Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Pug 106 S16 ~ Cit Saxo VTS MK1



Pug
25-08-2009, 20:04
http://www.streetfire.net/video/106-saxo-kardelii_703186.htm

106

13/61 Ayna mahruti , Peugeot Sport Chip , CRM Timing , 48 MM Duz Boru , Kazan ~ Filtre


Saxo

13/61 Ayna mahruti , Superchips , 45 MM Duz Boru , Egzoz , Filtre


2. Vites , +1 kisi ile Rolling ..

Göki,ZD
25-08-2009, 20:13
serdar ne pi herifsin burnunu ne karıştırıyorsun :D
45-48mm boru ne alaka uzunda sıkar aracı değiştir onu eski köye yeni adet getirmişsin:)
Maşallah kazasız belasız;)

bide bu crm\paşaoğlu timing ne oluyor biri bana açıklıyabilirmi :)

kop42
25-08-2009, 20:16
serdar ne pis adamsın lan sen burnun la kıcınla basınla oynuyorsun

ha bu arada sanada bılenıyorum haberın olsun

tool
25-08-2009, 20:25
saksonun debriyajinda sorunmu var yoksa pedalmi gec birakiliyo anlamadim?

Pug
25-08-2009, 20:29
Niye bana bileniyorsun oglum , bilenecek baska adam mi bulamadin :p 2. Rutbeli Laz'a gir Goki ahaha :D

Göki,ZD
25-08-2009, 20:30
saksonun debriyajinda sorunmu var yoksa pedalmi gec birakiliyo anlamadim?

evet o benimde dikkatimi çekti? bide kaç devirde basıyorsunuz serdar düşük devir gibi geldi bana

kop42
25-08-2009, 20:32
Niye bana bileniyorsun oglum , bilenecek baska adam mi bulamadin :p 2. Rutbeli Laz'a gir Goki ahaha :D

bazı şom ağzını s...... p....... lerı sölemeden ben söleyım dedım bilenıyorum işte ;)

Pug
25-08-2009, 20:33
yok kanka 4500 rpm de gazliyoruz .. bende egzoz yok orjinal susturucu sadece onun egzoz sesi cikiyor .. sizin debriyaj kacirma muhabbeti 2'nin bittigi yerde araba sanki bayiliyormus gibi oluyor ondan takildiniz .. yaniliyorda olabilirim ;)

tool
25-08-2009, 20:36
yok kanka 4500 rpm de gazliyoruz .. bende egzoz yok orjinal susturucu sadece onun egzoz sesi cikiyor .. sizin debriyaj kacirma muhabbeti 2'nin bittigi yerde araba sanki bayiliyormus gibi oluyor ondan takildiniz .. yaniliyorda olabilirim ;)

vites atmasi uzun ozaman ;)

tool
25-08-2009, 20:38
evet o benimde dikkatimi çekti? bide kaç devirde basıyorsunuz serdar düşük devir gibi geldi bana

guc dusuk oldugundan 13/61i cevirmekte zorlaniyor olabilir mi?

Pug
25-08-2009, 20:39
Vitesi seri atmama konusunda haklisin .. 2 defa vites kollarini kirinca hizli aticam dige ister istemez cekiniyor ..

Göki,ZD
25-08-2009, 20:39
guc dusuk oldugundan 13/61i cevirmekte zorlaniyor olabilir mi?
13-61 için 4500 çok düşük devir 5000 bile güçsüz kalır.

Pug
25-08-2009, 20:49
5500 ~ 6000 rpm de de deneriz problem yok ;)

yiit
25-08-2009, 20:54
saxo sarıyormu debriyajımı baskısımı sorunlu acaba ? speclerine göre güzel yürüyor vts 2sinede maşallah

Cihan
25-08-2009, 21:03
Hafif bi sarma var bi de 2 ye geçerken hafif bir bayılma. Ama kafa kafaya spec.

Pug
25-08-2009, 22:08
Hafif bi sarma var bi de 2 ye geçerken hafif bir bayılma. Ama kafa kafaya spec.


2'de Roll yapiyoruz dostum , 3'e atiyor ..

Cihan
25-08-2009, 22:12
Pardon 3 e atarken diyecektim. İlk vites değişimi yani.

SeZeR20
25-08-2009, 23:33
saxoda debriyaj problemi yok ama biraz fazla sarıyo 2 de oyüzden debriyaj kaçırıyo gibi görünüyo

elpadre
25-08-2009, 23:47
guzel kardeslık olmus masallahh

illegal
26-08-2009, 08:45
çok güzel bir görüntü kafa kafaya güzel bir yarış olmuş

bu araçlar bi ananın iki oğlu gibi :D aynı bantta üretilmiş makineler video başlığında olduğu gibi kardeşler.

APO
26-08-2009, 08:57
güzel deneme olmuş maşallah...

onursoytam
26-08-2009, 09:36
her iki aracada maşallah

sinan-s
26-08-2009, 11:28
güzel deneme serdar..

Demir
26-08-2009, 19:20
Denk güçler güzel....

Pug
09-06-2010, 08:33
http://www.streetfire.net/video/106-saxo-kardelii_703186.htm

mami_makinen
09-06-2010, 10:05
serdar ne pi herifsin burnunu ne karıştırıyorsun :D
45-48mm boru ne alaka uzunda sıkar aracı değiştir onu eski köye yeni adet getirmişsin:)
Maşallah kazasız belasız;)

bide bu crm\paşaoğlu timing ne oluyor biri bana açıklıyabilirmi :)

kanka zaten crm boyle bı araba yapmadı ..yanlıs yazılmıs

mami_makinen
09-06-2010, 10:07
http://www.streetfire.net/video/106-saxo-kardelii_703186.htm

106

13/61 Ayna mahruti , Peugeot Sport Chip , CRM Timing , 48 MM Duz Boru , Kazan ~ Filtre


Saxo

13/61 Ayna mahruti , Superchips , 45 MM Duz Boru , Egzoz , Filtre


2. Vites , +1 kisi ile Rolling ..

106 crm ye gelmemıs ama denızlı de yapılmıs yanlıslık ıcın kusura bakmayın

ceco
09-06-2010, 10:14
106 crm ye hıc gelmedı yanlıs yazılmıs galıba ...crm tymıng yazılmıs

hehhh herseyden sorumlu devlet bakanımızda geldı zaten :D:D:D

mami_makinen
09-06-2010, 10:16
hehhh herseyden sorumlu devlet bakanımızda geldı zaten :D:D:D

kanka tamam duzlettım arac denızlıde yapılmıs suat la alper orda chıp tymıng yapmıslar haberım yok..bana haber vermemısler parayı cebe ındırmısler:D:D

ceco
09-06-2010, 10:19
kanka tamam duzlettım arac denızlıde yapılmıs suat la alper orda chıp tymıng yapmıslar haberım yok..bana haber vermemısler parayı cebe ındırmısler:D:D


:D:D:D

sukı bu ınsaata dıye ucakla antalyaya gıden adam beklenır walla :D

yaşar
09-06-2010, 10:25
kanka tamam duzlettım arac denızlıde yapılmıs suat la alper orda chıp tymıng yapmıslar haberım yok..bana haber vermemısler parayı cebe ındırmısler:D:D

Reis şanzumanı söyledilermi onuda cebe indirmesinler :D

Sabah sabah ne güldüm bee

yaşar
09-06-2010, 10:28
Serdar maşallah jantlar halen 306 gti jantı değilmi ?

Pug
09-06-2010, 12:31
Serdar maşallah jantlar halen 306 gti jantı değilmi ?

yok ben satmadan once jantlarida baskasina satmistim :) aldigim duyumlara gore arabanin eski hali ile alakasi yokmus..

mannerboy
09-06-2010, 16:09
13-61 için 4500 çok düşük devir 5000 bile güçsüz kalır.

kafama şu takıldı 61/13:4,69 aşırı bi kısa defransiyele çıkıyor karşılığı 5000 rpm neye göre güçsüz kalıyor kısa oranı çevirmek daha basit değilmi araba zaten max kaç km hız yapıcakki bu defransiyelde :soru:

PPR engineering
09-06-2010, 16:24
iki araçta cok ii yürümüş maşALLAH.ancak 106 gti dez avantajlı 306 gti jantıyla yürümüş..şanzumanı 14/60 yapmış :D:D

Pug
09-06-2010, 16:27
Goki benden daha uzun senelerdir 106 kullaniyor , 13-61 benden daha once kullandi ama 5000 devir gucsuz falan kalmiyor .. yani 106 konusunda benden daha tecrubeli ama bende kullandigimi soyluyorum yok oyle bir olay. 5000 devirde kompressor'u doldurup gazladiginda gucsuzmu degilmi anliosun zaten tam deviri yuksek guc bandindasin zaten hemen ceviriyor ust vitese attiginda devir bandin yine yukarilarda kaliyor , avantajli o nedenle .

Ve suki alper denizli'ye geldiklerinde tek yaptiklari sagolsunlar timingti .. sanziman , chip icin zamaninda Kop42 kankosuma cok tesekkur ettim zaten.

mannerboy
09-06-2010, 17:00
şöyle biraz daha kurcalıyım :) birisinde orijinal def var birisinde 13/61 2side 2000 devirde bassa 2. vites specler aynı tüm metal aşınmalarıda aynı kabul etsek tüm varsayımlar aynı hangisi güçsüz kalıyor orijnialmi 13/61 mi

Pug
09-06-2010, 17:06
Ya mantik basit hangisinin cevirmesi daha kolay kisayi mi uzunu mu ? that's it ! :D

mannerboy
09-06-2010, 17:19
Ya mantik basit hangisinin cevirmesi daha kolay kisayi mi uzunu mu ? that's it ! :D

tamam aynı mantıktayız :) bana tuhaf gelen 13/61 in üst devir muhabbeti

D.CaN
09-06-2010, 19:10
İki Aracada Maşallah Kazasız Belasız Sürüşler Güzel Denemeler Olmuş :)

hldn
12-06-2010, 09:59
ıkı aracada maşallah güsel yürümüşler YP 106 306 jant lar la degıl orjınallerle bassa önde olurmuş

Selcuk_RoL
12-06-2010, 10:07
güzel deneme ama 1. belli değil:)

hldn
12-06-2010, 11:26
güzel deneme ama 1. Belli değil:)

aynen kanka