Orijinalini görmek için tıklayınız : Borla vs Magnaflow vs Magnex vs Supersprint vs Remus ?
BlackEmperor
16-09-2009, 22:44
Nasipse 1 ay içinde bu 5 markadan veya en az bunlar kadar kaliteli dizel için üfleme ve ıslık sesinin olmadığı çok böğürmeyen ama hafiften hırlayan takıldığında işe yaracak kadar performans sağlayacak son susturucu bakıyorum. kat dan sonra 51 lik boru ile catback sistem yaptırmayı düşünüyorum. Varsa bir diğer alternatif dizel için dediğim üfleme ve ıslık sesinin olmadığı bi tavsiyeniz varsa onuda paylaşırsanız sevinirim. Dragger üstadımız magnex bu 2 sinide sağlıyor dediydi. Fiyatlar yaklaşık 500 TL +/- 50 tl civarı
Birde yurt dışından daha ucuza getirme imkanım var mı acaba ? ebayde magnaflowlar 189 € burdaki fiyatını bilmiyorum Sizin tavsiyeleriniz nedir arkdaşlar Eğer varsa video paylaşırsanız sevinirim
Ben Magnex öneririm, çok tok bir sesi olduğu için dizeldede tatmin edecek bir ses alırsın diye düşünüyorum ;)
overblack
16-09-2009, 22:57
eğer hks hi-power aracına uygunsa bursada satılık 1 tane var.yeni geldi ebay'den 3 gün arabanın üzerinde kaldı söküldü.sesini duy bence ;)
BlackEmperor
16-09-2009, 22:59
HKS olmasmı..?
neden olmasın dediğim 2 olayı sağlıyorsa başım üstüne :) hks ile traktör spec olma ihtimalide var gibi bir his var içimde deneyen varmı ki acaba ? :rolleyes:
BlackEmperor
16-09-2009, 23:00
eğer hks hi-power aracına uygunsa bursada satılık 1 tane var.yeni geldi ebay'den 3 gün arabanın üzerinde kaldı söküldü.sesini duy bence ;)
söküldüyse sesini nasıl duycaz abi takılan araç neydi ? fiyat alabilirmiyim ?
Nasipse 1 ay içinde bu 5 markadan veya en az bunlar kadar kaliteli dizel için üfleme ve ıslık sesinin olmadığı çok böğürmeyen ama hafiften hırlayan takıldığında işe yaracak kadar performans sağlayacak son susturucu bakıyorum. kat dan sonra 51 lik boru ile catback sistem yaptırmayı düşünüyorum. Varsa bir diğer alternatif dizel için dediğim üfleme ve ıslık sesinin olmadığı bi tavsiyeniz varsa onuda paylaşırsanız sevinirim. Dragger üstadımız magnex bu 2 sinide sağlıyor dediydi. Fiyatlar yaklaşık 500 TL +/- 50 tl civarı
Birde yurt dışından daha ucuza getirme imkanım var mı acaba ? ebayde magnaflowlar 189 € burdaki fiyatını bilmiyorum Sizin tavsiyeleriniz nedir arkdaşlar Eğer varsa video paylaşırsanız sevinirim
Bu forumda bilinen egsoz setuplarını en çok yapan insanlarda biriyim. Sırası ile
Magnaflow Axle Back
Supersprint TypeR
İsotta
Omp Replika 50 tl'lik egsoz
Megan Racing Carbon
kullandım sana tek söyleyeceğim şey egsoza para verme. Bunu ciddi olarak söylüyorum. Git bulabiğidin en ucuz otto spec egsozu al tak. Oda ismi var diye yani yoksa ED egsoz al tak derim.
Ben bütün kullandığım egsozları sırası ile sattım. Şuan orjinal orta ve son susturucu kullanıyorum. Arabamıda ileride yükleyeceğim yine aynı setup kalacak sadece down pipe sonuna bir cut out koyacağım o kadar.
Parana yazık etme.
overblack
16-09-2009, 23:02
araç civic vtec2.şöyle anlatayım buttim'in arkasından çevre yolu tarafından giriş yaparken ses buttim kuleden yankı yapıyordu :). aracın sahibi arkadaş bu hafta cuma günü bizim honda16.com buluşmasına gelir.istersen sende gel kendin konuşursun fiyat filan
BlackEmperor
16-09-2009, 23:04
Bu forumda bilinen egsoz setuplarını en çok yapan insanlarda biriyim. Sırası ile
Magnaflow Axle Back
Supersprint TypeR
İsotta
Omp Replika 50 tl'lik egsoz
Megan Racing Carbon
kullandım sana tek söyleyeceğim şey egsoza para verme. Bunu ciddi olarak söylüyorum. Git bulabiğidin en ucuz otto spec egsozu al tak. Oda ismi var diye yani yoksa ED egsoz al tak derim.
Ben bütün kullandığım egsozları sırası ile sattım. Şuan orjinal orta ve son susturucu kullanıyorum. Arabamıda ileride yükleyeceğim yine aynı setup kalacak sadece down pipe sonuna bir cut out koyacağım o kadar.
Parana yazık etme.
Perf açısından işe yaramadığına eminmisin üstat yoksa fayda/maliyetten mi kalıyor ? Bu arada Otto slash cut malesef üfleme ve ıslık sesini kesemiyor(muş) Yavuz abi öyle demişti :) kafam karıştı şimdi damardan girdin :beuj:
@overblack abicim benzinlide tamam ses güzeldir ki nettede bi dünya videosu var hkslı civic in benim derdim perf artsın egsoz ıslık çalmasın bu arada buluşmaya gelmeye çalışırım yer ve zamanı mesaj atarssan sevinirim :)
overblack
16-09-2009, 23:04
Bu forumda bilinen egsoz setuplarını en çok yapan insanlarda biriyim. Sırası ile
Magnaflow Axle Back
Supersprint TypeR
İsotta
Omp Replika 50 tl'lik egsoz
Megan Racing Carbon
kullandım sana tek söyleyeceğim şey egsoza para verme. Bunu ciddi olarak söylüyorum. Git bulabiğidin en ucuz otto spec egsozu al tak. Oda ismi var diye yani yoksa ED egsoz al tak derim.
Ben bütün kullandığım egsozları sırası ile sattım. Şuan orjinal orta ve son susturucu kullanıyorum. Arabamıda ileride yükleyeceğim yine aynı setup kalacak sadece down pipe sonuna bir cut out koyacağım o kadar.
Parana yazık etme.
naptınn be tayfun :D eksoz piyasasını bir anda bitirdin :D
açıkçası aynen senin gibi düşünüyorum.atmosferik arabada eksoza hiç gerek yok..
BlackEmperor
16-09-2009, 23:11
bu arada arac suan 1.25 bar basıyor yazılım yüklenmiş egsozdan sonra biraz daha artacaktır ki 1 ay sonra bi setup daha deneyecem o acıdan işe yarayacağından eminim perf acısından da ses olayını çözmeye çalışıyorum
Otto aman sakın diyim, magirus gibi gezersin özellikle ara sokaklarda :D
Dizelde duydugun egsozu al, benzinliye göre kıyaslarsan yanılırsın.
Ben su germanstyle dalgasına supersprint alcaktım sırf su magnexin sesinden dolayı almadım, simdi alırız üfler ıslık calar falan filan tırstım acıkcası :)
Ben senin yerinde olsam kat iptali, komple düz boru, ucuna da güzel bi uc takar devam ederdim.
400-500 TL egsoza verilmez dizel arabada...
Perf açısından işe yaramadığına eminmisin üstat yoksa fayda/maliyetten mi kalıyor ? Bu arada Otto slash cut malesef üfleme ve ıslık sesini kesemiyor(muş) Yavuz abi öyle demişti :) kafam karıştı şimdi damardan girdin :beuj:
@overblack abicim benzinlide tamam ses güzeldir ki nettede bi dünya videosu var hkslı civic in benim derdim perf artsın egsoz ıslık çalmasın bu arada buluşmaya gelmeye çalışırım yer ve zamanı mesaj atarssan sevinirim :)
50 tl lik 60 lık bi egsoz ile
500 tl lik 60 lık bir egsoz arasında egsoz iç çapları aynı ise sadece içindeki malzeme farklı ile ses değişimi olur performans değişimi olmaz.
Dizelde egsoz kullanmadığım için bilmem üfleme sesinide performans açısından yapabileceğim tek yorum budur.
Yani simdi 60lık HKS ile 60lık OTTO arasında tek ses farkı mı var Tayfun? :D
naptınn be tayfun :D eksoz piyasasını bir anda bitirdin :D
açıkçası aynen senin gibi düşünüyorum.atmosferik arabada eksoza hiç gerek yok..
Aynen öyle abi. TAbiki setuplı arabada egsoz şart ama o kadar pahalı egsoza gerek yok
Serkan.S
16-09-2009, 23:20
Süpersprint ötmez fazla tok sesi vardır onu alabilirsin.yavuz'un kullandığı da ses vermiyomuş fazla.Diğer insanların söylediklerine bakma senin aracın dizel hks miş ottoymuş hiç bulaşma minibüs gibi gezersin yoksa.
Yani simdi 60lık HKS ile 60lık OTTO arasında tek ses farkı mı var Tayfun? :D
Başka ne var kanka. Backpressure nasıl sağlanıyor sıkıştırma ile peki iki 60 lık egsozun egsoz iç çapıda aynı ise arasında kaç hp fark eder. 1 mi 10 mu bu sorunun cevabı önemli olan.?
Son susturucu ile 10 hp alan hiç görmedim. Anca komplike bir egsoz sistemi le olur o olay.
Süpersprint ötmez fazla tok sesi vardır onu alabilirsin.yavuz'un kullandığı da ses vermiyomuş fazla.Diğer insanların söylediklerine bakma senin aracın dizel hks miş ottoymuş hiç bulaşma minibüs gibi gezersin yoksa.
,Niye hks alıp 600 700 tl paramı versin sadece son susturucuya.
BlackEmperor
16-09-2009, 23:36
o kamyon sesi çıkmasın diye kat iptal etmek istemiyorum bizde orta susturucu yok o yüzden kattan sonrasını genişletip tavsiye edeceğiniz güzel bi son susturucu düşündüm kullanan bi yavuz abi olduğu içinde magnexe daha yakınım zaten daha başka ne yapabilrim ki yazılım var kn alcaktım onun yerıne orj filtreyi 5k de bir değiştirecem sensör azırası vermesın diye motorun içine de girmeyeceğim için birtek egsoz kalıyor zaten alsam alsam bi 3 5 bg anca alırım ki bana yeter daha ucuz yollu bişe alıp pişman olmaktansa denenmiş magnex aliyim diyorum. 500 TL fazla olabilir ama yapcak başka bişe kalmadı :D
Vtec-SEDAN
16-09-2009, 23:40
bence senin isteklerini karşılayacak en güzel egz supersprint olur.. hem sesi rahatsız etmez hemde verimli olur.. ben 206, vti, clio rs araçlarımın hepsine supersprint kullandım ve çok memnun kaldım..
Otto aman sakın diyim, magirus gibi gezersin özellikle ara sokaklarda :D
ben otto kullanıyorum lütfen :D
o kamyon sesi çıkmasın diye kat iptal etmek istemiyorum bizde orta susturucu yok o yüzden kattan sonrasını genişletip tavsiye edeceğiniz güzel bi son susturucu düşündüm kullanan bi yavuz abi olduğu içinde magnexe daha yakınım zaten daha başka ne yapabilrim ki yazılım var kn alcaktım onun yerıne orj filtreyi 5k de bir değiştirecem sensör azırası vermesın diye motorun içine de girmeyeceğim için birtek egsoz kalıyor zaten alsam alsam bi 3 5 bg anca alırım ki bana yeter daha ucuz yollu bişe alıp pişman olmaktansa denenmiş magnex aliyim diyorum. 500 TL fazla olabilir ama yapcak başka bişe kalmadı :D
Magnex egsozu performans veriyor diye değil sesi için alacaksın. Yani arabana egsoz der iken komple düşün sadece son susturu ile iş bitmiyor. Bence ses işi hariç komple egosz sistemi yaparak performans alabilirsin.
Bilmiyorum dizellerde sıkıştırmada yüksek turbo dizellerdede öylemi. Belki 51 lik ne varsa iptal düz boru sona 60 lık egsoz yerine. üstünde kat kalarak 60 lık düz boru 60 lık egsoz daha verimli olabilir.
Tek söylediğim şey gereksiz pahalı bir egsoz boşa harcanan paradır. He dersinki benim işimi en iyi ses olsun performans olsun 1000 tl lik bi egsoz görüyor tamam derim ama işini 50 tl lik egsoz göerecek iken ( ses hariç ) 500 tl lik egsoz almak boşa para harcamaktır.
bence senin isteklerini karşılayacak en güzel egz supersprint olur.. hem sesi rahatsız etmez hemde verimli olur.. ben 206, vti, clio rs araçlarımın hepsine supersprint kullandım ve çok memnun kaldım..
ben otto kullanıyorum lütfen :D
Kanka yeni ottolar 10 numara egsoz. Benim en beğendiğim ses 50 tl lik replika ottodan çıktı ve megan racing carbondan ikiside 51 lik düz boruda kullanıldı.
Arada ne fark var şu günün parası ile 350 tl :)
senın arabana gore herseyıle hazır olan remus egsozlar vardır komple kıt olarak alırsan farkı hıssedersın dıger yazdıgın urunlerde kalıtelı ama unıversal ben borla kullanıyourm tavsıye ederım ama senın arabana gore kıt varmıdır bılmıyurm saygılar :)
ben otto kullanıyorum lütfen :D
Ahahahaha hdi mı swapladın kanka :D
Vtec-SEDAN
16-09-2009, 23:46
Kanka yeni ottolar 10 numara egsoz. Benim en beğendiğim ses 50 tl lik replika ottodan çıktı ve megan racing carbondan ikiside 51 lik düz boruda kullanıldı.
Arada ne fark var şu günün parası ile 350 tl :)
valla kanka bende de öyle saçma sapan patırtı yapmıyor, şimdilik hoşuma gidiyor... 76lık otto var şu anda ve gayet memnunum.. ama öncesinde ön yargılıydım onuda söyliyim, hep ss kullandım :)
kendi aracım için borla düşünüyorum ancak empreror yerinde olsam magnex yerine ss tercih ederdim..
Dizelde kat iptal etmeden boruları 60lık yapsan hicbir faydasını göremezsin.
Chip yaptın zaten duman atısın fazla, kat da doldu mu hic yürümez araba...
Boruları 60 yapacaksan, kat, egr falan da iptal etmen lazım...
valla kanka bende de öyle saçma sapan patırtı yapmıyor, şimdilik hoşuma gidiyor... 76lık otto var şu anda ve gayet memnunum.. ama öncesinde ön yargılıydım onuda söyliyim, hep ss kullandım :)
kendi aracım için borla düşünüyorum ancak empreror yerinde olsam magnex yerine ss tercih ederdim..
Ben bu güne kadar en fazla 10 15 gün s40 t4 kullandım onada hemen 60 lık kat üstünde düz ve sona borla koydum zevki mükemmeldi.
Yani turbo araçta ses konusunu bilmem.
BlackEmperor
16-09-2009, 23:50
Magnex egsozu performans veriyor diye değil sesi için alacaksın. Yani arabana egsoz der iken komple düşün sadece son susturu ile iş bitmiyor. Bence ses işi hariç komple egosz sistemi yaparak performans alabilirsin.
Bilmiyorum dizellerde sıkıştırmada yüksek turbo dizellerdede öylemi. Belki 51 lik ne varsa iptal düz boru sona 60 lık egsoz yerine. üstünde kat kalarak 60 lık düz boru 60 lık egsoz daha verimli olabilir.
Tek söylediğim şey gereksiz pahalı bir egsoz boşa harcanan paradır. He dersinki benim işimi en iyi ses olsun performans olsun 1000 tl lik bi egsoz görüyor tamam derim ama işini 50 tl lik egsoz göerecek iken ( ses hariç ) 500 tl lik egsoz almak boşa para harcamaktır.
Seni çok iyi anlıyorum üstat sağolasın düşünüp yorum yazdığın için durum şu;
benım aracın sıkıştırması 17.3 e 1 :) yani iyi sıkıştırıyor :p 2 si orj egsoz 47 lik o yuzden 51 veya bi üstü ne varsa onu düşünebilirim 3.su madem son susturucu pek işe yaramıyor o zaman sadece aradaki boruyu genişletelim dediğin gibi son susturucuya para vermeyelim :) işe yara bi akış sağlarmı onuda siz söyleyin sadece ortadaki boruyu genişleterek. Yaramaz diyorsanız ucuz yollu son suturucular kaval çalıyor e bunuda keselim dersek magnex bizi anca paklar. belkide kat iptal olmayacağı için üflemede olmayacak motor iç sesini almaycağı için buda bir ihtimal o zaman Ottoda takılır 50 TL lık sanayi spec de
Yamulmuyorsam yavuz abi sende kat iptal o yüzden anca magnex kesıyo o rezonansı haksızmıyım ? Kat iptal etmeyeceğim belkide bosuna tırsak davranıp bütceyi zorluyorum :)
BlackEmperor
16-09-2009, 23:54
senın arabana gore herseyıle hazır olan remus egsozlar vardır komple kıt olarak alırsan farkı hıssedersın dıger yazdıgın urunlerde kalıtelı ama unıversal ben borla kullanıyourm tavsıye ederım ama senın arabana gore kıt varmıdır bılmıyurm saygılar :)
zannedersem yok kardeşim devilin ve TRD nin var sadece :) oda pick up lar için. Zaten dizelde en cok tavsiye edilen son susturucusuz komple düz boru ama oda ses açısından tarzım değil :D
Yorumlar için çok sağolun arkadaşlar sonuca ulaşacaz en faydalı şekilde :)
bu arada yavuz abi dynoda bile hiç duman atmadı araba ne kadar sıkıştırırsam sıkıştırayım hiç ama hiç duman çıkışı gözlemlemedim. Yani biraz daha üfleyebiliriz :)
SS aklımda zaten Ercan kardeşim. ama tayfun aklımı karıştırıyo bak :D arada kaldım :p
SS işaretledim ama konu dizel içinmiş. Dizelde oyumu borla'dan yana kullanmak isterdim.
initial-D
17-09-2009, 00:49
kattan sonra atıyorum 3 mt mesafe varsa eğer 50cm 51lik-50cm 61 lik-50cm 51-50cm 61lik...gibi yapılıp ucunada güzel bi uçla nasıl olur acaba?
hep merak etmişimdir dalgalı bişekilde giden borunun sesini
ben mazdada daha önce 2 orta susturucuyuda iptal edip japon marka bi egzos taktım 100 liralık.ses hem süperdi hem gazı bırakınca cızırtı yapıp sonra pat pat pat patlıyordu.denildiği gibi atmo olsa öyle çok pahalı şeylere gerek yok ama dizelde bilemiycem:)
Serkan.S
17-09-2009, 00:58
,Niye hks alıp 600 700 tl paramı versin sadece son susturucuya.
Ya yanlış anladın heralde ? Bende almasın diyorum hks filan tekrar oku istersen. :) Aracı dizel olduğu için az ses veren birşey almalı diyorum fiyatlar konusunda tek laf etmedim. :)
hacı sen aile spec takılıyosun boşver magnexin verdigi şu tok sesi fln ;) şu remusun eski moda egzozları vardı çift cıkış ondan al cıt ses cıkmaz arabadan ve bugun egzozcu şuaiplede aynı şeyi konuştuk dizel arabaya herşey yalan remus gerçek diyo ne kadar dogrudur tabi orasını takınca görecez ;) çift cıkış remus bulamazsan eger en son cıkan oval agızlı remuslardan tak sebring xt-1 e benzeyen ;)
zannedersem yok kardeşim devilin ve TRD nin var sadece :) oda pick up lar için. Zaten dizelde en cok tavsiye edilen son susturucusuz komple düz boru ama oda ses açısından tarzım değil :D
Yorumlar için çok sağolun arkadaşlar sonuca ulaşacaz en faydalı şekilde :)
bu arada yavuz abi dynoda bile hiç duman atmadı araba ne kadar sıkıştırırsam sıkıştırayım hiç ama hiç duman çıkışı gözlemlemedim. Yani biraz daha üfleyebiliriz :)
SS aklımda zaten Ercan kardeşim. ama tayfun aklımı karıştırıyo bak :D arada kaldım :p
arastırırsan belkı bulurusn yada ımkanın varsa getırttır derım komple egsoz cok farkedıyor :)
ALİ_OSMAN
17-09-2009, 01:43
bende dobloya yaptırmıştım(1,9 jtd) kople düz boru 51mm. jsv carbon son susturucu(son susturucuyu çok deiştirdim pek fark etmedi şekil olarak hoşuma giden oydu o yüzden onu tercih etim)sesi çok güzeldi herkezde begeniyordu ama 3500 den sonra ıslık sesini kesemedim.bence çok para harcama derim. saygılarımla
BlackEmperor
17-09-2009, 07:38
Dizelde kat iptal etmeden boruları 60lık yapsan hicbir faydasını göremezsin.
Chip yaptın zaten duman atısın fazla, kat da doldu mu hic yürümez araba...
Boruları 60 yapacaksan, kat, egr falan da iptal etmen lazım...
hiç mi etkilemez abi kat iptal etnezsek:beuj: ne bilim birazcık rahatlasın yeter aslında
bende dobloya yaptırmıştım(1,9 jtd) kople düz boru 51mm. jsv carbon son susturucu(son susturucuyu çok deiştirdim pek fark etmedi şekil olarak hoşuma giden oydu o yüzden onu tercih etim)sesi çok güzeldi herkezde begeniyordu ama 3500 den sonra ıslık sesini kesemedim.bence çok para harcama derim. saygılarımla
kat iptal etmedende ıslık sesi geliyor diyorsun hmmm :rolleyes:
dou remusun yanık uçlu modelide var aklımda ama dizelde ilk olmak zor oluyo kimse görmediği için kesin yorumda yapamıyo :icon_wack neyse artık yapcaz bi bişeler :icon_wack
birde egsozu beğendik diyelim sesini dinleyip ona göre montaj yaptırırlar mı acaba egsozu alacağım herhangi bir yerde ?
racing3000
17-09-2009, 08:30
Sebringi neden hiç düşünmediniz?
BlackEmperor
17-09-2009, 08:39
bilmem :) dizelde denk gelmedi hiç kullanan. tecrübe edilmiş bi marka lazım
misal olmayacakları söyliyim üfleme yapan
1.otto
2.jvs
3.megan racing
ne hikmetse bu kaval çalan egsozların fiiyatlarıda yakın birbirine 400 TL barajını aştığın zaman işin rengi değişiyor :) ses güzelleşiyor
Kat iptali olmazsa yapacağın hiç bir işlemin faydası olmaz zaten yazmış dragger.
Turbo dizelde performans için egzos yapacaksan komple gireceksinki bi manası olsun yoksa ses ve görüntü olur ama aksiyon olmaz
Son susturucu sadece ses açısısından fark eder ikinci el çıkma falan bişey al egsoz ucu niyetine tak başka manası yok
Bence kat iptali yap son susturucusa standart kalsın hiç bozma setupı ona göre yaptır en sağlıklı iş olacaktır
yada direk düz boru çek gitsin sesten rahatsız olurum dersen zaten elleme derim
hiç mi etkilemez abi kat iptal etnezsek:beuj: ne bilim birazcık rahatlasın yeter aslında
kat iptal etmedende ıslık sesi geliyor diyorsun hmmm :rolleyes:
dou remusun yanık uçlu modelide var aklımda ama dizelde ilk olmak zor oluyo kimse görmediği için kesin yorumda yapamıyo :icon_wack neyse artık yapcaz bi bişeler :icon_wack
birde egsozu beğendik diyelim sesini dinleyip ona göre montaj yaptırırlar mı acaba egsozu alacağım herhangi bir yerde ?
1 ay diyosun kanka bekle sen ben intercooler bulim 1 ay içinde olursa egzozuda takarım hemen :D o zaman rahat rahat anlatırım sana neyi napman gerektigini ;)
BlackEmperor
17-09-2009, 08:44
Kat iptali olmazsa yapacağın hiç bir işlemin faydası olmaz zaten yazmış dragger.
Turbo dizelde performans için egzos yapacaksan komple gireceksinki bi manası olsun yoksa ses ve görüntü olur ama aksiyon olmaz
Son susturucu sadece ses açısısından fark eder ikinci el çıkma falan bişey al egsoz ucu niyetine tak başka manası yok
Bence kat iptali yap son susturucusa standart kalsın hiç bozma setupı ona göre yaptır en sağlıklı iş olacaktır
2 abimdende kat iptal yorumu geldiktien sonra bana diyecek bişey kalmıyor artık.:) umarım bi sıkıntı yaşamayız kat iptalinden sonra yakıt tüketimi ve duman artıyor galiba...
@dou intercoolera giriyon demek hadi hayırlı olsun şimdiden kardeşim sonuçları bekliyorum benimde aklımda vardı intercooler işi cıkma avensis 2.0 ıntercooleri işgörürmü acaba
dou remusun yanık uçlu modelide var aklımda ama dizelde ilk olmak zor oluyo kimse görmediği için kesin yorumda yapamıyo :icon_wack neyse artık yapcaz bi bişeler
İlk olduğunu nerden çıkarıyorsun o kadar çok uğraşan varki (ben dahil) küçük dilini yutarsın ;)
birde egsozu beğendik diyelim sesini dinleyip ona göre montaj yaptırırlar mı acaba egsozu alacağım herhangi bir yerde ?
mesele son susuturucu ise herhangi bi egsozcu 10 dakkada takıverir
BlackEmperor
17-09-2009, 08:47
İlk olduğunu nerden çıkarıyorsun o kadar çok uğraşan varki (ben dahil) küçük dilini yutarsın ;)
mesele son susuturucu ise herhangi bi egsozcu 10 dakkada takıverir
ilk olmaktan kastım bu markaları dizelde deneyen pek yok yoksa egsoz yaptıran bi dünya kişi var:) ama kimsede çıkıp kardeşim ben borla denedim deli manyak oldu diyemiyor demek istediğim bu
racing3000
17-09-2009, 08:48
dumanı bilmiyorum ama yakıt konusunda rahat olabilirsin. benim araç benzinli, ancak hiç bir fark olmadı yakıt tüketiminde. sebringin de 57mm çıkışlı sessiz bir modelini seçtim. çok memnunum, ses tesviyesi de çok iyi. arkadaşım da xt1 modelini (en yaygın kullanılan) doblosunda kullandı. çok hafif bir toklaşma oldu seste sadece. kat iptali de vardı, chip te. sakin kullanımda o da yakıtın değişmediğini söyledi.
BlackEmperor
17-09-2009, 08:50
dumanı bilmiyorum ama yakıt konusunda rahat olabilirsin. benim araç benzinli, ancak hiç bir fark olmadı yakıt tüketiminde. sebringin de 57mm çıkışlı sessiz bir modelini seçtim. çok memnunum, ses tesviyesi de çok iyi. arkadaşım da xt1 modelini (en yaygın kullanılan) doblosunda kullandı. çok hafif bir toklaşma oldu seste sadece. kat iptali de vardı, chip te. sakin kullanımda o da yakıtın değişmediğini söyledi.
doblo dizeldi dimi ? üfleme nasıl oldu peki ıslık calıoyrmuydu ?
racing3000
17-09-2009, 08:53
tabi tabi dizel jtd . üfleme falan sıfır. aslında karara yakın durumda olduğunuzdan kafa karıştırmamak adına sessiz durim dedim ama içim elvermedi. supersprint ve sebring db si en düşük, boru cızırtısı ve üflemeyi en iyi kesen son susturuculardan
racing3000
17-09-2009, 08:55
çok yakından dinlendiğinde ve sessiz ortamda rolantideyken benim araçta zaman zaman çok hafif duyabiliyorum üflemeyi. ama bu da hemen hemen hepsinde vardır diye düşünüyorum. sizin kastınız, normal kullanımda üfleme sesi dimi
BlackEmperor
17-09-2009, 08:57
iyi olmuş sessiz kalmadığın :) çok sağol dostum en azından kat iptal edilince sesi kesecek bi marka daha öğrenmiş olduk. ama şu kat iptal etme işi bana arabanın ciğerini sökmek gibi geliyor gönlüm el vermiyo araçtan bi parça koparıp atmaya hemde geri dönüşü olmayacak şekilde :) biraz daha gaza gelmem lazım :D
evet gaza yükleninceki üfleme sesi olmasın istiyorum rolantidede pek ses cıkmazzaten ama rolantide ses varsa devir artıkça bu sesin yok olması bi garip geldi
Sierra Rs
17-09-2009, 09:10
57 girisli magnaflow var sinan kazanlı birsey bulursam veriyim sana :D
ilk olmaktan kastım bu markaları dizelde deneyen pek yok yoksa egsoz yaptıran bi dünya kişi var:) ama kimsede çıkıp kardeşim ben borla denedim deli manyak oldu diyemiyor demek istediğim bu
turbo dizelde yada diğer turbolarda son susturucu çok önemli değil elbetteki önemli ama senin düşündüğün anlamda değil ses önemli ise uğraşmaya değer benim gördüğüm ve zamanında draglarada katılan dizellerde performans isteyen kullanıcalarda komple düz boru kullanıldı hatta çoğunda bırak susturucuyu egsoz ucu bile yoktu ben şu anda ve eski aracımda kullandım ama tamamen estetik amaçlı bence başka bi katkısıda yok o kadar paraya değmeyeceğini düşünüyorum
şu kat iptal etme işi bana arabanın ciğerini sökmek gibi geliyor gönlüm el vermiyo araçtan bi parça koparıp atmaya hemde geri dönüşü olmayacak şekilde :) biraz daha gaza gelmem lazım :D
yapacağın ilk iş kat iptali arabanın ciğeri falanda değil geri dönüşüde var içini boşaltmadan komple kat sökülür bi ara boru konulur sensör yanıltıcı vs. iş biter orjinale dönmekte aynı şekilde olur bi sıkıntısı yok.
hatta komple düz boru çek kat öncesinden başla orjinal egsoz durur isteyince gene diğeri sökülür orjinali takılır
evet gaza yükleninceki üfleme sesi olmasın istiyorum rolantidede pek ses cıkmazzaten ama rolantide ses varsa devir artıkça bu sesin yok olması bi garip geldi
Rahat ol ikinci el kaliteli bi susturucu al tak kafanı yormaya değmez olmazsa için acımaz söker satarsın başkasını takarsın
racing3000
17-09-2009, 09:17
rolantideki belli belirsiz bişey. ben biraz hastayık bu konuda :D acayip dinleyerek aldım günlerce test ettim. hani orjinal son susturucularda da hafif üflemeler gelir ya, onun biraz fazlası diyim. bir başkası farketmez belki. 1500 devirden sonra imkansızlaşıyor bu sesin gelmesi ve 3500-4000 devirden sonra normal tok ss sesi de giderek azalıyor. kat iptaline gelince, neden geri dönüşü olmasın. benim kutusunda evde duruyor, istediğim an tekrar taktırabilirim ve aracın ciğeri de değil bence, %90 çevre için tasarlanmış bir parça. gönlün rahat olsun. aynı kararsızlığı ben de yaşadım ama, kendimi yıprattığıma yanıyorum şu an.
2 abimdende kat iptal yorumu geldiktien sonra bana diyecek bişey kalmıyor artık.:) umarım bi sıkıntı yaşamayız kat iptalinden sonra yakıt tüketimi ve duman artıyor galiba...
@dou intercoolera giriyon demek hadi hayırlı olsun şimdiden kardeşim sonuçları bekliyorum benimde aklımda vardı intercooler işi cıkma avensis 2.0 ıntercooleri işgörürmü acaba
2.0 avensis biraz agır gelirmiş öle denildi ama net bilgim yok :icon_wack kafamda olan 1.6 focus veya 1.6 linea coolerı kafi diyolar du bakalım
BlackEmperor
17-09-2009, 10:28
rolantideki belli belirsiz bişey. ben biraz hastayık bu konuda :D acayip dinleyerek aldım günlerce test ettim. hani orjinal son susturucularda da hafif üflemeler gelir ya, onun biraz fazlası diyim. bir başkası farketmez belki. 1500 devirden sonra imkansızlaşıyor bu sesin gelmesi ve 3500-4000 devirden sonra normal tok ss sesi de giderek azalıyor. kat iptaline gelince, neden geri dönüşü olmasın. benim kutusunda evde duruyor, istediğim an tekrar taktırabilirim ve aracın ciğeri de değil bence, %90 çevre için tasarlanmış bir parça. gönlün rahat olsun. aynı kararsızlığı ben de yaşadım ama, kendimi yıprattığıma yanıyorum şu an.
bizde geri dönüşün olmayısının sebebi headersla birleşik olması yani içini açmaktan başka çaren yok
racing3000
17-09-2009, 10:49
offf. o kötüymüş. eğer headersı da değiştirebilirsen ki bu bence yaptığın yapacağın en verimli şeydir arabadaki (yazılım hariç) cat iptaline gir, içini kırdıracaksan 100 hp verse de yaptırma yazık. 3000-4000 tla arası değişiyor japonlarda. ben olsam headers teminine giderdim, ssten çok daha önemli. ss vereceğin rakamı buna ver. catını kurtar. ilerde de ss yaparsın..herşey aynı anda olunca işin keyfi kaçıyor zaten..
Tayfun-E30
17-09-2009, 10:55
genelde dizel her arabanın sıkıştırması yüksek... katı iptal ettir kullan işte stock susturucun kalsın yada daha büyük bişeyde kullanılabilir...
R_Kaptan
17-09-2009, 11:07
bencede kat iptali ve orj. sustururcu devam boşuna sona para harcama derim..
BlackEmperor
17-09-2009, 11:21
eğer kat yerınden cıkartılıyorsaki benim bildiğim headersla birleşik ama bi arkadaş cıkartılabiliyr dedi o zaman kat iptal ederim aksi halde içini kes doğra parçala içimel vermiyor :)
racing3000
17-09-2009, 11:27
aynı fikirdeyim kesinlikle, inşallah sökülüyordur. sökülmüyorsada çözümü var aslında. oksijenla ayrılır. araya bir de flanş yapılır (tekrar takılacağında kolaylık olması için) olay hallolur.
BlackEmperor
17-09-2009, 11:40
Servisten aldığım son bilgilere göre kat iptal edilebiliyor arkadaşlar. :) yerıne susturucu takıp kullanabilirsiniz dediler Kesip biçmeye gerek yokmuş katın içini :) hadi bakalım haftaya kat iptal :D
BlackEmperor
17-09-2009, 11:46
bu arada ss aldı başını gidiyo eski gti cılar belli oluyo hemen :)
racing3000
17-09-2009, 13:25
Servisten aldığım son bilgilere göre kat iptal edilebiliyor arkadaşlar. :) yerıne susturucu takıp kullanabilirsiniz dediler Kesip biçmeye gerek yokmuş katın içini :) hadi bakalım haftaya kat iptal :D
çok guzel haber ama susturucu değil düz boru olsun ;) ben de zamanında konturpiyede kalmıştım ama deneyerek buldum doğrusunu : düz boru :)
BlackEmperor
17-09-2009, 15:11
susturucuyu her ihtimale karşı ses olayı ıcın düşündüm ama bi egsozcu bulam en iyisi sonada artık bişekil yaparız :)
bu arada ss aldı başını gidiyo eski gti cılar belli oluyo hemen :)
aracın dizel olduğunu anlamadı kimse ilk planda. :)
ALİ_OSMAN
17-09-2009, 20:14
doblo dizeldi dimi ? üfleme nasıl oldu peki ıslık calıoyrmuydu ?
dizeldi.ara sokaklarda ben bilee bariz duyuyordum.yüksek devirlerde ıslık demiyelimde şavultu tarzında bi ses oluyordu.düşük devirlerde çok hoş bi sesi vardı yine bi dizelim olsa emin ol oynısını yapardım çok parada harcamazdım sonuçta dizel.ama şunuda söliyim benim denediklerim ucuz yoluu sanayi usulü(real sitel venüs vs markalardı)ss remus borla gibi kendini ispatlamış markalarda nasıl olur bilemem.tahmini konuşmak saçma olur.
hks falanda olsa listede fena olmazdı.oyum remustan yana
omercanilica
17-09-2009, 20:55
bende catback tarzı yaptırıp remus kullanmıstım valla cokta memlundum cıkardım su sıralar satılık ıstersen konusabılırız daha ucuza gelır 1 ay kullandım.
BlackEmperor
17-09-2009, 23:42
bende catback tarzı yaptırıp remus kullanmıstım valla cokta memlundum cıkardım su sıralar satılık ıstersen konusabılırız daha ucuza gelır 1 ay kullandım.
fiyat resim varsa video :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.