Orijinalini görmek için tıklayınız : 206Rc dyno sheet.
sizce ii ve kötü yorumlarınız?sıcaklık cok fazla yaz ayından dolayı.ısınma problemi sorun çıkardı.daha serin havalarda tekrar dyno:)
http://img134.imageshack.us/img134/568/img0129l.jpg
akucukdogan
25-06-2009, 11:47
Tekerleklere 121.8 mi veriyor ben mi yanlış görüyorum ?
Çok ciddi kayıp var genede bu işten anlayanlar daha iyi bilirler ama ciddi kayıp var..
barışbazan
25-06-2009, 11:48
maşallah iyi güzel sonuç 138.6 kw motorda neler var:)?
evet kayıp güç cok fazla ama
emretorlak
25-06-2009, 11:50
Tekerleklere 121.8 mi veriyor ben mi yanlış görüyorum ?
Çok ciddi kayıp var genede bu işten anlayanlar daha iyi bilirler ama ciddi kayıp var..
Tekere verilen 121,8hp.Engine değil
aşırı bir kayıp var tekerde . torkta 5k dan sonra dusuyor.
Tekerleklere 121.8 mi veriyor ben mi yanlış görüyorum ?
Çok ciddi kayıp var genede bu işten anlayanlar daha iyi bilirler ama ciddi kayıp var..
bu kayıpın nedenini bende tam anlamış degilim.egzantrikleri açan varyasyon parça bozuktu.o şekilde ölçtigimizde 167hp-150whp cıkarmıstı.parça deişti 187hp-140whp cıkardı.yazılım oldu son sonuç ortada.
bu kadarlık kayıpı nasıl ortadan kalkabilir?
Tekere verilen 121,8hp.Engine değil
engine deil derken?
yazılımı kim yaptı
paşaoğlu.bekir.
barışbazan
25-06-2009, 11:54
yazılım normal 10 beygir vermiş
yazılım +10 gayet guzel. ama dediğim gibi tekerde abartı bir guc kaybı var.
VeNoM_35
25-06-2009, 11:57
ya ölçümde bir hata oldu yada debriyajın bitti ki debriyaj bitse bu kadar kayıp ile mutlaka hissedersin. çip vs ile teker gücünün alakası yok. tekrar ölçseydiniz?
akucukdogan
25-06-2009, 11:58
Tekere verilen 121,8hp.Engine değil
Bende onun için kayıp var demiştim..
Engine power 198 wheel power 121 sence normal mi ?
ben merakımdan sordum alakası olmadığını biliyoruz.
ya ölçümde bir hata oldu yada debriyajın bitti ki debriyaj bitse bu kadar kayıp ile mutlaka hissedersin. çip vs ile teker gücünün alakası yok. tekrar ölçseydiniz?
valla ilginç bir kayıp cıkardı tekerlek ile debriyaj bitmesi imkansız.ilk halinde ekzantrikleri acan parca bozuk iken 150whp cıkarmıstı.yazılım artı parça deişti 121 whp cıkardı.tekerlerk gucu dustu olumlu yonden hissedilir bi performans artısı oldu.
Debriyaj ne durumda ?
debriyaj iyi durumda.hissedilir bi salma yok.
Bende onun için kayıp var demiştim..
Engine power 198 wheel power 121 sence normal mi ?
sorun orada zaten?:)
çok fazla kayıp var. debriyaj da yeni benim bildiğim kadarıyla
benim ona yakın setupta kasnaksız verdiği güç 177hp 215nm torktu ama tekerdeki güç çok daha fazlaydı.
motorun çıkardığı güç baya iyi. vvt'de selenoidinde mi problem varmış?
bir dahaki sefere 5 de degil de 4 de olcturursen daha saglıklı sonuclar alabilirsin.
121 teker gucu 198 krank gucu kadar imkansız. 150-160 civarı tekerde alırsın eger tum uygulamalar ve motor saglıklı ıse.
çok fazla kayıp var. debriyaj da yeni benim bildiğim kadarıyla
benim ona yakın setupta kasnaksız verdiği güç 177hp 215nm torktu ama tekerdeki güç çok daha fazlaydı.
motorun çıkardığı güç baya iyi. vvt'de selenoidinde mi problem varmış?
aynen vtt selenoidi ekzantrikleri tam acmamasından oldu.parca deismeden tekerler gucu daha fazlaydı.150 whp vermisti.fakat yapılan setuplarda tekerler gucu baya bi dustu.torta daha vazla cıkmıstı.213 nm torktu???
VeNoM_35
25-06-2009, 12:46
valla ilginç bir kayıp cıkardı tekerlek ile debriyaj bitmesi imkansız.ilk halinde ekzantrikleri acan parca bozuk iken 150whp cıkarmıstı.yazılım artı parça deişti 121 whp cıkardı.tekerlerk gucu dustu olumlu yonden hissedilir bi performans artısı oldu.
dediğim gibi yazılımdan ve değişen parçadan sonra motor gücünün artıp teker gücünün düşmesi imkansız. 5. viteste ölçülüyorsa zaten orda bir hata var bence, rc'nin şanzıman oranları elinde olan varsa koyabilirmi?
bir dahaki sefere 5 de degil de 4 de olcturursen daha saglıklı sonuclar alabilirsin.
121 teker gucu 198 krank gucu kadar imkansız. 150-160 civarı tekerde alırsın eger tum uygulamalar ve motor saglıklı ıse.
5 ile 4 un arası bukar fark ettirirmi?
barışbazan
25-06-2009, 12:49
------106 GTİ ----206 GTİ----206 RC----306 GTİ---307 2.0
1. vites 3.417 .......3.455 ....... 2.923 ...... 2.923 ......3.455
2. vites 1.950 .......1.870 ....... 1.870 ...... 1.869 ......1.870
3. vites 1.360 ...... 1.360 ........1.360 .......1.414 ......1.360
4. vites 1.050 ...... 1.051 ........1.051 .......1.148 ......1.051
5. vites 0.850 ...... 0.861 ........0.861 .......0.951 ......0.861
6. vites ----- ...... ------........ ---- .........0.795 ...... ----
Geri V.. 2.500 ....... 3.333 ....... 2.584 ...... 2.584 ......3.333
Son dişli 3.938 ...... 3.790 ....... 3.948 ...... 4.050 ......4.054
''alıntıdır''
dediğim gibi yazılımdan ve değişen parçadan sonra motor gücünün artıp teker gücünün düşmesi imkansız. 5. viteste ölçülüyorsa zaten orda bir hata var bence, rc'nin şanzıman oranları elinde olan varsa koyabilirmi?
1- 2.923
2- 1.870
3- 1.360
4- 1.051
5- 0.861
final 3.948
1- 2.923
2- 1.870
3- 1.360
4- 1.051
5- 0.861
final 3.948
4. vites te ölçülürse sonuc ne olur?
VeNoM_35
25-06-2009, 12:56
şimdi şöyle, dyno 1 oranına en yakın viteste ölçülür. bu farklı viteste ölçüm tekerdeki gücünü yanlış gösteriyor büyük ihtimal. 4. viteste tekrar ölçtürürsen daha doğru sonuç almış oluruz.
oranlar için teşekkürler.
paşaoğlu 4 viteste ölçum yapar hep..sen eminmisin 5 vites olduğuna?
edit: ben hiç 5 viteste olcum yapıldığının yazıldığını görmedim nerden cıakrdınız 5 vitesi:beuj::D
VeNoM_35
25-06-2009, 13:05
paşaoğlu 4 viteste ölçum yapar hep..sen eminmisin 5 vites olduğuna?
edit: ben hiç 5 viteste olcum yapıldığının yazıldığını görmedim nerden cıakrdınız 5 vitesi:beuj::D
test gear 5, sağ altta yazıyor:)
paşaoğlu 4 viteste ölçum yapar hep..sen eminmisin 5 vites olduğuna?
edit: ben hiç 5 viteste olcum yapıldığının yazıldığını görmedim nerden cıakrdınız 5 vitesi:beuj::D
eet 5. vites te ölçüm.
pardon ona dikkat etmemisim.
güzel sonuç ama teker bozuyor.bence bir hesap sorunu olabilir...
TorqueTuning
25-06-2009, 13:35
ölçüm komple hatalı...
biraz once dyno olcumunde ise 4 vites 160.1whp aldık.
5. viteste dusuk cıkardı
VeNoM_35
25-06-2009, 19:05
normal değeri almışsın, güle güle kullan.
normal değeri almışsın, güle güle kullan.
sagolasın valla budar kayıp bende beklemiyodum ama 4. viteste olcunce 160.1whp yi aldık.ins.sorunsuz gider.
H.bilgili
25-06-2009, 19:15
Degerler normale donmus,engıne hp ne verdı? 4.vıteste.
Sorunsuz kullanman dılegıyle.
Degerler normale donmus,engıne hp ne verdı? 4.vıteste.
Sorunsuz kullanman dılegıyle.
motor hp 184.3 hp cıkardı.bu seferkide ist. kıyasla hp dustu:)anlamadım gitti
VeNoM_35
25-06-2009, 19:32
ya aslında takma hpleri kafana hiç yolda gidişine bak, en güzeli yol dyno:)
akucukdogan
25-06-2009, 19:35
Sevindim işin aslının astarının belli olduğuna :) Sorunsuz sürüşler ;)
H.bilgili
25-06-2009, 19:38
ya aslında takma hpleri kafana hiç yolda gidişine bak, en güzeli yol dyno:)
Kesınlıkle haklısın en ıyı dyno yolda;)
İstanbulda'ysan cumartesı aksamları dyno testı yapılıyor kac whp oldugu ortaya cıkar;)
Kesınlıkle haklısın en ıyı dyno yolda;)
İstanbulda'ysan cumartesı aksamları dyno testı yapılıyor kac whp oldugu ortaya cıkar;)
ist. olsam gelirdim. malesef:)
VeNoM_35
25-06-2009, 20:04
izmir'de de var yaw dyno testlerimiz:)
chiefkadir
25-06-2009, 21:12
Maşallah çok iyi değer vermiş..
Tekere şunu vermiş bunu vermiş olayına takılma bence,motor gücüne bak.Denemelerde nasıl yürüdüğüne bak,tr.de henüz dyno üzerinde kayıp gücü ölçtüklerine inanmıyorum ben
geri döndükten sora roll deneme olmadımı hiç?
Maşallah çok iyi değer vermiş..
Tekere şunu vermiş bunu vermiş olayına takılma bence,motor gücüne bak.Denemelerde nasıl yürüdüğüne bak,tr.de henüz dyno üzerinde kayıp gücü ölçtüklerine inanmıyorum ben
saolasın.degerler bir urlu tutmuyo ama ortalama olarak 190 civarı ve 160 whp 210 civarı da tork cıkartıyo.yakında deneyecegiz...
geri döndükten sora roll deneme olmadımı hiç?
yok murat ama yakında deneriz heralde...
ben dynolarda motor gucunu nasıl hesaplıyorlar onu anlamıyorum yada ne anlamı var , whp olayı ozun ve aracın giderini anlatan tek parametredir kanımca.
ben dynolarda motor gucunu nasıl hesaplıyorlar onu anlamıyorum yada ne anlamı var , whp olayı ozun ve aracın giderini anlatan tek parametredir kanımca.
aynen... bole degisik degerler alıncada insanın kafasını karıstırıyor.
krank gücü değil bence siz teker gücü ile ilgilenin yaptığınız modifikasyonlarıda teker gücüne göre kıyaslayın tekere aktarılmadıktan sonra krank gucu isterse 300 olsun :)
yurt dışında herkes whp konuşuyor bi burda hp lafı war
Ölçtüğün vites acaip etki ediyor.....
oran dağılımları çok kötü. standard 7300 kesiciyle 2.vites 114kmh filan yapıyor.
en azından 306gti-6 daki şanzıman olsa iyi olurmuş gerçekten
oran dağılımları çok kötü. standard 7300 kesiciyle 2.vites 114kmh filan yapıyor.
en azından 306gti-6 daki şanzıman olsa iyi olurmuş gerçekten
söylentilere göre fena gitmiomuş yolda muti bikaç deneme yapmış snırım
bir dahaki sefere 5 de degil de 4 de olcturursen daha saglıklı sonuclar alabilirsin.
121 teker gucu 198 krank gucu kadar imkansız. 150-160 civarı tekerde alırsın eger tum uygulamalar ve motor saglıklı ıse.
onceden gormus ve yazmısım rakamına kadar tutmus :)
söylentilere göre fena gitmiomuş yolda muti bikaç deneme yapmış snırım
zaten iyi gidiyordu önceden de demekki formunu koruyor
söylentilere göre fena gitmiomuş yolda muti bikaç deneme yapmış snırım
fazla deneme sansım olmadı fakat arkadasımın pistonlu kısa sanz.olan ve daha icersinde ne oldugunu bilmedigim 106 ile yuruduk.4 vitese kadar sonra yol bitti.:)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.