magosa kalirim. 0533 847 30 91 Hasan

ruudvan
09-09-2009, 05:48
tam bnde dıcektım kı abıne sole kıbrısta bırını bulsu hıc bulamıosa gıtsın magosadakı erdem çelebiye yada umit garaja orda yardımcı olurlar dıye arkadas bnden once davranmıs.


biraz gec kalmıssın sankı cvp vermekte konu 3 ay once acılmıs.

EKK20R
10-09-2009, 18:27
yaklasik 2 ay once bana gelmisti zaten eger tahmin ettigim kisiyse.. umarim duzeltmistir.

DC2-R
14-09-2009, 19:44
:D Cok TanIDIK Senaryo .. numarami verin ben kbristaym .. elimden geldigince yardmci olurm

DC2-R
14-09-2009, 19:58
beyin veya chip die nitelendirdiginiz alet ... dusundugunuz gibi bisey deil..sökün bence.
Sorunlari cozmek icin ... en stock a donmek lazm..
Yani standard header e geri donun.. Standard Type R 4-2-1 seklinde.. katalitiği iptal edin.
2.35 veya 2.50 borular olsun..
Yakıt problemi genelde o2 sensor ler yüzünden oluyor .. bazen içeriye motor ışığı yakmasa bile bozulabiliyorlar..performas düşüklüğüne bakılırsaa.. Kontrol etmeniz gerekenler şu şekilde.
-Knock Sensor
-primary o2 sensor
-secondary o2 sensor
-TPS sensor un voltajlarini kontrol edin..

Bu arada Hasan :D senin mesajını yazdktan sonra okudum.. Sen zaten gerekeni söylemişsindir ... Kolay gelsin :D

DC2-R
14-09-2009, 20:04
siyah type r sa bahsettigin onunla ben konustum.. neler olabilecegini bahsettim. eger degilse beni aramasini soyle. magosa kalirim. 0533 847 30 91 Hasan

kanka direk Atmosferik besleme forum una dalmşsın :D işte gercek bir "All motor"cu.