Orijinalini görmek için tıklayınız : Golf 1.4 tsi 122 hp ws Bravo 1.4 T-JET 120 HP
Evet beyler rollde sonuç ne olur sizce?
Vw 1215 kg Fiat 1260 kg
mertacar
16-08-2009, 19:02
bravo nun avantajlı olduğu bi yer yok gibi, kısaca golf alır ama zevkli deneme olur..
hep merak etmişimdir. bursadan varsa denemek isterim ama benimki linea
Shadow_Dancer
16-08-2009, 22:05
Bravo degilde Grande punto olsaydı şekil degişebilirdi, agırlık açısından..
Volkswagen 1.4 tsi
Silindir Hacmi: 1390 cc
Silindir Sayısı: 4
Maksimum Güç: 122/5000 hp/dd
Maksimum Tork: 200/1500-4000 Nm/dd
Azami Hız: 200 km/s
0-100 Km Hızlanma: 9.5 sn
Şanzıman: 6 ileri manuel
Yakıt Türü: Benzin
Yakıt Tüketimi
Şehir İçi: 8.2 lt/100km
Şehir Dışı: 5.1 lt/100km
Genel: 6.2 lt/100km
Boyutlar
Uzunluk: 4199 mm
Genişlik: 1786 mm
Yükseklik: 1479 mm
Dingil Mesafesi: 2578 mm
Kapasite
Yakıt Tankı: 55 lt
Bagaj: 350/1305 lt
Koltuk Sayısı: 5
Ağırlık
Boş Ağırlık: 1215 kg
Fiat Linea T-jet
Motor ve Performans
Silindir Hacmi: 1368 cc
Silindir Sayısı: 4
Maksimum Güç: 120/5000 hp/dd
Maksimum Tork: 206/1750 Nm/dd
Azami Hız: 195 km/s
0-100 Km Hızlanma: 9.2 sn
Şanzıman: 5 ileri manuel
Yakıt Türü: Benzin
Yakıt Tüketimi
Şehir İçi: 9.2 lt/100km
Şehir Dışı: 5.2 lt/100km
Genel: 6.7 lt/100km
Boyutlar
Uzunluk: 4560 mm
Genişlik: 1728 mm
Yükseklik: 1494 mm
Dingil Mesafesi: 2603 mm
Kapasite
Yakıt Tankı: 45 lt
Bagaj: 500/870 lt
Koltuk Sayısı: 5
Ağırlık
Boş Ağırlık: 1200 kg
teknik veriler bunlar ne olur bilmiyorum denemek lazım..
CeM öZeR
22-08-2009, 14:45
Golf 6 ileri olmasına karşın bravo 5 ileri olduğu için golf roll de alır götürür tahminimce. :)
denendi mi vidyo istiyorz
herkes golfte çok emin ama benim suphelerim var. Buarada bravo 6 ileri. bende denemek istiyorum. 160lık tsi dsg ile çok denedm farkı görünce 122lik manuelin işi zor diyorum. Bahsettigim roll degil ama 0-150 160 falan.
ogunozcan
31-01-2010, 22:57
braconun sanzıman daha uzun sanırım golf un yanında.bravonun 150 lılılerı 6 ılerı deılmıydı?
Ertug_T.
31-01-2010, 23:06
6 ilerinin avantajıyla golf alır büyük ihtimalla 4. vitese kkadar kafa kafaya giderler sonra golf açmaya başlar hafiften..benim araba hafifliğinden dolayı alıyodu stock haliyle onları..denemek isteyen olursa bende 140 lık veya 160 lık tsi la nolcak merak ediyorum..
Tüm bravolar 6 ileri. emin degilim kucuk bir ihtimal 1.4 atmosferik olani 5 ileri olabilir.. Valla ben 60 70kmden 200e kadar ciktim golf ile. Deneme amacımız yoktu arkadasım basınca bende arkasından bastım. 1-2 saniyelik bir gecikme olmustur max. aramizda 25 30 metre vardi 200de. 160hp dsg.
Bikerede 122tsi'i takip ettim. 2 kez isiklardan kalktık. ilkinde onun arkasindaydim ikincide yanyana. 120km gibi hizlara geldigimizde 1. denemede yanına geldim 2.de 1 boy gectim. 3. deneme olucaktiki sinyal verdi dondu gitti. (kacti manasında solemiyorum) Tsida tek kisi vardi benim yanimda 95kglik arkadas.
Ertug_T.
01-02-2010, 00:00
120lik t-jetler 5ileri..bana kalırsa 120likt-jet bravoya biraz ağır kalıyor 150liğe nazaran çok fark var aralarında..motor aynı fakat yazılım+wasgate..122lik tsi da bence performans aracı değil pek..ama 140lık dsg olursa işler değişir biraz =)
bnmkiyle sport arasında bariz fark var kesinlikle;)
Ertug_T.
01-02-2010, 00:30
motorlar aynı ama =) bütün farklılık wasgate ve yazılım =)
wastegate bendede var diye biliyordum:s
1.4 TSİ kaç yıldır ödül almış....
Tartışmasız alman bence...
bir derginin karşılaştırmasında okuduğum, bravo sınıfında en vasat ikinci araçtı fakat en performansılı olanıydı :) hızlanma konusunda küçümsenmemeli ama yinede hangisi geçerse geçsin öndeki araç kopartıp götüremeyecek kdr yakın performanstalar ;)
Roll'le ödülün ne alakası var??? ödüllü arabalar geçilmez mi oluyo...
teknik verileri 0*100 hızlanmaları birbirin çok yakın...golf 6 ileri olduğu için bence de daha avantajlı gözüküyor güzel zevkli bir deneme olur bence...
GOLF 1.4 TSİ
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=200453
Bravo 1.4 T-JET
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=162305
Sonuç baliz ortada pilotaj hatası olmadığı takdirde tabikide...
0-100 olarak aralarında çok az fark var ağırlık olarak 10kg fark var...
arada bariz bir fark göremiyorum ben...yanlış yere mi bakıyorum acaba??
Ertug_T.
01-02-2010, 01:18
wastegate bendede var diye biliyordum:s
wasgate var zaten =)sadece değişik,turbolar motor vs herşey aynı =)
kafa kafaya giderler heralde baya bi zevkli olur
wasgate var zaten =)sadece değişik,turbolar motor vs herşey aynı =)
wastegate'de ne gibi bir fark var?
120likler ile 150likler arasında turbo ve yazılım farkı var diye biliyorum ben yalnız
Kayınpederime aldığımız en baz sürümü 1.4 tjet Bravo 6 ileri vites. Ama hiçte sportif kısa oranlara sahip bir 6 ileri değil.
Ertug_T.
02-02-2010, 00:02
wastegate'de ne gibi bir fark var?
120likler ile 150likler arasında turbo ve yazılım farkı var diye biliyorum ben yalnız
yok biz tek tek karşılaştırdık turboların parça kodu bile aynı..wasgate farklı galiba çünkü stock basınç değerleride daha yüksek 120liğe göre..
120HPlik turbo: IHI VL37 parça kodu: 55212917
150HPlik IHI VL36 55212916
Ertug_T.
02-02-2010, 12:37
bravolarınkine hiç bakmamıştım ama grande punto 120lik t-jet le 155lik t-jet abarth ın turboları aynı..eperdede kodlar mevcut..bazen parça aynı olup listede model karışıklığı olmasın diyede kodlar değişik çıkabiliyo..
ERkut 205
02-02-2010, 12:46
Golf derim, Genel kanıda öyle gibi görünüyor.
Kaa scirocco
02-02-2010, 13:55
vw soylendıgı kadar hafif ise o agırlık farkından dolayı gecicektir ama fark nolur bilmem..
Kaa scirocco
02-02-2010, 13:55
6 ilerinin avantajıyla golf alır büyük ihtimalla 4. vitese kkadar kafa kafaya giderler sonra golf açmaya başlar hafiften..benim araba hafifliğinden dolayı alıyodu stock haliyle onları..denemek isteyen olursa bende 140 lık veya 160 lık tsi la nolcak merak ediyorum..
senn arabanda ne war 160lıkla denemek istiosun ?
bravolarınkine hiç bakmamıştım ama grande punto 120lik t-jet le 155lik t-jet abarth ın turboları aynı..eperdede kodlar mevcut..bazen parça aynı olup listede model karışıklığı olmasın diyede kodlar değişik çıkabiliyo..
abarth turbosu ile 150lik bravo turbosu aynı.
150lik ve abarth turbosu 120liğin aksine değişken geometrili turbodur
senn arabanda ne war 160lıkla denemek istiosun ?
yazılım falan var sanırım, aracı otomobillerimiz bölümünde var.
Bence stock 160lık ile güzel bir deneme olur:)
abarth turbosu ile 150lik bravo turbosu aynı.
150lik ve abarth turbosu 120liğin aksine değişken geometrili turbodur
degisken geometrili turbo dizellerde ve bikac porsche modelinde var diye biliyorum. Sportta olucagini sanmiyorum. Sportla 120ligin turbolari farkli bile olsa, 120lik chiplendiginde rahatlikla 150 elde edilebilicegine inaniyorum.
Ertug_T.
02-02-2010, 18:28
senn arabanda ne war 160lıkla denemek istiosun ?
var bişeyler deniycenmi?
Ertug_T.
02-02-2010, 18:30
abarth turbosu ile 150lik bravo turbosu aynı.
150lik ve abarth turbosu 120liğin aksine değişken geometrili turbodur
öyle olduğu zannediliyo ama 150 lik turbosu açıldı bir kere ve öylebirşey olmadığı görüldü;) ben gidip stock arabama 150 lik turbosu taksam arabam 150 lik olmaz..
Kaa scirocco
02-02-2010, 19:23
var bişeyler deniycenmi?
Ben denerim de arabanda ne war bilmem lazım burda herkes söler arabsında ne war ne yok
var bişeyler deniycenmi?
Aracının dyno sheet i var mı? bir de aracın kaç kg? Benim lastiklerin balansında sıkıntı olmasa denemek isterdim seninle
öyle olduğu zannediliyo ama 150 lik turbosu açıldı bir kere ve öylebirşey olmadığı görüldü;) ben gidip stock arabama 150 lik turbosu taksam arabam 150 lik olmaz..
yazdığım parça kodlarını arattırsan neyin ne turbosu olduğunu yazıyor. 120liğe 150lik turbosu koyup remap yapıp 170-180 alan çok var italyada.
gorkem3306
03-02-2010, 13:18
Aracının dyno sheet i var mı? bir de aracın kaç kg? Benim lastiklerin balansında sıkıntı olmasa denemek isterdim seninle
Arkadaşımızın arabasında ne var bilmiyorum ama, senin araban son gördüğüm gibiyse, roll' de bir kaç boy önde gitmen lazım diye düşünüyorum...
SercanTurkoz
03-02-2010, 13:27
Golf 6 ileri olmasına karşın bravo 5 ileri olduğu için golf roll de alır götürür tahminimce. :)
bravoda 6 viteski
SercanTurkoz
03-02-2010, 13:34
Herkez golf demiş ama
bravo şakalar bence.
herkesde bi alman merakı var nedense.
Juggernaut
03-02-2010, 13:37
T-jet i stock olup dynoya sokan varsa dyno kağıdını koyabilir mi
Arkadaşımızın arabasında ne var bilmiyorum ama, senin araban son gördüğüm gibiyse, roll' de bir kaç boy önde gitmen lazım diye düşünüyorum...
Kürşat abinin arabayı merak etmeye başladım :rolleyes:
Ertug_T.
03-02-2010, 13:59
Aracının dyno sheet i var mı? bir de aracın kaç kg? Benim lastiklerin balansında sıkıntı olmasa denemek isterdim seninle
aracımın modları garajda yazıyo zaten benimde ölye büyük bi iddiam yok sadece yeni yazılımdan sonra nası gidiceğini merak ediyorum=) araç 1100 kg civarı...dyno sheet yok bi kere dynoya çıktım ondada yanlış ölçüm oldu 101 hp çıktı araç onu saymıyorum...araçta bmc kutu içi-kat iptali-orta iptali-düz boru-booster yazılım var erhanın yapımı =)
T-jet i stock olup dynoya sokan varsa dyno kağıdını koyabilir mi
stock linea t-jet 3000kmdeyken, fansız dyno.
http://img165.imageshack.us/img165/1634/dsc00961.jpg
aracımın modları garajda yazıyo zaten benimde ölye büyük bi iddiam yok sadece yeni yazılımdan sonra nası gidiceğini merak ediyorum=) araç 1100 kg civarı...dyno sheet yok bi kere dynoya çıktım ondada yanlış ölçüm oldu 101 hp çıktı araç onu saymıyorum...araçta bmc kutu içi-kat iptali-orta iptali-düz boru-booster yazılım var erhanın yapımı =)
Benimde bir iddiam yok zaten merak etme :) Havalar düzelince bir haftasonu istersen deneriz. Maksat muhabbet olsun.
Kürşat abinin arabayı merak etmeye başladım :rolleyes:
Görkem, bence önde gidemem ama ne kadar tutunurum onu merak ediyorum sadece :)
İbo, senin yolun buraya düşmez mi kardeşim. Araban zaten kokluyor.Sana daha kapakları bile yollayamadım :o
gorkem3306
03-02-2010, 16:02
Görkem, bence önde gidemem ama ne kadar tutunurum onu merak ediyorum sadece :)
İbo, senin yolun buraya düşmez mi kardeşim. Araban zaten kokluyor.Sana daha kapakları bile yollayamadım :o
Havalar düzelince deneme yaparken beni de çağırın, hem yeni arkadaşlarla tanışmış oluruz, hem de görüşmüş oluruz Kürşad kardeş... :)
Ertug_T.
03-02-2010, 16:13
tabi arkadaşlar toplanalım bi gece sohbet tanışma vs arabalarıda deneriz =)
Konuyu biraz pert ettik öncelikle affola :o
Tamam haberleşiriz. Havalar biraz düzelirse görüşelim.
Ertug_T.
03-02-2010, 23:02
tamamdır =)
gambit49
03-02-2010, 23:26
beni ekmeyin :D kürşat abi :)
MuratGürakan
05-02-2010, 00:40
Arkadaşlar bravo sport um var. Size farklarını anlatayım 120likle kulaktan dolma bilgilerle değil bizzat turboyu dahi sözküp bakmışlığım var. Öyle mahmuet abi dedi süleyman baba bilir değil yani :):):):):)
1-120 lik tjet ile 150 tjet pervane aynı aynı fakat wg değişik ve değişken geometriye sahip.
2-150 lik turbosu abarth turbosu değildir abarth turbosu garrett gt14 serisnden bizde ise ıhı var ( fındık büyüklüğünde :( )
3-150 lik şanzımanı farklıdır. Neden derseniz 120 lik bravosu olan bir arkadaşım 6. vites 3000dd de 125 ile gittiğini iddia etti bende ise 116 117 ile gidiyor bariz kısa oranlar var o halde.( Arkadaşın dediklerine göre yorum yaptım saallamışta olabilir bilmiyorum :) )
4-Yani kısaca şanzıman(?), yazılım ve değişken geometri turbo farkı vardır.
Ertuğun arabaya gelince eğer 160 lık dsg ise her türlü geçilir. Eğer araba düz vites ise 2. vites 50 ile roll yaptığınızı düşünürsek 100km ye kadar yan yana giderisniz sonra 160 lık alır başını gider. Neden çünkü arabamın o fındık büüyklüğündeki salak turbosunun nerelerde iyi bastığını çok iyi biliyorum. 122 liklerin yazılımlısınıda geçeceğini düşünüyorum ağırlık avantajından dolayı. c4 üde her türlü yer gibime geliyor ben arabam stockken 135hp 350nm dyno verisi olan arabayı 1 2 tır boyu ile geçiyordum:heyoo::heyoo::heyoo::heyoo: Mesela ertuğun punto stock bir bravoyu çok rahat geçer ikisininde nasıl gittiğini biliyorum. ,Komple Egzozlu bir sport bravo ilede belki kafa kafaya gider ama her halukarda yakın giderler ayrılmazlar.
122lik golflerin o kadar başarılı olduğunu düşünmüyorum 160, 140 ve 170 lik motorlar muhteşem ama 122 lik beni kendine ısındıramadı bi bana sorarsanız 122lik golf ile 120 tjet arada belki bir boy bravo üstünlüğü ile geçer o geçmeyide ilk anda yapar sonra aynı giderler.( Benim nacizane fikrim bu yanlış anlamayın golf düşmanı olanlardan değilim bişey kötülemeye ya yüceltmeye çalışmıyorum:) sadece fikrim )
beni ekmeyin :D kürşat abi :)
tabii ki haber veririm Ömer ;)
Ertug_T.
05-02-2010, 01:10
havalar düzelsin buluşma yapalım o zaman =)
2-150 lik turbosu abarth turbosu değildir abarth turbosu garrett gt14 serisnden bizde ise ıhı var ( fındık büyüklüğünde :( )
yazıya çok iddalı başladın ama sen o turboyu bizzat söküp tekrar bak o zaman.
garrett gt1446 turbo, 180hp'lik esseesse kitte kullanılıyor. standart abarthın turbosu 150lik ile aynı yani ihi vl36.
yazdığım parça kodunu üşenmeyip arattır, mahmut abi süleyman abi ne demiş gör.
MuratGürakan
05-02-2010, 11:22
yazıya çok iddalı başladın ama sen o turboyu bizzat söküp tekrar bak o zaman.
garrett gt1446 turbo, 180hp'lik esseesse kitte kullanılıyor. standart abarthın turbosu 150lik ile aynı yani ihi vl36.
yazdığım parça kodunu üşenmeyip arattır, mahmut abi süleyman abi ne demiş gör.
Arkadaşım ben abarth kitinde gt1446 olduğunu biliyorum. Nette kitlerine bakarkende çok kere karşılaştım. Eğer ıhı isede zaten 180 likden bahsetmiştim ben normal abarth 150 likse bilmem benim bildiğim abart gp 180 hp ye sahip ve o motorda gt1446 var. Zaten belirttim gt14 serisi var dedim bizde ıhı var dedim farklı dedim...
HAA gelgelelim böyle olsun sakin olalım polemik çıkartmayalım demi daha kaliteli olsun burası.
Lafta değilde pistlerde görmek isteriz sizin gibi gençleri. :D
o zaman araştırmanı iyi yapacaksın, millete laf sokmadan önce iyice açıklayacaksın.
polemik işine gelince mahalle ağzıyla yazıya başlayan senden başkası değil.
pist mist demogoji yapma, efendi gibi yorumlara devamm..
MuratGürakan
05-02-2010, 11:40
o zaman araştırmanı iyi yapacaksın, millete laf sokmadan önce iyice açıklayacaksın.
polemik işine gelince mahalle ağzıyla yazıya başlayan senden başkası değil.
pist mist demogoji yapma, efendi gibi yorumlara devamm..
Arkadaşım efendi gibi konuş benimle. Ben isim vermedim bişey yapmadım süleyman amca bilmemne abiyi kendin olarak algıladıysan sorunların var demekki, kimseyede laf maf sokmadım aranma kardeşim laf sokulcak olsa açık şekilde yapılır da lakin ben senin seviyene inmem.
Polemik çıkartma benimmi senin mi mahalle ağzıyla konuuştuğumuz ortada kendi seviyesizliğini forumada bulaştırma
senden ricam dahada uzatma sorunda çıkartma.
sen yorum yazana kadar gayet seviyeli ilerliyordu konu. hangi turbo neyinmiş öğrendiysen problem yok :D
MuratGürakan
05-02-2010, 11:49
sen yorum yazana kadar gayet seviyeli ilerliyordu konu. hangi turbo neyinmiş öğrendiysen problem yok :D
Gerçketen abarth da ıhı varmışsa ve ben öğrendiysem ilahi bir bilgi vay beeee yüklesek 500hp olur zaten :) sen kendini mutlu et eğlen kardeş seni muattap almıyorum neden bitek sen böyle sızlandın da kimsede ses yok anlamadım gitti zaten..
Ama şunuda anla ben oraya gt14 yazdım abartla aynı yazmadım abarttagt var ve farklı dedim yani konu bu kadar basitken senin anlayamamanı tuhaf bulmuyorum.
ben herkesi muhattap alıyorum gönül insanıyım ne yaparsın, gel beraber eğlenelim
MuratGürakan
05-02-2010, 11:54
ben herkesi muhattap alıyorum gönül insanıyım ne yaparsın, gel beraber eğlenelim
Hala vızıldıyorsun. Sen devam et kardeş kolay gelsin :D
eyv sağoll, konfiçyüs kardeş
Ertug_T.
05-02-2010, 20:04
beyler tamam ya yapmayın hangisinde ne varsa var tamam..gerilmeye gerek yok..hepimiz aynı araçları kullanıyoruz yapmayın lütfen..muratcım arkadaş yanlış anladı galiba yazdığını o yüzden sorun yok ;)
ya şu kavgayı honda-peugeot kavgası filan olsa anlıcamda,ikinizdede fiat tjet bilmem ne var:D
konu kilitlenmeden sonlandırın:)
Fiat_Can
07-02-2010, 10:27
KAA SCIROCCO oyle gıderlı konusmussun da gel denetelım senı gp t jetle ben sonucun ne olacagını cook ıyı bılıyrm....bu arada bence jetta 122 lıkle brawonun denemesıne bıle gerek yok bence brawo onun chıplısıyle denesın oyle zewk alınır 122 tsı serıler tutunamaz t jetlere ....
206 tork var linea da golfte ise 200 bence Pilotaja bakar...
Fiat_Can
07-02-2010, 11:37
ewet tabıkıde plotaj ama ben lıneamla cok denedım leon tsı audı 1.4 t golf vs 122 lıklerın yazılımlısı bıle kesınlıkle gecemıo hee kafa kafaya yada 1 boyla onde gıdıo stock 120 t jet
ewet tabıkıde plotaj ama ben lıneamla cok denedım leon tsı audı 1.4 t golf vs 122 lıklerın yazılımlısı bıle kesınlıkle gecemıo hee kafa kafaya yada 1 boyla onde gıdıo stock 120 t jet
o kadar da değil.chiplisi anca kafa tutacak?o biraz fazla olmamışmı :)
Fiat_Can
07-02-2010, 13:49
varsa arkadas gelsın deneyelım yada ben chıplı scıroccoyla denıym 122 lık chıplı vıdeomu koyım kanıtlıym
MuratGürakan
08-02-2010, 22:23
varsa arkadas gelsın deneyelım yada ben chıplı scıroccoyla denıym 122 lık chıplı vıdeomu koyım kanıtlıym
Can acaba o scirocco nun başarısız bir yazılım problemiyle karşılaşması sonucu böyle bir sonuç çıkmış olabilirmi? Acaba ne kadar güç alındı yada ne kadar prfesyonel eller dokundu ;)
chipte eğer hata varsa kim yaptı bunu açıkca söylerseniz herkes için önemlidir.başkaarının canı yanmasın en azından.her ne kadar iyi bir iş yapıldığında isim verildiğine göre bir hata olduğunda da verilmesi gerek diye düşünüyorum.
MuratGürakan
09-02-2010, 21:37
chipte eğer hata varsa kim yaptı bunu açıkca söylerseniz herkes için önemlidir.başkaarının canı yanmasın en azından.her ne kadar iyi bir iş yapıldığında isim verildiğine göre bir hata olduğunda da verilmesi gerek diye düşünüyorum.
Yanlış anlaşılma olmasın ben araçları bilmiyorum kimseye bişey demek istemedim. ancak eğer chipli scirocco stock tjet e geçiliyorsa kesin yazılımsal bir problem vardır .
Kaa scirocco
09-02-2010, 22:15
Yanlış anlaşılma olmasın ben araçları bilmiyorum kimseye bişey demek istemedim. ancak eğer chipli scirocco stock tjet e geçiliyorsa kesin yazılımsal bir problem vardır .
Öle biseymi warmıs gecenmi warmıs ?
MuratGürakan
09-02-2010, 22:22
Öle biseymi warmıs gecenmi warmıs ?
"leon tsı audı 1.4 t golf vs 122 lıklerın yazılımlısı" denmiş ben scirocco diye düşündüm nedense ama gerçi fark yok aynı motor :)
Kaa scirocco
09-02-2010, 22:27
"leon tsı audı 1.4 t golf vs 122 lıklerın yazılımlısı" denmiş ben scirocco diye düşündüm nedense ama gerçi fark yok aynı motor :)
Doru soluosunda aynı motor :) bence yanlıslık war stoc aracla gecemez t jet 120 lik
tjetle sciroccoyu gecmek; hele hele yazılımlısını gecmek hayal bile olamaz.. yani şöle söliyim geçsen bile inanma... kendin görsen bile inanma :D
t-jetler yazılımla bekleneni veremedi, bakalım yeni multiair t-jetler nasıl bir tepki verecek.
o zaman yazılımlı 170lik t-jetle yazılımlı scirocconun denemesi denk olur
tjetle sciroccoyu gecmek; hele hele yazılımlısını gecmek hayal bile olamaz.. yani şöle söliyim geçsen bile inanma... kendin görsen bile inanma :D
chipli 122ligi gecebilir mi booster?
MuratGürakan
09-02-2010, 22:42
chipli 122ligi gecebilir mi booster?
Booster ne bilir yaa :)
---
Geçemez bence yazılımsızı geçebilir ancak yazılımlı imkansız bence.
---
Tjetlerin düzgün yapılmışı yürüyor problemli değil aslında tek sorun turbo çok küçük yürüdüğü devir bantı 2000-5300 arası sonrasında mal oluyor:p
chipli 122ligi gecebilir mi booster?
120 lik tjetle 122 lik tsi aynı sayılır. ikiside stdken tjet gecebilir belki biraz.
ama tsi chiplendiginde 160 hp civarına cıkabiliorki, o zaman tjet için sonuc hüsran olur :)
Fiat_Can
12-02-2010, 13:30
kaan gel denetelım benım t jet le yazılımlı tsı 122 lıklerden herhangı bırını benım arac stock sonucuda vıdeo olarak koyalım oke
senin t-jette boş değil o zaman 120 bg araçla chipli tsi geçiyorsan ,başka bir açıklaması yok maalesef :)
dun aksam bahsedılen aracların denemesını yaptık,t-jet 180 e kadar 1 boy onde,180 den sonrasında leon gecıyo,vıdeolar arkadasta yolladıgında eklerım.
T-jet stock,leonda custom Downpipe gerısı komple SuperSprint,acık fıltre,18 cupra jant var,yalnız Downpipe sonrasında araba ufak ufak sarsılmalar olmaya basladı rolantıde fln bzn oynamalar olyo cok saglıklı oldugunu dusunmuyorz,sorun halledılınce yenıden deneme yapılcak vıdeolar da en kısa zmnda eklencek
Fiat_Can
13-02-2010, 11:48
demekkı t jet te de bunlar olsaydı durum hard core donecektı saol guzel deneme olmustur bılgılerın ıcın tesekkurler kardesım
dun aksam bahsedılen aracların denemesını yaptık,t-jet 180 e kadar 1 boy onde,180 den sonrasında leon gecıyo,vıdeolar arkadasta yolladıgında eklerım.
T-jet stock,leonda custom Downpipe gerısı komple SuperSprint,acık fıltre,18 cupra jant var,yalnız Downpipe sonrasında araba ufak ufak sarsılmalar olmaya basladı rolantıde fln bzn oynamalar olyo cok saglıklı oldugunu dusunmuyorz,sorun halledılınce yenıden deneme yapılcak vıdeolar da en kısa zmnda eklencek
leonun oksijen sensorunun yerinde sıkıntı vardır buyuk ihtimalle bahsettiginiz sıkıntılar varsa..
MuratGürakan
13-02-2010, 22:03
YAw keşke iki stock araç olsada fark nasıl olcak görsek :)
Stock hallerinde ben 1 boy tjete üstünlük tanıyorum ama yazılımlı bi tsi'dada şans yok gibi:(
Ertug_T.
13-02-2010, 23:00
bencede;)...
demekkı t jet te de bunlar olsaydı durum hard core donecektı saol guzel deneme olmustur bılgılerın ıcın tesekkurler kardesım
çok fanatik gördüm sizi.hard core filan dönmez :icon_tup:
leonun oksijen sensorunun yerinde sıkıntı vardır buyuk ihtimalle bahsettiginiz sıkıntılar varsa..
aynen lamdadan yapıyomus bugun arkadas servıse flan goturdu orda soylemısler.Yanıltıcı yanıltamamıs anlasılan :) Sorun cozulup yenıden deneme yapılcak o zaman tam anlamıyla vıdeo eklerım,ama t-jet ın de cok ıyı gıttıgını gordun dun gece,hıc yabana atılcak b araba degıl
aynen lamdadan yapıyomus bugun arkadas servıse flan goturdu orda soylemısler.Yanıltıcı yanıltamamıs anlasılan :) Sorun cozulup yenıden deneme yapılcak o zaman tam anlamıyla vıdeo eklerım,ama t-jet ın de cok ıyı gıttıgını gordun dun gece,hıc yabana atılcak b araba degıl
Benim olduğum yerde sensör hatası eksik olmuyor nedense :D
Sorun halledilsin, tekrar deneyelim..
Leon'u ben kullanayım bir de.. :)
Fiat_Can
14-02-2010, 11:15
fanatıklıkle bır alakası yok ama tsı 122 hplerın hıc bırı t jet le basa cıkamaz ....chıplısıylede denedım audı 1.4 t sahıbı sag cekıp aglıyodu naptın dıe megersem onda chıp warmıs demekkı stok olsa neler olucak
Boost Up
14-02-2010, 11:16
Yorumları okumadım, DSG sanzuman mı var Golfte?
Fiat_Can
14-02-2010, 11:20
yoo genel olarak tsılardan bahsedıyoruz dsg degıl zaten dsgnınde pek sansı olucagını sanmıyorum
Boost Up
14-02-2010, 11:22
yoo genel olarak tsılardan bahsedıyoruz dsg degıl zaten dsgnınde pek sansı olucagını sanmıyorum
DSG li araca binmediniz sanırsam:).
Fiat_Can
14-02-2010, 11:23
:D:D160 lık dsg abt yazılımlı dsg hepsıne bındım kardesım merak etme sen bılmesem konusmam
Boost Up
14-02-2010, 11:24
:D:D160 lık dsg abt yazılımlı dsg hepsıne bındım kardesım merak etme sen bılmesem konusmam
Ve hala T-JET geçer diyorsunuz:). DSG var ise sanmıyorum T-JET in şansı olacağını:).
Fiat_Can
14-02-2010, 11:25
122lık ve chıplı dıyorumm anladın 160lıgı zaten gecemez 122 lıklerden bahsedıyoruz konuyu oku vıdeo ızle sonra yaz bence
Boost Up
14-02-2010, 11:27
Konuyu okumaya üşendim biraz halsizim:). 122 lik ve chipli. T-JET te neler var? Ben 122 lik chipli DSG li araca bindim gayette tatminkardı:).
mertacar
14-02-2010, 11:27
t-jet linea kaç kilo?
Fiat_Can
14-02-2010, 11:27
...............1190 kg
MuratGürakan
14-02-2010, 11:31
Ve hala T-JET geçer diyorsunuz:). DSG var ise sanmıyorum T-JET in şansı olacağını:).
Ya adam dsg varsa tjet şansı yok demiş siz yanlış anladınız. Biz dsg yi hiç hesaba katmadık çünkü o apayrı bişey :)
----
Stock tjet tsi ları 1 boy yer bu benim görüşüm. Ancak yazılımlı bir tsi da tjetin hiç bir şekilde şansı yok. O audi nin yazılımında yada arabada bir probleem vardır vede geçenlerde denenen seattada egzoz problemi çözüldükten sonra daha iyi gidecektir. O denemeleri görmeden kesin konuşmayalım bence.
dipnot: Bir kaç ay önce dyno üstünde ssadece aracın birazzık gevşeyen lambda sensörünü sıkarak +10nm tork aldık. Lambda sensörü yabana atılcak bir etken değil.
Boost Up
14-02-2010, 11:33
Ya adam dsg varsa tjet şansı yok demiş siz yanlış anladınız. Biz dsg yi hiç hesaba katmadık çünkü o apayrı bişey :)
----
Stock tjet tsi ları 1 boy yer bu benim görüşüm. Ancak yazılımlı bir tsi da tjetin hiç bir şekilde şansı yok. O audi nin yazılımında yada arabada bir probleem vardır vede geçenlerde denenen seattada egzoz problemi çözüldükten sonra daha iyi gidecektir. O denemeleri görmeden kesin konuşmayalım bence.
dipnot: Bir kaç ay önce dyno üstünde ssadece aracın birazzık gevşeyen lambda sensörünü sıkarak +10nm tork aldık. Lambda sensörü yabana atılcak bir etken değil.
Vallahi arkadaş sadece 160 lık TSI lardan bahsetmiş, ben göremedim DSG li 122hp lik TSI savunan bir yazı:D. DSG ve chipli bir 122hp lik TSI ın bence T-JET karşısında pek bir şansı yok:). Israrcıyım:hihih:
Fiat_Can
14-02-2010, 11:34
ozaman bu hafta 122 den chıple 160 hp dyno werısı almıs bı tsı la denıycem sonucları soylerım ayrıca o 140 hp lık tsı golf dsg lede denedım 1 boy kadar onumde gıdıodu hepsının vıdeolarını koyucam bılmeyenler ıcın
Boost Up
14-02-2010, 11:36
ozaman bu hafta 122 den chıple 160 hp dyno werısı almıs bı tsı la denıycem sonucları soylerım ayrıca o 140 hp lık tsı golf dsg lede denedım 1 boy kadar onumde gıdıodu hepsının vıdeolarını koyucam bılmeyenler ıcın
Yalnız deneyeceğiniz araç DSG şanzumanlı olursa sevinirim:). Ben DSG şanzumanlı savunuyorum. Manuel 6 ilerili bir TSI dan değil:).
Kaa scirocco
14-02-2010, 11:36
Vallahi arkadaş sadece 160 lık TSI lardan bahsetmiş, ben göremedim DSG li 122hp lik TSI savunan bir yazı:D. DSG ve chipli bir 122hp lik TSI ın bence T-JET karşısında pek bir şansı yok:). Israrcıyım:hihih:
122 lık dsg yok sadece manuel war
Fiat_Can
14-02-2010, 11:37
hıc fark etmez denedıgım golf 140 tsi dsgydı 1 boya yakın onumde gıttı
Fiat_Can
14-02-2010, 11:38
farkedermı kaan gurayın golfle olan denemede sende golfteydın dsg 140 tsı sonuc neydı benım aracla
MuratGürakan
14-02-2010, 11:39
ozaman bu hafta 122 den chıple 160 hp dyno werısı almıs bı tsı la denıycem sonucları soylerım ayrıca o 140 hp lık tsı golf dsg lede denedım 1 boy kadar onumde gıdıodu hepsının vıdeolarını koyucam bılmeyenler ıcın
140 lık dsg ile bniem düşünceme 50 ile roll başlansa 100 e kadar hemen hemen kafa kafaya sonrasında 140 lık yavaş yavaş açar arayı ne kadar çok basarsanızda o kadar çok gider 140 lık. onun turbo büyük olduğundan uzunda çok iyi gidiyor. Bizim tjetlerdeki turbo çok ufak olduğundan vede 150kg hafiflikten dolayı ara hızlanma vede küçük viteslerde çok iyi çok avantajlı trafikte avantajlı ancak rollde küçük turbo yüksek devir dezavantajından dolayı geride kalınabiliyor malesef.
Boost Up
14-02-2010, 11:40
122 lık dsg yok sadece manuel war
Bu kadar emin konuşmayın bence;)
http://binekarac.vw.com.tr/#/binek/fiyat_listesi/golf
Fiat_Can
14-02-2010, 11:40
kesınlıkle katılıyorum
Kaa scirocco
14-02-2010, 11:41
farkedermı kaan gurayın golfle olan denemede sende golfteydın dsg 140 tsı sonuc neydı benım aracla
araba bende wardımm biliorum farkı yok 1. yada yarım boy onde oda bi sen cıkıodun bi golf cıkıodu zevkliydi ama :)
Geçen gün tsi leon supersprint egzoz + kat iptal ile denedim bikac kere 2. ve 3. vitesden hepsinde geçtim baştan sona kadar 2boy kadar. Yalniz ilk denemede yine basta gectim sora nedense 200de benim araba tıkandı leon arkadan yavas yavas geldi geçti 2-3 boy.
Buarada ben DSGnin buyuk bir avantaj yaratmicagini savunuyorum zaten kalkista DSG gaz-frene izin vermiyor çok hızlı kalkamiyorsunuz manuel DSGden daha iyi kalkiyor sonra DSG bastaki dezavantajini hızı ile kapatıyor eger iyi kalkan ve hizli vites gecen biri ile denenirse kalkista ve rollda çok kaybi olmaz DSG karsisinda diye dusunuyorum.
bursadan yok mudur hiç tsi sahibi, 122lik 140lık filan bi denesek :)
MuratGürakan
15-02-2010, 17:32
Geçen gün tsi leon supersprint egzoz + kat iptal ile denedim bikac kere 2. ve 3. vitesden hepsinde geçtim baştan sona kadar 2boy kadar. Yalniz ilk denemede yine basta gectim sora nedense 200de benim araba tıkandı leon arkadan yavas yavas geldi geçti 2-3 boy.
Buarada ben DSGnin buyuk bir avantaj yaratmicagini savunuyorum zaten kalkista DSG gaz-frene izin vermiyor çok hızlı kalkamiyorsunuz manuel DSGden daha iyi kalkiyor sonra DSG bastaki dezavantajini hızı ile kapatıyor eger iyi kalkan ve hizli vites gecen biri ile denenirse kalkista ve rollda çok kaybi olmaz DSG karsisinda diye dusunuyorum.
Maksat araçları görmekse zaten hiç bir zaman 0 dan kalkılmaz. Denemeler genelde rolling şeklinde oluyor.
----
Benimde söylemek istediğim bu :) bizim arabalar yüksek hızlara geldikçe şişiyor gitmiyor:) küçük vites ara hızlanma avantajlı olduğumuz bölgeler(2000dd-5000dd aralığı). Minnacık turbo orda artık atmosferik gibi üflüyor(püfff) :)
omercanilica
15-02-2010, 17:40
Geçen gün tsi leon supersprint egzoz + kat iptal ile denedim bikac kere 2. ve 3. vitesden hepsinde geçtim baştan sona kadar 2boy kadar. Yalniz ilk denemede yine basta gectim sora nedense 200de benim araba tıkandı leon arkadan yavas yavas geldi geçti 2-3 boy.
Buarada ben DSGnin buyuk bir avantaj yaratmicagini savunuyorum zaten kalkista DSG gaz-frene izin vermiyor çok hızlı kalkamiyorsunuz manuel DSGden daha iyi kalkiyor sonra DSG bastaki dezavantajini hızı ile kapatıyor eger iyi kalkan ve hizli vites gecen biri ile denenirse kalkista ve rollda çok kaybi olmaz DSG karsisinda diye dusunuyorum.
su arabanın sensorlerını bır degıstırebılsek bır daha gıdenını gormek ısıtyorum ben o2 ve yantıcılarda sorun cıktı yanıltıcıyı halledemedık halen arastıryoruz
AllTerrain
05-03-2010, 22:24
her turlu delerim eger bravo stocksa 122lik var sirkette deneriz
AllTerrain
05-03-2010, 23:00
delerim sert oldu ama denerim pardon :) yer zaman soyleyin yeterki bravo da stock olsun ama bi tek intake var bende
ocean0636
06-03-2010, 00:57
Konu hortlamış biraz ama ben golf diyorum..:)
MuratGürakan
06-03-2010, 10:15
160 lık tsi yazılımlı tjet 120 liğide geçer merak etmeyin :) Çünkü turbonuz büyük üstlerde yani roll yaparken gücün gerektiği devirlerde turbo hala verimlice çalışıyor.
Biz iki tane 122lik tsi ile 120lik tjet tartışıyorduk :)
göztepede özgürlük parkının arkasında tsi ile tjet denemişti(0'dan kalkış ama) tjet her seferinde önde gidiyordu.ben test sürüşüne çıktığımda ise araba sanki hiç hızlanmıyor hissi vardı.gördüğüm kadarıyla tjet, ama önceki arabam vw golf 122hp manuel vites tsi'dı ve kullandığım kadarıyla da tsi diyorum:)denemeler sonucunda sağlıklı sonuç elde edilecektir bana kalırsa...
AllTerrain
06-03-2010, 17:29
160 lık tsi yazılımlı tjet 120 liğide geçer merak etmeyin :) Çünkü turbonuz büyük üstlerde yani roll yaparken gücün gerektiği devirlerde turbo hala verimlice çalışıyor.
Biz iki tane 122lik tsi ile 120lik tjet tartışıyorduk :)
yok 122lik tsi dsg var birde sirketin arabasi onda sadece intake var
Tuning055
06-03-2010, 20:51
zevklı bır deneme olur ve kullananlarada burda iş düşer.. benım oyum bravodan yana..
Fiat_Can
06-03-2010, 22:35
burda kıyaslanan arac bravo 120 t jet se eger golf 122 tsı la ne olur bılınmez denemek gerek ama punto t jet yada lınea t jetse cook rahat cok rahat alıcaktır
Boost Up
06-03-2010, 22:37
yok 122lik tsi dsg var birde sirketin arabasi onda sadece intake var
led +5 hp:D
40kmhden denendi ancak çok yuksek hizlara cıkılamadi trafikten dolayı. 140 150civarina kadar.
golf tsi 122 vs bravo tjet 120hp. --> golf iki kişiyken 1 boydan biraz fazla tek kisiyken 1 boya yakın bir fark olup sabit kaldı. Bravo geçti. Golf dsg idi.
hem DSG, hem de tek kisi iken gecemediyse ki sanmiyorum hala nasil gittigini biliyorum iki aracinda. Yuh demekten baska birsey demiyorum. Gerci 40km kacinci viteste bastiniz acaba
golfun gecememiş olması enteresan geldi maşallah ozaman bravoya
2. vitesten. Bende tektim arabada.
göztepede özgürlük parkının arkasında tsi ile tjet denemişti(0'dan kalkış ama) tjet her seferinde önde gidiyordu.ben test sürüşüne çıktığımda ise araba sanki hiç hızlanmıyor hissi vardı.gördüğüm kadarıyla tjet, ama önceki arabam vw golf 122hp manuel vites tsi'dı ve kullandığım kadarıyla da tsi diyorum:)denemeler sonucunda sağlıklı sonuç elde edilecektir bana kalırsa...
Yeni gördüm bu mesajı özgürlük parkının orda bahsi geçen 2 aracın renkleri neydi acaba????
34 fc 0079
18-05-2010, 19:36
bravo cok guzel bir araba ama önden 200 km sonrası cok sag dogru kaçmaya baslıyor benim kullandım 0 dı
aracım grande punto t-jet 1.4 120 hp goLf tsi 122 iLe denemem oLdu ve yakLaşık 2.5 boy arkamda kaLıyor ama konu bravo iLe oLnca taby bravo biraz daha ağır o yüzden ya 1 boy iLe bravo aLır yada beraber yürürLer...
devil_berk22
30-05-2010, 20:24
yokmu video ya ?
yok ama isterseniz deneriz :D yrn ist de oLcam arabamLa
bende deneyeceğim cipli tjetle.video ayarlamaya calıscam.stock 125 lik a3 le çipli 145 tjet.golf nasıl geçildi anlamadım
Tuning055
31-05-2010, 23:12
güzel olur.. bravonun sınıfının en vasat 2. aracı oldugunu banada gosterırmısın.. bole birşey oldunu zannetmıyorum.. ama gercekten guzel bır deneme olur pılot kazanır desek:D
ben tsi'a karşi geride kalmadım şu güne kadar. Şu a3 istanbula gelirse onla deneyelim.
a3 un istanbula uğraması zor baya ama senin ankaraya yolun düşerse denerim.120 bg a3 ne gidecek sen geçersin büyük ihtimal hiç tsi a geçilmediysen.golften ağır benimki zaten.
MuratGürakan
01-06-2010, 21:06
Ozan sen ankaraya gelsene :D Ben sana burda o kadar araba bulurum bir yıllık rollinge doyarsın 2 günde :D ...
Ozan kendi araban için diğer tjetlerden iyiyim benimki daha canlı diyorsun başka tjetle deniyorum 2 boy öndeyim diyorsun benimki diri bayağa diyorsun . Şimdi neden aynı şeylerin tsi yada tfsi içinde olabilceğini düşünmüyorsun? Belki seninkindende diri tfsi tsi var?
Belki denedikleirinin motor açılmamış diri olmayanlardandı? Öyle bir ihtimalde var sanki ne dersin?
A3 le denedinmi ozan?leonla ne olmustu,kactan kaca kdr denendi ne oldu?200 de tıkanmış heralde senin aracın öyle yazmışsın.
fanatıklıkle bır alakası yok ama tsı 122 hplerın hıc bırı t jet le basa cıkamaz ....chıplısıylede denedım audı 1.4 t sahıbı sag cekıp aglıyodu naptın dıe megersem onda chıp warmıs demekkı stok olsa neler olucak
hadi ya ;)
A3 le denedinmi ozan?leonla ne olmustu,kactan kaca kdr denendi ne oldu?200 de tıkanmış heralde senin aracın öyle yazmışsın.
hadi ya ;)
a3 hiç denk gelmedim. Leonla 3 kez denedik guzel denemelerdi ama dedigim gibi leonda downpipedan sora yanlis sensoru yanıltma gibi bir durum olmus eger araba kısıt gitmiyor idiyse asagi yukari 50den 190 200e kadar 1-2 boy onde gittim sonra ben araba tıkanınca full egzozlu leon yetisip gecti. Diğer ikisinde de aynı şey oldu bu sefer geçemedi çünkü arabalari top speede zorlayamadık uzun sure. Ben pek topspeed seven biri değilim bi kez bi o leonla denerken bide arabayı aldiktan sora denedim. leonla iken 200de tıkandi bikezde 210 gordu 220yi gecceni sanmıyorum benimkinin. Benim arabayi en cok zorlayan 122dsg golftu benim arabanın arka tekerlekte falandı burnu.
Ozan sen ankaraya gelsene :D Ben sana burda o kadar araba bulurum bir yıllık rollinge doyarsın 2 günde :D ...
Ozan kendi araban için diğer tjetlerden iyiyim benimki daha canlı diyorsun başka tjetle deniyorum 2 boy öndeyim diyorsun benimki diri bayağa diyorsun . Şimdi neden aynı şeylerin tsi yada tfsi içinde olabilceğini düşünmüyorsun? Belki seninkindende diri tfsi tsi var?
Belki denedikleirinin motor açılmamış diri olmayanlardandı? Öyle bir ihtimalde var sanki ne dersin?
Ozan kendi araban için diğer tjetlerden iyiyim benimki daha canlı diyorsun
-boyle birsey demedim
başka tjetle deniyorum 2 boy öndeyim diyorsun benimki diri bayağa diyorsun
-TEK bir tjetle denedigimi soyledim bircok kez kimisinde 1 kimisinde 2 kimisinde 3 boy gectim
Şimdi neden aynı şeylerin tsi yada tfsi içinde olabilceğini düşünmüyorsun?
-bu ihtimali nezaman reddettim?
Belki seninkindende diri tfsi tsi var?
-mümkün?
Belki denedikleirinin motor açılmamış diri olmayanlardandı? Öyle bir ihtimalde var sanki ne dersin?
-evet, yani?
Açıkcası senin, söylediğim şeyleri yamultup önüme getirmene anlam veremiyorum. Neyani ben burda hicbi 120tjet 122tsi 125tsi vs beni gecemez modunda mi dolasiyorum. ben SUANA kadar bi tsin arkasında kalmadım dedim, ki yalan soylemedim. Baska tjetle denedim gectim dedim, yine yalan solemedim. Diyelim baska bir tsi ile denedim ve yine gectim altına "elbette arabanın cigersiz olma ihtimali var degil mi?" diye not mu dusmem gerekiyor? Sen bu cumlenin icinden bu manaları çıkardıysan eğer o senin sorunun.
MuratGürakan
06-06-2010, 22:57
a3 hiç denk gelmedim. Leonla 3 kez denedik guzel denemelerdi ama dedigim gibi leonda downpipedan sora yanlis sensoru yanıltma gibi bir durum olmus eger araba kısıt gitmiyor idiyse asagi yukari 50den 190 200e kadar 1-2 boy onde gittim sonra ben araba tıkanınca full egzozlu leon yetisip gecti. Diğer ikisinde de aynı şey oldu bu sefer geçemedi çünkü arabalari top speede zorlayamadık uzun sure. Ben pek topspeed seven biri değilim bi kez bi o leonla denerken bide arabayı aldiktan sora denedim. leonla iken 200de tıkandi bikezde 210 gordu 220yi gecceni sanmıyorum benimkinin. Benim arabayi en cok zorlayan 122dsg golftu benim arabanın arka tekerlekte falandı burnu.
Ozan kendi araban için diğer tjetlerden iyiyim benimki daha canlı diyorsun
-boyle birsey demedim
başka tjetle deniyorum 2 boy öndeyim diyorsun benimki diri bayağa diyorsun
-TEK bir tjetle denedigimi soyledim bircok kez kimisinde 1 kimisinde 2 kimisinde 3 boy gectim
Şimdi neden aynı şeylerin tsi yada tfsi içinde olabilceğini düşünmüyorsun?
-bu ihtimali nezaman reddettim?
Belki seninkindende diri tfsi tsi var?
-mümkün?
Belki denedikleirinin motor açılmamış diri olmayanlardandı? Öyle bir ihtimalde var sanki ne dersin?
-evet, yani?
Açıkcası senin, söylediğim şeyleri yamultup önüme getirmene anlam veremiyorum. Neyani ben burda hicbi 120tjet 122tsi 125tsi vs beni gecemez modunda mi dolasiyorum. ben SUANA kadar bi tsin arkasında kalmadım dedim, ki yalan soylemedim. Baska tjetle denedim gectim dedim, yine yalan solemedim. Diyelim baska bir tsi ile denedim ve yine gectim altına "elbette arabanın cigersiz olma ihtimali var degil mi?" diye not mu dusmem gerekiyor? Sen bu cumlenin icinden bu manaları çıkardıysan eğer o senin sorunun.
Bırakın bana şu ciğer muabbetini allah aşkına.
Kendin demedinmi ne zaman denesek ö..y abinin arabayla hep geçiyorum benim tjet daha iyi gidiyor diye.
Ben yumultup yumultup bir yere koymuoyurm arkadaş. Aşırı derecede fiat sempatizanlığı hiç güel değil. Tsi tfsi her türlü yerim dedinmi demedinmi? Hatta a3 dahada ağır acaip geçerim dedinmii demedinmi? Şimdi konuştuğun şeyleri ben ne zaman dedim bilmemne ayağına getirmeyelim hiç. tsi geçiyorum geçiyorum diyorsun altınada egzozdan sensörden problem var diyorsun. sensörden dolayı verimli karışımı ayarlayamayan arabayla denedim geçitm diyorsun yani enteresan. Ben olsam onu hesaba bile katmam.
Bak sercanla denedin 10 kere denediysek 6 sında benimki öndeydi 4 ünde kafa kafayaydı. Şimdi sen sercanı 4 5 boy geçiyorsan eğer bu a3 ün seni geçmesi gerekli bence fark 4 5 den fazlaydı çünkü.
[QUOTE=0zann;1454412]a3 hiç denk gelmedim. Leonla 3 kez denedik guzel denemelerdi ama dedigim gibi leonda downpipedan sora yanlis sensoru yanıltma gibi bir durum olmus eger araba kısıt gitmiyor idiyse asagi yukari 50den 190 200e kadar 1-2 boy onde gittim sonra ben araba tıkanınca full egzozlu leon yetisip gecti. Diğer ikisinde de aynı şey oldu bu sefer geçemedi çünkü arabalari top speede zorlayamadık uzun sure. Ben pek topspeed seven biri değilim bi kez bi o leonla denerken bide arabayı aldiktan sora denedim. leonla iken 200de tıkandi bikezde 210 gordu 220yi gecceni sanmıyorum benimkinin. Benim arabayi en cok zorlayan 122dsg golftu benim arabanın arka tekerlekte falandı burnu.
Leonda 18 cupra jantları oldugunu da ekleyelım o denemeler ıcın:)
Bırakın bana şu ciğer muabbetini allah aşkına.
Kendin demedinmi ne zaman denesek ö..y abinin arabayla hep geçiyorum benim tjet daha iyi gidiyor diye.
Ben yumultup yumultup bir yere koymuoyurm arkadaş. Aşırı derecede fiat sempatizanlığı hiç güel değil. Tsi tfsi her türlü yerim dedinmi demedinmi? Hatta a3 dahada ağır acaip geçerim dedinmii demedinmi? Şimdi konuştuğun şeyleri ben ne zaman dedim bilmemne ayağına getirmeyelim hiç. tsi geçiyorum geçiyorum diyorsun altınada egzozdan sensörden problem var diyorsun. sensörden dolayı verimli karışımı ayarlayamayan arabayla denedim geçitm diyorsun yani enteresan. Ben olsam onu hesaba bile katmam.
Bak sercanla denedin 10 kere denediysek 6 sında benimki öndeydi 4 ünde kafa kafayaydı. Şimdi sen sercanı 4 5 boy geçiyorsan eğer bu a3 ün seni geçmesi gerekli bence fark 4 5 den fazlaydı çünkü.
tamam ya itiraf ediyorum benim arabda box var oldumu
allahtan sizde VTI, 306 GTI, RS gibi araçlar yok..
her topic kitlenirdi mazallah :D
Mutevazi olmayayim artik o zaman.o tjet sercanin bravoyla oyle gidiyosa ve Bahsi gecen arac benim aracimsa araya 50 den 220 ye kadar tren girer,Leon golf bilmem Ben.sercan 3boy yazmis varsin 4-5 olsun.a3 ü cok rahat gecemezsın ağır diye işte aralarında en yuksek top speedi olan araç a3 tür :)
Mutevazi olmayayim artik o zaman.o tjet sercanin bravoyla oyle gidiyosa ve Bahsi gecen arac benim aracimsa araya 50 den 220 ye kadar tren girer,Leon golf bilmem Ben.sercan 3boy yazmis varsin 4-5 olsun.a3 ü cok rahat gecemezsın ağır diye işte aralarında en yuksek top speedi olan araç a3 tür :)
bakma sen bu muratın dediklerine, a3le ne olur dedi a3 agir golfu geciyorsam bunu rahat gecerim herhalde dedim hayır agir deil dedi hatta 1245 kilo fln solemisti. ozaman bilmiyorum dedim. yani konusmanın aslı buydu. Gecerse gecer abi benim araba 220fln yapmaz zaten. benim marka tjet fanatikligm de yok. hatta bende leon alıcaktm başta. diyelim konusu gecmis ve ben senle denedim 5 boy yedim, ben cikar a3le tjeti denedik 5boy yedim derim insanlarin derdini anlamiyorum bi olay yasayip ne yasadiysak burda yaziyoruz binbir laf artık sadece vidyo koyup yorum yapmicam yoksa bu işin cırkı cikmaya basladi.
MuratGürakan
08-06-2010, 13:58
ozan yanlış yapıyorsun ama bence. Kendin diyorsun her mesajında daha beni geçen tsi yok diye. Sonra denediğim diğer tjetleri geçiyorum diyorsun. KEndi laflarının arkasında durmuyorsun. Neden sana söyleniyor insanlar madem sen hiç bişey demedin :S
Gereksiz muabbetlere gerek yok. Ve bencce tjet marka bağımlılığı olmamalı. Yoksada çok güzel zaten ;)
golf alır hemde rahat bravo o kadar zorlayamaz
Bncede golf alır ama pek bı fark olmaz...
koskoca istanbulda bravo ile deniyecek golf yada audi yok mu şimdi? deneyin görelim ortada video yok bişey yok boşa yapılan konuşmalar bunlar
orjinal golf, leon, a3 ü olan varsa anadolu yakasında denemek isterim. Bende sadece dandirik bi filtre var çuflasın diye taktım filtreden rahatsız olunursa orjinale geçmem 2dk sürüyor sorun yok.
denedim.bravo sport ,150bg -230 nm +egzoz+downpipe var.yazılım yoktu.
benim araç stock.
1 boydan fazla fark olmadı 3-5 kere denendi.
MuratGürakan
13-06-2010, 02:04
:eek:Onur benim arabanın sonuçlarınıda iletirsen? Senin araban sportla kafa kafayaydı .Bİ denemede geçtin bir denemede geçildin ama hep aynı oranlarda. NErdeyse aynı gidiyorsun. Bende seninle nerdeyse aynı gittim bu sefer köprüde video yu izleidm arka çamurluğundayım. Sercanla denememdede sendede sorun teşkil eden bir şey vardı onu çözdüm arabam 6 7 boy daha iyi gidiyor. ama tabi buraya yazmıcam gerek yok. Biz aramızda paylaştık yeterli. 2 hafta önce 1 tır geçiyordun beni en az 8 9 boy önümde kaybolcak kadar. :D Şimdi ondan eser yok. Sercanla denediğimdede aynı sistemdi araam işte.
Burdan sport bravo ile 1 boy fark olduğu çıkıyorki video yu çekenler koymamışlar. 2 de 60 la basılanı koymuşlar benim bitik olduğum devirde. 2de 50 ile olanda çamurluktaydım videosu var birinde ama koymamışlar.
------
a3 tsi 1.4. turbo 120 küsür hp olanların arasında the best diye tabir edeceğimiz cinsden olandan :D Bravonun tjet 150 liliği ile aynı nerdeyse şaka gibi yaa...
Maşallah onurcum araban deli gidiyor yaa. Hİç bir tjet karşı duramaz. Ama bence şuda var hiç bir tsida karşı duramaz. Buna a3 dahil. O arabada bişy var arkadaş. ERhan gerekli uygulamayıda yapmış bu arada. 250 görmüşün standartdken 220 de sabit kalan yerde:eek:
Ertug_T.
13-06-2010, 02:44
denedim.bravo sport ,150bg -230 nm +egzoz+downpipe var.yazılım yoktu.
benim araç stock.
1 boydan fazla fark olmadı 3-5 kere denendi.
kardeşim bizimde dönüşte denediğimiz videoları yüklermisiniz =) kardeşin çekmişti bnm arabadan..
murat senin olayı biliyorum tabikide ama bravo sport 150+d.pipe egsozluysa senin araba gayet hakkıyla yürüdü seninki 150 olsa o da 160 civarı olsa hatta bizim ilk deneme iyi olmadı 2 de 50 dedik 60-65 e kaydı,ben birde 3 te 100 demiştim erhan abiye yalan oldu o deneme :D 2 de 40 bastık sonradan.eğer sercanlada o şekil denediysen bariz fark yaparsın.ama sercanda gtl alıyorsa bilemem :D ,ciddi fark vardı.hakkıyla gidiyordu yani.ama benim araba o güce rağmen chipli gibi gidiyordu sanırım :D 150-155 arası yürüyordu sanki.şimdi daha iyi oldu azıcık daha.çok değişti diyemem ama biraz daha iyi.
ertuğ koyarım tabikide 2 tane video var seninle denediğimz hatta 3 tane ama tekinde basmıyoruz :) .ilkinde erken bastığını biliyorsundur umarım direk geriye düştüm ama seninde sanırım sen erken vites atmış olabilirsin 4 te yakalayıp geçtim,ikincide öyle değildi.sanırım videolara bakmak lazım,ikinci deneme sağlıklı oldu.kardeşimede direk söyledim durumu.ikincide aynı bastık,ilkinde bariz geriye düştüm benden daha erken bastın.youtube açılmıyor benim.başka nereye yükleyebiliriz.sakıncası yoksa hatta ben hepsini yükleyebilirim.diğer denemeleri vs. streetfire filan bi bakınayım :)
MuratGürakan
13-06-2010, 12:56
Sercanla denediğimizde ilk geçtiğim denemelerde po vardı.Sonuna kadar bitmişti. Onunda bitiyordu. Sonra benzinliğe girdik ben 75 liralık gtl aldım o normal eurodizel aldı. SOnra bir anda aynı gitti arabalar :D Hayatta bidaha suratına bakmam o mazotun. Streetfire ya yükle. Onuda videolardaki konuya ekle sen. yeni konu açma.
------
tjet 150 likle yürüyorsun daha ne olshn. Egzozsuz filtresiz sportu geçersin öyle diyim. 120 lik tjeti nasıl geçersin artık sen düşün :D
tmam düzelttim.bendede var bi kaç farklı dısardan .onları da ekleyeyim oraya.
MuratGürakan
13-06-2010, 13:04
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=56465
Ertug_T.
13-06-2010, 19:08
murat senin olayı biliyorum tabikide ama bravo sport 150+d.pipe egsozluysa senin araba gayet hakkıyla yürüdü seninki 150 olsa o da 160 civarı olsa hatta bizim ilk deneme iyi olmadı 2 de 50 dedik 60-65 e kaydı,ben birde 3 te 100 demiştim erhan abiye yalan oldu o deneme :D 2 de 40 bastık sonradan.eğer sercanlada o şekil denediysen bariz fark yaparsın.ama sercanda gtl alıyorsa bilemem :D ,ciddi fark vardı.hakkıyla gidiyordu yani.ama benim araba o güce rağmen chipli gibi gidiyordu sanırım :D 150-155 arası yürüyordu sanki.şimdi daha iyi oldu azıcık daha.çok değişti diyemem ama biraz daha iyi.
ertuğ koyarım tabikide 2 tane video var seninle denediğimz hatta 3 tane ama tekinde basmıyoruz :) .ilkinde erken bastığını biliyorsundur umarım direk geriye düştüm ama seninde sanırım sen erken vites atmış olabilirsin 4 te yakalayıp geçtim,ikincide öyle değildi.sanırım videolara bakmak lazım,ikinci deneme sağlıklı oldu.kardeşimede direk söyledim durumu.ikincide aynı bastık,ilkinde bariz geriye düştüm benden daha erken bastın.youtube açılmıyor benim.başka nereye yükleyebiliriz.sakıncası yoksa hatta ben hepsini yükleyebilirim.diğer denemeleri vs. streetfire filan bi bakınayım :)
tamam kardeşim bekliyorumm..ilkinde ben erken basmadım sen geç kaldın galiba :D ama kısada geçtim uzunda yanıma geldin direk zaten...2. denemede kısada yan yana kaldık sonra sen aldın gittin yine =) maşallah a3ü ne =)
sende biraz erken atmışsın sanırım :) .videoları attım ben koyulcak inşallah.
Ertug_T.
13-06-2010, 23:19
evet..biraz düşük devirde atıp peak le öne atlayım dedim de olmadı :D belki normal gitsem yürürdüm =) rövanşımız olcak :P:P
Olsun senin elinden gecilelim.onemli olan olmasi gerektigi gibi denedikmi denedik teneke parcalari sonucta :)
Baktım vidyolara valla helal olsun a3e. Çok iyi çıkmış araban. Sportla yürümek ne demek. Haa şunuda söylim o sport bana çok iyi gidiyo gibi gelmedi. Ama a3 harbi çok iyi gidiyormuş alkışı haketti=)
diğer yerede yazdım burayada yazayım evet oralarda stocktu işte onlardan 1 gun sonra chiplendi :),bence araçlar gitmesi gerektiği gibi gidiyordu t4 ü tam blemiyorum belki cok az daha gideri vardır :)
mert0640
15-06-2010, 22:47
evet onur kardeş azda olsa gideri var...chip den sonra nası oldu a3... stock hali gerçekten çok iyiydi...
birazcık daha iyi oldu.çok farketmedi yani zaten alacağı 20-25 bg filan :)
mert0640
15-06-2010, 23:03
o 125 hp lik haliyle öyle yürüyodu...şimdi 20-25 daha eklenince coşmuştur o ya:D:D
bilmiyorumki birazcık daha iyi gidiyor ama.garantisi olmasa downpipe da yaptırırdım da el mahkum :)
mert0640
15-06-2010, 23:16
şimdilik a3 ün böyle tadını çıkarmaya bak:icon_tup:
MuratGürakan
16-06-2010, 08:27
Baktım vidyolara valla helal olsun a3e. Çok iyi çıkmış araban. Sportla yürümek ne demek. Haa şunuda söylim o sport bana çok iyi gidiyo gibi gelmedi. Ama a3 harbi çok iyi gidiyormuş alkışı haketti=)
-----
Sport iyi gitmiyormu :hahaha:
Senden duymak şaşırttı ozan.
Sen demiyormuydun sport çok iiy gidiyor diye? O çok iyi gidiyor dediğin sportlardan hiç bir farkı yok videodakinin. Osmanın arabası zaten o sport.
-----
O değilde videolardan gördüğüm kadarıyla Sport'ta sağlam basınç var .içerisinde bile turbo sesi belli oluyor videolardan.stock kaç bar basıyor acep
onn_dear
16-06-2010, 10:40
sürücü alır
MuratGürakan
16-06-2010, 10:53
O değilde videolardan gördüğüm kadarıyla Sport'ta sağlam basınç var .içerisinde bile turbo sesi belli oluyor videolardan.stock kaç bar basıyor acep
Bakma sen onur laflara.
O sport 120 lik tjet punto + downpipe + egzoz + filtre + yazılımla kafa kafaya yürüdü. Videolardada var. Gayette iyi yürüyor sporta göre.
Bakma sen onur laflara.
O sport 120 lik tjet punto + downpipe + egzoz + filtre + yazılımla kafa kafaya yürüdü. Videolardada var. Gayette iyi yürüyor sporta göre.
ben diyorum zaten araçlar gerektiği gibi gittiler diye.sen bana yazmissinda bende ordaydim :D hatta uzunda sport alır gibi olmustu :D gercekten aracın basıncını merak ettim güzel ses veriyor içeriye
Bugün bir leon 125tsi + chip + downpipe + vana + filtre ile golf 160tsi dsg stock deniyecekti. fırsattan istifade bende denedim. Bendede 120tjet bravo var son susturucu yok. Araba 18500kmde daha bakıma girmedi:)
sonuc: leonla 2de beraberiz 170 180 gibi bi 4 boy önümde sonra ben bırakıyorum 220lerde golf ciddi bi fark yapıyo leona. konuyu hortlattık gene kusura bakmayın:)
http://www.streetfire.net/video/golf-tsi-160-dsg-vs-leon-tsi-125_2186552.htm
slowmotion
08-01-2011, 04:19
Bugün bir leon 125tsi + chip + downpipe + vana + filtre ile golf 160tsi dsg stock deniyecekti. fırsattan istifade bende denedim. Bendede 120tjet bravo var son susturucu yok. Araba 18500kmde daha bakıma girmedi:)
sonuc: leonla 2de beraberiz 170 180 gibi bi 4 boy önümde sonra ben bırakıyorum 220lerde golf ciddi bi fark yapıyo leona. konuyu hortlattık gene kusura bakmayın:)
golf tsi 160 dsg vs leon tsi 125 - Car Videos on StreetFire (http://www.streetfire.net/video/golf-tsi-160-dsg-vs-leon-tsi-125_2186552.htm)
sonuç normal bence :)
Bugün bir leon 125tsi + chip + downpipe + vana + filtre ile golf 160tsi dsg stock deniyecekti. fırsattan istifade bende denedim. Bendede 120tjet bravo var son susturucu yok. Araba 18500kmde daha bakıma girmedi:)
sonuc: leonla 2de beraberiz 170 180 gibi bi 4 boy önümde sonra ben bırakıyorum 220lerde golf ciddi bi fark yapıyo leona. konuyu hortlattık gene kusura bakmayın:)
golf tsi 160 dsg vs leon tsi 125 - Car Videos on StreetFire (http://www.streetfire.net/video/golf-tsi-160-dsg-vs-leon-tsi-125_2186552.htm)
öncelikle araçlara maşallah diyorum sonuçlar tahmin ettiğim gibi çıktı allah kaza bela vermesin:)
allahtan sizde VTI, 306 GTI, RS gibi araçlar yok..
her topic kitlenirdi mazallah :D
hahahahah:D:D Haklısın Abi :D
leon tsi 125 vs bravo tjet 120 - Car Videos on StreetFire (http://www.streetfire.net/video/leon-tsi-125-vs-bravo-tjet-120_2186613.htm) benim göründüğüm bir vidyoda gelmiş :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.