Orijinalini görmek için tıklayınız : bp tlf kampanya rezilligi
bp petrolden 69tlye aldigim lg 3g telefon acilmiyor daha dogrusu hic acilmadi bataryasi arizali ve kanunen bpnin degistirmesi gerekiyor benim tuketici olarak servisine gitme surem 15 gunu gecmesi gerekiyor fakat degisemiyoruz diyorlar zaten 1 ayda tlf geldi
aldigima alacagima pisman oldum bunlarla ugrasmak istesem iki nbatarya parasi harcayacagim:mad:
onursumer
08-07-2009, 10:00
alır almaz bozuk olduğu için bp nin birebir değişim yapması gerekli kampanya olduğundan stok yoktur ellerinde o yuzden kem kum ederler biraz ısrarcı olmak lazım
veya
direk teknik servisle irtibata geçip rıca ederek durumu duzeltebilirsin
http://www.sikayetvar.com/bc-sikayet_oku-co-Detial-0-617-0-0.html
daha hızlı çözüm,
bağır çağır birbirine kat olrtalığı artık başka dilden anlamıyo bunlar
cok ugrastim merkezlerini aradim ama nafile
sikayet varı bir dene.. biraz aşağıla kötüle isyan et.. birilerinin kulağına gidiyo mutlaka..;)
http://www.sikayetvar.com/bc-sikayet_oku-co-Detial-0-617-0-0.html
daha hızlı çözüm,
şiddetle tavsiye ediyorum.. ;)
bağır çağır birbirine kat olrtalığı artık başka dilden anlamıyo bunlar
aksam silahimi alip gidecem:Deli:
bende aldım o telden bıraz beklettıler gelmedı dıe ama bağırınca aldım :D
aksam silahimi alip gidecem:Deli:
aman abi değmez silah felan sakat iş :)
Vtec-SEDAN
08-07-2009, 15:18
dostum geçmiş olsun, şikayetvar.com gerçekten etkili oluyor.
gene bu kampanyadan ben az önce tv aldım ve çalıştırdım. gayet sorunsuz şekilde kullanıyorum :)
BKaya35i
08-07-2009, 23:08
Ürün satın alındıktan sonra yaşanılan tüm problemlerde sorumluluk garantiyi üstlenen ithalatçı firmaya aittir.Yani BP yasal olarak bu konuda yükümlü değil.Garanti belgesinde yer alan ithalatçı ihracatçı firmanın yetkili teknik servislerinde problemi çözmen gerekir.
Orasıda caz yaparsa kaymakamlıklarda bulunan tüketici hakem heyetlerinden para iadesi kararı çıkarttırabilirsin..
aynı sorun bendede var bataryası arızalı 1 gün gitmiyor şarj,sanırım servis bakıcak bp disbritör yada servis değil
Ürün satın alındıktan sonra yaşanılan tüm problemlerde sorumluluk garantiyi üstlenen ithalatçı firmaya aittir.Yani BP yasal olarak bu konuda yükümlü değil.Garanti belgesinde yer alan ithalatçı ihracatçı firmanın yetkili teknik servislerinde problemi çözmen gerekir.
Orasıda caz yaparsa kaymakamlıklarda bulunan tüketici hakem heyetlerinden para iadesi kararı çıkarttırabilirsin..
yanlis biliyorsunuz urunun 15 gun icerisinde degisim ve iade hakki var ayrica arizali urun icinde kanunen bu sartlar gecerli arizali urun satilmissa ben neden servisle ugrasayim ben mersindeyim servis adanada telefonla ugrasilacak belkide sifir gibi olmayacak
bu urunu baska biryerden almis olsaydim degisim yapardi
BKaya35i
09-07-2009, 10:47
yanlis biliyorsunuz urunun 15 gun icerisinde degisim ve iade hakki var ayrica arizali urun icinde kanunen bu sartlar gecerli arizali urun satilmissa ben neden servisle ugrasayim ben mersindeyim servis adanada telefonla ugrasilacak belkide sifir gibi olmayacak
bu urunu baska biryerden almis olsaydim degisim yapardi
Ben yaklaşık 4 senedir bu işlerin içerisindeyim..Bu tarz konularda mağalesef hep yanlış bilgiler ve bilgilendirmeler var.
"Bir ürün satın alındığında 15 gün içerisinde koşulsuz iade edilebilir" şeklinde bir garanti şartı yoktur.Bu tamamen satıcı firmaların kendi uygulamalarıyla alakalı bir durum.Örnek Teknosa, Bimeks gibi.Ürünün içerisinden çıkan garanti belgesine bakarsanız zaten böyle bir madde göremezsiniz.
Artı olarak;
Bir ürünün fatura tarihinden itibaren 1 ay içerisinde problem yaşanması halinde ve bu problemin servis tarafından tesbiti durumunda ürünün para iadesi ve ya değişimi hakkı doğar.Sizin yaşadığınız problem bu maddeyle alakalı.Yani sizin ürünün arızası servis tarafından onaylanması gerekmektedir.Böylece Yetkili Teknik servis aracılığı ile garantiyi sağlayan firma size değişim ya da iade ile ilgili yardımcı olacaktır.Bayilerin değişim yapma gibi yasal bir zorunlulukları yoktur, değişim yapan bayiler ise tamamen kendi insiyatiflerini kullanıyorlar..
Birde bazı firmalar batarya, şarj aleti gibi aksesuarların arızası durumunda bunu ürün arızası olarak kabul etmemekte ve direk aksesuar değişimi yapmaktadır.
ahmetuygur
09-07-2009, 10:50
şiddetle tavsiye ediyorum.. ;)
bende :icon_tup:
YavuzNaz
09-07-2009, 20:03
o telefondan 4 tane aldım sorunsuz cıktı :)
http://www.sikayetvar.com/svf-sikayet-full--617-0-0-2-451127-.html
o telefondan 4 tane aldım sorunsuz cıktı :)
telefonu kotulemiyorum arizali cikabilir... onemli olan musteri memnuniyeti
sikayet var sitesi etkili oldu bp yetkilileri aradilar ve yardimci oldular:)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.