Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : DA Integra | Ae86 Levin



CGTY
01-09-2009, 17:54
Levin´in Teg´den ucuz olduğunu varsayalım.

İkisinin de masrafı var,Levinin masrafı Integra´nın hiç para harcanmamış haline denk geliyor.

Sizce ?

ilkerrrrr
01-09-2009, 17:56
Bence levin + kaporta boya + 4afe kapak.
Sonra sen de drift için pist bakmaya başlarsın bizimle beraber :)

DogukanB
01-09-2009, 18:10
Madem kendin toplıcan ae olsun. Ama 14-15 bine kadar güzel gözüken integrelar var. Daha az maliyet, daha az uğraş...

Shadow_Dancer
01-09-2009, 18:40
Levin kesinlikle..

Vtec-SEDAN
01-09-2009, 18:48
bence integra..

_sinan_
01-09-2009, 18:54
integrada çok güzel araba ama arkadan itiş derim..

Bestsi
01-09-2009, 18:54
Bide sehir ankara kii KEsinlikle AE ama once bulmamız lazım :D

elpadre
01-09-2009, 18:55
drıft ıcınse levin
ama rol ve drag ıcnse ıntegra derım
sana kalmıs bırsey :D

Eray Yümsel
01-09-2009, 18:56
bırakın levini tegy yi nedemişler mecnun bilseydi e30 sevgisini severmiydi leyla zillisini

alın bi e30 bakın keyfinize :D

utkuselamoglu
01-09-2009, 19:08
integra:)..

timucintt
01-09-2009, 19:23
Öncelik DA integra deil DB1 integra ;)

Ben olsam yine integra alırım.... AE fazla fantazi.. integra daha kolay toplanır... aenin tek avantajı arkadan itiş olması bence.... tabi sana kalmış...

CGTY
01-09-2009, 19:39
http://img4.imageshack.us/img4/2197/teggg.png (http://img4.imageshack.us/i/teggg.png/)

Ben de öyle biliyordum ama,Listede DB1´lere ya JDM ya da USDM Acura yazılmış. :soru:

ReßeL
01-09-2009, 19:39
RWD rulez. Duz gitmemek lazim bu devirde

timucintt
01-09-2009, 19:48
http://img4.imageshack.us/img4/2197/teggg.png (http://img4.imageshack.us/i/teggg.png/)

Ben de öyle biliyordum ama,Listede DB1´lere ya JDM ya da USDM Acura yazılmış. :soru:


Üretilmiş bütün 4 kapı 89-93 integralar hepsi DB1'dir ister JDM olsun ister USDM... Sadece japonyada bulunan 4 Kapı integra XSI vtec motorlu 4 kapı integra sadece DA8'dır... onlarda dünyada kalmadı nesli tükendi :D TR'dekilerde hepsi DB1'dir....

Dragger
01-09-2009, 19:56
Integra tek kapı yok mu TRde?

Integra daha cok hosuma gidiyor acıkcası...

AE86 aldı mı görüntü sonrası motor olayına da girmek lazım...

Dısı isterse altından olsun icinde 80-90hp bir motor olduktan sonra bir esprisi olmaz.

timucintt
01-09-2009, 20:02
Integra tek kapı yok mu TRde?



Mallesef yok... ama DC kasa B18a1 3 4 adet var adanada... 2 adet DB7(biri yerli plaka diğerleri incirlik) var 4 kapı... onun dışındada ankarada 2 adet 4 kapılı var biliyhorum 94+ kasaların... ayrıca incirlikte 3 adet tek kapı integra var ama hepsi 94+ DC kasalardan... 140lık....

DogukanB
01-09-2009, 20:11
İllaki japon olacaksa si ve crx de güzel olacaktır.;)

Silverbullet
01-09-2009, 21:07
ae86:icon_tup::icon_tup:

merttepe
01-09-2009, 21:12
farklı tarzlara sahip 2 araç arasında kalmışsınız, ne yapmak istiyorsunuz + ilk adımlar için ayıracağınız bütçe nedir bilirsek daha rahat bi seçim yapılabilir.

CGTY
01-09-2009, 21:20
farklı tarzlara sahip 2 araç arasında kalmışsınız, ne yapmak istiyorsunuz + ilk adımlar için ayıracağınız bütçe nedir bilirsek daha rahat bi seçim yapılabilir.

Çok aşmış bir drift aracı yapmak gibi bir amacım yok şu an.

4a-fe kapak,Coil-Over,jant gibi ufak tefek işlemler bir süreliğine.İlerisi için bir planım yok açıkcası Ae86 ile.Swap belki,bilemiyorum.Ama İlk etapta saydıklarımı yapacak kadar bir bütçem var.

İntegra ise yürür durumda,kaporta tırt.Ona Ae86´dan fazla para harcayacağımı tahmin ediyorum.Ama Ae86,şu an idare etse de,ilerde kaporta ister mutlaka.

Açıkcası inanılmaz bir muallakda kaldım.:confused:

Şu an için iki aracı da opsiyonladım.Bir akılda ikisini de al diyor.Fakat o zaman da ikisini toplama sürem uzayacak.

Shadow_Dancer
01-09-2009, 21:26
ae86 için mantıklı swap seçenekleri neler Tr şartlarında? Merakımdan soruyorum...

CGTY
01-09-2009, 21:28
ae86 için mantıklı swap seçenekleri neler Tr şartlarında? Merakımdan soruyorum...

O anki bütçeye göre değişebilir.Aklıma gelenler F20c,4a-Ge 20 Valve,Sr20Det,F22 vs.

Şimdilik öyle bir projem yok.

merttepe
01-09-2009, 21:29
ben kendi alanımda objektif olmaya çalışarak yardımcı olayım o zaman:
ae86yı tabiri caizse gönül eğlendirip bırakılacak bir araç olarak düşünüyorsanız yani abiraz biner sonra satarım diye düşünürseniz tadını alamadan satmış olursunuz, uzun emekler sonucunda git gide size daha çok zevk veren bir araca dönüşüyor. alıcağınız ae86 muhtemelen çürüksüz olmaycaktır, hergeçen gün temizlemdiğiniz çürükler kanser edası ile yayılacaktır ki bu da biraz önce yukarıda yazdığım uzun vadeli bir sürüş zevki getirisine zıt düşecektir.

motor konusunda geniş motor havuzu ne verirseniz alıyor, bu konuda yine ukalalık yaparsam 4 silindiri ve 2lt hacmi geçmiycek bir motor tercih edin, ayrıca diferansiyeli kolaya kaçıp kaynak yaptırmayın derim; nedeni ise ae86ların iyi ayarlanmış denge dağılımı kısa gövdesi yüzünden hızlı kontorl kaybı yaşatan bir araç olmasıdır. ağır motor dengenizi bozar kaynak diferansiyel ilede spin atmaktan gına gelir. zaten şanzumanı aksları falan 250hplerden sonra zorlanmaya başlıyacaktır.

fakat araca biraz zaman ve nakit ayırıp projeyi uzun vadede de olsa tamamlarsanız türkiyenin gelişen drift aktivitelirnde de time traillarında da çok eğlenirsiniz.
aklıma bu kadar geldi şimdilik, aklınızda oluşan soruları zevkle yanıtlarım.

CGTY
01-09-2009, 21:32
ben kendi alanımda objektif olmaya çalışarak yardımcı olayım o zaman:
ae86yı tabiri caizse gönül eğlendirip bırakılacak bir araç olarak düşünüyorsanız yani abiraz biner sonra satarım diye düşünürseniz tadını alamadan satmış olursunuz, uzun emekler sonucunda git gide size daha çok zevk veren bir araca dönüşüyor. alıcağınız ae86 muhtemelen çürüksüz olmaycaktır, hergeçen gün temizlemdiğiniz çürükler kanser edası ile yayılacaktır ki bu da biraz önce yukarıda yazdığım uzun vadeli bir sürüş zevki getirisine zıt düşecektir.

motor konusunda geniş motor havuzu ne verirseniz alıyor, bu konuda yine ukalalık yaparsam 4 silindiri ve 2lt hacmi geçmiycek bir motor tercih edin, ayrıca diferansiyeli kolaya kaçıp kaynak yaptırmayın derim; nedeni ise ae86ların iyi ayarlanmış denge dağılımı kısa gövdesi yüzünden hızlı kontorl kaybı yaşatan bir araç olmasıdır. ağır motor dengenizi bozar kaynak diferansiyel ilede spin atmaktan gına gelir. zaten şanzumanı aksları falan 250hplerden sonra zorlanmaya başlıyacaktır.

fakat araca biraz zaman ve nakit ayırıp projeyi uzun vadede de olsa tamamlarsanız türkiyenin gelişen drift aktivitelirnde de time traillarında da çok eğlenirsiniz.
aklıma bu kadar geldi şimdilik, aklınızda oluşan soruları zevkle yanıtlarım.


Teşekkür ederim,aklıma takılanlar olursa rahatsız ederim. :)

merttepe
01-09-2009, 21:40
ae86 için mantıklı swap seçenekleri neler Tr şartlarında? Merakımdan soruyorum...

şartlar değişti her motor geliyor artık :D
bunu göz önüne alırsak:
1) 4age blacktop&silvertop (1.6lt 20valf, stock 165/160hp)
2) 4age redtop&bluetop (1.6lt 16valf, stock ~130hp)
3) f20c
4) sr20det


2lt motorlar oynanmadan güzel güç denge oranı yakayabilir, aşırı güç ae86 ya pek yaramıyor d1 de yarışan şampiyon ueo'nun aracı 180hpydi :D

bosporuss06
01-09-2009, 22:59
ben ankaralı bir integra sahibiyim,ve aracımın sahibinden.com üzerinde ilanı var ve şimdiye kadar bir çok e 30 kullanıcısından takas teklifi aldım(minumum 15 adet)e 30 cular bile integraya kaymaya başladılar,bunu bildireyim dedim.

Sportivo
01-09-2009, 23:12
bırakın levini tegy yi nedemişler mecnun bilseydi e30 sevgisini severmiydi leyla zillisini

alın bi e30 bakın keyfinize :D

+ bir sürü rakam ;)

Serencebey
01-09-2009, 23:39
Öncelik DA integra deil DB1 integra ;)

Ben olsam yine integra alırım.... AE fazla fantazi.. integra daha kolay toplanır... aenin tek avantajı arkadan itiş olması bence.... tabi sana kalmış...

DA7 ve Da8 i bi arastir timu ;)

Emir_b16a
01-09-2009, 23:42
300 hp bi integra yerine 170 180 hp lik bi ae86 yı tercih ederim :D ondan sonra her türlü fantaziye açığım :D

Yiğit Ş.
01-09-2009, 23:45
keşke olsada satılık ae yapıp toplasan :)

timucintt
01-09-2009, 23:52
DA7 ve Da8 i bi arastir timu ;)


Üretilmiş bütün 4 kapı 89-93 integralar hepsi DB1'dir ister JDM olsun ister USDM... Sadece japonyada bulunan 4 Kapı integra XSI vtec motorlu 4 kapı integra sadece DA8'dır... onlarda dünyada kalmadı nesli tükendi :D TR'dekilerde hepsi DB1'dir....


Konuyu daha dikkatli takip ediniz ;)

ayrıca trde DA7 yada DA8 de yok.. DA7 varsada RXİ veya ZXİ vardır ondanda 3 adet var zaten 1600 karburatörlü sağdan direksiyonlular.... ama onlarda sonradan girenler... 91 de honda (çelik motor) DB1 getirdi sadece :heyoo:

Boost Up
01-09-2009, 23:53
İntegra:rolleyes:

Ersin ÖREN
02-09-2009, 07:51
AE86 Derim..

mmustu
02-09-2009, 07:56
ya bırakın beyler bu işleri hurda diriltmek için harcadığımız paraya niler yapılır niler yaww :D

Killah
02-09-2009, 10:29
AE tabii ki. Hayırlı olsun şimdiden hangisini alacaksan da.

Sportivo
02-09-2009, 10:47
ya bırakın beyler bu işleri hurda diriltmek için harcadığımız paraya niler yapılır niler yaww :D

yine
+ bir sürü rakam :)

SekoLive
02-09-2009, 11:01
300 beygir olup düz gitmekdense 160-170 beygirlikle yan gitmeyi tercih ederim AE diyorum :)

Serencebey
02-09-2009, 12:30
Konuyu daha dikkatli takip ediniz ;)

ayrıca trde DA7 yada DA8 de yok.. DA7 varsada RXİ veya ZXİ vardır ondanda 3 adet var zaten 1600 karburatörlü sağdan direksiyonlular.... ama onlarda sonradan girenler... 91 de honda (çelik motor) DB1 getirdi sadece :heyoo:

Bızım arabalar Kanada veya Amerika veya Japonya bazlı degıl.

Kanada ve Amerıka bazlı olanlarda Acura adı var bunu benden iyi biliyorsun. Japon bazlı olanlarda Honda logosu var. Bızım arabalarda ne Japon ne Amerikan. Ancak tamamiyle Japon üretim. Bu sebeple ortak bir kasa kodu yok arabanın. Motor kodumuz bile bilinmiyor b18A2 dedinde A2 ne diye soruyorlar.

yanı ben DA7 derim DA8 derim sen DB1 dersin ;)

DA1 86-89 Integra RS/LS/GS 5dr
DA3 86-89 Integra RS/LS/GS 3dr
DA5 90-93 Integra Txi/Rxi/Zxi/ZX 3dr*
DA6 90-93 Integra XSi/RSi 3dr*
DA7 90-93 Integra RX/ZX/RXi/ZXi/ZX Extra 4dr*
DA8 90-93 Integra XSi/LS 4dr* XSi'ler full paket olan GS-R paketle geliyor
DA9 90-93 Integra 3dr
DB1 90-93 Integra 4dr
DB2 92-93 Integra 3dr
DB7 94-01 Integra LS/GS/RS 4dr
DB8 94-01 Integra GSR 4dr

Normalde sase numaraları J-H-4-DB7-5-6-1-W-S-000001 gibi giderken bizde extradan JM-H-4-DB7-5-6-1-W-S-000001 olan M var.

Benım ruhsatımda DB1 yazıor sase koduna ama Ankarada bir arkadasımda da DA8 yazıyor. ve onun kapı esıgındeki metal plakada ıngılızce bızımkıler gibi arapca degil.

Onun aracınında Çelik otodan girisi var hatta kataloglarıda var elınde ;)


Ondan bu konu karısık Timucum. Benimde Integram var Timu bizde bişiler biliyoruz ;)




Ornek VIN Numarası (Vehicle Identification Number) Şase Numarası.
JH4DB7561WS000001

VIN numarasını bu sekılde ayırın

J-H-4-DB7-5-6-1-W-S-000001

J= Country of origin
J: Japan

H= Brand
H: Honda Motor Co. Ltd.

4= Vehicle classification
4: Acura Passenger Vehicle

DB7 = Body and engine type.
DB7: 4dr B18B
DB8: 4dr B18C
DC4: 2dr B18B
DC2: 2dr B18C

5= Body and transmission type
3: 2dr 5spd
4: 2dr auto
5: 4dr 5spd
6: 4dr auto

6= Vehicle grade
1: Type R
4: RS
5: LS
6: GS/SE
8: GS-R
9: GS-R w/ leather seats

1= check digit, disregard

W= Model year
R: 1994
S: 1995
T: 1996
V: 1997
W: 1998
X: 1999
Y: 2000
1: 2001


S= Factory Code
S: Suzuka, Japan

000001= serial number

yagizs
02-09-2009, 12:41
Üretilmiş bütün 4 kapı 89-93 integralar hepsi DB1'dir ister JDM olsun ister USDM... Sadece japonyada bulunan 4 Kapı integra XSI vtec motorlu 4 kapı integra sadece DA8'dır... onlarda dünyada kalmadı nesli tükendi :D TR'dekilerde hepsi DB1'dir....

USDM GS-R (B17A1) Integra'lar DA2 dir.

-----

Bro ben integrayı tercih ederim, AE86 ile uğraşamazsın bilirim seni :p

Neyi istiyorsan onu al ;)

nicomedia
02-09-2009, 12:50
caddede agız tadıyla gezemen bile :) millet lada samara sanar :):) al bi integra boşver yannamayı tehlikeli zaten

timucintt
02-09-2009, 21:31
USDM GS-R (B17A1) Integra'lar DA2 dir.

-----

Bro ben integrayı tercih ederim, AE86 ile uğraşamazsın bilirim seni :p

Neyi istiyorsan onu al ;)


GS-R 4 kapımı ?

DogukanB
02-09-2009, 21:41
160 170bg yeter diyosanız illede yan diyosanız neden e30 değil neden turbo tofaş değil? :D niye ae86 illa onu anlamadım. burda güç değil kasa görüntü gündemde sanırım

Yansa yan, güçse güç, caponsa capon = s13 :D Aeden daha çok var ama sen sanki onla uğraşmayı kafana koymuşsun.

Ahmet Saraçoğlu
02-09-2009, 21:49
bence ae86 ya çok geçmişten gelen bi hayranlık vede sürekli yanlama gibi bi durum söz konusu değilse keseşnlşkle intagra....tamamen zevk meselesi ama gelecekte bigün mutalka bi integra alıp tamamiyle temizledikten sonra vti jantıyla süründürme seviyesinde düşürüp vti kapakla ve ıvırzıvırla doldurup uzun yıllar kullanmak gibi bi fantazim var:D ,, Gelir seviyem artsa bile hayaller onun paralelinde yükselmek yerine hep integrada sabitlenicek buna eminim:D

Bu arada hazır bu kadar bilgi verilmişken önemli bi soru;;;
tr teki integraların belli bi kasa kodu varmıdır?(nette araştırıken bitürlü bizdeki teglerden bulamadım)

stlegal
02-09-2009, 22:35
integra kesinlikle gelicek olan projem integra olucak ..

tool
03-09-2009, 12:51
ae86 ustundeki solid axle ile drift yapan herseyle yanlar :D

Ahmet Saraçoğlu
03-09-2009, 23:36
arkadaşlar bida soriym ,, trdeki teg in kasa kodunu bilen varmı?netten falan araştırıken elli çeşit teg çıkıyo

Serencebey
08-09-2009, 10:43
E30cular Konuyu uzatmak için yazmayın. Şu anda millet duygu somurusu yapıyorsa E30cularda boş konusuyor.

Konu TEG AE86 konusu. Bir E30 mesajı daha gormek istemiyorum. Saçma sapan arabalarımızı bize sacmasapan yorumlarınızı kendınıze saklayın. UZATMAYIN.

Baska bir mesaj daha olursa Uyarmam.

mmustu
08-09-2009, 10:45
karrrrdddiiiiiiişişşşiimmmm :D

Bestsi
08-09-2009, 11:49
ae ile yanlamak cok baska bişi nasıl anlatılır bilmiorum ama ae ile yanlarken onu kontrol etmek s14den daha kolay arabanın heryerini hissedebiliosun ayrıca tamamen pratik kucuk yani her hareketine hemen tepki veriyor bu yuzden ae diorum. Yoksa bunun s13u var rx7si var varda var yani ama aeye bisiklete biner gibi binip gönlümce egleniorum :D

Yiğit Ş.
08-09-2009, 15:10
http://video.google.com/videoplay?docid=-6988439866732361308&ei=y1emSvucB5OY2AL96fz3BA&q=ae86+slalom#

Ae86
08-09-2009, 18:38
Ben ae86 anlatmaktan bıktım usandım hatta bazı arkadaşlar şahin ile kıyas ediyor ne farkı var diye kullanmadan kimse bilemez ae86 kültürünü ve efsanenin tadını.....

Vts_Power
08-09-2009, 22:10
ae ile yanlamak cok baska bişi nasıl anlatılır bilmiorum ama ae ile yanalrken onu kontrole tmek s4den daha kolay arabanın ehryerini hissedebiliosun ayrıca tamamen pratik kucuk yani herhareketine hemen tepki veriyor bu yuzdena e diorum yoksa bunun s13u var rx7si var varda var yani
ama aeye bisiklete biner gibi binip gönlümce egleniorum :D


yavrucum google translate yazdıklarını çevirmedi bi alt yazı geçsen :D ne içirdiler olm sana nie özgün gibi yazmaya başladın :D:D

Bestsi
08-09-2009, 23:35
yavrucum google translate yazdıklarını çevirmedi bi alt yazı geçsen :D ne içirdiler olm sana nie özgün gibi yazmaya başladın :D:D

Agbi hakkatten haklısın hemen editleyip duzeltiyorum :D

Swift
08-09-2009, 23:54
http://video.google.com/videoplay?docid=-6988439866732361308&ei=y1emSvucB5OY2AL96fz3BA&q=ae86+slalom#

akıyor resmen :icon_tup:

Bestsi
14-09-2009, 11:39
Anket sonuclanmış anladıgım kadarıyla sevgili moderatorler kapatabilirler :)