Orijinalini görmek için tıklayınız : Vites aralıklarında yığılma?
04 corsa 1.3 cdtı sahibiym.aracımda kat iptali, egr iptali ve son susturucu var.motorda harici bir işlem yok.su son zamanlarda genelde 2.vitesin basında arac asırı derecede yığılıo.tabi bu arada zaman kaybı oluo canımı cok skıo.aracm 96 binde.bu zmana kdar carbon clean yda benzeri sekilde enjektörlerimi temzletmedm.bakımları duzenli.bunun sebebi ne olabilir?enjektör yda yakıt kalitesi olarak aklıma gelenler alakası varmdır sizce?
yani sorun? yklask 1 1.5 hftadır böle bi sorun var
egsozu vs yapalı 1-1,5 hafta mı oldu?
egsozdan dolayı turbon geç doluyor sorun yok, 2. viteste çok alt devirde yürümemeye çalış :D
hayır egsoz 2 aydır var kat ise 1 aydır iptal. son 1 2 hftadr nden böle yaptı anlamıs diilm.hftaya egsozu ckarıp duz boru yapıcaktm ztn bu sorunu kaldırırmı ortadan acaba?
Egzozdan felan değil. Turbon bi şekilde geç doluyor. Hortum veya borularda yırtık çatlak, wg nin aktüatör vidasının çok gevşek olması, wg nin açık durması, bir şekilde hava kaçırması veya turbonun bir şekilde hasar alması sorun olabilir. Bir turbocuya göster sen.
tskkurler desteğn içn yarn sanayide kendim hortum ve borulara bakıcam.dedğn gbi hortum ve borularda sorun göremessem turbocuya baktırcam.tkrar tskkrler
Rica ederim ne demek. Senin sorun WG de çıkacak gibi. Kolay gelsin.
Ek not: Çok ısınan havaların da etkisi olabilir, intercooler a da bak göz atmışken.
egsozu vs yapalı 1-1,5 hafta mı oldu?
egsozdan dolayı turbon geç doluyor sorun yok, 2. viteste çok alt devirde yürümemeye çalış :D
olur mu len öle şey :D
duman atıyomusun?
herzmanki gbi :)ayrıyetten ole bi cok duman gözlemedm
H22Power
19-08-2009, 23:30
2500den ewwel 4000den sora bayılma varsa normal turbo o devir bandında basıyor ama eğer bu devirlerdede yığılma varsa sorun var cihanda yardımcı olmaya çalışmış saolsun denilen gibi turbo hortumlarını ve intercoolerı kontrol ettir cooler a taş gelmiş ve delinmişse kaçak varsa yada hortumlardan kaçak varsa yapar bunlardan çıkmazsa enjektör temizliği ve pompaya yöneliriz kontrol için dizelin basıncı 1.2-1.4 arası olduğndan hortum patlama olayı çok yüksek ama kalitesiz mazottan pompan arızalanmış enjektörlerin tıkanmış olabilir bilhassa normal dizel alanlarda sık görülüyor euro dan asla şaşılmamalı...
eurodan sasmam kesnlkle.bu son 2 hftadr deisik bir yığılma o dedğn devirlerdeki yığılmalardan skntm yok ama fark belli.yarn bakıcam ins ciddi sorunlar açmaz.tskkrler
Mehmet Gazihan
21-08-2009, 13:56
o esnada yakacak mazot bulamıyor motor..eksozdan gaz çıksa turbo dolar zaten..
Ya enj.leri değiştireceksin yada herhangi bir tuning yöntemi ile püskürtmeni arttıracaksın.
100 binde ki ve hiç carbon clear yapılmamış bir motorda mutlaka başa gelebilecek bi durum enjektörlerin hidrolik karakterisliğinin bozulması..
yinede turbo hortumlarında yağlanma varmı kontrol et.
konuyu hortlatıcam ama 1.3 corsa sahiplerine belki fikir olr.aracım 99bine gelmsti ve cekmiodu ve ara sıra servis lambası yanıodu.dun arkadasmla uzun uğraslar sonucu emme egr turbo hortumları dağil tum kurum yapabilecek parçaları söktuk ve gözlermize inanamadk.3 parmak kurum cıktı. 3 defa tinerle yıkadım 4 defa yıkamacıda sıcak su vurdurdum anca tertemz yapabldm.sonuc ise mukemmel.ben aracımı hc bu kdar performanslı görmemstm.emme nin resimleri telefonumda onlarıda bi ara burda paylasırım rezilliği görursunuz:) tskkrler hrkeze fikrleri içn sorunm cözuldu
herzmanki gbi :)ayrıyetten ole bi cok duman gözlemedm
dostum hala şikayetin devam ediyorsa 0532 435 99 43 nadir usta beni arayabilirsin ikitelli san. sitesinde pompa enjektör servisim var ücretsiz diagnostic muayene ederim aracını cihaza bağlayınca enjektörmü turbomu egsozmu herşey meydana çıkar ona göre hareket edersin ...
dostum hala şikayetin devam ediyorsa 0532 435 99 43 nadir usta beni arayabilirsin ikitelli san. sitesinde pompa enjektör servisim var ücretsiz diagnostic muayene ederim aracını cihaza bağlayınca enjektörmü turbomu egsozmu herşey meydana çıkar ona göre hareket edersin ...
konuyu hortlatıcam ama 1.3 corsa sahiplerine belki fikir olr.aracım 99bine gelmsti ve cekmiodu ve ara sıra servis lambası yanıodu.dun arkadasmla uzun uğraslar sonucu emme egr turbo hortumları dağil tum kurum yapabilecek parçaları söktuk ve gözlermize inanamadk.3 parmak kurum cıktı. 3 defa tinerle yıkadım 4 defa yıkamacıda sıcak su vurdurdum anca tertemz yapabldm.sonuc ise mukemmel.ben aracımı hc bu kdar performanslı görmemstm.emme nin resimleri telefonumda onlarıda bi ara burda paylasırım rezilliği görursunuz:) tskkrler hrkeze fikrleri içn sorunm cözuldu
son msjda yazdm sorunumu ve cözumunu:) tskkrler ynede ilgn içn.enjektörlere baktrdm hc bir sorun yok
Bizim 1,3 multijet'tede bu tarz bi sorun var:( 1.viteste biraz sıkıstırdıgımda motor sanki boşa dönüyormus gibi..Yani devir cevirdigi kadar gücü tekerleklere vermiyor sanki..
Turbo borusunun tam baslangıç bölgesindede bi yağlanma var ve 50.000 kmde serviste turbo catlak dediler turbo değişti..suan 76.000 kmde....Acaba sorun turbodamı tekrar:(
motorlarımız aynı ztn:)bnm turbo borusunda vardı yağlanma ama o normal sanıosam. dha iyi bilenler acıklar ynede:)onuda yıkadım ve taktm.76 bindeyse varsa bi imkanınız eğer sorun dediğn gbi diilse bnm gbi emme manifoldunu ve egr sini sökup detaylıca bi temzlemen.söktuğnde o halini gördkten snra anlıcaksn:)
Bizim 1,3 multijet'tede bu tarz bi sorun var:( 1.viteste biraz sıkıstırdıgımda motor sanki boşa dönüyormus gibi..Yani devir cevirdigi kadar gücü tekerleklere vermiyor sanki..
Turbo borusunun tam baslangıç bölgesindede bi yağlanma var ve 50.000 kmde serviste turbo catlak dediler turbo değişti..suan 76.000 kmde....Acaba sorun turbodamı tekrar:(
anlatığın sorun debriyaj balatan kaçırıyor gibi genede bi ustaya göster motor devrini tam olarak kavrama organlarına iletmiyor gibi debriyajın ama gene görmek gerekli
anlatığın sorun debriyaj balatan kaçırıyor gibi genede bi ustaya göster motor devrini tam olarak kavrama organlarına iletmiyor gibi debriyajın ama gene görmek gerekli
Hiç aklıma gelmemişti bu...Baskı balatamızda 50.000 de değişti turboyla beraber:Deli:
Bitmedi şu arabanın sorunlarıı yaaa:ofk:
westgate te muhtemelen kurumdan dolayı açıklık oluşmuştur açık kaldığı için basınc düşük gelıyor araçta doğal olarak hızlanamıyor veya maf sensörunde bir arıza var
genede maf sensörünüde temizllettirmende fayda var bnm maf arızalı mesela 1.3 mjet
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.