Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : vts pt 52 yardım ??



cadde27
11-09-2009, 22:12
merhaba arkadaşlar mk1 vts aldım şimdı motoru doldurmaya çalışıyorum ama kafam cok karışık sorunlarım pt 52 kent cam'ın sorunları ve artıları gunluk kullanım ıcın uygun olurmu pt 52 ? ve 2. olarak da araca 4-2-1 headers yaptırmak ıstıyorum ama bır kac kışı gaz tepkımen azalır dedı dogru mu yardımcı olursanız sevınırım.

fatiii
11-09-2009, 22:15
PT 52 günlük kullanım icin pek makul bi parca degil 51 öneririm..

göki yazar ne yapman gerektigini.

ibrahim
11-09-2009, 22:15
headers den vaz geç benim araçtada pt52 piston var sıkıştırma çok iyi gökiden birazdaha fazla bilgi alırsan daha iyi olur

cadde27
11-09-2009, 22:18
PT 52 günlük kullanım icin pek makul bi parca degil 51 öneririm..

göki yazar ne yapman gerektigini.

pekı gunluk kullanımda ne gıbı sıkıntı yaşatabılır ? beklıyorum gokmen beyı

cadde27
11-09-2009, 22:19
headers den vaz geç benim araçtada pt52 piston var sıkıştırma çok iyi gökiden birazdaha fazla bilgi alırsan daha iyi olur

pıston olarak ne kullandınız pekı ? ayrıca pt 52 den şıkayetınız var mı hıc?

ibooo
11-09-2009, 22:21
günlük olarak kullanılması önerilmez, stop etme sıkıntısı yaşabilirsin pt52 ile devi,r saatin sürekli 2 bin 3 bin :)göki gökhan yazar daha detaylı

fatiii
11-09-2009, 22:22
pekı gunluk kullanımda ne gıbı sıkıntı yaşatabılır ? beklıyorum gokmen beyı

52 nin derecesi cok fazla aracı inanılmaz yoruyo hic gordunmu bilmiyorum ama araba rolantide calısırken bile fazla oldugunu anlarsın:) ama yok ben o kadar fazla yol yapmam arada gazlamaya cıkarım diyosan tak derim.

unutmaki 106 ne kadar yorulursa senide o kadar yorar :)

cok fazla bi gider iddan yoksa biraz keseyide düsün 51 tak derim.

ibooo
11-09-2009, 22:24
52 nin derecesi cok fazla aracı inanılmaz yoruyo hic gordunmu bilmiyorum ama araba rolantide calısırken bile fazla oldugunu anlarsın:) ama yok ben o kadar fazla yol yapmam arada gazlamaya cıkarım diyosan tak derim.

unutmaki 106 ne kadar yorulursa senide o kadar yorar :)

cok fazla bi gider iddan yoksa biraz keseyide düsün 51 tak derim.

51 yerine güzel bi timing ve chip le aynı güçlere yakın olacaktır die düşünyorum :icon_tup:

Göki,ZD
11-09-2009, 22:24
Serdar 2 :D ahahahah

İlk önce günlük kullanımda sıkıntı yaşatırmı diye yola çıkarsan hiç başlama bu işe çalışması değişicek aracın olduk olmadık yerlerde istop edicek(özellikle kız arkadaşın yanında iken) bu araç bozukmu diye soranlar olucak:) +sımı 106ve vts'e takılacak en iyi mod parçası kesinlikle. Bence ilk olarak çip,ince conta(307), 13\59 veya 61 kısa olarak başlaman sonra Pt52 olarak devam et.Kop42 Onur bey daha ayrıntılı yazar o çok kurcaladı bu işleri Pt54 takmıştı :D

ibrahim
11-09-2009, 22:26
pıston olarak ne kullandınız pekı ? ayrıca pt 52 den şıkayetınız var mı hıc?

forjet kullanmışlar arabaya daha binmek nasip olmadı şikayet edemeyeceğim

fatiii
11-09-2009, 22:27
51 yerine güzel bi timing ve chip le aynı güçlere yakın olacaktır die düşünyorum :icon_tup:

duzgun bi araca takılan pt 51 le ole bi kıyas mumkun degil :)

artı olarak 51 takınca saglıklı olması icin zaten otomatik olarak timing ve chip yapılması gerekiyo.

Göki,ZD
11-09-2009, 22:32
72binde aracımı aldım şu anda 128 binde 5000km full stok dolaştım gerisi hep PT52 li hiç bir zaman sıkıntı etmedim düzensiz çalışmasını ayarı tutturdukdan sonraa istop etmesi hiç nedense kız arkadaşım araçda oldugunda ediyodu bende sorunu kökden halledip tek tabanca oldum istop etmiyor ahahahahah o par par par çalışma sesini çok seiyorum stock 106 ya binince hiç zevk vermiyor o hissi herkes hissetmeli bence :D

cadde27
11-09-2009, 22:33
Serdar 2 :D ahahahah

İlk önce günlük kullanımda sıkıntı yaşatırmı diye yola çıkarsan hiç başlama bu işe çalışması değişicek aracın olduk olmadık yerlerde istop edicek(özellikle kız arkadaşın yanında iken) bu araç bozukmu diye soranlar olucak:) +sımı 106ve vts'e takılacak en iyi mod parçası kesinlikle. Bence ilk olarak çip,ince conta(307), 13\59 veya 61 kısa olarak başlaman sonra Pt52 olarak devam et.Kop42 Onur bey daha ayrıntılı yazar o çok kurcaladı bu işleri Pt54 takmıştı :D

:) gunluk kullanımda sıkıntı cıkarmı sorusunun cevabı g.antepde yaşıyorum bu işlerı bu bolgede pek fazla yapan yok yanı cok buyuk sıkıntılar yaşattıgında burada teknık yardım almam ıcın memleketım ankara'ya gıtmem lazım sanırım yanı sorunlar eger stop etmesıyse problem deıl zaten dızel araç var genel olarak onla dolaşıyorum yanı haftada 3 gun en fazla bındıgım. benım sıkıntım pt52 gırdıkten sonra motoru kucagıma alırmıyım :) artı olarak urunu aldıktan sonra herhangıbı bı usta pt52'yı takabılır mı ?

cem06
11-09-2009, 22:35
goki sende titreme varmı benimki rolantı dusunce 4.5 sideetnde deprem olmus gibi titriyor... timingden heralde :D

Göki,ZD
11-09-2009, 22:37
goki sende titreme varmı benimki rolantı dusunce 4.5 sideetnde deprem olmus gibi titriyor... timingden heralde :D

bende egsoz sesinden başka bişey yok herşey sökük oldugu içinde kronik olan tıkırtı sesi bile yok çok konforlu o açıdan ahahahaha:D

Titreme yok bende 900 devirde sabit duruyor:D

öyle 2bin 3bin de devir oluyor muhabbeti PT52 de zaten yok o muhabbeti kim çıkardıysa :D pt54 de olur o anca.

kop42
11-09-2009, 22:39
280 derece cam milinde rolantı sorunu yasarsın fakat ben hemen hemen butun egzantrık markalarını kullandgım ıcın eger illa 280 ne 280 olsun dersen sana colombo barianı önerırım kentcams dr shırınk sivas (estaş) bu markalara yanaşma derım rolanti için. cam mılı takmakla sadece işin bıtmez eger milden cıddı bısıyler beklersen sıboblarla oynaman lazım doru orantılı olarak sıksıtırma ıle min 11.4 leri bulman gerekır.

31 67 67 31 olacagı ıcın senın ısını chıp vs çözmeyecektir.standolone tarzı bır ecu ıle bunu beslemen gerekır chıp tymıng 52 bu ısler kulakdan kulaga gıden bılgıler fakat cıddı guc ıstyorsan chıpı unutmalısın.yay şapka yapmalısın

pt51 de tymıng chıp guc vs cok sey bekleme cıtırdan keyıf verır.

kop42
11-09-2009, 22:41
bende egsoz sesinden başka bişey yok herşey sökük oldugu içinde kronik olan tıkırtı sesi bile yok çok konforlu o açıdan ahahahaha:D

Titreme yok bende 900 devirde sabit duruyor:D

öyle 2bin 3bin de devir oluyor muhabbeti PT52 de zaten yok o muhabbeti kim çıkardıysa :D pt54 de olur o anca.

zoruna gitmesın şekerim 321 derece :D 2300 rolantı:Deli::Deli: azdaha kassam rolantıde vtec acıcam :D:D:D:D:D:

senna
11-09-2009, 22:41
göki aslında stop etmez emsye geçin güzel ayar yapın güzel olur

Göki,ZD
11-09-2009, 22:45
zoruna gitmesın şekerim 321 derece :D 2300 rolantı:Deli::Deli: azdaha kassam rolantıde vtec acıcam :D:D:D:D:D:

41 derecenin lafınımı yapıyon ulennnn


göki aslında stop etmez emsye geçin güzel ayar yapın güzel olur

Arabada kız olmadığı sürece hiç bir sıkıntı yok ayarı tutturdum ben:D çalışma sesine yapıcak birşey yok zaten bedford gibi hastayım o sese :p ama insanlar o sese bile takılıyor o yüzden Pt52 den uzak duruyor

cadde27
11-09-2009, 22:48
pekı pt52 yay ve şapka kullandıktan sonra 0-400'de ne kadar bı gelışme olur ortalama ? bunu hıc olcen oldu mu ? artı olarak bun ane gıbı bı malıyet gıder cam yay ve şapka ?

senna
11-09-2009, 22:48
seste diilim yaw tabiki rölanti bozuk olucakta stop etme gibi sorunlarınız kalmaz alt devirlerininz daha güzel olur

Göki,ZD
11-09-2009, 22:50
pekı pt52 yay ve şapka kullandıktan sonra 0-400'de ne kadar bı gelışme olur ortalama ? bunu hıc olcen oldu mu ? artı olarak bun ane gıbı bı malıyet gıder cam yay ve şapka ?

8bin üzeri dönmediğin sürece yay şapkaya gerek yok.. 0-400 mü:) bi dur sadece egzant. ile bitmiyor bu işler :)

Göki,ZD
11-09-2009, 22:52
seste diilim yaw tabiki rölanti bozuk olucakta stop etme gibi sorunlarınız kalmaz alt devirlerininz daha güzel olur

onu timing ile çözüyorsun 900 devirde sabit duruyor sadece çok ısındığında ara sıra bi 500devire düşüp çıkıyor uzun zamandır istop etmiyorum. beyin ne alım usta omex vems sen ondan haber ver :D

kop42
11-09-2009, 22:54
gökı beyın ms önerırım sana hem ucuz hemde daha özelıklı hale getırebılırsın sonucda senın ıstedıgıne göre toplanıyor wems omex cok pahalı

unıvarsal aem ems tercıhde edebılırsın

senna
11-09-2009, 22:55
omex iyidir

Göki,ZD
11-09-2009, 22:57
cadde27 aracın çalışma sekli böyle olucak
http://www.youtube.com/watch?v=L9uFPYEWOHE

İstop edip etmemesi ustanın elinde

kop42
11-09-2009, 22:59
omex iyidir

sen ne kadar rahat konusyorsun arkdasım omex dıyosunda kac para haberın varmı

cadde27
11-09-2009, 23:01
8bin üzeri dönmediğin sürece yay şapkaya gerek yok.. 0-400 mü:) bi dur sadece egzant. ile bitmiyor bu işler :)

:) daha yeni başlıyorum işte egantırıkle sıftah yapıyorum . bu arada chıp sımdılık dusunmuyorum yanı su an maksımum 7200 d/d :)

Göki,ZD
11-09-2009, 23:03
:) daha yeni başlıyorum işte egantırıkle sıftah yapıyorum . bu arada chıp sımdılık dusunmuyorum yanı su an maksımum 7200 d/d :)

sen ilk yapıcagın işi sona bırakıyorsun ama bi çip yaptır sonra kısa ince contanı tak ondan snra egzant. tak bence tavsiyem bu yönde olur sana.:)

yiit
11-09-2009, 23:03
52 ile rölantin sapıtacak ve ara sıra stop etme sorunu yaşayacaksın günlük için 51 ideal. bu arada 52 yi orjinal piston yay ve şapkayla kullanma bence. manifold konusuna gelince stock egzoz manifoldu kullanmanı tavsiye ediyorum daha iyi tork için.

edit. benimkide böyle çalışıo :hahaha:

http://videos.streetfire.net/video/C2-VTS-PT52_208027.htm

cadde27
11-09-2009, 23:04
cadde27 aracın çalışma sekli böyle olucak
http://www.youtube.com/watch?v=L9uFPYEWOHE

İstop edip etmemesi ustanın elinde

benım sıkıntım motorda buyuk sıkıntılar yaşatırmı stop etmesı bı şekılde ayarlanabılır usta eller sayesınde ama yanı daha buyuk bı sıkıntı yaratır mı onu merak edıyorum

boosted_pug
11-09-2009, 23:07
bence madem yapıcaksın biriktir parçalarını hersefer hersefer indir kaldır sök dağıt topla felan felan yapma arkadaşlar yazmış zaten birtek rölantide stop ediyo onuda sensörü felan söküyolar bişiler yapıyolar 1000 devirde sabit duruyo bi sıkıntın olmaz motoru felan kucağa almazsın çok fazla kurcalamam bir iki bişi yaparım dersen chip ama atmosferik doldururum tepeli piston polish manifold vs. vs. ozaman standalone alırsan daha çok hp elde edersin zamanında chipe 500 - 750 lira para istiyordu millet şimdi o paralara standalone alıyolar :D

Göki,ZD
11-09-2009, 23:08
52 ile rölantin sapıtacak ve ara sıra stop etme sorunu yaşayacaksın günlük için 51 ideal. bu arada 52 yi orjinal piston yay ve şapkayla kullanma bence. manifold konusuna gelince stock egzoz manifoldu kullanmanı tavsiye ediyorum daha iyi tork için.

neden kullanmasın ben bugune kadar hep öyle kullandım hiçde bir sıkıntı yok. yaptımız araçlarda da sıkıntı olmadı örnekleri olduka mevcut. 51 e vericeği para sokaga atılan para demek.


benım sıkıntım motorda buyuk sıkıntılar yaşatırmı stop etmesı bı şekılde ayarlanabılır usta eller sayesınde ama yanı daha buyuk bı sıkıntı yaratır mı onu merak edıyorum

ona kimse garanti veremez 1000 km içinde kıranda oldu hiç sorun yaşamadan 40.000 km kullananda ör. ben daha da giderdim de metanolu dayanınca selametle ahahaha
araç kaç km de nasıl kullanılmış vs vs herşey etken


sen ne kadar rahat konusyorsun arkdasım omex dıyosunda kac para haberın varmı

param var huzurum var olmadı babam var ahahahahah ( hani baba parası ile yapıyoruz ya )

kop42
11-09-2009, 23:10
göki para verımde arabanı yaptır la yatmasın kapının onunde senın gibi adamlar yuzunden 106 dan sogudum

cadde27
11-09-2009, 23:10
52 ile rölantin sapıtacak ve ara sıra stop etme sorunu yaşayacaksın günlük için 51 ideal. bu arada 52 yi orjinal piston yay ve şapkayla kullanma bence. manifold konusuna gelince stock egzoz manifoldu kullanmanı tavsiye ediyorum daha iyi tork için.

maddi sebeğlerden dolayı hepsını bırden gıremıyorum araca ılk once pt 52 dusunuyorum pekı orjınal pıstonlarla falan kullandıgımda bana ne gıbı sıkıntı cıkarabılır ?araç sureklı kullanılmıyor zaten

Göki,ZD
11-09-2009, 23:11
göki para verımde arabanı yaptır la yatmasın kapının onunde senın gibi adamlar yuzunden 106 dan sogudum
çek kabulun mu yoksa kredi kartına 5 taksik imkanı devam ediyomu ahahahahah :D

kop42
11-09-2009, 23:12
çek kabulun mu yoksa kredi kartına 5 taksik imkanı devam ediyomu ahahahahah :D

bi biskrem versem :hahaha::hahaha: sana kendı yapımım olan 4 lu trohettel bodyı satıcam hele bı cnc den cıksında :D

yiit
11-09-2009, 23:13
orjinal pistonla kullanmasına kullanırsın ama pt52 ciddi bi eksantrik devir çevirmek isteyen bi eksantrik stock motorla ne kadar devir çevirebileceksin en azından bi yay şapkanı al sağlıklı şekilde çevir devirini.

cadde27
11-09-2009, 23:15
orjinal pistonla kullanmasına kullanırsın ama pt52 ciddi bi eksantrik devir çevirmek isteyen bi eksantrik stock motorla ne kadar devir çevirebileceksin en azından bi yay şapkanı al sağlıklı şekilde çevir devirini.

oke bıraz once sordum ama heralde goren olmadı pt52 yay ve şapka ne gıbı rakamlara cıkar ? bılgınız var mı ?

yiit
11-09-2009, 23:17
oke bıraz once sordum ama heralde goren olmadı pt52 yay ve şapka ne gıbı rakamlara cıkar ? bılgınız var mı ?

stock sıkıstırma yay şapka pt52 timing yazılım 150+ lar görülür kanımca.

ibooo
11-09-2009, 23:18
stock sıkıstırma yay şapka pt52 timing yazılım 150+ lar görülür kanımca.

bro fiyat olarak dedi galiba arkadaş:D

Göki,ZD
11-09-2009, 23:19
orjinal pistonla kullanmasına kullanırsın ama pt52 ciddi bi eksantrik devir çevirmek isteyen bi eksantrik stock motorla ne kadar devir çevirebileceksin en azından bi yay şapkanı al sağlıklı şekilde çevir devirini.


oke bıraz once sordum ama heralde goren olmadı pt52 yay ve şapka ne gıbı rakamlara cıkar ? bılgınız var mı ?

pt 52 takıp 8bin devirden yüksek dönmeyipde takan birisi varmı zaten 52 nin verdiği gücü 8bin devirle alıyorsun. gerek yok yay şapkaya para vermeye

cadde27
11-09-2009, 23:22
stock sıkıstırma yay şapka pt52 timing yazılım 150+ lar görülür kanımca.
pekı bu işlemlere fıyat olarak bı rakam var mı ?

yiit
11-09-2009, 23:24
2. el mi sıfırmı alacaksın parçaları ?

Göki,ZD
11-09-2009, 23:25
pekı bu işlemlere fıyat olarak bı rakam var mı ?

106-vts e max. max.2-3 teklik arası çok güzel şeyler yapıyorsun kısacası bu :)


2. el mi sıfırmı alacaksın parçaları ?

sıfır hangisi var egzantrik dısında

kısanın sıfırı ne kadar biliyon mu 1200 tl :D

cadde27
11-09-2009, 23:26
bro fiyat olarak dedi galiba arkadaş:D

sorun degıl bunuda ogrenmem cok ıyı oldu :) ben o kadar bı guc artışı olacagını dusunmuyordum

cem06
11-09-2009, 23:26
ınce conta + 52
yay sapkasız sorun olur bence....

oem gti + timing
http://www.youtube.com/watch?v=XekN_2ItyNc

Göki,ZD
11-09-2009, 23:28
ınce conta + 52
yay sapkasız sorun olur bence....

ince conta-pt52-13\61-çip filtre-egsoz 40.000 km sıkıntısız draglardan rollinglere koşturdum hiç bir sıkıntı olmadı başka örnekleride oldu. tabi bu şans işi ama sıkıntılı oluyor demek yanlış iş aracın durumu ve ustada bitiyor.

cadde27
11-09-2009, 23:28
2. el mi sıfırmı alacaksın parçaları ?

ıkıncı el sıkıntısız olursa neden olmasın tabı olur malıyet dustukce daha cabuk uygulkama yaparım

yiit
11-09-2009, 23:29
göki herşeyin sıfırı var kanka yay şapka eksantriğin. :) taşan varsa getirt kardeşim hepsini Kentcams den oturt mis. buda 2.5 3 lira arası + olarak 2. el yay şapka 500-700 lira arası pt52 ler 1100-1300 lira arası flndı en son

Göki,ZD
11-09-2009, 23:30
ıkıncı el sıkıntısız olursa neden olmasın tabı olur malıyet dustukce daha cabuk uygulkama yaparım

kısa - 350-450 arasında değişiyor
egzantrik - 800 ile 1200 arasında değişiyor
ince contayı servisden alıyorsun en son 70 küsürdü 307 contasıdır.
çip- 300den başlıyor 600 lere kadar gidiyor kim kime dum duma :D


göki herşeyin sıfırı var kanka yay şapka eksantriğin. :) taşan varsa getirt kardeşim hepsini Kentcams den oturt mis. buda 2.5 3 lira arası + olarak 2. el yay şapka 500-700 lira arası pt52 ler 1100-1300 lira arası flndı en son

egzantriğin sıfırı ile 2. eli arasındaki farkı anlatırmısın bana. gerek varmı dünya para dökmeye? sen sıfır aldında ne farkını gördün anlat bana bende diyimki sıfırın + sı bu diyim. yay şapka 8bin dönmediğince boşa verilmiş para başka hiç birşey değil.

yiit
11-09-2009, 23:30
ıkıncı el sıkıntısız olursa neden olmasın tabı olur malıyet dustukce daha cabuk uygulkama yaparım

yani onu kapağı kim toplicaksa o bilicek ne kadar kullanılmış ilerde sorun açarmı vs vs güvendiin birinden alıcaksın elinde patlamasn sora

cem06
11-09-2009, 23:31
ince conta-pt52-13\61-çip filtre-egsoz 40.000 km sıkıntısız draglardan rollinglere koşturdum hiç bir sıkıntı olmadı başka örnekleride oldu. tabi bu şans işi ama sıkıntılı oluyor demek yanlış iş aracın durumu ve ustada bitiyor.

106ownersdaydı heralde j4 blok jp4 kapak ince conta yaysapkasız 52 takmıs subap yakalmıs adam. kapak falan degismedikce sorun olmaz ama yinede yuksek devirde risk var...

cem06
11-09-2009, 23:33
bence hic atmo yukleme 2-3 ustune bi o kadar daha koy turbo yap :)

yiit
11-09-2009, 23:33
106ownersdaydı heralde j4 blok jp4 kapak ince conta yaysapkasız 52 takmıs subap yakalmıs adam. kapak falan degismedikce sorun olmaz ama yinede yuksek devirde risk var...

yakalamazmı beeeee :D bide devir istiyosan çok tehlikeli kapağın kullanılmaz hale bile gelebilir :(

cadde27
11-09-2009, 23:35
yani onu kapağı kim toplicaksa o bilicek ne kadar kullanılmış ilerde sorun açarmı vs vs güvendiin birinden alıcaksın elinde patlamasn sora

ewt buyuk bı ıhtımal ankarada yapılacak ışlemler bılen bırının yapması gerekıyor kesınlıkle.

Göki,ZD
11-09-2009, 23:36
106ownersdaydı heralde j4 blok jp4 kapak ince conta yaysapkasız 52 takmıs subap yakalmıs adam. kapak falan degismedikce sorun olmaz ama yinede yuksek devirde risk var...

bence hic atmo yukleme 2-3 ustune bi o kadar daha koy turbo yap :)

5 liralık turbo ne kadar tatmin edicek yada ne kadar ömürü olucak atmosf. iyidir.
sibopu neden yakalamış onuda yazıyormuydu ? :)


yakalamazmı beeeee :D bide devir istiyosan çok tehlikeli kapağın kullanılmaz hale bile gelebilir :(

Senin başına gelenin ustandan kaynaklandıgını sen söylüyordun ayarını yapamıyorsa sorunu ustanda arıcan malzemelerde değil kız gibi malzeme kullandında yemedinmi motoru?

yiit
11-09-2009, 23:39
ben eski kapagımdan bahsetmiyorm kanka yeni kapagı toplarken savaş abi kendi söyledi yay sapka takalım diye neden dediim zaman anlattı bi ton neden bende bu adam yapıcaksa güzel temiz bişey yapsın sök tak yapmasın diyorm. sen ballısındır hala bi sorun yoktur yada devir çevirmiyosundur vs vs. belli olmaz yani

cem06
11-09-2009, 23:43
5 liralık turbo ne kadar tatmin edicek yada ne kadar ömürü olucak atmosf. iyidir.
sibopu neden yakalamış onuda yazıyormuydu ? :)


jp4un subaplar buyuk biraz egzoz kısmı heralde j4 e gore ondan yakalamıs...
gt35 gordukten sonra ben bidaha hayatta atmo yuklemem :)
ayrıca kol yatak krank falan almadıktan sonra 5-6ya yaparsın ank. da var oyle bikac vts-gti sorunsuz yuruyorlar...

Göki,ZD
11-09-2009, 23:44
ben eski kapagımdan bahsetmiyorm kanka yeni kapagı toplarken savaş abi kendi söyledi yay sapka takalım diye neden dediim zaman anlattı bi ton neden bende bu adam yapıcaksa güzel temiz bişey yapsın sök tak yapmasın diyorm. sen ballısındır hala bi sorun yoktur yada devir çevirmiyosundur vs vs. belli olmaz yani

bende diyorum ki orjinal yay şapka pt52 8bin devir ile istenilen gücü almak için yeterli gerek yok yay şapkaya para vermeye. ha ilerde 54 takıcaksa okey ama 54 taktıgında o zaman bir dünya iş gerekiyor yay şapka dısında.


jp4un subaplar buyuk biraz egzoz kısmı heralde j4 e gore ondan yakalamıs...
gt35 gordukten sonra ben bidaha hayatta atmo yuklemem :)
ayrıca kol yatak krank falan almadıktan sonra 5-6ya yaparsın ank. da var oyle bikac vts-gti sorunsuz yuruyorlar...

atmosf. iyidir. ben 5-6 liralık turbonun güvenli olucanı sanmıyorum çakma çukma işler vardır ordan bu şurdan şunu birleştir zaten hatun gibi nazlı araçlar :D

cem06
11-09-2009, 23:52
atmosf. iyidir. ben 5-6 liralık turbonun güvenli olucanı sanmıyorum çakma çukma işler vardır ordan bu şurdan şunu birleştir zaten hatun gibi nazlı araçlar :D

sihirli tarifi vereiym o zamn alcan rover 220t emmesini az kes bic al sana dokum emme, sonra koc boynuzu resmi bulucan ona gore boru alıp aynı resimdeki gibi kaynattırıcan, sonrası ıvır zıvır... :D

cadde27
11-09-2009, 23:53
bu arada aracın ustunde benden oncekı sahıbı el yapımı plastık hortumdan fıltreye ara boru yapmış guc kaybı yaatır mı ?

yiit
11-09-2009, 23:55
sıcak hava ile temas ediyosa evet yaratır.

Göki,ZD
11-09-2009, 23:56
sihirli tarifi vereiym o zamn alcan rover 220t emmesini az kes bic al sana dokum emme, sonra koc boynuzu resmi bulucan ona gore boru alıp aynı resimdeki gibi kaynattırıcan, sonrası ıvır zıvır... :D

yok benim daha hain planlarım varda zamanı var atmosf. ciyiz biz turbo bana göre değil şimdilik :p

cadde27
12-09-2009, 00:01
sıcak hava ile temas ediyosa evet yaratır.

sıcakla temas etmıyor busuk olcude pekı bu hortumdan boru yerıne demırden veya bener alımınyum bı maddeden fıltre borusu yapsam daha ıyı ses alabılır mıyım ?

yiit
12-09-2009, 00:02
ses diilde önemli olan soğuk hava çekmen :) paraya kıyıp güzel bi krom borudan yaptırabilirsin çokta güzel olur.

cadde27
12-09-2009, 00:07
ses diilde önemli olan soğuk hava çekmen :) paraya kıyıp güzel bi krom borudan yaptırabilirsin çokta güzel olur.

:) ses de onemlı burada trafık pek rahat vermıyor şehır kucuk oldugundan goze rahat batıyorsun yanı egzos olmadıgında da en aından tatmın edecek bı ses olsun ıstıyorum :)

Serkan.S
12-09-2009, 00:23
Peki ben şöyle birşey söyliyim.Bu kadar para döküp pt52 alıcaksın ama antepte denenicek araba varmı ? Yoksa sadece kendi zevkine mi yapıyosun ? :)

Göki,ZD
12-09-2009, 00:27
antep e araç almak iiçin gitmiştim araç potansiyeli vardı ama 106 ile m3 geçtiğini idda eden bi potansiyel di :D

douu
12-09-2009, 00:42
antep e araç almak iiçin gitmiştim araç potansiyeli vardı ama 106 ile m3 geçtiğini idda eden bi potansiyel di :D

bende antepte okuyorum göki o dedigini bende gördüm :hahaha::hahaha: 106 E46 330u geçti sonra 330un sahibi gidip M3ü alacam deyince 106 kaçtı gitti ordan :D:D yalnız araç potansiyeli ciddi anlamda gelişiyo şu anda yavaş yavaş turbolular fln dolaşmaya başladı en son gelen araba NIF11 örnegin ;) denemeye denicek araba varda ergin kardeşim bence göki ve yiitin sölediklerini yabana atma aynı motorda atmosferigin dibine vurmuş adamlar ikiside sorun istemiyosan denileni yapcan yada verecen 2 katı parayı cuflican tıslican rahat edecen :D

alpergti
12-09-2009, 01:01
konya malı harici istediğin pt 52 yi tak sorun olmaz.vites kaçırıp çok 8000 üstü çevirdim yakalamadı.ama önce cr bi ölçtür boşa kürek çekme sonra:icon_tup:

su106GTI
12-09-2009, 01:17
bence yay sapkaya bosa para harcama 106 da 8000 ustu cok dondum yakalamadı ama sansmıdır bılemem en fazla devırden dolayı baskının gobegını kırıyo bence once sen chıp fıltre eksoz yap sonra kısa en sonda pt 52 yaparsın mıs gıbı olur.

feRRo
12-09-2009, 01:38
72binde aracımı aldım şu anda 128 binde 5000km full stok dolaştım gerisi hep PT52 li hiç bir zaman sıkıntı etmedim düzensiz çalışmasını ayarı tutturdukdan sonraa istop etmesi hiç nedense kız arkadaşım araçda oldugunda ediyodu bende sorunu kökden halledip tek tabanca oldum istop etmiyor ahahahahah o par par par çalışma sesini çok seiyorum stock 106 ya binince hiç zevk vermiyor o hissi herkes hissetmeli bence :D

göki benzin kısmına hiç deginmemişsin deli gibi yakıyorr ama zevkli gaddar bi egzantrik herkeste ayarını yapamaz..:)

Cem.B
12-09-2009, 01:46
cololmbo&bariani tak yay şapka uğraşma daha ucuza gelirsin güç olarak nerdeyse hiç farkalrı yok

yiit
12-09-2009, 01:49
eheeh cocuun kafası iice karıştı :) sen yay şapkanı tak imkanın varsa için rahat olsun hepside KENT olsun :)

Göki,ZD
12-09-2009, 01:50
göki benzin kısmına hiç deginmemişsin deli gibi yakıyorr ama zevkli gaddar bi egzantrik herkeste ayarını yapamaz..:)

hacı full depo 700km istanbuldan çıktım konyaya

ben az yakıyorum valla hayret ediyorum ama az yakıyorum ben :D

feRRo
12-09-2009, 01:52
hacı full depo 700km istanbuldan çıktım konyaya

ben az yakıyorum valla hayret ediyorum ama az yakıyorum ben :D

seninki iimiş 2-3bin dewirde gezmiyo yakmıyo:soru:istanbula geleyimde bi timing yapak yaw:D

Göki,ZD
12-09-2009, 01:56
eheeh cocuun kafası iice karıştı :) sen yay şapkanı tak imkanın varsa için rahat olsun hepside KENT olsun :)

illa aldırıcaksın yay şapka çocuga


seninki iimiş 2-3bin dewirde gezmiyo yakmıyo:soru:istanbula geleyimde bi timing yapak yaw:D

ne 2bin 3bini bro 900 de sabit duruyor :D gel dicemde gökmen abi yok bende onu bekliyorum hem geçende araba almaya gelmişsiniz bana çok yakına geliyosunuz aramıyosunuz cem söyledi onda vardı telefonum.

feRRo
12-09-2009, 02:03
illa aldırıcaksın yay şapka çocuga



ne 2bin 3bini bro 900 de sabit duruyor :D gel dicemde gökmen abi yok bende onu bekliyorum hem geçende araba almaya gelmişsiniz bana çok yakına geliyosunuz aramıyosunuz cem söyledi onda vardı telefonum.

çok karışık işler oldu hacı bu hafta tekrar gelcez kesin ugrarız:)baqq orda olsaydı 106la gelirdim arada o işide çıkarırdık aradan göki pt52 kısa cip piston herbişey war istedigimiz güç yoq şimdilik timing sart motor sıfır:okırdım kafayı 3 ayda 2ci motor turboya dönmezsem ki büyük ihtimal ankara yolu gözüküyo ayara kayara gelicem:)

yiit
12-09-2009, 02:28
before timing

http://s122.photobucket.com/albums/o273/yiitatilla/VTS/?action=view&current=MOV01552.flv

after timing

http://videos.streetfire.net/video/C2-VTS-PT52_208027.htm

Demir
12-09-2009, 09:48
Gündelik kullanım için 260'-272' araları uygundur..
İnternetten ;
Catcams,Newcam,Schrick,Dbilas Dynamic,Pipercams,Kentcams markaları bir incele fikir sahibi olursun..
Bütçe beklentiler tercihler bu işte belirleyici olur...Kolay gelsin..

cadde27
12-09-2009, 09:58
Peki ben şöyle birşey söyliyim.Bu kadar para döküp pt52 alıcaksın ama antepte denenicek araba varmı ? Yoksa sadece kendi zevkine mi yapıyosun ? :)

antep'de baya araç var ben ankaralıyım yanı ankarayıda ıyı bılıyorum ama burada da cok guzel bı potansıyel var helekı son gelen turbo araçlardan sonra saxo turbo ve hıf11 gıbı araçlardan sonra mıllet gaza geldı su an bı ton vtı var 106'lar zaten şahınden cok :) bmw'de oyle bu arada göki o m3'ü gectım dıyenı tahmın edıyorum araba dolu artı olarak nos var ama daha hıc kalkmadılar bıle :) zaten burası cok karışık bı yer bmw'cıler ve pug'cular nerdeyse yolda bırbırlerını gorseler vuracaklar :) yani konuya gelecek olursan deneyecek bırcok çeşit araç var

cadde27
14-09-2009, 09:17
arkadaşlar uygun fıyata Dbilas marka egzantırık kent cams markada yay ve şapka buldum kent cams ıyı ama Dbilas nasıl bı marka verım alabılır mıyım kent cams kadar ?

cadde27
14-09-2009, 11:57
arkadaşlar yardııımmmm :( ????

VeNoM_35
14-09-2009, 14:08
arkadaşlar uygun fıyata Dbilas marka egzantırık kent cams markada yay ve şapka buldum kent cams ıyı ama Dbilas nasıl bı marka verım alabılır mıyım kent cams kadar ?

egzantriğin özeliklerini yazarsan yorum yapabiliriz. dbilas iyidir.

cadde27
14-09-2009, 16:23
pt 52 ıle aynıymış ozellık olarak

Demir
14-09-2009, 19:39
Dbilas Dynamic iyidir..Daha ziyade İTB ürünleriyle bilinir..
Egzantriklerin kod numarası nedir? Bir etüt edelim...

cadde27
17-09-2009, 12:37
280.280 pt 52,5 kentcam ılanda bunlar yazıyor pt52.5 bbu nasıl bı egzantırık ben ılk defa gordum bılgısı olan var mı haber verırsenız sevınırım

kop42
17-09-2009, 12:58
colombo barianıde dereceler gider 280 280 gıbı dıger markalarda kentcamsda vs de pt52 gıbı

hıc bır fark yok derecelerı aynıdır.marka degısıktır.

KingoAtmo
17-09-2009, 13:41
nos takmada ne yaparsan yap

3rk4n
17-09-2009, 18:16
Nazmi tocak neden nos basmasın anlatırmısın

Demir
17-09-2009, 18:29
Kentcams 280' yok....278'dir...

3rk4n
20-09-2009, 13:31
Dbilas dada 278 derece egzantirikleri.

Murat
20-09-2009, 19:06
egzantrikler aşşa yukarı aynı ama olay timing.zamanlamayı güzel yapamayan acemilere yaptırırsanız çok çekersiniz.ben pt60 gibi düşük derece ile bile deli oldum.

şimdi yeniden işi bilen birileri tarafından ayarlandı.bakalım bu sefer ne olacak.

EEE
21-09-2009, 07:52
cadde27 aracın çalışma sekli böyle olucak
http://www.youtube.com/watch?v=L9uFPYEWOHE

İstop edip etmemesi ustanın elinde

bagaj kapagın fıbermı:D:D

KingoAtmo
23-09-2009, 10:17
Nazmi tocak neden nos basmasın anlatırmısın

:Deli: ben stock pistonla 6 ay basabildim, sonunda segmanlar ve bir pistonuma mal oldu..

yiit
23-09-2009, 10:23
http://www.passionesaxo.com/Alberi%20a%20camme.htm

sayfanın altındaki tabloda çoğu eksantrik modeli var.

cEm_vts
06-10-2009, 07:38
bu 307 contası dediğiniz hangi motorun contası_?

boosted_pug
06-10-2009, 09:04
307 1.6 16v

cEm_vts
07-10-2009, 08:46
saolasın arkdaşm.

ceco
07-10-2009, 09:24
ıkıncı bi aracım war dıyosun, herangı bı sıkıntı olmaz pt52 de, headers a gerek yok su pozısyonda hiç bi artısı olmaz...

Pug
08-10-2009, 10:08
Serdar 2 :D ahahahah

Sen nasil bir insansin arkadas yaa :D Alti ustu " sanziman kisa mi olur " dige takildik ahah :D

Dostum PT 52 Egzantrik bi baska arkadasinda dedigi gibi daha sert daha yorucu .. O yuksek dereceli camlarin subaplara vurusu standart ile kiyaslanamicak kadar sert .. Bende cok dusundum zamaninda takmayi ama bir gun motor stop ederde 2. marsi basamayabilirim dige yani g*t korkusunda yapmadim :) PT 51 kesinlikle idealdir gunluk kullanim icin. Rolantide arabanin devri cok fazla sacmalamaz 52'ye nazaran .. Ben timing yaptim , chip yaptim benimkide iyice isininana kadar stop edicekmis gibi oluyo yerine geliyor , arada baya baya aptal calisiyo , hatta bayagi biri " kac derece egzantrik taktin " dige ciddi ciddi soruyorlardi .. Isininca problem yok . 106 bu yaptiginin karsiligini alirsin ama bir artistsin soyledigi gibi " 106'yi s...ksin ama , incitmeden :) " . Ben alistim artik sorun ciktimi gulebililiyorum :) motor kirilmadikca problem yok .. 106 bu .. Ev sanayi, sanayi ev yeni adresin oluyor .. Tabi cok kurcalarsan. ama gokininde soyledigi gibi kesinlikle stock binme .. o Sanzimani takip keyfini al derim ..

kop42
08-10-2009, 16:12
adam serdar yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

chıpını taktıgın ılk gunlerı bılırımde az kafamı s...medın onur nıe bu böle oldu onur bozuk chıpmı ıteledın bana:hahaha::hahaha::hahaha:

Pug
08-10-2009, 19:38
Ya ne alakasi var :D:D:D
Alisana kadar da .. Alistik , alismaktan oteye gittik :)
Siz kadar kasarlasamadim daha henuz ahahah :p