Orijinalini görmek için tıklayınız : peugeot 106 yol tutuş yardım :s
arkadaşımda 106 xs war arac kazasız boyasız bi arac
biraz sert viraja hafif hızlı girse frene dokunsa arabanın arkadası yanımıza gelıyor acayıp kayıyor arkası spın atıcaz nerdeyse toplamasak neden olur bu olay arka taraf bom boş hafıflıktenmı yoksa arka lastıklerın durumu cok iyi degıl o yuzdenmı yapıyor yoksa frenlerle alakalı bi sorunu war?_
fren dagiticisi ve lastikler;
lastiklerin disi olmasina ragmen hamur gittiyse ise yaramaz..
dönerken frene dokunuyor arabanın arkası yanımıza gelıyor arkadan çekiş gibi yanlıyo araba
SifirinciMurat
08-07-2009, 19:24
çok mu alçalttınız?
evet 6lık yaylar war önde arkalarda ona göre düşürülmüş
SifirinciMurat
08-07-2009, 19:29
evet 6lık yaylar war önde arkalarda ona göre düşürülmüş
alçalttığınız için proportioning valve arabanın arkası yüklü zannedip arkaya daha fazla fren basıncı uyguluyordur bu sebep olabilir.
sertlik ayarlı amortisör varsa önü biraz sertleştirin veya arkayı biraz yumuşatın.
lastiklerinizi kontrol edin, ne kadar hava basıyorsunuz?
arabanın viraj içi frenajda arkasının kopması normal ne kadar kopuyor aşırı bi kopmamı spin atmaya yaklaşık bi kopmamı
sola dönuyoruz frene basıyorum arkası sağa dogru atıyo tam sağ yapıyorum anca toplayabılıyorum
önlerde 13inc sac jant
arkalarda 14inc celık jant war
önlerde 13inc sac jant
arkalarda 14inc celık jant war
Şehir içi kullanımdamı ?
asmisinsan
08-07-2009, 22:51
fren limitöründen dir ayarını biraz yumuşatın yukarıdaki arkadaşında yazdıgı gibi arka tarafı yüklü sanıp fazla başınç uyguluyodur
Şehir içi kullanımdamı ?
evet şehir içi
kaza yaptırıcak kadar kopuyosa %80 torsyion bilyalarındandır
on fazla alcaktır agırlık dagılımı bozuktur yada arkanın havaları fazladır, fren dagıtıcısı tabı onemlı frende oluo demıssın, normal sag soldada yapıosa ılk 2 dedıgım olaydır..
Emir_b16a
09-07-2009, 02:30
muhtemelen torsiyonlar az düşürülmüştür önlere göre eyer arkalar önlere göre yüksekse büyük tehlike demektir frenleriniz sittin sene eskisi gibi tutmaz eski haline getirin arabayı
1.Lastigin imalat tarihlerine bak
2.Standart amortisörmü var ?(sertlik ayarlıysa yumusat)
3.Limitör ayarını kontrol et
4.Torksiyon bilyalarına bak.(lastigin krsısına geç ustten tut lastıgı salla hissedersin.)
5.Kampana ayarlarına baktır biri fazla tutuyorsada dönersin.
fren limitöründen dir ayarını biraz yumuşatın yukarıdaki arkadaşında yazdıgı gibi arka tarafı yüklü sanıp fazla başınç uyguluyodur
%100 bundandır!!
Lastiklerden ve fren ana merkezlerinden kaynaklanıyor olabilir..
alçalttığınız için proportioning valve arabanın arkası yüklü zannedip arkaya daha fazla fren basıncı uyguluyordur bu sebep olabilir.
sertlik ayarlı amortisör varsa önü biraz sertleştirin veya arkayı biraz yumuşatın.
lastiklerinizi kontrol edin, ne kadar hava basıyorsunuz?
:icon_tup::icon_tup: sebebı %70 budur.. arakayı bıraz havaya kaldırın..
o zaman limitörü ayarlatayım birde torsıyonları kontrol edeyım lastıklerde 2 yıllık falan
viraja tapa gaz, kaya kaya girerseniz frene dokunduğunuz gibi kıçınızın yanınızda gelmesi çok normal.
eğerki insan evladı gibi girdiğinizde bu sorunu yaratıyorsa fren merkezini kontrol ettirin.
aracın xs anı vırajda fren asılırsan saxo ve 106lar benım bıldıgım hemen arkasını salı verıyor
kayacak bi hız degıldı viraja girdigm hız
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.