Orijinalini görmek için tıklayınız : Siz Olsanız Hangisini Seçerdiniz...
Biraz eski nostalji yapmaya ve efsanelere gitmeye nedersiniz ??? Elinizde resim varsa sizde gönderin benim aklıma gelen bunlar Yorumları bekliyorum..
http://www.opeldostlar.com/efsaneler/manta.jpg
http://www.opeldostlar.com/efsaneler/calibra.jpg
http://www.opeldostlar.com/efsaneler/astra.jpg
http://www.opeldostlar.com/efsaneler/vectra.jpg
http://www.opeldostlar.com/efsaneler/kadett.jpg
http://www.opeldostlar.com/efsaneler/corsa.jpg
VE İŞTE ESAS EFSANE LOTUS OMEGA Bİ NEVİ ALMANLARIN SÖYLEYİŞİ İLE M3 KILLER
http://www.opeldostlar.com/efsaneler/lotusomega.jpg
ben manta yda vectra derım!mantayı acıklıyamam ama vectra cok keyıflı ve guzel bır makına
aynen....calibra olurdu tercihim
-Vectra GT ve Corsa GSİ , her ikisinide kullandım zevkli araçlar ..
nosmemos
12-10-2006, 00:33
http://home.rochester.rr.com/vampyres/images/1973%20Buick%20Opel%20GT%20Excite.jpg
calibra, astra gsi.. gsi'ım wardı.. calibra kullanamadım daha ama cok isterim kullanmak
nosmemos
12-10-2006, 01:06
Opel CD
http://www.opel6070club.com/history/opel-cd_proto.jpg
Omega Evolution 500
http://www.autobahnstormers.org/publicsite/eligible_cars/images/EVO_500_4.JPG
Omega V8
http://www.opel.auto.ru/OPEL/omega/motor_V8.jpg
ve bana göre opelin şimdiye kadar ürettiği en güzel,benimde en çok sevdiğim araba(maalesef TR'ye sadece Z22SE motorlu olan geldi):S2K killer
Speedster(Z20LET)
0-100:4.2 sn.
http://www.forum-auto.com/uploads/200406/nicofrs_1086599892_vxr220_03.jpg
Vectra GT ve Corsa GSİ olurdu tercihim
lotus charlton varken diğerleri hiç bişey değil...
Serencebey
12-10-2006, 16:17
speedster kadar kullanımı zor ve ne bılım sacma bı araba ya hıc begenmemıstım halada begenmıorum... opelın hatalarından bırısı bence... olmasaydı adı hala sagda solda duyulurdu bak mantaya kadette ;)
benım secımım calibra turbo 4x4 olanlardan lutfen :)
Juggernaut
12-10-2006, 16:31
bence calibra.
benım secımım calibra turbo 4x4 olanlardan lutfen :)
aynen calibra :D
calibra nın tasarımı hep beni büyülemiştir.lise yıllarında almayı düşlediğim araçlardan biriydi.o yıllarda hatta bi arkadaşımın abisinde vardı bi kaç kez binmiştim.....kısaca benim seçimim calibra..............
bi astra cı olarak bende calibrayı seçerim kurşun gibi dizayn ı turbosu 4x4 ü tam benlik :D
luneytunes
16-10-2006, 05:11
olsaydı lotus omega isterdim...
kesinlikle calibra isterim ama 93 modellerden 4 çeker değil ama 245hp
400, manta Manta 400 :)
bi de ascona 400
nosmemos
24-10-2006, 00:16
kesinlikle calibra isterim ama 93 modellerden 4 çeker değil ama 245hp
arkadasim bu calibra'nin hangi modeli benim bildigim 3 tane:
'92 calibra turbo(201hp)
'93 calibra V6(170hp)
'94 calibra X20XEV(133hp)
tolga900
26-10-2006, 01:40
calibrada iki motor daha vardı
1) 93 model 20i ohc 115 hp
2) 93-95 model 20i 16v cxev 150 hp ayrıca turbo versiyonu 201 değil 204 hp dir.
benim tercihim kesinlikle lotus omega(carlton) olurdu çok ama çok özel bir araçtoplam 950 adet üretildi 630 adet avrupa için opel omega lotus 320 adet de vauxhall carlton olarak ingilterede üretildi.88-90 yılları arasında.daha sonra 90-93 yılları arasındada üretildi ama o bildiğimiz makina değildi.
Motor Delantero longitudinal vertical de 6 cilindros en línea
Válvulas 4 por cilindro
Cilindrada 3615 cc
Compresión 8,2:1 (anterior 10,1:1)
Potencia máxima 377cv a 5200 rpm
Par máximo 53 mkg a 4200 rpm
Transmisión caja de 6 relaciones ZF S6-40
Prestaciones 5,4 seg de 0 - 100 km/h, y Velocidad Máxima: 283 km/h (circuito de Nardo)
Peso 1690 kg
Alimentación inyección electrónica GM-Rochester y dos turbos Garret T25 soplando a 0,7 bares, refrigerados por agua.
arkadaşlar bu video da izlemenizi tavsiye ediyorum.
http://paultan.org/archives/2006/07/01/1990-lotus-carlton-lotus-omega/
corvette z01 şanzumanlı bir makina sanırım bütün düşünceler değişecek.Opelin babası budur.:)
Çok temizini bulabilecek varsa arabamla takas edebilirim ama bu araba şu an ingilterede 25,000 pound civarlarında satılıyor.
type-RRR
30-10-2006, 00:20
calibra güsel ben calibra alırdım
duy sesimi tolgaa :)
psychopat_gs
05-11-2006, 13:09
o arabaların ıcınde en coq vectra hosuma gıdıyo walla
I-HANNs-TEAM
27-11-2006, 01:18
calibra kullanımı çok zevkli
kadet gsı rally aracımız vardı halen hayranım :)
calibra tabi 4x4 turbo ise :)
ben bıraz daha degısık bısey sormak ısterım buaracları anlıyorum ancak hangı durum ıcın secıcıem hepsının degısık karakterı var
nitrO_Oxide
05-12-2006, 21:14
mantakullandım cok keyifli bi araba
manta diorum
CALİBRA TABİKİ 4x4 babalar gibii...ama manta da güzel
tolga900
06-12-2006, 00:11
arkadaşlar lotus omeganın ne olduğu tam bilinmiyo sanırım.:)
hangısı daha cok para edıyosa onu alırım...bıde cabuk elden cıkması lazım tabe...:)
tolga900
06-12-2006, 17:58
ilk çıktığında88 yılında 9500 poundan satılmış ama şu an ingilterede çok temiz bir lotus omega 30.000 pound civarlarında.:)
ahmet_01
08-12-2006, 11:11
bana kalırsa lotus omega yawwww.... makina ya!!!!
Pek çok insan calibra demiş, çok şaşırdım...
Calibra şahsi kanaatimce pek kullanım zevki vermeyen sadece egzantrik görünüşlü zayıf bir otomobildir, belki sivri dilli gördünüz beni ama gerçek bu... Dinamik olarak zayıf bir araba, bu sevgi anlayabileceğim kadarı ile sadece şekilsel bir sevgi olsa gerek... Hani yurdumuzda Almanya'daki gibi çok bulunup da sokak yarışlarına hazırlansa belki bir bağ oluşmuştur derdim ama o da yok (almanyada çok olduğundan ufak modern arabalar arasında ben ordayken, 2000, gibi favori oydu 2 çekerine 4 çekerin motorunu takıp gazlıyorlardı)...
Lotus Omega bu arabaların içinde düzlükte en hızlı gideni, en pahalı olanı, en zor bulunanı, en en en... Ama ağırdır... (lotus Omega çok kullandım :D ) Ağır sedanlar beygir güçleri çok olunca çekici geliyor fakat kazın ayağı pek öyle değil, virajlı yollarda yön değiştirmek istemeyebiliyorlar... Gerçi Lotus Omega güzeldi (mesela e500 veya 5.40 ile karşılaştırılmazçok daha iyi onlardan ama e39M5 daha iyi vs vs.) lakin bulması güç olabilir.
Vectra kullanmadım desem :eek: vallahi hiç vectra kullanmadım, puahahah, bilemedim o yüzden...
2.4 yatık 50lik weberli (manta 200ün motoru 200bg derler) arkasında kilit olan bir kadett 1 veya 2 (arkadan itişli olanı) bu araçlar içerisinde benim favorim ve açıkçası alacağım tek araç... Aslında Kadett'ler (1 ve 2) Almanya'da dahi pahalandı bence aynı motordan olan bir Ascona (tek kapı olsa süper olur) benim Opel'ler içerisinde tercihim olurdu... Kadett GSi 200e çabuk çıkıyordu onu hatırlıyorum çok az kullandım, önden çekiş olması işi bozuyor ama kötü/zevksiz olamaz heralde çok seviliyordu...
mechanicer
11-12-2006, 23:30
Bence Calibra..
PROMINENT
13-03-2007, 17:17
1989 Lotus Carlton
Year 1989
Make Lotus
Model Carlton
Engine Location Front
Drive Type Rear Wheel
Weight 1655 kg | 3649.3 lbs
Performance
0-60 mph 5.10 seconds.
1/4 Mile 13.5 seconds.
Top Speed 180 mph | 289.6 km/h Similar top speeds
Engine
Engine Configuration S
Cylinders 6
Aspiration/Induction Twin-turbocharged
Displacement 3615.00 cc | 220.6 cu in. | 3.6 L.
Valves 24 valves.
4 valves per cylinder.
Valvetrain DOHC
Horsepower 377.00 HP (277.5 KW) @ 5200.00 RPM
Torque 419.00 Ft-Lbs (568.2 NM) @ 4200.00 RPM
HP to Weight Ratio 9.7 LB / HP (Vehicles with similar ratio)
HP / Liter 104.7 BHP / Liter
Compression Ratio 8.20:1
Vehicles with similar horsepower and weight
Transmission Information
Gears 6
Transmission Manual
Dimensions
Seating Capacity 2
Produced 950
Exterior
Length 188.001 in | 4775.2 mm.
Width 76.001 in | 1930.4 mm.
Height 76.001 in | 1930.4 mm.
Wheelbase 108.001 in | 2743.2 mm.
Front Track 57.001 in | 1447.8 mm.
Rear Track 58.001 in | 1473.2 mm.
Vehicles with similar dimensions
Suspension
Suspension Front : MacPherson Struts w/Coil Springs, Anti-Roll Bar, Twin Tube Dampers
Rear : Multi-Link w/Semi-Trailing Arms, Twin Tube Dampers, Coil Springs
Steering
Recirculating Ball with Power Assist
Brakes
Front Brakes Vented Discs with ABS, 4-Pot Calipers
Rear Brakes Vented Discs with ABS, Twin-Pot Calipers
Front Brake Size 13.001 in | 330.2 mm.
Rear Brake Size 11.001 in | 279.4 mm.
Tires / Wheels
Tires Front : 235/45ZR-17
hort oldu ama yazayım dedim dayanamadım :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.