Orijinalini görmek için tıklayınız : skunk2 stage2 dereceli yardım
vtı araca taktığımız skunk2 stage2 egzantrik tahmini kaç km sonunda sorun çıkartır,daha önceden kullamış tecrübeli arkadaşlardan yorumlarını beklıyorum :)
sorun çıkaracak diye yazılı kanunmu var? ne yorumu?
31 yada 69 uncu km lerde sorun olmasını bekleyebılırsın
sorun çıkaracak diye yazılı kanunmu var? ne yorumu?
problem yasayanlar varmdır diye sordum
31 yada 69 uncu km lerde sorun olmasını bekleyebılırsın
:D :D sayın hocam neden 31 veya 69? detaylı fotoğraflı bilgilerle açıklar mısınız?
31 yada 69 uncu km lerde sorun olmasını bekleyebılırsın
tşkr ederim bıraz daha konuyu açarmısın ben modifiye işinde bıraz yeniyimde
problem yasayanlar varmdır diye sordum
eğer düzgün takılırsa düzgün rodajını yaparsan diğer elemanlarıda alırsan yay şapka vs bakaımlarınız düzgün olursa eğer malzeme kaynaklı sorununz olmazsa sorun çıkmaz.
31. kmda fazla yuklenme kol cıkatır :)
Stage II: Skunk2 Stage II profiles are more aggressive than Stage I profiles, and are designed for modified engines operating at higher rev ranges. Upgrading to Skunk2 Racing valvetrain components is required for proper operation. Stock idle and emission characteristics may be slightly compromised, but fair-to-good driveability allows them to still be used on dual-purpose vehicles. Proper tuning, an upgraded intake system, and an exhaust system are required in order to maximize the potential of these camshafts. Do not use oversized valves.
eğer düzgün takılırsa düzgün rodajını yaparsan diğer elemanlarıda alırsan yay şapka vs bakaımlarınız düzgün olursa eğer malzeme kaynaklı sorununz olmazsa sorun çıkmaz.
tşkr edrim yanı adam gibi bi usta montajı ile vede düzgün kullanımda km 250.000 de olsa problem çıkmaz heralde..
vtecci; korkma arkadaşım düzgün işçilik ve yazılımla neden problem çıksın.. korkmadan bas gelsin...
vtecci; korkma arkadaşım düzgün işçilik ve yazılımla neden problem çıksın.. korkmadan bas gelsin...
aynen tşkrlrr bende oyle devamlı gazlayan bırı değilim sadece bazı aksamlarda roll ve bazende drag yapıyorum problem olur diye bayabi kafaya takıyodum ama yorum için saol..
aynen tşkrlrr bende oyle devamlı gazlayan bırı değilim sadece bazı aksamlarda roll ve bazende drag yapıyorum problem olur diye bayabi kafaya takıyodum ama yorum için saol..
bende de stage 1 egzantrik var, canım istedikçe sabah akşam redlineda basıyorum .. nema problema... :icon_tup:
bende de stage 1 egzantrik var, canım istedikçe sabah akşam redlineda basıyorum .. nema problema... :icon_tup:
Allah kımsenın arabasına zeval vermesin fakat skunk2 tercihim egzantrikte iymi oldu crower içinde ii diyolar fakat ustam skunk aldırdı ve takılalı daha 150 km oldu şu an rodajdayım..
olacak varsa zaten önüne geçemezsin :) böyle şeylerde ferah tut kalbini olursa olur mekanik birşey kul yapısı :)
Umarım valvetrain de upgrade yapmışsındır.. istersen aşağdakilere göre kontrol et.. çünkü bu camshaftlar baya bir stres uyguluyor motora.herşeyin doğru olduğundan emin ol dostum.. ayrıntılar sonucu oluşturur.. :D
http://www.skunk2.com/installation/305-05-0145.pdf
http://www.youtube.com/watch?v=wMMgAHBGcJg
http://www.youtube.com/watch?v=Uy_uR-UoUVQ&feature=related
....
Bende b20.b18 vitec kafa crower stage2 var. her günlük ayle arabam,yarışlar'da yapiyorum gerek olursa heç bir problem yok.
aviator35
06-12-2009, 16:47
soner abi bu dereceli olayını ben de düşünüyorum kaça mal ederiz ve ne alrım biraz aydınalatabilir misin beni?
stage 2 ile stage 3 skunk2 egz. arasında ne gibi farklar var biri net bi şekilde açıklayabilirmi ?
Stage3 ün derecesi daha büyük olduğundan daha agresif bir modifikasyon oluyor.. atıyorum stage 2 +8500 rpm e kadar güç verirken, stage 3 9000-10000 rpm'e kadar güç üretiyor...
Stage3 ün derecesi daha büyük olduğundan daha agresif bir modifikasyon oluyor.. atıyorum stage 2 +8500 rpm e kadar güç verirken, stage 3 9000-10000 rpm'e kadar güç üretiyor...
:icon_tup:
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.