PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : coilover mi ? sadece yay mi ?



erhann
08-09-2009, 08:00
merhaba arkadaslar 98 civic icin coilover mi yaymi kullanalim kararsiz kaldik artilari eksileri ne olur bilgilerinizi ve deneyimlerinizi bizimle paylasirsaniz sevinirim simdiden tesekkurler

yavuz_ozaydin
08-09-2009, 08:03
Merhabalar maddi olarak bir sıkıntı yok ise coilover kullanırsan tadından yenmez istediğin sertlikte ve istediğin yükseklikte kullanman mümkün olacaktır.

Saygılar...

nitrO_Oxide
08-09-2009, 08:04
imkan varsa coil tabiki

rahmi
08-09-2009, 08:53
aracı çok aşırı basmıcaksan yay yeterlı olur ama yok ben sürüngen spec. yapıcam dersen coil tabikide...

ruudvan
08-09-2009, 09:13
coılover ıle cok mu bastın yukselt yada azmı cokuk hemen dusur.ama yay taktın belkıde ıstedıgın kadar dusmedı bncede coıl.

M.A.D
08-09-2009, 10:45
coilover derim ben

Spawn
08-09-2009, 10:51
ikisini de kullanmış biri olarak , yol tutuş olarak aralarında dağlar kadar fark olduğunu söylememe gerek bile yok. aslında tam olarak ne beklediğini söylersen daha açık olarak yarımcı olabiliriz..

yani viraj yapıcam yol tutsun diyorsan , kesinlikle coilover . ama normal sadece sertlik ve bir kaç cm düşklük istiyorsan yay işini görür gibi.. koni-eibach ikilisinin civicte muhteşem bir ikili olduğunu bilmeyen yok heralde süspansiyon sistemi olarak .

benim tavsiyem eğer parasal olarak sıkıntı yoksa kesinlikle coilover alınması , ben coilsiz kullandığım zamanlar için gerçekten boşuna beklemişim diyorum ..

By_FresH
08-09-2009, 16:33
yani coil over derken tam sisteminden değilde bu ayarlı olanlar varya orjinalinin üzerine takılıp anahtar vasıtasıyla indirilip kaldırılan onlardan bahsediyorum şu en pahallısı 250 300 olanlardan arkadaşlar

despe
08-09-2009, 17:16
dediğin coil springs. yay alıp takman daha mantıklı bence :) eğer sürekli düşürüp kaldırmıycaksan yada basık olması seni engellemiycekse vs.

utkuselamoglu
08-09-2009, 17:24
coil over gider:)